NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
wsparcie sprzedaży
Wsparcie sprzedaży. 6 skutecznych sposobów
1 grudnia 2021
Czy jesteś liderem, którego potrzebują Twoi pracownicy?
Czy jesteś liderem, którego potrzebują Twoi pracownicy?
13 grudnia 2021

Co wybrać na prezent biznesowy?

prezent biznesowy

Wybrać odpowiedni prezent biznesowy wcale nie jest tak łatwo. Trzeba pomyśleć zarówno o obdarowywanym, jak i stopniu zażyłości, który na drodze profesjonalnej zazwyczaj jest mniejszy. Co więc jest dobrym wyborem?

Kosz prezentowy z wyjątkowymi smakami

W ostatnim czasie sporą popularnością jako prezent biznesowy cieszą się kosze podarunków tematycznie związane ze smakami różnych krajów. Mogą sięgać po aromaty pochodzące z Hiszpanii lub takie, które związane są ze słoneczną Italią. Niezależnie od wybranego kraju, są to podarunki eleganckie, nienachalne i odpowiednie do poziomu dystansu, który obowiązuje w relacji zawodowej. Jednocześnie zazwyczaj zawierają rzadkie i jakościowe produkty, które nie znajdują się na szczycie zakupowych priorytetów. To sprawia, że kosze prezentowe są tak udanym i godnym zapamiętania podarunkiem. Kto w końcu nie chciałby dostać tradycyjnego włoskiego panettone, cantuccini czy też dobrego wina z Italii w jednej paczce?

Wyjątkowe zestawy… napojów

Skoro już mowa o winie, to jako punktu na liście „prezent biznesowy” nie mogło zabraknąć alkoholi. To zawsze dobry podarunek, który doskonale spisuje się w relacjach zawodowych. Niektóre firmy oferują nie pełnowymiarowe butelki trunków, ale na przykład niewielkie buteleczki z najlepszymi świątecznymi winami i alkoholami. Podobnie jest w przypadku kaw świata. Producenci stworzyli… zestaw zimowych smaków espresso, który z pewnością umili świąteczny czas miłośnikom mocnych napojów. Jednocześnie jest to prezent z klasą, który idealnie nada się w relacji biznesowej.

Czytaj również: Najważniejsze trendy w HR

Karty podarunkowe

Jeśli nie jesteśmy pewni, co dany współpracownik lub partner chciałby dostać na święta, można postawić na prezent biznesowy ogólny. Doskonale nada się na niego karta podarunkowa. Może być ona na przykład do eleganckiej restauracji, kawiarni, kina czy teatru. Zwyczajowo przyjmuje się, że środki na niej zawarte nie powinny być mniejsze niż 150 zł. To dobra alternatywa także dla partnerów biznesowych, których zna się nieco mniej.

Klasyczna biżuteria

Choć klasyczna biżuteria to kontrowersyjny wybór, to w biznesowych relacjach można do tego zagadnienia podejść również nienachalnie. Obdarowywanemu mężczyźnie można wręczyć zestaw eleganckich spinek do mankietów lub do krawata. Kobiecie? Prostą, aczkolwiek stylową broszkę.

Słodki prezent biznesowy

Zestaw eleganckich czekoladek zawsze jest mile widzianym podarunkiem. Na polskim rynku jest kilka marek, które produkują eleganckie, klasyczne i zarazem pyszne podarunki świąteczne w postaci czekoladek. Występują one w postaci nie tylko pojedynczych tabliczek, ale również całych pudełek ekskluzywnych pralin, po które w czasie codziennych zakupów rzadko się sięga. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania jest to, że część firm personalizuje swoje wyroby, dzięki czemu prezent można dodatkowo ozdobić logiem.

prezent biznesowy

Eleganckie pióro

Choć eleganckie zestawy biurowe na święta wydają się już reliktem przeszłości, to niektórym pomysłom nie mija termin przydatności. Jednym z nich jest eleganckie pióro. Nie wolno jednak popełnić błędu sygnowania go logotypem lub nazwą firmy! Wręczając tak ekskluzywny i kosztowny prezent z pewnością obdarowywany nie zapomni, od kogo go otrzyma. Jeśli już chce się coś umieścić na piórze, mogą być to inicjały lub imię i nazwisko osoby, której się je wręczy. Z pewnością niezwykle ucieszy ją ten podarunek.

Czytaj również: Strategie przywództwa – najważniejsze umiejętności

Idealny prezent biznesowy? Wiedza i doświadczenie

Co nie ma terminu przydatności i powinno być zawsze aktualne? Wiedza. To edukacja jest przyszłością każdego biznesu i rozwoju, który zapewni konkurencyjność na rynku. Choć dobrze jest na nią postawić nie tylko do święta, to właśnie na święta warto zaprezentować współpracownikom i partnerom prezent, który przyda im się najbardziej. Konferencje, case studies, prelekcje i eventy to wydarzenia, z których można czerpać. Rozwoju nie można kupić – należy dać sobie na niego szansę.

National Sales Congress to marka, która od wielu lat jest liderem w przestrzeni biznesowej. To najlepsi w Polsce prelegenci, najbardziej merytoryczne wykłady i wiedza, która zmienia przyszłość biznesu. Jej wysoka popularność sprawiła, że otworzyła się nie tylko na kolejne edycje wydarzeń, ale również na ich nowe kierunki.

Czytaj również: Satysfakcjonująca sprzedaż i zmiana dostawcy? To częstsze niż Ci się wydaje! [RAPORT]

Różne odsłony National Sales Congress

Obecnie pod marką National Sales Congress zaplanowane są wydarzenia:
National Sales Congress Director – czyli wydarzenie dedykowane mistrzowskim strategiom przywództwa sprzedaży, podczas którego prelegenci nauczą między innymi technik zarządzania zmianą czy też tego, jak być liderem na miarę XXI wieku. Wydarzenie odbędzie się 29 marca 2022 roku.
National Sales Congress – dzięki temu eventowi można opanować mistrzowskie strategie sprzedaży. Jaka tematyka zostanie poruszona? Między innymi budowania skutecznej argumentacji sprzedażowej, bezpośredniego pozyskiwania klientów czy zbijania ich obiekcji. Wydarzenie odbędzie się 7 kwietnia 2022 roku.
National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży to najmłodsza marka pośród gamy eventów NSC. Podczas niej poruszane zostaną zagadnienia z zakresu wspierania działów handlowych z poziomu tych marketingowych, automatyzacji sprzedaży czy też analityki sprzedażowo-marketingowej. Wydarzenie odbędzie się 26 kwietnia 2022 roku.

prezent biznesowy

National Sales Congress – oferta na święta

Zadbaj o najlepszy prezent dla swoich partnerów i daj im szansę na zdobycie wiedzy, która zaprocentuje w przyszłości. Już dziś kup Bilet Diamond na NSC Director w cenie nie 2199 zł, ale 1299. Oprócz udziału w kongresie gwarantuje on 15 procent zniżki na NSC Mistrzowskie Strategie Sprzedaży.

W ofercie świątecznej bilety na NSC Mistrzowskie Strategie Sprzedaży można z kolei otrzymać w trzech pakietach:
– Silver – udział w kongresie – 399 zł
– Gold – udział w kongresie plus wstęp do strefy networkingowej i certyfikat – 599 zł
– VIP – dział w kongresie plus wstęp do strefy networkingowej i certyfikat oraz udział w Scenie Zarządzanie 7 kwietnia 2022 – 899 zł

Bilety na NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży również można nabyć w promocyjnej cenie. Zamiast 1899 zł dostępne są za 1199 zł. Oprócz udziału w wydarzeniu, uprawniają one do rozmów z prelegentami i zniżki (15 procent) na NSC Mistrzowskie Strategie Sprzedaży.

Liczba biletów jest ściśle ograniczona. Oferta obowiązuje do 31 grudnia lub do wyczerpania pul.

Więcej informacji o promocjach na stronie: nationalsales.pl/tickets/

Sprawdź nas także na Facebooku:

National Sales Congress

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Jak zmienia się przywództwo XXI wieku? O liderach w czasach kryzysu

//]]>