NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

National Sales Congress - Mistrzowskie strategie sprzedaży

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. To event, który zmienia oblicze sprzedaży dzięki rozbudowanej sekcji wykładów, case studies, warsztatów oraz dedykowanej strefie networkingowej, która łączy managerów, dyrektorów oraz specjalistów. To kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania oraz platforma dedykowana innowacyjnemu podejściu do biznesu. Doświadczenie naszych ekspertów i zadowolenie tysięcy uczestników ugruntowało pozycję NSC jako lidera rynku.

V edycja odbędzie się we Wrocławskim Centrum Kongresowym - w kompleksie Hali Stulecia.

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw mniejszym i średnim przedsiębiorstwom oraz każdemu, kto pragnie się rozwijać się w sprzedaży stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży.

Inspiracja i techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Państwa sprzedaż i sukces zawodowy.

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY
 

Filary National Sales Congress

 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

Kopia Projekt bez tytułu
• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

PROGRAM KONGRESU

MOTYWACJA W SPRZEDAŻY

 

09:00

Pełna moc w sprzedaży

Jacek Walkiewicz

- Istota sprzedaży czyli jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu
- Psychologia klienta czyli co lubi i czego oczekuje
- Motywacja i pozytywne nastawienie w praktyce
- Co daje siłę a co ją odbiera
- Techniki sprzedaży czyli jak zapanować nad stresem swoim i klienta

BIO Prelegenta
rozwiń
Psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 500 firm. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań.
ACCOUNT MANAGEMENT

 

 

Zarządzanie procesem podejmowania decyzji po stronie Klienta

Wojciech Herra

- Role decyzyjne, czyli w jaki sposób mapować i poznawać proces podejmowania decyzji po stronie Klienta
- Pozyskiwanie sojuszników oraz minimalizowanie wpływu przeciwników naszych rozwiązań
- Przygotowanie oferty pod negocjacje rozproszone, czyli jak zadbać o to aby każda osoba po stronie Klienta poczuła się ważna w procesie podejmowania decyzji o zakupie

BIO Prelegenta
rozwiń
Przedsiębiorca, psycholog sportu, trener sprzedaży. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Pracuje bezpośrednio z zarządami, właścicielami i menedżerami zarówno lokalnych firm jak i międzynarodowych koncernów projektując i wdrażając strategie ukierunkowane na pozyskanie nowych i rozwój relacji z istniejącymi Klientami.
NEGOCJACJE

 

 

Ogłoszenie tematu wkrótce

Krzysztof Sarnecki

 

BIO Prelegenta
rozwiń
Prezes Zarządu. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach wielu zarządów firm. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i strategii marketingowej. Trener umiejętności negocjacyjnych, zakupowych i sprzedażowych oraz doradca wielu średnich i dużych polskich i zagranicznych firm oraz międzynarodowych korporacji w USA i w Polsce.
PROSPECTING

 

 

Jak komfortowo pozyskiwać rekomendacje od 80% klientów, zamiast wątpliwej jakości polecenia od jedynie 20%?

Artur Sójka

- Dowiesz się jaka jest różnica między poleceniami i rekomendacjami
- Nauczysz się jak rozróżniać klientów gotowych do rekomendowania Cię, od tych, którzy nigdy tego nie zrobią
- Poznasz metodę pozyskiwania ciepłych rekomendacji od klientów w sposób nienachalny i komfortowy dla wszystkich stron, którą ...
- będziesz w stanie użyć natychmiast, kto wie może już podczas przerwy po prelekcji pozyskasz pierwsze rekomendacje

BIO Prelegenta
rozwiń
Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Ekspert komunikacji i wystąpień publicznych. Przez wiele lat trener w BNI Polska z zakresu pozyskiwania klientów za pomocą networkingu i rekomendacji. Moderował sesje networkingowe m.in. dla IBM Polska, absolwentów studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada certyfikat I stopnia facilitatacji po kursie Tony Mann’a.
INSPIRACJA | PERSONAL BRANDING W BIZNESIE

 

 

Wykorzystanie wizerunku marki do podniesienia efektywności sprzedaży

Martin Lewandowski

Historia oparta na faktach współtwórcy polskiego MMA i właściciela znanej na całym świecie federacji KSW. Praktyczne porady, jak zdobywać wysoko stawiane cele dzięki motywacji i kreacji własnego wizerunku
- Marka osobista sprzyjająca podniesieniu efektywności sprzedaży
- Jak osiągnąć mistrzostwo w swojej dziedzinie i umiejętnie przezwyciężać porażki, aby przerodziły się w sukces
- Sukces marki: na podstawie KSW, strategiczne elementy, które wpłynęły na rozwój biznesu, czyli w jaki sposób w hermetycznej branży wykreowaliśmy eventy na skalę światową

BIO Prelegenta
rozwiń
Przedsiębiorca, właściciel federacji KSW - jednego z liderów wśród organizacji MMA w Europie i jednej z największych organizacji na świecie. Współtwórca polskiego MMA, jeden z założycieli Stowarzyszenia MMA POLSKA. W 2019 wraz z Maciejem Kawulskim zajął 28. miejsce na liście "Najbardziej Wpływowych Ludzi Sportu".
SPRZEDAŻ W KRYZYSIE

 

 

Co zrobić, gdy wymówka kryzys zabija skuteczność sprzedaży

Dorota Sędek

Jednym z 3 największych wyzwań szefów sprzedaży w obliczu pandemii jest zarządzanie pracownikami, z kolei 10% sprzedawców wskazuje, że brakuje im motywacji do pracy w kryzysie (raport Livespace 04.2020). Z tej prelekcji dowiesz się:
- Jak motywować zespoły w kryzysie,
- W jaki sposób egzekwować wyniki sprzedażowe,
- Jak zadbać o własną motywację i skuteczność managerską

BIO Prelegenta
rozwiń
Przedsiębiorca i praktykujący manager. Podczas swojej 13-letniej kariery zawodowej w korporacjach zarządzała w sumie ponad 1000 pracownikami, wspierając w rozwoju 130 managerów. Doktorantka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka studiów MBA oraz studiów podyplomowych z psychologii w biznesie. W 2019 roku wyróżniona prestiżową nagrodą "Diament kobiecego biznesu".
STRATEGIA SPRZEDAŻY

 

 

Kultura sprzedaży. Jak budować skuteczne procesy handlowe w obecnych czasach

Filip Duszczak

- Dlaczego handlowcy tracą nawet do 80% leadów przy pierwszej próbie kontaktu
- Jak zaprojektować proces handlowy, aby podnieść skuteczność sprzedaży
- Co i w jaki sposób powinien zmierzyć u siebie handlowiec, aby być jeszcze skuteczniejszym

BIO Prelegenta
rozwiń
Przedsiębiorca, prezes i współzałożyciel InStream Group. Prywatnie zajmuje się konsultingiem w zakresie sprzedaży, budowania zespołów handlowych. Interesuje i pasjonuje się technologiami w sprzedaży, które zmieniają sposób dotychczasowej pracy.
PROSPECTING

 

 

Nowoczesny Cold Calling B2B w służbie skutecznej sprzedaży

Karol Bartkowski

Cold Calling w wielu zespołach sprzedażowych budzi coraz mniej przerażenia, a coraz więcej podziwu, gdyż właściwie żadna inna ścieżka dotarcia do potencjalnego klienta nie daje:
tak błyskawicznych rezultatów - dzwonisz i wiesz natychmiast!
tak dużej skuteczności i praktycznie braku konkurencji - przedstawię polskie badania na ten temat!
prawie zerowych kosztów finansowych - przy dzisiejszych kosztach abonamentów...!
Dlatego podczas wystąpienia dowiesz się:
- Jak pozbyć się strachu i niechęci do dzwonienia
- Od czego zacząć Cold Calling, aby był skuteczny
- Do kogo dzwonić i jak to robić
Cold Calling to nadal bardzo skuteczny kanał komunikacji i nawiązywania relacji z potencjalnymi klientami, a wspierany Social Sellingiem jest praktycznie bezkonkurencyjny. Dlatego managerowie i handlowcy, którzy zaczną stosować Cold Calling regularnie odniosą duży i trwały sukces.

BIO Prelegenta
rozwiń
Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej. Szkoleniowiec, mówca, sprzedawca, praktyk Cold Callingu i Social Sellingu, który łączy to, co skuteczne, z tym, co daje nieograniczoną dźwignię. Uznany ekspert od Social Sellingu, z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów, w Europie. Współpracował między innymi z 4F, PGNiG, PKO Bank Polski, RTV Euro AGD, Mercedes-Benz, OZONE, Makro, Sony Centre oraz Opel i innymi.
SALES TRANSFORMATION

 

 

Ogłoszenie tematu wkrótce

Wojciech Telenga

 

BIO Prelegenta
rozwiń
Head of Sales Transformation w Deloitte. Ma ponad 12 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM. Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Wierzy, że podstawą każdego biznesu są ludzie, bo jeżeli mamy dobrych ludzi na właściwym miejscu, oni po prostu zrobią swoje.
NEGOCJACJE

 

 

Ogłoszenie tematu wkrótce

Ogłoszenie prelegenta wkrótce

 

BIO Prelegenta
rozwiń
Head of Sales Transformation w Deloitte. Ma ponad 12 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM. Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Wierzy, że podstawą każdego biznesu są ludzie, bo jeżeli mamy dobrych ludzi na właściwym miejscu, oni po prostu zrobią swoje.


Chcesz wziąć udział w Kongresie? Skorzystaj z oferty tańszych biletów! Tylko do 31 grudnia

Strefa Networkingu

STREFA B (bilety VIP)
Stanley Milgram w swoim eksperymencie o nazwie "Świat jest mały", empirycznie potwierdził hipotezę, że członkowie jakiejkolwiek dużej społeczności mogą być powiązani poprzez sieci pośrednich znajomych.
I tak na przykład, od prezydenta Stanów Zjednoczonych dzieli nas maksymalnie
SZEŚĆ STOPNI ODDALENIA!
Oznacza to, że dzięki pośrednim relacjom znanych nam osób jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego z kim chcielibyśmy nawiązać współpracę.
Networking biznesowy podczas NSC z pewnością otworzy dla Państwa wiele możliwości kontaktów i dotarcia nawet do najtrudniejszych klientów.
Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów z Biznes Klub Polska - praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem, od lat wspierających budowanie sukcesu biznesowego poprzez rekomendacje.
Biznes Klub Polska - twórcy i animatorzy grup lokalnych przedsiębiorców, którzy rozwijają swoje firmy dzięki wzajemnym rekomendacjom biznesowym. Swoje kilkunastoletnie doświadczenia wynoszą ze sprzedaży, zarówno własnej, jak i z zarządzania działami sprzedaży.
Networking podczas NSC odbywa się w oddzielonej części, z bufetem kawowym (sala C).
 
 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

Kopia Projekt bez tytułu
• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

Zaufali nam m.in.:

Strefa Partnerów

Miejsce, które umożliwia porównanie oferty skierowanej do kadry zarządzającej. Podczas National Sales dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:
4
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)
3
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE
1
PAKIETY ZWIĘKSZONEJ WIDOCZNOŚCI
2
PAKIETY SPONSORSKIE
KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:
5
- Bezpośrednie przedstawienie oferty osobom decyzyjnym, które odpowiedzialne są za wdrażanie innowacji w firmach

- Dotarcie do kilkuset managerów, poszukujących nowych rozwiązań w sprzedaży

- Zbudowanie długofalowych relacji z uczestnikami Kongresu
5
- Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki

- Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu

- Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC
ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW
//]]>