Niewiele jest wydarzeń biznesowych stojących na tak wysokim poziomie merytorycznym. National Sales Congress Wrocław to eksperci mówiący o sales managemencie. Po raz kolejny event ten przyciągnął ludzi spragnionych efektywnych i sprawdzonych metod zarządzania sprzedażą i zwiększenia zysków.
Strategie przywództwa – najważniejsze umiejętności
NSC Wrocław było kompendium wiedzy z zakresu motywacji w sprzedaży, sales transformation, account managementu, prospectingu, strategii sprzedaży, sprzedaży w kryzysie, negocjacji, strategii funkcjonowania w sprzedaży, inspiracji i personal brandingu w biznesie. Wszystko, by przygotować uczestników do zmienionych przez pandemię realiów sprzedaży i pokazać, jak zarządzać nimi w nowej rzeczywistości.
Odwiedzający NSC Wrocław dowiedzieli się, jak w nowych realiach sprzedaży skutecznie pozyskiwać nowych klientów. Poznali techniki, które przekładają się na rozwój osobisty zespołów, a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych. Sprawdzili, jak dostosować strategię sprzedaży do zmieniających się celów biznesowych, i jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia zysków.
Wydarzenie to zawsze stawia na wieloletnich praktyków i ekspertów, którzy mogą pochwalić się największymi sukcesami w branży. W tym roku byli to:
– Jacek Walkiewicz – „Pełna moc w sprzedaży”
– Wojciech Telenga – „Transformacja sprzedaży – digitalizacja, cyfryzacja, omnichannel, unarzędziowienie, proces, model, algorytm, sprzedaż transakcyjna”
– Krzysztof Sarnecki – „Zarządzanie procesem podejmowania decyzji po stronie Klienta a kompetencje miękkie zespołu”
– Artur Sójka – „Jak komfortowo pozyskiwać rekomendacje od 80% klientów, zamiast wątpliwej jakości polecenia od jedynie 20%?”
– Karol Bartkowski – „Jak zastosować Cold Calling nie tylko do pozyskiwania nowych klientów, lecz również do ODzyskiwania utraconych i robić to z 20% skutecznością?”
– Filip Duszczak – „Kultura sprzedaży. Jak budować skuteczne procesy handlowe w obecnych czasach”
– Klaudia Krabes-Czarnacka „Co zrobić, gdy wymówka kryzys zabija skuteczność sprzedaży”
– Krzysztof Sarnecki – „Domykanie sprzedaży – dlaczego jest mało istotne?”
– Arkadiusz Chludziński – „Od eRki do eRki. Jak za pomocą algorytmii zwiększyć prawdopodobieństwo osiągnięcia sprzedażowego rezultatu w 2021?”
– Martin Lewandowski – „Wykorzystanie wizerunku marki do podniesienia efektywności sprzedaży”
Satysfakcjonująca sprzedaż i zmiana dostawcy? To częstsze niż Ci się wydaje! [RAPORT]
Event nie byłby taki sam, gdyby nie partnerzy, którzy go wsparli. Wśród nich znaleźli się InStream, Koźmiński Executive Business School, Dolnośląska Izba Gospodarcza i SayRent.
Do zobaczenia podczas kolejnej edycji Nationsal Sales Congress!
Sprawdź nas także na Facebooku:
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Jak zmienia się przywództwo XXI wieku? O liderach w czasach kryzysu