NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

National Sales Congress - Marketing Wsparcia Sprzedaży


27 października 2021 | DoubleTree by Hilton Warszawa


JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. To eventy, które zmieniają oblicze sprzedaży dzięki rozbudowanej sekcji wykładów, case studies, warsztatów oraz dedykowanej strefie networkingowej, która łączy managerów, dyrektorów oraz specjalistów. To kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania oraz platforma dedykowana innowacyjnemu podejściu do biznesu. Doświadczenie naszych ekspertów i zadowolenie tysięcy uczestników ugruntowało pozycję NSC jako lidera rynku.


Naturalnym krokiem w rozwoju marki było poszerzenie jej portfolio o event dedykowany jednemu z najistotniejszych filarów biznesu, czyli NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży. To jedyne wydarzenie w Polsce w całości poświęcone wsparciu sprzedaży bezpośredniej. A jak duża jest jej rola w firmie? Według raportu przygotowanego przez Hubspot aż 42% badanych wskazywało marketing jako podstawowe źródło pozyskiwania leadów. To pokazuje jak istotne jest merytoryczne wspieranie tego działu firmy.


NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży to nie tylko prelekcje wygłoszone przez najlepszych specjalistów w Polsce, ale również płaszczyzna do nawiązywania biznesowych relacji. To case studies, warsztaty i strefa networkingowa, która połączy wszystkich zarządzających marketingiem bezpośrednim w biznesie. Efektem eventu ma być otrzymanie merytorycznej wiedzy, a także poznanie skutecznych metod jej implementacji w poszczególnych zespołach. To od managerów i dyrektorów rozpoczyna się zmiana.


Dla kogo jest National Sales Congress - Marketing Wsparcia Sprzedaży?

5
Dyrektorzy sprzedaży i marketingu
2
Dyrektorzy ds. Wsparcia Sprzedaży
3
Dyrektorzy Marketingu B2B
1
Dyrektorzy Marketingu
4
Właściciele firm i przedsiębiorcy

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
Dyrektorzy sprzedaży i marketingu
2
Dyrektorzy ds. Wsparcia Sprzedaży
3
Dyrektorzy Marketingu B2B
1
Dyrektorzy Marketingu
4
Właściciele firm i przedsiębiorcy
 

Filary NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

PROGRAM KONGRESU


poznaj pierwszych prelegentów

CONTENT SPRZEDAŻOWY

 

 

Content, który przyspiesza cykle sprzedażowe

Maciej Budkowski

- Historia firmy, która skróciła 9 miesięczny cykl sprzedażowy do… 1 dnia
- Dlaczego cykl sprzedażowy trwa tyle, ile trwa? O czynnikach niezależnych i zależnych od działu handlowego
- Klient jako nasz dystrybutor. 3 pytania które zawsze zadaje sobie nasz klient, jak obecnie wygląda edukacja klienta nt. rozwiązań naszej firmy, jak to wpływa na dalszą sprzedaż
- Content dla klienta-dystrybutora. Co mówią badania Gartnera, content jako ściągi dla klienta dystrybuującego nasze rozwiązanie w swojej firmie, rodzaj contentu pod lejek sprzedażowy
- O co zadbać w tym contencie?

BIO Prelegenta
rozwiń
Managing Director w ExplainVisually Na co dzień pomaga firmom opowiadać o ich produktach w zwięzły, zrozumiały i przekonujący sposób. Zajmuje się komunikacją strategicznych projektów klientów ExplainVisually, w 2018 wyróżnioną w rankingu „50 najbardziej kreatywnych firm w polskim biznesie”. Pracował m.in. z IKEA, Carlsberg, Orange, 3S, TAURON czy ING. Łączy posiadaną wiedzę psychologiczną (Uniwersytet Warszawski) z wiedzą biznesową (Szkoła Główna Handlowa, Szkoła Biznesu Uniwersytetu Cambridge). Prowadzi zajęcia ze storytellingu i prezentacji dla doktorantów SGH.
STRATEGIA MARKETINGU B2B

 

 

Podejmowanie lepszych decyzji w marketingu i sprzedaży

Agnieszka Zawadka

- Poznasz pułapki wnioskowania oraz heurystyki ułatwiające wybór
- Dowiesz się, w jaki sposób uniknąć chaosu i zmniejszyć ryzyko błędnych decyzji w marketingu i sprzedaży
- Zrozumiesz, jak wykorzystać logiczne, emocjonalne i psychologiczne aspekty w procesie decyzyjnym
- Poznasz sposoby ułatwiające pozyskiwanie klientów „szybciej, lepiej, taniej”
- Dowiesz się, jak docierać do idealnych klientów, trafnie ich kwalifikować, obsługiwać i utrzymać

BIO Prelegenta
rozwiń
Ekspertka marketingu i mentorka dobrych biznesów. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną. Wspiera osoby zarządzające firmami w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju biznesu i kształtowania tworzących je zespołów. Przywraca sens działaniom marketingowym i zwalcza bylejakość w zarządzaniu. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży, głównie rozwiązań B2B oraz w modelu SaaS. Dotychczas wspierała m.in. Leanpassion, Goldenline, Livespace, Webankieta, Callpage, elevato, ifm electronic i wiele innych. Wielokrotna mentorka zaangażowana w inicjatywy wspierające przedsiębiorczość, m.in. Poland Prize, Warsaw Startup Weekend, Akademicki Maraton Innowacji, oraz programy organizowane przez Huge Thing i Fundację MOST. Wyróżniona w zestawieniu „Strong Women in IT” oraz raporcie „55 kobiet w świecie nowych technologii”. Entuzjastka dzielenia się wiedzą oraz nowych technologii i metodyk wspierających ludzi, pracę, biznes.
WSPARCIE W ZAMYKANIU SPRZEDAŻY

 

 

Bieg. Szybki bieg. Rekord na „setkę”. Sukces zespołu sprzedaży, czy zbędne ryzyko?

Arkadiusz Chludziński

Arkadiusz Chludziński - kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Arkadiusz pracował w takich firmach jak Orange Polska [Account Manager], Deloitte [Business Development Coordinator], PwC [Head of Tax & Legal Business Development Team] oraz Sandler Training Polska [Senior Consultant]. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykłada na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

BIO Prelegenta
rozwiń
Kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Arkadiusz pracował w takich firmach jak Orange Polska [Account Manager], Deloitte [Business Development Coordinator], PwC [Head of Tax & Legal Business Development Team] oraz Sandler Training Polska [Senior Consultant]. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykłada na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.
CONTENT SPRZEDAŻOWY

 

 

Do kogo marketing kieruje treści, czyli Buyer Persona bohaterem sprzedaży

Magdalena Kulpa

- Kim jest Buyer Persona, jak ją przygotować, dlaczego jest taka ważna oraz jaki wpływa na przygotowywanie treści?

BIO Prelegenta
rozwiń
Marketing Manager w SellIntegro Marketing Manager odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej. Swoje działania skupia na szukaniu nowych sposobów dotarcia do klientów, rozwoju wizerunku firmy oraz budowaniu stałych relacji partnerskich; Miłośniczka wydarzeń branżowych, zarówno od strony organizacji, jak i uczestnika. Współautorka bloga marketinglobster.pl, gdzie dziali się doświadczeniem z Marketingu B2B.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SALES ENABLEMENT

 

 

Ogłoszenie tematu wkrótce

Wojciech Herra

Wojciech Herra - Przedsiębiorca, psycholog sportu, trener sprzedaży. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Pracuje bezpośrednio z zarządami, właścicielami i menedżerami zarówno lokalnych firm jak i międzynarodowych koncernów projektując i wdrażając strategie ukierunkowane na pozyskanie nowych i rozwój relacji z istniejącymi Klientami.

BIO Prelegenta
rozwiń
Przedsiębiorca, psycholog sportu, trener sprzedaży. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Pracuje bezpośrednio z zarządami, właścicielami i menedżerami zarówno lokalnych firm jak i międzynarodowych koncernów projektując i wdrażając strategie ukierunkowane na pozyskanie nowych i rozwój relacji z istniejącymi Klientami.
STRATEGIA I ANALIZA MARKETINGU B2B

 

 

Ogłoszenie tematu wkrótce

Igor Bielobradek

Igor Bielobradek, Head of Digital Marketing B2B w Deloitte - odpowiada za dział komunikacji cyfrowej oraz implementację narzędzi MarTech w Deloitte. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze sales enablement, które zdobył pracując w firmach B2B (głównie z branży doradczej). Koncentruje się na wsparciu sprzedaży (sales enablement), tak by pomóc i marketerom i sprzedawcom zrealizować stojące przed nimi cele. Buduje procesy wspierane odpowiednią technologią tak, aby oba zespoły mogły efektywnie współpracować opierając się na danych nt. klientów zamiast na domysłach i przeczuciach.

 

BIO Prelegenta
rozwiń
Head of Digital Marketing B2B w Deloitte Odpowiada za dział komunikacji cyfrowej oraz implementację narzędzi MarTech w Deloitte. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze sales enablement, które zdobył pracując w firmach B2B (głównie z branży doradczej). Koncentruje się na wsparciu sprzedaży (sales enablement), tak by pomóc i marketerom i sprzedawcom zrealizować stojące przed nimi cele. Buduje procesy wspierane odpowiednią technologią tak, aby oba zespoły mogły efektywnie współpracować opierając się na danych nt. klientów zamiast na domysłach i przeczuciach.
JUŻ WKRÓTCE

 

 

Ogłoszenie kolejnych prelegentów i tematów

 

Śledź nasze social media i sprawdzaj na bieżąco, kto dołączy do grona prelegentów NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży


Chcesz wziąć udział w Kongresie? Skorzystaj z oferty early bird - tylko do 31 lipca!

Zaufali nam m.in.:

Strefa Partnerów

Miejsce, które umożliwia porównanie oferty skierowanej do kadry zarządzającej. Podczas NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:
9
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)
Kopia Projekt bez tytułu (1)
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE
11
PAKIETY ZWIĘKSZONEJ WIDOCZNOŚCI
12
PAKIETY SPONSORSKIE
KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:
13
- Bezpośrednie przedstawienie oferty osobom decyzyjnym, które odpowiedzialne są za wdrażanie innowacji w firmach

- Dotarcie do kilkuset managerów, poszukujących nowych rozwiązań dla wsparcia działu sprzedaży

- Zbudowanie długofalowych relacji z uczestnikami Kongresu
13
- Pozycjonowanie się wśród ludzi poszukujących najlepszych rozwiązań dla swoich biznesów

- Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu

- Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC
ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW
//]]>