NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
Walkiewicz
Walkiewicz, Sarnecki i inni. Działo się podczas NSC Wrocław
16 września 2021
rekordy sprzedaży
Jeśli nie masz planu marketingowego, nie licz na rekordy sprzedaży. Jak więc go wykonać?
6 października 2021

Santorski, Walkiewicz, Herra i inni. National Sales Congress Director tylko dla liderów

Santorski,

Przywództwo to sztuka motywowania grupy ludzi do działania na rzecz osiągnięcia wspólnego celu. Jak stać się liderem na miarę XXI wieku? Jak poprowadzić zespół w pandemicznej rzeczywistości? O tym wszystkim powiedzieli między innymi Jacek Santorski czy Jacek Walkiewicz podczas National Sales Congress Director 16 września 2021 w Warszawie.

Jaki powinien był idealny manager? Każdy pracownik prawdopodobnie zwróci uwagę na inne cechy. Dla jednych najbardziej liczy się elastyczność i „ludzkie” podejście do podwładnego. Inny z kolei wskaże, że istotne są umiejętności przywódcze, stawianie możliwych do realizacji celów i ich egzekwowanie. Jeszcze inny zaznaczy, że im większa wolność i swoboda, tym lepsze warunki pracy i kontakt z managementem. Znalezieniu złotego środka poświęcona była kolejna edycja National Sales Dirtector, która odbyła się 16 września.

Jakie praktyczne umiejętności zdobyli uczestnicy NSC Director?

Pandemia koronawirusa oddziałała na większość sektorów, potęgując wyzwania stojące przed kadrą kierowniczą. Do nich zaliczyć można nie tylko umiejętność zarządzania biznesem w czasach kryzysu finansowego wielu branż, znalezienie możliwości państwowego wsparcia firmy, poszukiwanie nowych dróg dotarcia do klientów w momencie rynkowej niepewności, ale także kwestie najbardziej praktyczne – utrzymanie zatrudnienia, minimalizowanie strat, umiejętne zarządzanie pracą zdalną, jak również zadbanie o komfort psychiczny zatrudnionych. Na tym właśnie skupiało się NSC Director.

Kameralne grono uczestników (160 osób) zagwarantowało możliwość bezpośredniego kontaktu z prelegentami. Dzięki temu łatwiej można było poznać techniki, które przekładają się na rozwój zespołu. Odwiedzający zdobyli wiedzę, jak dostosować strategię przywództwa i rozwoju do zmieniających się celów biznesowych, a także wzmocnili cechy współczesnego lidera sprzedaży. Dzięki eventowi posiedli wiedzę jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co z kolei w przyszłości oddziała na osiąganie wyższych wyników finansowych.

Wiemy również, że dzięki profesjonalnie prowadzonemu networkingowi uczestnicy spotkali potencjalnych partnerów i inwestorów. Zbudowane relacje z pewnością przełożą się na zwiększenie bazy klientów i łańcucha dostaw.

Najważniejsze trendy w HR

Santorski, Walkiewicz, Herra i inni – bogaty program NSC Director

Podczas National Sales Congress Director prelekcje wygłosili najwięksi eksperci z dziedziny przywództwa i sprzedaży. Jacek Walkiewicz mówił o pełnej mocy przywództwa, czyli o tym, jak zjednywać sobie pracowników, jednocześnie samemu stanowiąc inspirację. Jacek Santorski z kolei wygłosił prelekcję pod tytułem „Relacje i transakcje – integracja przeciwieństw w praktyce lidera nowoczesnej sprzedaży”. Radosław Żemło skupił się na zarządzaniu złożonymi strukturami w organizacji, a Wojciech Herra doradzał w tematyce skutecznego zarządzania zespołem rozproszonym. Dzięki niemu można było poznać 12 zasad dla liderów skutecznych zespołów sprzedażowych. Po arkanach zmian reguł gry rynkowej oprowadził Grzegorz Radłowski, przedstawiając GameChangerManagement. Nie zabrakło jednak również bardzo ludzkiego podejścia do zawodu managera, dyrektora i lidera zespołu. Maciej Misztak wygłosił prelekcję pod tytułem „Zjawisko wypalenia zawodowego wśród menedżerów sprzedaży – fakty i mity w świetle badań”.

To kompendium wiedzy przełożyło się na wysoką satysfakcję i podniesienie świadomości liderskiej u wszystkich odwiedzających wydarzenie. Do zobaczenia przy kolejnej edycji!

Dziękujemy za wsparcie Partnerowi Merytorycznemu SayRent.

Sprawdź nas także na Facebooku:

National Sales Congress

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Jak zmienia się przywództwo XXI wieku? O liderach w czasach kryzysu

//]]>