NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

National Sales Congress - Mistrzowskie strategie sprzedaży

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. To event, który zmienia oblicze sprzedaży dzięki rozbudowanej sekcji wykładów, case studies, warsztatów oraz dedykowanej strefie networkingowej, która łączy managerów, dyrektorów oraz specjalistów. To kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania oraz platforma dedykowana innowacyjnemu podejściu do biznesu. Doświadczenie naszych ekspertów i zadowolenie tysięcy uczestników ugruntowało pozycję NSC jako lidera rynku.

V edycja odbędzie się we Wrocławskim Centrum Kongresowym - w kompleksie Hali Stulecia.

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw mniejszym i średnim przedsiębiorstwom oraz każdemu, kto pragnie się rozwijać się w sprzedaży stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży.

Inspiracja i techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Państwa sprzedaż i sukces zawodowy.

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY
 

Filary National Sales Congress

 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

Kopia Projekt bez tytułu
• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

Kopia Projekt bez tytułu
• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

Strefa Networkingu

STREFA B (bilety VIP)
Stanley Milgram w swoim eksperymencie o nazwie "Świat jest mały", empirycznie potwierdził hipotezę, że członkowie jakiejkolwiek dużej społeczności mogą być powiązani poprzez sieci pośrednich znajomych.
I tak na przykład, od prezydenta Stanów Zjednoczonych dzieli nas maksymalnie
SZEŚĆ STOPNI ODDALENIA!
Oznacza to, że dzięki pośrednim relacjom znanych nam osób jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego z kim chcielibyśmy nawiązać współpracę.
Networking biznesowy podczas NSC z pewnością otworzy dla Państwa wiele możliwości kontaktów i dotarcia nawet do najtrudniejszych klientów.

OGŁOSZENIE PROGRAMU WKRÓTCE


Chcesz wziąć udział w Kongresie? Skorzystaj z oferty przedsprzedaży! Tylko do 31 października

Strefa Partnerów

Miejsce, które umożliwia porównanie oferty skierowanej do kadry zarządzającej. Podczas National Sales dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:
4
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)
3
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE
1
PAKIETY ZWIĘKSZONEJ WIDOCZNOŚCI
2
PAKIETY SPONSORSKIE
KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:
5
- Bezpośrednie przedstawienie oferty osobom decyzyjnym, które odpowiedzialne są za wdrażanie innowacji w firmach

- Dotarcie do kilkuset managerów, poszukujących nowych rozwiązań w sprzedaży

- Zbudowanie długofalowych relacji z uczestnikami Kongresu
5
- Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki

- Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu

- Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC
ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW
//]]>