NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
zmiany w branży hotelarskiej
Polityka anulacji i segmentacja gościa hotelowego. Zmiany w branży hotelarskiej
15 października 2020
Komunikat informacyjny dotyczący NSC Director
19 października 2020

Sales Navigator LinkedIn jako narzędzie nowej strategii sprzedażowej

Sales Navigator

Od kiedy Microsoft zainwestował w LinkedIn, serwis wciąż poszerza zasób premium. Obok narzędzi HR, oferuje między innymi pakiety sprzedażowe. Sales Navigator, który ma zmienić przyszłość handlu, jest jednym z nich.

Czym jest Sales Navigator?

Sales Navigator jest niczym innym jak narzędziem służącym między innymi do wyszukiwania leadów. Dzięki niemu można obserwować albo ludzi, albo konkretne przedsiębiorstwa bez informowania ich o tym. Do dyspozycji korzystającego jest prosty interfejs z rozbudowanymi opcjami kategoryzującymi.

Jakie są wskaźniki, dzięki którym można zawęzić wyniki wyszukiwania?
– lokalizacja
– relacja
– nazwa firmy
– branża
– wielkość przedsiębiorstwa
– stanowisko
– rola

Największe zalety Sales Navigator

Podstawowa wersja LinkedIn pozwala na stworzenie listy obserwowanych leadów. Sales Navigator sprawia, że przy konkretnym wyszukiwaniu można dodać notatkę, sprawdzić wspólnych znajomych i podejrzeć aktywność konkretnego okresu. Monitorować można do 1500 kont, które następnie łatwo jest poukładać. Koszt inwestycji? 239,99 złotych miesięcznie, więc stosunkowo drogo.

Dlaczego jeszcze warto zainwestować tak dużą miesięczną kwotę w LinkedIn? Badania wykazują, że 80 procent leadów b2b generowanych w social mediach pochodzi właśnie z tej platformy. 65 procent firm pozyskało klienta właśnie stąd, a 52 procent badanych wskazuje tę sieć jako najważniejszy kanał przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Dzięki narzędziu można wysłać 20 maili miesięcznie także do osób spoza listy kontaktów. InMaile w przypadku niewykorzystania przechodzą na kolejne miesiące. Ponadto, otrzymuje się dostęp do informacji o wszystkich osobach, które odwiedziły nasz profil.

Warto jednak pamiętać, że samo narzędzie bez wcześniejszych działań budujących markę ekspercką nie jest wystarczające. Żeby stworzyć obraz rzetelnego profilu należy zadbać o organiczne zasięgi, rozbudować treści profesjonalne i udzielać się w bieżących mikronarracjach. Należy również traktować LinkedIn jako jedno z głównych narzędzi sprzedaży i ma się świadomość potęgi social sellingu.

Łatwiejszy prospecting

Nie ulega wątpliwości, że Sales Navigator jest narzędziem ułatwiającym prospecting. „Na tacy” otrzymuje się wysoce spersonalizowane wyniki wyszukiwania i z łatwością można dotrzeć do potencjalnych klientów. To zdecydowanie ułatwia poszerzenie bazy klientów, ale przede wszystkim nią zarządzanie.

Więcej o najlepszych rozwiązaniach dla biznesu powiemy na National Sales Congress. Zarejestruj się już teraz! 

Sprawdź nas także na Facebooku:

National Sales Congress

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Jak zmienia się przywództwo XXI wieku? O liderach w czasach kryzysu

//]]>