NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

National Sales Congress - Mistrzowskie strategie sprzedaży

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. To event, który zmienia oblicze sprzedaży dzięki rozbudowanej sekcji wykładów, case studies, warsztatów oraz dedykowanej strefie networkingowej, która łączy managerów, dyrektorów oraz specjalistów. To kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania oraz platforma dedykowana innowacyjnemu podejściu do biznesu. Doświadczenie naszych ekspertów i zadowolenie tysięcy uczestników ugruntowało pozycję NSC jako lidera rynku.

V edycja odbędzie się we Wrocławskim Centrum Kongresowym - w kompleksie Hali Stulecia.

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw mniejszym i średnim przedsiębiorstwom oraz każdemu, kto pragnie się rozwijać się w sprzedaży stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży.

Inspiracja i techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Państwa sprzedaż i sukces zawodowy.

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY
 

Filary National Sales Congress

 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

Kopia Projekt bez tytułu
• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

PROGRAM KONGRESU

MOTYWACJA W SPRZEDAŻY

 

09:00

Pełna moc w sprzedaży

Jacek Walkiewicz

- Istota sprzedaży czyli jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu
- Psychologia klienta czyli co lubi i czego oczekuje
- Motywacja i pozytywne nastawienie w praktyce
- Co daje siłę a co ją odbiera
- Techniki sprzedaży czyli jak zapanować nad stresem swoim i klienta

BIO Prelegenta
rozwiń
Psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 500 firm. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań.
ACCOUNT MANAGEMENT

 

 

Zarządzanie procesem podejmowania decyzji po stronie Klienta

Wojciech Herra

- Role decyzyjne, czyli w jaki sposób mapować i poznawać proces podejmowania decyzji po stronie Klienta
- Pozyskiwanie sojuszników oraz minimalizowanie wpływu przeciwników naszych rozwiązań
- Przygotowanie oferty pod negocjacje rozproszone, czyli jak zadbać o to aby każda osoba po stronie Klienta poczuła się ważna w procesie podejmowania decyzji o zakupie

BIO Prelegenta
rozwiń
Przedsiębiorca, psycholog sportu, trener sprzedaży. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Pracuje bezpośrednio z zarządami, właścicielami i menedżerami zarówno lokalnych firm jak i międzynarodowych koncernów projektując i wdrażając strategie ukierunkowane na pozyskanie nowych i rozwój relacji z istniejącymi Klientami.
NEGOCJACJE

 

 

Domykanie sprzedaży – dlaczego jest mało istotne?

Krzysztof Sarnecki

- Domykanie sprzedaży – dlaczego w praktyce jest mało istotne lub po prostu nie istnieje w świecie wysokiej konkurencyjności, który dopiero do Europy nadchodzi?
- Ucieczka od sprzedaży transakcyjnej do transformacyjnej
- Skuteczność negocjacji świata kultury szeroko-kontekstowej

BIO Prelegenta
rozwiń
Prezes Zarządu. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach wielu zarządów firm. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i strategii marketingowej. Trener umiejętności negocjacyjnych, zakupowych i sprzedażowych oraz doradca wielu średnich i dużych polskich i zagranicznych firm oraz międzynarodowych korporacji w USA i w Polsce.
PROSPECTING

 

 

Jak komfortowo pozyskiwać rekomendacje od 80% klientów, zamiast wątpliwej jakości polecenia od jedynie 20%?

Artur Sójka

- Dowiesz się jaka jest różnica między poleceniami i rekomendacjami
- Nauczysz się jak rozróżniać klientów gotowych do rekomendowania Cię, od tych, którzy nigdy tego nie zrobią
- Poznasz metodę pozyskiwania ciepłych rekomendacji od klientów w sposób nienachalny i komfortowy dla wszystkich stron, którą ...
- będziesz w stanie użyć natychmiast, kto wie może już podczas przerwy po prelekcji pozyskasz pierwsze rekomendacje

BIO Prelegenta
rozwiń
Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Ekspert komunikacji i wystąpień publicznych. Przez wiele lat trener w BNI Polska z zakresu pozyskiwania klientów za pomocą networkingu i rekomendacji. Moderował sesje networkingowe m.in. dla IBM Polska, absolwentów studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada certyfikat I stopnia facilitatacji po kursie Tony Mann’a.
INSPIRACJA | PERSONAL BRANDING W BIZNESIE

 

 

Wykorzystanie wizerunku marki do podniesienia efektywności sprzedaży

Martin Lewandowski

Historia oparta na faktach współtwórcy polskiego MMA i właściciela znanej na całym świecie federacji KSW. Praktyczne porady, jak zdobywać wysoko stawiane cele dzięki motywacji i kreacji własnego wizerunku
- Marka osobista sprzyjająca podniesieniu efektywności sprzedaży
- Jak osiągnąć mistrzostwo w swojej dziedzinie i umiejętnie przezwyciężać porażki, aby przerodziły się w sukces
- Sukces marki: na podstawie KSW, strategiczne elementy, które wpłynęły na rozwój biznesu, czyli w jaki sposób w hermetycznej branży wykreowaliśmy eventy na skalę światową

BIO Prelegenta
rozwiń
Przedsiębiorca, właściciel federacji KSW - jednego z liderów wśród organizacji MMA w Europie i jednej z największych organizacji na świecie. Współtwórca polskiego MMA, jeden z założycieli Stowarzyszenia MMA POLSKA. W 2019 wraz z Maciejem Kawulskim zajął 28. miejsce na liście "Najbardziej Wpływowych Ludzi Sportu".
SPRZEDAŻ W KRYZYSIE

 

 

Co zrobić, gdy wymówka kryzys zabija skuteczność sprzedaży

Dorota Sędek

Jednym z 3 największych wyzwań szefów sprzedaży w obliczu pandemii jest zarządzanie pracownikami, z kolei 10% sprzedawców wskazuje, że brakuje im motywacji do pracy w kryzysie (raport Livespace 04.2020). Z tej prelekcji dowiesz się:
- Jak motywować zespoły w kryzysie,
- W jaki sposób egzekwować wyniki sprzedażowe,
- Jak zadbać o własną motywację i skuteczność managerską

BIO Prelegenta
rozwiń
Przedsiębiorca i praktykujący manager. Podczas swojej 13-letniej kariery zawodowej w korporacjach zarządzała w sumie ponad 1000 pracownikami, wspierając w rozwoju 130 managerów. Doktorantka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka studiów MBA oraz studiów podyplomowych z psychologii w biznesie. W 2019 roku wyróżniona prestiżową nagrodą "Diament kobiecego biznesu".
STRATEGIA SPRZEDAŻY

 

 

Kultura sprzedaży. Jak budować skuteczne procesy handlowe w obecnych czasach

Filip Duszczak

- Dlaczego handlowcy tracą nawet do 80% leadów przy pierwszej próbie kontaktu
- Jak zaprojektować proces handlowy, aby podnieść skuteczność sprzedaży
- Co i w jaki sposób powinien zmierzyć u siebie handlowiec, aby być jeszcze skuteczniejszym

BIO Prelegenta
rozwiń
Przedsiębiorca, prezes i współzałożyciel InStream Group. Prywatnie zajmuje się konsultingiem w zakresie sprzedaży, budowania zespołów handlowych. Interesuje i pasjonuje się technologiami w sprzedaży, które zmieniają sposób dotychczasowej pracy.
PROSPECTING

 

 

Jak zastosować Cold Calling nie tylko do pozyskiwania nowych klientów, lecz również do ODzyskiwania utraconych i robić to z 20% skutecznością?

Karol Bartkowski

- Jak prowadzić działania cold callingowe i pozyskiwać nowych klientów w obecnej sytuacji?
- Jak zaimplementować Cold Calling do odbudowywania utraconych relacji (klientów) z 20% skutecznością - Case Study?
- Rywalizacja czy motywacja - jak "zdrowo" zwiększać potencjał zespołu handlowego?

BIO Prelegenta
rozwiń
Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej. Szkoleniowiec, mówca, sprzedawca, praktyk Cold Callingu i Social Sellingu, który łączy to, co skuteczne, z tym, co daje nieograniczoną dźwignię. Uznany ekspert od Social Sellingu, z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów, w Europie. Współpracował między innymi z 4F, PGNiG, PKO Bank Polski, RTV Euro AGD, Mercedes-Benz, OZONE, Makro, Sony Centre oraz Opel i innymi.
SALES TRANSFORMATION

 

 

Transformacja sprzedaży – digitalizacja, cyfryzacja, omnichannel, unarzędziowienie, proces, model, algorytm, sprzedaż transakcyjna

Wojciech Telenga

... a to tylko mały wycinek możliwości i już może brzmieć groźnie. Co do zasady to jednak nic innego jak zmiana. O zmianach w sprzedaży z 3 perspektyw:
1. Dlaczego?
- Odbędziemy wspólne, krótkie, empiryczne doświadczenie by odpowiedzieć sobie na pytanie, czy nasza organizacja sprzedażowa potrzebuje zmiany?
2. Kto?
- To dla tych, którzy na pierwsze pytanie odpowiedzą pozytywnie. Czym się różni podmiot zmiany od przedmiotu zmiany? Trochę o ludziach i ich roli.
3. Jak?
- Kilka sprawdzonych w boju podpowiedzi.

BIO Prelegenta
rozwiń
Head of Sales Transformation w Deloitte Digital. Ma ponad 12 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada także bogate doświadczenie wdrożeń projektów w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM. Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć.
STRATEGIA FUNKCJONALNA W SPRZEDAŻY

 

 

Od eRki do eRki. Jak za pomocą algorytmii zwiększyć prawdopodobieństwo osiągnięcia sprzedażowego rezultatu w 2021?

Arkadiusz Chludziński

- Jedynie 14% przebadanych przez algorytmię Sprzedaży sprzedawców wie, dlaczego wygrywa lub przegrywa w sprzedaży. Znasz powody swoich porażek lub wygranych w sprzedaży?
- Co zrobić, aby zrobić? Algorytm 3.12.48. Stwórz własny manual sprzedaży.
- Najskuteczniejsze czynności w sprzedaży. Jak je wyłonić i dlaczego warto je znać?
- Waga tworzenia warunków [narzędzi, procesów biznesowych, procesów sprzedaży] w osiąganiu rezultatów w sprzedaży.
- Wdrożeniowe 3W i 3X75%. Na co zwracać uwagę przy wdrożeniu planu operacyjnego w sprzedaży?

BIO Prelegenta
rozwiń
Kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Arkadiusz pracował w takich firmach jak Orange Polska [Account Manager], Deloitte [Business Development Coordinator], PwC [Head of Tax & Legal Business Development Team] oraz Sandler Training Polska [Senior Consultant]. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykłada na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.


Chcesz wziąć udział w Kongresie? Skorzystaj z oferty tańszych biletów! Tylko do 30 kwietnia

Strefa Networkingu

STREFA B (bilety VIP)
Stanley Milgram w swoim eksperymencie o nazwie "Świat jest mały", empirycznie potwierdził hipotezę, że członkowie jakiejkolwiek dużej społeczności mogą być powiązani poprzez sieci pośrednich znajomych.
I tak na przykład, od prezydenta Stanów Zjednoczonych dzieli nas maksymalnie
SZEŚĆ STOPNI ODDALENIA!
Oznacza to, że dzięki pośrednim relacjom znanych nam osób jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego z kim chcielibyśmy nawiązać współpracę.
Networking biznesowy podczas NSC z pewnością otworzy dla Państwa wiele możliwości kontaktów i dotarcia nawet do najtrudniejszych klientów.
Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów z Biznes Klub Polska - praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem, od lat wspierających budowanie sukcesu biznesowego poprzez rekomendacje.
Biznes Klub Polska - twórcy i animatorzy grup lokalnych przedsiębiorców, którzy rozwijają swoje firmy dzięki wzajemnym rekomendacjom biznesowym. Swoje kilkunastoletnie doświadczenia wynoszą ze sprzedaży, zarówno własnej, jak i z zarządzania działami sprzedaży.
Networking podczas NSC odbywa się w oddzielonej części, z bufetem kawowym (sala C).
 
 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

Kopia Projekt bez tytułu
• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

Zaufali nam m.in.:

Strefa Partnerów

Miejsce, które umożliwia porównanie oferty skierowanej do kadry zarządzającej. Podczas National Sales dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:
4
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)
3
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE
1
PAKIETY ZWIĘKSZONEJ WIDOCZNOŚCI
2
PAKIETY SPONSORSKIE
KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:
5
- Bezpośrednie przedstawienie oferty osobom decyzyjnym, które odpowiedzialne są za wdrażanie innowacji w firmach

- Dotarcie do kilkuset managerów, poszukujących nowych rozwiązań w sprzedaży

- Zbudowanie długofalowych relacji z uczestnikami Kongresu
5
- Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki

- Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu

- Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC
ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW
//]]>