Wsparcie sprzedaży bezpośredniej to klucz do maksymalizacji zysków w każdym przedsiębiorstwie. Niebagatelną rolę odgrywają w tym przypadku działy marketingu, a także zatrudnieni dedykowani do wsparcia sprzedaży. Dzięki współdziałaniu w CRM, wdrożeniu skutecznej komunikacji, a także trzymaniu jednej linii wizerunkowej w przedstawianych klientom materiałach, firma jest w stanie odnieść zysk szybciej i płynniej.
Satysfakcjonująca sprzedaż i zmiana dostawmcy? To częstsze niż Ci się wydaje! [RAPORT]
42 procent badanych przez Hubspot wskazuje, że marketing to dla nich podstawowe źródło pozyskiwania leadów. Właśnie dlatego warto edukować i dbać o to, by każdy z pracowników tego sektora biznesu korzystał z odpowiednich narzędzi i operował innowacyjną wiedzą. National Sales Congress jest najlepszym kompendium z zakresu wsparcia sprzedaży bezpośredniej.
Zakres tematyczny wydarzenia to wszystkie najważniejsze aspekty zarządzania wsparciem sprzedaży w przedsiębiorstwie:
– content sprzedażowy
– analiza marketingu b2b
– strategia marketingu b2b
– wsparcie w zamykaniu sprzedaży
– zarządzanie działem sales enablement
Program NSC Marketing Wsparcia sprzedaży opiera się na wiedzy najlepszych prelegentów w Polsce. Dzięki wieloletniej praktyce i pozycji lidera rynku, umieją efektywnie pozyskiwać klientów. Prelekcje podczas wydarzenia wygłoszą:
– Maciej Budkowski – „Content, który przyspiesza cykle sprzedażowe”
– Mateusz Muryjas – „Kliknięcie, zakup, retencja – jakie wskaźniki uporządkują działy sprzedaży i marketingu?”
– Agnieszka Zawadka – „Podejmowanie lepszych decyzji w marketingu i sprzedaży”
– Daniel Kotliński – „Proces decyzyjny w B2B to labirynt. Jak to wykorzystać?”
– Arkadiusz Chludziński – „Jeden zespół, czy trzy zespoły? Słów kilka o WSPÓŁpracy marketingu, wsparcia sprzedaży i zespołu sprzedaży”
– Magdalena Kulpa – „Do kogo marketing kieruje treści, czyli Buyer Persona bohaterem sprzedaży”
– Igor Bielobradek – „Dialog z klientem w sprzedaży złożonych produktów i usług B2B – Co zrobić aby klienci w ogóle chcieli rozmawiać ze sprzedawcami? – Co zrobić aby sprzedawcy mieli o czym z klientami rozmawiać?”
Dlaczego wsparcie sprzedaży jest niezbędne?
Dla kogo jest National Sales Congress – Marketing Wsparcia Sprzedaży?
– dyrektorzy sprzedaży i marketingu
– dyrektorzy ds. wsparcia sprzedaży
– dyrektorzy marketingu b2b
– dyrektorzy marketingu
– właściciele firm
– przedsiębiorcy
Już dziś postaw decydujący krok w stronę większych zysków dla Twojej firmy. Wybierz National Sales Congress – Marketing Wsparcia Sprzedaży i zobacz, że rozwój stoi tuż za rogiem!
National Sales Congress – Marketing Wsparcia Sprzedaży
27 października 2021, Warszawa
ZAREJESTRUJ SIĘ
Sprawdź nas także na Facebooku: