PRELEGENCI KONGRESU NSC DIRECTOR

Nikolay Kirov

Wykładowca na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators”, był wieloletnim dyrektorem ds. strategii i rozwoju Kozminski Executive Business School. Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie, zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią. Od 20 lat ponad 50 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów MBA w ALK. Prowadzi „Akademię negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości w biznesie” oraz studia podyplomowe „Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży”. Instruktor Calligraphy Health System - Calligraphy Yoga - odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk.

 

Jacek Walkiewicz

Psycholog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 500 firm. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykłady na TEDx umieszczone na YouTube mają ponad 3.5 miliona odsłon. Autor książek: „Rozmyślnik Jacka Walkiewicza”, „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”. Ta ostatnia została nagrodzona w konkursie miesięcznika Charaktery ( nagroda Teofrasta ) za najpopularniejsza książkę psychologiczną napisaną w 2013 roku.

 

Mariusz Siewierski


 

Wojciech Herra

Psycholog sportu, przedsiębiorca, trener sprzedaży. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Założyciel i właściciel firmy WH Performance Consulting, gdzie pracuje bezpośrednio z zarządami, właścicielami i menedżerami zarówno lokalnych firm jak i międzynarodowych koncernów projektując i wdrażać strategie ukierunkowane na pozyskanie nowych i rozwój relacji z istniejącymi Klientami.
Patron Instytutu Psychologii Sportu. Ewangelista wpływu głowy na wyniki w sporcie. Coach mentalny wieluzawodników sportów zespołowych i indywidualnych.
Prowadząc wystąpienia w niezwykły sposób pokazuje przenikanie się zasad rządzących światem sportu i biznesu.
Hasło "„Przenosimy to co najlepsze, ze sportu do biznesu, z biznesu do sportu” jest nie tylko modnym „claimem reklamowym”, ale przede wszystkim główną osią komunikacji podczas wystąpień. Wiele lat poświęconych zgłębianiu zasad mistrzostwa, czyli poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie co odróżnia najlepszych od bardzo dobrych sprawia, że wystąpienia są nie tylko inspirującymi wydarzeniami, ale przede wszystkim przepełnionymi praktycznymi narzędziami sesjami rozwojowymi.
Motto Wojciecha Herry to „Ludzie komplikują sprawy, z obawy przed prostymi rozwiązaniami”. Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi pokazując, że sprzedaż do Klientów biznesowych naprawdę jest prosta … tylko trzeba ją zrozumieć.

 

Tomasz Miłosz

Karierę zawodową rozpoczął w 1997 r. jako konsultant ds. rekrutacji. W 2000 roku rozpoczął pracę na stanowisku menedżera działu HR w General Electric Company, gdzie po przejściu przez program rozwoju kadry kierowniczej został menedżerem działu wynagrodzeń i świadczeń w GE Money Bank w Niemczech, a następnie regionalnym starszym menedżerem ds. wynagrodzeń i świadczeń w GE Money na Europę Środkową w Szwajcarii. Następnie, jako Dyrektor ds. rozwoju organizacji i zatrudnienia, był odpowiedzialny za zarządzanie rozwojem talentów w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w GE Money. Po powrocie do Polski został liderem ds. integracji zasobów ludzkich i był odpowiedzialny za integrację zasobów ludzkich GE Money Bank i Banku BPH. Po fuzji został mianowany Dyrektorem ds. zarządzania talentami w Banku BPH.
Od 2010 roku przez ponad 9 lat był związany z sektorem usług doradczych. Najpierw jako dyrektor Działu Kapitału Ludzkiego w PwC Polska, a od 2015 roku jako regionalny dyrektor działu kapitału ludzkiego na Europe Centralna i Wschodnią.
Tomasz posiada certyfikat executive coach wydany przez AoEC. Biegle posługuje się językiem polskim, angielskim i niemieckim. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej. Studiował także w Niemczech w Fachhochschule Stralsund.
Dumny ojciec 15-latka, maratończyk i zapalony motocyklista.

 

Krzysztof Sarnecki

Prezes Zarządu, Partner QUEST Change Managers. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach wielu zarządów firm. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i strategii marketingowej. Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Enterpreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management. Autor książki „NIELINEARNOŚĆ, czyli jak konkurować w środowisku Chaosu. Nowoczesna inżynieria skuteczności w komunikacji, edukacji, zarządzaniu, sprzedaży i negocjacjach”.
Prowadzi i współprowadzi negocjacje lub przygotowuje zespoły negocjacyjne. Jest trenerem umiejętności negocjacyjnych, zakupowych i sprzedażowych oraz doradcą wielu średnich i dużych polskich i zagranicznych firm oraz międzynarodowych korporacji w USA i w Polsce. Jest też twórcą i wdrożeniowcem następujących konceptów i narzędzi: Komunikacja Nieantagonizująca™, Mechanizm Akceptacji™, IV Generacja Sprzedaży, nielinearna V Generacja Sprzedaży, IV Generacja Inżynierii Negocjacyjnej, Potrójne Prawo Pareto, stresująco-motywacyjna macierz analizy obszarów zmian kluczowych.
Jego kompetencje wykorzystywane są w Polsce przede wszystkim w ramach zarządzania kompleksowym procesem transformacji w firmach, które chcą osiągać potencjał do skutecznego konkurowania w ekonomii o wysokiej konkurencyjności.
QUEST Change Managers Sp. z o.o., której Krzysztof Sarnecki jest frontmanem, to zespół konsultantów, którzy, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, wiedzy i umiejętności pomagają firmom w całej Polsce w osiąganiu coraz lepszych rezultatów i dynamicznym rozwoju. Do grona naszych klientów należą m.in. Budimex, Canon, Carlsberg, Cersanit, Danone, DHL, Douglas, Ferrero, Gothaer, Honda, Ikea, ING, Praktiker, Stando, Warbud i wiele innych.
Więcej na stronie www.questcm.pl

 


Sprawdź program Kongresu NSC Director

//]]>