NSC DBA O BEZPIECZEŃSTWO UCZESTNIKÓW CZYTAJ WIĘCEJ
Jak w 3 krokach odnaleźć w sobie motywację do regularnego dzwonienia do nowych klientów poprzez Cold Calling.
5 maja 2020
II edycja NSC Director. Ruszyła sprzedaż biletów
7 lipca 2020

Pozwolenie na organizację Kongresów

TO JUŻ OFICJALNE. Od 6 CZERWCA POZWOLENIE NA ORGANIZACJĘ KONGRESÓW, KONFERENCJI I TARGÓW. POLSKI RZĄD WYDAŁ ROZPORZĄDZENIE.

 

Jak wynika z rozporządzenia w Dzienniku Ustaw wydanego przez Radę Ministrów w dniu 29 maja Zgodnie z ustawą z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 i 1495 oraz z 2020 r. poz. podmioty działalności związane z organizacją, promocją lub zarządzaniem imprezami, takimi jak targi, wystawy, kongresy, konferencje, spotkania mogą odbywać się w nowym reżimie sanitarnym.

 

Potwierdzamy, że najbliższe edycje National Sales Congress i NSC Hotels odbędą się kolejno 24 września i 8 października 2020.

 

 

„Przez cały czas trwania pandemii wierzyliśmy, że wydarzenia powrócą jeszcze w tym roku. Rynek eventowy choć stanowi 1% polskiego PKB, przyczynia się do rozwoju biznesu małych, średnich ale i dużych przedsiębiorstw. Zwłaszcza teraz koniecznie będzie odbudowanie relacji handlowych i pozyskanie nowych klientów. Zmian będą wymagały także strategie handlowe oraz strategie zarządzania. Świat się zmienił, zmienili się klienci, wobec tego wymagana jest nowa wiedza i adaptacja do obecnej sytuacji. Cieszymy się, że te argumenty przemówiły do Ministerstwa Rozwoju i już dziś możemy swobodnie przejść do planowania organizacji Kongresów w nowym reżimie sanitarnym.”
Zuzanna Garwacka, Project Manager Kongresów NSC

 

Co nowego na NSC? 

Z przyjemnością ogłaszamy, że do prelegentów najbliższej edycji dołącza Philip Zimbardo – światowej sławy, wybitny amerykański psycholog, profesor Uniwersytetu Stanforda. Autor przełomowych badań na gruncie psychologii społecznej, w tym słynnego eksperymentu więziennego. Współautor książki „Paradoks czasu”, ukazującej czas i zarządzanie nim przez pryzmat perspektyw, w których żyjemy.

Po Covid-19 świat się zmienił, w tym świat sprzedaży. Zmieniły się warunki handlowe, styl prowadzenia rozmowy sprzedażowej, portfel klientów, ale również sami pracownicy. Rolą managerów będzie umiejętne zarządzenie tą zmianą.
Dlatego, szczególnie w tej sytuacji, najlepszą inwestycją w siebie i swoją firmę jest wiedza. Skutki epidemii będziemy odczuwać jeszcze przez długi czas, warto więc postawić na rozwój właśnie teraz. Nowe umiejętności sprzedażowe i przywódcze pozwolą łatwiej dostosować się do trudnej sytuacji oraz stale osiągać lepsze wyniki.

 

Cały program NSC zostanie dostosowany do nowej rzeczywistości, w której się znaleźliśmy. 
Do zawartości biletu na National Sales Congress dodaliśmy materiał video od Nikolaya Kirova – jednego z najwyżej ocenianych prelegentów NSC, o „Zarządzaniu energią własną oraz pracowników w dobie kryzysu”. Materiał przesyłany jest od razu po zakupie biletu, zatem z jego zawartości merytorycznej mogą skorzystać Państwo nawet teraz.
Nie możemy się już doczekać spotkania podczas NSC. Ostatnie bilety są dostępne na naszej stronie.

//]]>