PRELEGENCI KONGRESU SPRZEDAŻOWEGO

Jakub Bączek

Złoty medalista Mistrzostw Świata jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephana Antigi (2014), mówca, który za swoje wystąpienie na Stadionie piłkarskim Inea otrzymał owacje na stojąco od ok. 30 000 zgromadzonych osób, przedsiębiorca który od jednoosobowej działalności gospodarczej rozwinął swój biznes do pozycji lidera animacji czasu wolnego w Europie, autor kilku książek (w tym „Determinacja”) i DVD (w tym „Trening mentalny”), podróżnik, miłośnik filozofii, golfa i siatkówki. Wolny twórca, który kocha ludzi i potrafi w porywający sposób dzielić się z nimi swoją wszechstronną wiedzą. Zdaniem Jacka Santorskiego: „Prawdziwie pomaga (...) ludziom realizować marzenia”. Zdaniem Michała Winiarskiego „Otwiera umysły”.

 

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista "Forbes Polska", członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe". Bloger "Harvard Business Review Polska". Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Jego e-book "Sztuka marketingu" stał się bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes", podobnie jak "Druga Sztuka Marketingu" i "Trzecia Sztuka Marketingu". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce.  Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w "Marketingu w Praktyce" i "Marketer Plus". Pomysłodawca i twórca fanpage "Bareizmy Wiecznie Żywe". Autor Bloga o Sztuce Marketingu.

 

Nikolay Kirov

Wykładowca na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators”, był wieloletnim dyrektorem ds. strategii i rozwoju Kozminski Executive Business School. Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie, zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią. Od 20 lat ponad 50 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów MBA w ALK. Prowadzi „Akademię negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości w biznesie” oraz studia podyplomowe „Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży”. Instruktor Calligraphy Health System - Calligraphy Yoga - odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk.

 

Jerzy Górski

Ekspert, dyplomowany „Mistrz Zarządzania Sportem – Master of Sport’s Management”, zwycięzca najbardziej prestiżowych zawodów świata na dystansie Double Ironman (7,6km pływanie, 360km jazdy rowerem, 85km biegu) z 1990 roku z czasem 24:47:46. Uczestniczył w zawodach Western States Endurance Run 100 miles w Squaw Valley w Kalifornii, Ultraman Triathlon State Of Hawaii w 1995 roku (10km pływania, 421km jazdy rowerem, 84km biegu) z wynikiem 31:43:32. Od 2001 roku właściciel firmy Sport Górski, zajmującej się organizacją i obsługą zawodów sportowych. W 2012 roku został doceniony przez Polski Komitet Olimpijski, w ramach 45 konkursu Fair Play, za całokształt dokonań w triathlonie, ze szczególnym uwzględnieniem powrotu po przejściach do aktywnego życia.
„Za Zasługi dla Sportu” - Odznaczony państwowo:
1990r. – BRĄZOWY MEDAL ZA WYBITNE OSIĄGNIĘCIA DLA POLSKIEGO SPORTU - przyznany przez Urząd Kultury Fizycznej i Turystyki
2012 r. – Srebrny Medal „ Za zasługi w pracy penitencjarnej po przez sport ” nadany przez Ministra Sprawiedliwości
Wyróżniony:
1996r. – tytuł OLIMPIONIK – przyznany przez Przegląd Sportowy i Urząd Kultury Fizycznej i Turystyki,
1997r. tytuł OLIMP – przyznany przez Telewizję Polską i Polski Komitet Olimpijski,
2004r. – tytuł ORGANIZACJA 40 CENTRALNEJ INAUGURACJI DNI OLIMPIJCZYKA – przyznany przez Polski Komitet Olimpijski.

Odpowiedzialny między innymi za organizację;
Pucharu Europy w duathlonie (1996;1998;1999;2000) Głogów
Puchar Europy w triathlonie ( 2007) Kędzierzyn Koźle
Mistrzostw Europy w duathlonie.(1997;2000) Głogów
Sztafetowych Mistrzostw Europy w triathlonie  w kategorii młodzik (2001r) Sława

Odpowiedzialny za szkolenia w Centrum Sportowe Głogowski Triathlon w latach 1992- 2006 przez niego zawodnicy zdobyli w rożnych kategoriach wiekowych ponad 100 medali Mistrzostwach Polski w triathlonie i w duathlonie.
Miedzy innymi na swoim koncie ma ukończonych piętnaście startów w triathlonie na dystansie IRONMAN (3.800 pływanie -180km jazda rowerem i bieg 42km 195) i ponad pięćdziesiąt ukończonych Maratonów.

 

Dagmara Pakulska

Manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki. Z zawodu oraz z pasji tworzy strategie marketingowe zarówno dla marek lokalnych, jak i ogólnopolskich. Od pięciu lat dzieli się wiedzą w ramach licznych konferencji i szkoleń, jak również na czołowych polskich uczelniach: AGH, WSE oraz UŁ. W portfolio szkoleniowym Dagmary Pakulskiej znajdują się m.in. takie marki jak Idea Hub, Idea Bank, Sprawny Marketing, Shell, PAH, BIK, ŁKS czy TVN. Interesuje się szeroko pojętą tematyką social media. Dlatego też chętnie prowadzi zajęcia na uczelniach oraz szkolenia obejmujące swym zakresem takie platformy, jak: Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Periscope, Snapchat czy Tinder. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się najświeższymi informacjami z branży marketingowej.

 

Krzysztof Brola

Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie, ekspert w zakresie negocjacji i obsługi prawnej biznesu. Ukończył prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie, a obecnie prowadzi interdyscyplinarne badania naukowe w zakresie negocjacji handlowych i konfliktowych, w ramach seminariów doktorskich na Wydziale Prawa SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego w Warszawie.
Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej małych i średnich firm. Zarządza renomowaną Kancelarią Prawną K.BROLA i WSPÓLNICY w Warszawie specjalizującą się w obsłudze prawnej biznesu, wierzytelności i transakcji na rynku nieruchomości. Swoim Klientom z obszaru MŚP zapewnia na najwyższym poziomie opiekę w zakresie, m.in. negocjowania i zawierania umów, egzekwowania należności oraz szybkiego i skutecznego rozwiązywania sporów metodami sądowymi i pozasądowymi. Nie ogranicza się do informowania Klientów o obowiązujących normach prawnych, lecz proaktywnie informuje ich o pojawiających się zagrożeniach i szansach dla ich biznesu, a także tworzy i wdraża najefektywniejsze strategie postępowania w danej sprawie lub z danym problemem.
Jego motto: „Skuteczność i Zaufanie” oddaje najważniejsze wartości, jakimi kieruje się w pracy zawodowej – działa szybko, skutecznie i dyskretnie. Więcej informacji na www.kbrola.pl

 

Rafał Mazur

Jedna z najbardziej kontrowersyjnych i tajemniczych osobowości szeroko rozumianej branży rozwoju osobistego. Nazywany przez niektórych profesorem szorstkiej rzeczywistości. Od 2011 roku prowadzi blog i podcast o tematyce zwiększania skuteczności ZenJaskiniowca.pl. Słynie z mocnych poglądów i dobitnego języka. Specjalizuje się w usuwaniu strachu i konfuzji. Wynikami jego pracy zachwycał się między innymi jeden z najbogatszych Polaków, Robert GRYN.
Uczył również sprzedaży "metodą odwróconą" według modelu, który nazwał "Metodą Aksamitnego Dusiciela". Współpracował z firmami takimi jak RICOH, Znany Lekarz czy Aviva, jednak obecnie skupia się głównie na nielicznej i oddanej grupie indywidualnych klientów, do których zaliczają się prezesi spółek giełdowych, przedsiębiorcy, traderzy czy 3-krotny mistrz Polski w boksie.

 

Agnieszka Grostal

Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Obszary jej kompetencji to: modelowanie i optymalizacja procesu sprzedaży, tworzenie standardów sprzedaży, organizacja i tworzenie działów handlowych, zarządzanie relacjami z klientami. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie - Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu. Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II Pantheon Assas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych. Jest autorką wielu publikacji na temat strategicznego zarządzania sprzedażą. Występuje jako prelegentka na licznych konferencjach. Prowadzi firmę Salents specjalizującą się w strategii sprzedaży oraz eksperckiego bloga.

 

Tomasz Kalko

Dyrektor ds. Rozwoju w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI. Trener, coach, mówca motywacyjny i menadżer z dwudziestoletnim stażem. Przeszkolił ponad 20.000 osób. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Doświadczony praktyk biznesu, który pracując jako menadżer w firmach o obrocie rocznym przekraczającym miliard zł, miał możliwość współtworzenia modeli motywacji finansowej oraz pozafinansowej w skomplikowanych strukturach organizacyjnych.
Tworzył procedury sprzedażowe, organizacyjne oraz logistyczne, budując wielokrotnie sieci sprzedaży w całej Polsce, zdobył doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z przywództwa, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, komunikacji oraz prowadzenia szkoleń i autoprezentacji. Ma duże doświadczenie w przeprowadzaniu uczestników szkoleń przez proces zmiany nawyków.

 

Wojciech Szaniawski

Czołowy polski ekspert ds. kreowania wizerunku oraz twórca strategii marketingowych dla największych marek. Trener biznesu, specjalizujący się w temacie budowania relacji i personal brandingu. Od lat pracuje z największymi gwiazdami sportu i rozrywki, m.in. Grzegorzem Krychowiakiem, Jerzym Dudkiem i artystami wytwórni Sony Music Polska. Jest właścicielem Arskom Group – jednej z największych w Polsce agencji PR&social media, realizującej projekty dla takich klientów jak Nike, New Balance, Tymbark, Budimex czy Samsung.
Jest założycielem grupy kapitałowej inwestującej w biznesy we wczesnej fazie, angażuje się w inicjatywy, które wspierają przedsiębiorczość i promują dobre postawy w biznesie.

 

PRELEGENCI KONGRESU MANAGERÓW

Andrzej Falkowski

Profesor zwyczajny w Uniwersytecie SWPS w Warszawie, dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej, kierownik Katedry Psychologii Marketingu.
Należy do "International Society for Ecological Psychology" oraz "Association for Consumer Research". Członek Komitetu Polityki Naukowej przy Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2011 – 2014. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta.
Ekspert sądowy w sprawach znaków towarowych. Współpracuje z kancelariami adwokackimi w dziedzinie ochrony marki na rynku gospodarczym, m.in. dla takich firm jak Maspex, Hortex, Reckitt Benckiser, E. Wedel, Fakro, FSO, BP, Polkomtel SA, Polmos SA, Bakoma, Broker FM.
Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań konsumenckich, rynkowych i wyborczych opublikowanych w takich czasopismach, jak m.in. American Journal of Psychology, Media Psychology, Journal of Political Marketing, Journalism Studies, Advances in Consumer Research, Marketing Letters, Frontiers in Psychology. Autor i współautor rozdziałów w książkach, m.in.: Television and Politics in Evolving European Democracies (Nova Science), The Sage handbook of political advertising (red. L.L. Kaid i C. Holtz-Bacha; Sage), Routledge handbook of political management (red. D.W. Johnson: Routledge), Praktyczna psychologia poznawcza: Marketing i reklama (GWP), Psychologia zachowań konsumenckich (GWP), Marketing polityczny: Perspektywa psychologiczna (GWP), Psychologia poznawcza w praktyce: Ekonomia, biznes, polityka (PWN), A Cross-Cultural Theory of Voter Behavior (Haworth Press/ Francis, and Taylor Group), Political Marketing: Theoretical and Strategic Foundations (M.E. Sharpe). Jest jednym z redaktorów Handbook of Political Marketing (Sage), a także współredaguje Journal of Political Marketing.

 

Marcin Osman

Przedsiębiorca, wydawca i autor książek, ekspert ds. marketingu. Tworzył projekty z inwestorami Business Angels, pracował dla największych polskich marek za każdym razem tworząc kampanie marketingowo-sprzedażowe.
Organizował szkolenia i konferencje z przedsiębiorcami, inwestorami i ludźmi sukcesu, w których udział wzięły tysiące osób.
Od 2015 roku skupiony na rozwoju wydawnictwa OSMpower.pl, w którym wydaje bestsellerowe książki amerykańskich przedsiębiorców takich jak Fredrik Eklund, Gary Vaynerchuck, Daymond John, Mark Cuban i wielu innych.
Autor 4 książek: „Biznes ci ucieka”, „Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie”, „Przedsiębiorca w podróży” oraz najnowszej „Sprzedawaj więcej”.
Edukuje również klientów w zakresie SELFPUBLISHNGU, czego efektem jest pomoc przy wydaniu blisko 40 niesamowitych książek.
Tylko w ciągu ostatniego roku przeprowadził kilkaset webinarów i Facebook Live’ów podczas których dzieli się ze swoją społecznością doświadczeniami i lekcjami w zakresie biznesu, marketingu oraz sprzedaży.

 

Karina Popieluch

Wykładowca Akademicki, Konsultant, Trener biznesu, Coach ICC, absolwentka m. in. MBA (Koźmiński Business School), Akademii Profesjonalnego Trenera Biznes oraz studiów: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz ZZL.
Blisko 20 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B zdobywała współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją i sprzedażą oraz zasiadała w radzie nadzorczej. Przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i ekspertyzy w obszarze Lean Management.
Pomysłodawca i kierownik pierwszych w Polsce studiów podyplomowych HR Business Partner, wykładowca na studiach MBA oraz studiach podyplomowych z obszaru HR, Członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Koźmiński Business School oraz Partner Merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Członek rady merytorycznej czasopisma branżowego HR Business Partner oraz patron merytoryczny cyklu HR na szpilkach. Autor książki HR Businsess Partner – rola, filary, perspektywy oraz wielu publikacji, a także uznany prelegent na konferencjach branżowych.
Na co dzień doradza funduszom inwestycyjnym i zarządom spółek komercyjnych, wspiera transformacje funkcji HR, pracuje nad rozwojem indywidualnym i zespołowym kadry zarządzającej oraz realizuje projekty budujące przewagę organizacji w oparciu o efektywne Zarządzanie Zmianą, Przywództwo i Kapitał Ludzki.
W kwietniu 2018 jej osiągnięcia zostały uhonorowane nagrodą Polish Businesswomen Awards w kategorii: „Lider w obszarze strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi”

 

Leszek Kurycyn

Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz INSEAD Business School Senior Executive Program.
Posiada ugruntowane doświadczenie zawodowe w organizacji i rozwoju przedsięwzięć komercyjnych, a w szczególności w obszarach tworzenia i zarządzania strukturami rozproszonymi. Współtworzył i uczestniczył w realizacji wielu międzynarodowych projektów w zakresie transformacji strategicznych, fuzji i przejęć oraz wdrażania inicjatyw podnoszących sprawność organizacyjną firm.
Autor programów szkoleniowych w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych, negocjacji handlowych i umiejętności komunikacyjnych. W roku 2004 podjął pracę w ManpowerGroup będąc odpowiedzialnym za rozwój firmy na rynku polskim oraz w Rumunii. W ramach Grupy wprowadził na rynek markę Experis.
Z początkiem 2012 roku dołączył do firmy Randstad Polska, gdzie objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego – Członka Zarządu. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego Spółki Jobhouse, dostarczającej udoskonalone rozwiązania w zakresie rekrutacji i outsourcingu kadr oraz konsultingu HR.
Ekspert rynku pracy, z branżą doradztwa personalnego związany od 18 lat.

 

Barbara Piasek

Seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym, współzałożyciel marek: Wolves Summit, Wolves Gate, See Bloggers, IncredBots. Pracując wcześniej w takich firmach jak m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik zdecydowała się zbudować pierwszą firmę, która była drogą pełną wyzwań, co po niemal dwóch latach skończyło się 7-cyfrową lekcją. Wyciągając lekcje z tego doświadczenia, zmieniła sposób rozwijania biznesów, dzięki czemu jej stale rosnące firmy, przyciągają klientów z ponad 60 rynków globalnie, czy mają ponad 48 mln zasięgu online. Projekty w jej rękach nabierają tempa. Zdanie „nie da się” nie istnieje w jej słowniku. Lider, sprzedawca relacyjny, buduje silne organizacje nastawione na stałe podnoszenie kompetencji i szybkie skalowanie.

 

Bogdan Sosnowski

Jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY (P4 Spóka z o.o.) 750 osób, przekraczając wszystkie założenia budżetowe przez 11 lat. Jest ekspertem w zakresie budowania i zarządzania zespołem, budowania struktur rozproszonych, budowania i analizy procesów sprzedażowych, komunikacji w zespole, procesu sprzedażowego, personal brandingu.
Certyfikowany Coach ICC, Master NLP, Magister Europeistyki, Absolwent IESE Business School University of Navarra, uczestnik programu Challenger – Imapct, uczestnik programu Coachning Cleaning – Corporate Coach U.
Posiada również doświadczenie w zakresie rozwijania umiejętności związanych z analizą potrzeb klienta, analizą baz klientów, prowadzeniem szkoleń oraz wystąpień scenicznych. Publikuje artykuły w World Business Class Magazine.
Osiągnięcia zawodowe: • Zbudowanie najbardziej efektywnego kanału doradców biznesowych rynku telekomunikacyjnego w Polsce (P4 Spółka z o.o.) • Utrzymanie najniższej rotacji pracowników zewnętrznych na rynku telekomunikacyjnym • Praca Account Managera w zakresie polityki i zarządzania akomodacją takich firm jak: GlaxoSmithKline, Volvo, Toyota, Kulczyk Tradex, BCC, Kompania Piwowarska

 

Radek Drzewiecki

Założyciel Leanpassion – lidera transformacji LEAN STRATEGY w Polsce. Zdobył doświadczenie, współpracując z ponad 300 firmami, między innymi Solaris, Infosys, MAN, mLeasing, EFL, Amway, Credit Agricole, P&G, PZU, Allianz, LOT, PKP Intercity, Fresh Logistics, Capgemini, Adamed, Mars, Medicover, Wavin. Autor książki „Strategia LEAN”, która odchodzi od stereotypowego postrzegania LEAN jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na autorski, 5-krokowy proces transformacji strategicznej. Współzałożyciel startupu, Sherlock Waste – aplikacji zmieniającej frustrację w innowację. Jego motto to Wielkie Firmy i Szczęśliwi Ludzie.

 

PROWADZĄCY WARSZTATY

Sebastian Goszcz

Jako Dyrektor Zarządzający odpowiada za strategię i sprzedaż w sieci Fitness Klubów Rytm oraz Atmosfera Fitness&Welness w Łodzi. Współzałożyciel oraz partner zarządzający firmy doradczo-szkoleniowej Espresso Fitness Business Solutions. Związany z branżą fitness od 1997 r.
Studiował Zarządzanie i Marketing, uczestniczył w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach w kraju i za granicą min. największych imprezach edukacyjnych branży fitness Kongresach IFAA w Heidelbergu i Berlinie, Kongresach IHRSA w San Diego (2010r.),San Francisco (2011r.), Los Angeles (2012), Las Vegas (2013), San Diego (2014), Los Angeles (2015), Marsylia (2015).
Absolwent dwóch rocznych programów rozwoju i edukacji menedżerów Executive Education - “Management” i Advanced Executive Education “Strategic Leadership Academy” ICAN Institute i Harvard Business School.
Stały współpracownik największych branżowych magazynów Bodylife, Fitness Biznes oraz Trainer w których publikuje artykuły z zakresu zarządzania fitness klubem, sprzedaży, obsługi, budowania relacji i lojalności klienta, przywództwa.

 


Sprawdź program National Sales Congress - wybierz swój pakiet


Chcesz wziąć udział w Kongresie NSC

//]]>