NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

National Sales Congress - Marketing Wsparcia Sprzedaży


26 kwietnia 2022 | DoubleTree by Hilton Warszawa


JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. To eventy, które zmieniają oblicze sprzedaży dzięki rozbudowanej sekcji wykładów, case studies, warsztatów oraz dedykowanej strefie networkingowej, która łączy managerów, dyrektorów oraz specjalistów. To kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania oraz platforma dedykowana innowacyjnemu podejściu do biznesu. Doświadczenie naszych ekspertów i zadowolenie tysięcy uczestników ugruntowało pozycję NSC jako lidera rynku.


Naturalnym krokiem w rozwoju marki było poszerzenie jej portfolio o event dedykowany jednemu z najistotniejszych filarów biznesu, czyli NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży. To jedyne wydarzenie w Polsce w całości poświęcone wsparciu sprzedaży bezpośredniej. A jak duża jest jej rola w firmie? Według raportu przygotowanego przez Hubspot aż 42% badanych wskazywało marketing jako podstawowe źródło pozyskiwania leadów. To pokazuje jak istotne jest merytoryczne wspieranie tego działu firmy.


NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży to nie tylko prelekcje wygłoszone przez najlepszych specjalistów w Polsce, ale również płaszczyzna do nawiązywania biznesowych relacji. To case studies i strefa networkingowa, która połączy wszystkich zarządzających marketingiem bezpośrednim w biznesie. Efektem eventu ma być otrzymanie merytorycznej wiedzy, a także poznanie skutecznych metod jej implementacji w poszczególnych zespołach. To od managerów i dyrektorów rozpoczyna się zmiana.


Premierowa edycja wydarzenia odbyła się 27 października 2021 - gromadząc ponad 150 Uczestników.


Dla kogo jest National Sales Congress - Marketing Wsparcia Sprzedaży?

5
Dyrektorzy sprzedaży i marketingu
2
Dyrektorzy ds. Wsparcia Sprzedaży
3
Dyrektorzy Marketingu B2B
1
Dyrektorzy Marketingu
4
Właściciele firm i przedsiębiorcy

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
Dyrektorzy sprzedaży i marketingu
2
Dyrektorzy ds. Wsparcia Sprzedaży
3
Dyrektorzy Marketingu B2B
1
Dyrektorzy Marketingu
4
Właściciele firm i przedsiębiorcy
 

Filary NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

OGŁOSZENIE AGENDY WKRÓTCE


Networking biznesowy

Stanley Milgram w swoim eksperymencie o nazwie "Świat jest mały", empirycznie potwierdził hipotezę, że członkowie jakiejkolwiek dużej społeczności mogą być powiązani poprzez sieci pośrednich znajomych.
I tak na przykład, od prezydenta Stanów Zjednoczonych dzieli nas maksymalnie
SZEŚĆ STOPNI ODDALENIA!
Oznacza to, że dzięki pośrednim relacjom znanych nam osób jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego z kim chcielibyśmy nawiązać współpracę.
Networking biznesowy podczas NSC z pewnością otworzy dla Państwa wiele możliwości kontaktów i dotarcia nawet do najtrudniejszych klientów.
Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów z Biznes Klub Polska - praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem, od lat wspierających budowanie sukcesu biznesowego poprzez rekomendacje.
Biznes Klub Polska - twórcy i animatorzy grup lokalnych przedsiębiorców, którzy rozwijają swoje firmy dzięki wzajemnym rekomendacjom biznesowym. Swoje kilkunastoletnie doświadczenia wynoszą ze sprzedaży, zarówno własnej, jak i z zarządzania działami sprzedaży.
Networking podczas NSC odbywa się przed rozpoczęciem wydarzenia oraz w każdej przerwie w trakcie kongresu.
 


Chcesz wziąć udział w Kongresie? Skorzystaj z cen early birds - tylko do 31 grudnia

Zaufali nam m.in.:

Strefa Partnerów

Miejsce, które umożliwia porównanie oferty skierowanej do kadry zarządzającej. Podczas NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:
9
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)
Kopia Projekt bez tytułu (1)
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE
11
PAKIETY ZWIĘKSZONEJ WIDOCZNOŚCI
12
PAKIETY SPONSORSKIE
KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:
13
- Bezpośrednie przedstawienie oferty osobom decyzyjnym, które odpowiedzialne są za wdrażanie innowacji w firmach

- Dotarcie do kilkuset managerów, poszukujących nowych rozwiązań dla wsparcia działu sprzedaży

- Zbudowanie długofalowych relacji z uczestnikami Kongresu
13
- Pozycjonowanie się wśród ludzi poszukujących najlepszych rozwiązań dla swoich biznesów

- Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu

- Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC
ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW
//]]>