NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

National Sales Congress - Marketing Wsparcia Sprzedaży


27 października 2021 | DoubleTree by Hilton Warszawa


JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. To eventy, które zmieniają oblicze sprzedaży dzięki rozbudowanej sekcji wykładów, case studies, warsztatów oraz dedykowanej strefie networkingowej, która łączy managerów, dyrektorów oraz specjalistów. To kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania oraz platforma dedykowana innowacyjnemu podejściu do biznesu. Doświadczenie naszych ekspertów i zadowolenie tysięcy uczestników ugruntowało pozycję NSC jako lidera rynku.


Naturalnym krokiem w rozwoju marki było poszerzenie jej portfolio o event dedykowany jednemu z najistotniejszych filarów biznesu, czyli NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży. To jedyne wydarzenie w Polsce w całości poświęcone wsparciu sprzedaży bezpośredniej. A jak duża jest jej rola w firmie? Według raportu przygotowanego przez Hubspot aż 42% badanych wskazywało marketing jako podstawowe źródło pozyskiwania leadów. To pokazuje jak istotne jest merytoryczne wspieranie tego działu firmy.


NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży to nie tylko prelekcje wygłoszone przez najlepszych specjalistów w Polsce, ale również płaszczyzna do nawiązywania biznesowych relacji. To case studies, warsztaty i strefa networkingowa, która połączy wszystkich zarządzających marketingiem bezpośrednim w biznesie. Efektem eventu ma być otrzymanie merytorycznej wiedzy, a także poznanie skutecznych metod jej implementacji w poszczególnych zespołach. To od managerów i dyrektorów rozpoczyna się zmiana.


Dla kogo jest National Sales Congress - Marketing Wsparcia Sprzedaży?

5
Dyrektorzy sprzedaży i marketingu
2
Dyrektorzy ds. Wsparcia Sprzedaży
3
Dyrektorzy Marketingu B2B
1
Dyrektorzy Marketingu
4
Właściciele firm i przedsiębiorcy

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
Dyrektorzy sprzedaży i marketingu
2
Dyrektorzy ds. Wsparcia Sprzedaży
3
Dyrektorzy Marketingu B2B
1
Dyrektorzy Marketingu
4
Właściciele firm i przedsiębiorcy
 

Filary NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

PROGRAM KONGRESU


poznaj pierwszych prelegentów

CONTENT SPRZEDAŻOWY

 

 

Content, który przyspiesza cykle sprzedażowe

Maciej Budkowski

- Historia firmy, która skróciła 9 miesięczny cykl sprzedażowy do… 1 dnia
- Dlaczego cykl sprzedażowy trwa tyle, ile trwa? O czynnikach niezależnych i zależnych od działu handlowego
- Klient jako nasz dystrybutor. 3 pytania które zawsze zadaje sobie nasz klient, jak obecnie wygląda edukacja klienta nt. rozwiązań naszej firmy, jak to wpływa na dalszą sprzedaż
- Content dla klienta-dystrybutora. Co mówią badania Gartnera, content jako ściągi dla klienta dystrybuującego nasze rozwiązanie w swojej firmie, rodzaj contentu pod lejek sprzedażowy
- O co zadbać w tym contencie?

BIO Prelegenta
rozwiń
Managing Director w ExplainVisually Na co dzień pomaga firmom opowiadać o ich produktach w zwięzły, zrozumiały i przekonujący sposób. Zajmuje się komunikacją strategicznych projektów klientów ExplainVisually, w 2018 wyróżnioną w rankingu „50 najbardziej kreatywnych firm w polskim biznesie”. Pracował m.in. z IKEA, Carlsberg, Orange, 3S, TAURON czy ING. Łączy posiadaną wiedzę psychologiczną (Uniwersytet Warszawski) z wiedzą biznesową (Szkoła Główna Handlowa, Szkoła Biznesu Uniwersytetu Cambridge). Prowadzi zajęcia ze storytellingu i prezentacji dla doktorantów SGH.
ANALIZA MARKETINGU B2B

 

 

Kliknięcie, zakup, retencja - jakie wskaźniki uporządkują działy sprzedaży i marketingu?

Mateusz Muryjas

ROI, ROAS, LTV, CAC, CPL to dobrze znane przykłady wskaźników stanowiących podstawy kultury data-driven w organizacjach, które.. poróżniły już niejeden dział marketingu i sprzedaży. Marketerzy skupieni na ocenie efektywności kampanii reklamowych zapominają o marżowości i możliwych do poniesienia kosztach akwizycji klienta. Dział handlowy - bazując wyłącznie na danych sprzedażowych - niewiele wie o złożonej ścieżce konwersji prowadzącej do zdobycia leada czy dokonania transakcji. Które wskaźniki powinieneś wybrać i jak je analizować, żeby znaleźć wspólny język między marketingiem i sprzedażą? .
Podczas prezentacji dowiesz się:
• które wskaźniki są kluczowe dla rozwoju marketingu i sprzedaży w organizacjach będących data-driven?
• jakimi danymi i metrykami powinny wymieniać się działy sprzedaży i marketingu?
• jak stworzyć i zdefiniować "source of truth" będące źródłem wiedzy o Twoich klientach dla całej organizacji?
• w jaki sposób łączyć informacje pochodzące z kampanii marketingowych z danymi sprzedażowymi i retencją klientów?
• czym są hurtownie danych i w jaki sposób skuteczna wizualizacja danych może zrewolucjonizować procesy raportowania i dostępu do informacji w Twojej organizacji?
.

BIO Prelegenta
rozwiń
Mateusz Muryjas - Digital Analytics Consultant - Analityczny. Doświadczony analityk, strateg i szkoleniowiec. Z głową w chmurach.. a właściwie chmurze Google pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i integracją danych. Pasjonat wizualizacji i hurtowni danych, który uwielbia opowiadać prostym językiem o złożonych zagadnieniach. W ciągu ostatnich 10 lat poświęcił setki godzin pracując z narzędziami analitycznymi, szkoląc oraz występując na branżowych konferencjach.
STRATEGIA MARKETINGU B2B

 

 

Podejmowanie lepszych decyzji w marketingu i sprzedaży

Agnieszka Zawadka

- Poznasz pułapki wnioskowania oraz heurystyki ułatwiające wybór
- Dowiesz się, w jaki sposób uniknąć chaosu i zmniejszyć ryzyko błędnych decyzji w marketingu i sprzedaży
- Zrozumiesz, jak wykorzystać logiczne, emocjonalne i psychologiczne aspekty w procesie decyzyjnym
- Poznasz sposoby ułatwiające pozyskiwanie klientów „szybciej, lepiej, taniej”
- Dowiesz się, jak docierać do idealnych klientów, trafnie ich kwalifikować, obsługiwać i utrzymać

BIO Prelegenta
rozwiń
Ekspertka marketingu i mentorka dobrych biznesów. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną. Wspiera osoby zarządzające firmami w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju biznesu i kształtowania tworzących je zespołów. Przywraca sens działaniom marketingowym i zwalcza bylejakość w zarządzaniu. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży, głównie rozwiązań B2B oraz w modelu SaaS. Dotychczas wspierała m.in. Leanpassion, Goldenline, Livespace, Webankieta, Callpage, elevato, ifm electronic i wiele innych. Wielokrotna mentorka zaangażowana w inicjatywy wspierające przedsiębiorczość, m.in. Poland Prize, Warsaw Startup Weekend, Akademicki Maraton Innowacji, oraz programy organizowane przez Huge Thing i Fundację MOST. Wyróżniona w zestawieniu „Strong Women in IT” oraz raporcie „55 kobiet w świecie nowych technologii”. Entuzjastka dzielenia się wiedzą oraz nowych technologii i metodyk wspierających ludzi, pracę, biznes.
STRATEGIA I ANALIZA MARKETINGU B2B

 

 

Proces decyzyjny w B2B to labirynt. Jak to wykorzystać?

Daniel Kotliński

Postrzeganie procesu decyzyjnego w B2B ma niewiele wspólnego z lejkiem marketingowym. W podjęciu decyzji o strategicznym znaczeniu uczestniczy średnio od 6 do 10 osób, a do tego 60% ścieżki zakupowej klient pokonuje przed pierwszym kontaktem z dostawcą. Digital marketing daje ogromne możliwości wsparcia konsumentów w podejmowaniu najtrudniejszych decyzji, ale niewiele firm wie, jak go wykorzystać. Podczas prelekcji dowiesz się, jak zaplanować działania marketingowe, a także poznasz najskuteczniejsze taktyki marketingu B2B.

BIO Prelegenta
rozwiń
Marketing Expert w Tigers. Przez 3 lata był odpowiedzialny za brand i komunikację marki Tigers, generując w tym czasie ponad 1500 leadów. Aktualnie odpowiada za ofertowanie i consulting dla klientów B2B.
WSPARCIE W ZAMYKANIU SPRZEDAŻY

 

 

Jeden zespół, czy trzy zespoły? Słów kilka o WSPÓŁpracy marketingu, wsparcia sprzedaży i zespołu sprzedaży

Arkadiusz Chludziński

- Marketing. Wsparcie Sprzedaży. Sprzedaż. Równorzędni partnerzy? Czy aby na pewno?
- Wsparcie w działaniach prospectingowych/generowaniu leadów – skuteczne metody na zwiększenie pipeline’u zespołu sprzedaży.
- Wartość jaką jest w stanie wnieść marketing i zespół wsparcia sprzedaży w działania zespołu sprzedaży.
- Jak motywować zespół sprzedaży do partnerskiej współpracy?
- 5 rzeczy, za które pokocha Cię zespół sprzedaży. Kluczowe obszary wsparcia.
- Dlaczego mierzenie efektów wprowadzonych działań marketingowych i wsparcia sprzedaży jest absolutnie kluczowe?

 

BIO Prelegenta
rozwiń
Kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Arkadiusz pracował w takich firmach jak Orange Polska [Account Manager], Deloitte [Business Development Coordinator], PwC [Head of Tax & Legal Business Development Team] oraz Sandler Training Polska [Senior Consultant]. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykłada na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.
CONTENT SPRZEDAŻOWY

 

 

Do kogo marketing kieruje treści, czyli Buyer Persona bohaterem sprzedaży

Magdalena Kulpa

"Content is King" hasło, które znają i chętnie powtarzają wszyscy. Jak często jednak zatrzymujemy się na chwilę i zastanawiamy się, co składa się na dobrze przygotowaną strategię content marketingu? Najczęściej kończy się ona na określeniu jak dużo treści i w jakim czasie ma powstać. Jaki jest największy problem takiego podejścia? Pominięcie jednego bardzo ważnego elementu. Odbiorcy.
Podczas prezentacji dowiemy się:
- Czym jest i jak przygotować Buyer Persona?
- Skąd czerpać dane o odbiorcach?
- Jak wykorzystać Buyer Persone w strategii marketingowej?
- Jaka wartość przyniesie dla całej organizacji?

BIO Prelegenta
rozwiń
Marketing Manager w SellIntegro Marketing Manager odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej. Swoje działania skupia na szukaniu nowych sposobów dotarcia do klientów, rozwoju wizerunku firmy oraz budowaniu stałych relacji partnerskich; Miłośniczka wydarzeń branżowych, zarówno od strony organizacji, jak i uczestnika. Współautorka bloga marketinglobster.pl, gdzie dzieli się doświadczeniem z Marketingu B2B.
STRATEGIA I ANALIZA MARKETINGU B2B

 

 

Dialog z klientem w sprzedaży złożonych produktów i usług B2B
- Co zrobić aby klienci w ogóle chcieli rozmawiać ze sprzedawcami?
- Co zrobić aby sprzedawcy mieli o czym z klientami rozmawiać?

Igor Bielobradek

- Treści sprzedażowe vs. content marketing - czym się różnią i kiedy które stosować
- Docierania do klientów: reklama vs. inboud marketing - kiedy opłaca, którą formę widoczności
- Budowanie audytorium i oraz bazy marketingowej
- Social selling i marka osobista sprzedawców / ekspertów
- KPIs dla marketingu i sprzedaży
- O wykorzystaniu narzędzi MarTech

BIO Prelegenta
rozwiń
Head of Digital Marketing B2B w Deloitte Odpowiada za dział komunikacji cyfrowej oraz implementację narzędzi MarTech w Deloitte. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze sales enablement, które zdobył pracując w firmach B2B (głównie z branży doradczej). Koncentruje się na wsparciu sprzedaży (sales enablement), tak by pomóc i marketerom i sprzedawcom zrealizować stojące przed nimi cele. Buduje procesy wspierane odpowiednią technologią tak, aby oba zespoły mogły efektywnie współpracować opierając się na danych nt. klientów zamiast na domysłach i przeczuciach.
Ogłoszenie kolejnych prelegentów i tematów wkrótce
 

 

Do czasu ogłoszenia pełnej agendy trwa przedsprzedaż biletów. Możliwość zakupu biletu z gwarancją najniższej ceny.
Wśród tematów poruszymy m.in. :


- skuteczne budowanie lojalności oraz utrzymanie wysokiej retencji klientów
- optymalizacja raportowania działań sektora sales enablement i analiza wpływu wyników marketingu B2B na sprzedaż w dziale handlowym
- twarde wskaźniki związane z marketingiem i sprzedażą
- budowanie audytorium i bazy marketingowej
- zarządzanie działem wsparcia sprzedaży i marketingu B2B
Śledź nasze social media i sprawdzaj na bieżąco, kto dołączy do grona prelegentów NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży


Chcesz wziąć udział w Kongresie? Skorzystaj z oferty niższych cen - tylko do 30 września!

Zaufali nam m.in.:

Strefa Partnerów

Miejsce, które umożliwia porównanie oferty skierowanej do kadry zarządzającej. Podczas NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:
9
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)
Kopia Projekt bez tytułu (1)
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE
11
PAKIETY ZWIĘKSZONEJ WIDOCZNOŚCI
12
PAKIETY SPONSORSKIE
KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:
13
- Bezpośrednie przedstawienie oferty osobom decyzyjnym, które odpowiedzialne są za wdrażanie innowacji w firmach

- Dotarcie do kilkuset managerów, poszukujących nowych rozwiązań dla wsparcia działu sprzedaży

- Zbudowanie długofalowych relacji z uczestnikami Kongresu
13
- Pozycjonowanie się wśród ludzi poszukujących najlepszych rozwiązań dla swoich biznesów

- Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu

- Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC
ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW
//]]>