Z przyjemnością ogłaszamy, że do prelegentów najbliższej edycji dołącza Philip Zimbardo – światowej sławy, wybitny amerykański psycholog, profesor Uniwersytetu Stanforda. Autor przełomowych badań na gruncie psychologii społecznej, w tym słynnego eksperymentu więziennego. Współautor książki „Paradoks czasu”, ukazującej czas i zarządzanie nim przez pryzmat perspektyw, w których żyjemy.
Po Covid-19 świat się zmienił, w tym świat sprzedaży. Zmieniły się warunki handlowe, styl prowadzenia rozmowy sprzedażowej, portfel klientów, ale również sami pracownicy. Rolą managerów będzie umiejętne zarządzenie tą zmianą.
Dlatego, szczególnie w tej sytuacji, najlepszą inwestycją w siebie i swoją firmę jest wiedza. Skutki epidemii będziemy odczuwać jeszcze przez długi czas, warto więc postawić na rozwój właśnie teraz. Nowe umiejętności sprzedażowe i przywódcze pozwolą łatwiej dostosować się do trudnej sytuacji oraz stale osiągać lepsze wyniki.
Cały program NSC zostanie dostosowany do nowej rzeczywistości, w której się znaleźliśmy.
Do zawartości biletu na National Sales Congress dodaliśmy materiał video od Nikolaya Kirova – jednego z najwyżej ocenianych prelegentów NSC, o „Zarządzaniu energią własną oraz pracowników w dobie kryzysu”. Materiał przesyłany jest od razu po zakupie biletu, zatem z jego zawartości merytorycznej mogą skorzystać Państwo nawet teraz.
Nie możemy się już doczekać spotkania podczas NSC. Ostatnie bilety są dostępne na naszej stronie.