NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

National Sales Congress - najbardziej merytoryczne wydarzenia dla sprzedaży

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. To eventy, który zmieniają oblicze sprzedaży dzięki rozbudowanej sekcji wykładów, case studies, warsztatów oraz dedykowanej strefie networkingowej, która łączy managerów, dyrektorów oraz specjalistów. To kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania oraz platforma dedykowana innowacyjnemu podejściu do biznesu. Doświadczenie naszych ekspertów i zadowolenie tysięcy uczestników ugruntowało pozycję NSC jako lidera rynku.

Do kogo dotrzesz dzięki NSC?

4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY
5
KEY ACCOUNT MANAGEROWIE
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
DYREKTORZY MARKETINGU B2B

Do kogo dotrzesz dzięki NSC?

4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY
5
KEY ACCOUNT MANAGEROWIE
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
DYREKTORZY MARKETINGU B2B
 

Nasze wydarzenia

1
National Sales Congress
- 500 Uczestników: właścicieli firm, dyrektorów oraz managerów sprzedaży
- Program poświęcony kadrze managerskiej i tematyce sprzedaży
- Najbliższa edycja odbędzie się 14 września we Wrocławskim Centrum Kongresowym
- Maksymalnie 10 wystawców

2
NSC Director
- 100 Uczestników: właścicieli firm i dyrektorów sprzedaży
- Program poświęcony w całości aspektowi przywództwa w sprzedaży
- Najbliższa edycja odbędzie się 16 września w DoubleTree by Hilton w Warszawie
- Maksymalnie 6 wystawców

3
NSC Hotels
- 200 Uczestników: właścicieli i dyrektorów hoteli, general managerów
- Program poświęcony sprzedaży w branży hotelarskiej
- Najbliższa edycja odbędzie się 21 września w DoubleTree by Hilton wWarszawie
- Maksymalnie 10 wystawców

nsc_logotypy
NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży
- 150 Uczestników: dyrektorów sprzedaży i marketingu B2B
- Program poświęcony wsparciu sprzedaży bezpośredniej
- Najbliższa edycja odbędzie się w październiku w DoubleTree by Hilton w Warszawie
- Maksymalnie 10 wystawców

Zaufali nam m.in.:

Zostań Partnerem lub Wystawcą

Miejsce, które umożliwia przedstawienie oferty skierowanej do kadry zarządzającej. Podczas National Sales dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:
4
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)
3
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE
1
PAKIETY ZWIĘKSZONEJ WIDOCZNOŚCI
2
PAKIETY SPONSORSKIE
KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:
5
- Bezpośrednie przedstawienie oferty osobom decyzyjnym, które odpowiedzialne są za wdrażanie innowacji w firmach

- Dotarcie do kilkuset właścicieli firm, dyrektorów i managerów, poszukujących nowych rozwiązań w sprzedaży

- Zbudowanie długofalowych relacji z uczestnikami Kongresu
5
- Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki

- Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu

- Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC
ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW
Wybierz interesujące Cię wydarzenia: National Sales Congress - WrocławNSC DirectorNSC HotelsNSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Networking biznesowy

Stanley Milgram w swoim eksperymencie o nazwie "Świat jest mały", empirycznie potwierdził hipotezę, że członkowie jakiejkolwiek dużej społeczności mogą być powiązani poprzez sieci pośrednich znajomych.
I tak na przykład, od prezydenta Stanów Zjednoczonych dzieli nas maksymalnie
SZEŚĆ STOPNI ODDALENIA!
Oznacza to, że dzięki pośrednim relacjom znanych nam osób jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego z kim chcielibyśmy nawiązać współpracę.
Networking biznesowy podczas NSC z pewnością otworzy dla Państwa wiele możliwości kontaktów i dotarcia nawet do najtrudniejszych klientów.
Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów z Biznes Klub Polska - praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem, od lat wspierających budowanie sukcesu biznesowego poprzez rekomendacje.
Biznes Klub Polska - twórcy i animatorzy grup lokalnych przedsiębiorców, którzy rozwijają swoje firmy dzięki wzajemnym rekomendacjom biznesowym. Swoje kilkunastoletnie doświadczenia wynoszą ze sprzedaży, zarówno własnej, jak i z zarządzania działami sprzedaży.
Networking podczas NSC odbywa się w oddzielonej części, z bufetem kawowym (sala C).
 
//]]>