NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
Hotele
Hotele wypoczynkowe w lecie na plus. Jest jednak obawa o jesień
8 września 2021
SAYRENT – usługi wynajmu aut nowych i używanych
9 września 2021

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży. Sprawdź program wydarzenia

Marketing

National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży odbędzie się 27 października 2021 roku w Warszawie. To event dedykowany kadrze dyrektorskiej i managerskiej, która chce zwiększyć kompetencje swoje i zespołu w zakresie wspierania sprzedaży. Sprawdź plan wydarzenia i zarejestruj się już dziś!

Wsparcie sprzedaży bezpośredniej to klucz do maksymalizacji zysków w każdym przedsiębiorstwie. Niebagatelną rolę odgrywają w tym przypadku działy marketingu, a także zatrudnieni dedykowani do wsparcia sprzedaży. Dzięki współdziałaniu w CRM, wdrożeniu skutecznej komunikacji, a także trzymaniu jednej linii wizerunkowej w przedstawianych klientom materiałach, firma jest w stanie odnieść zysk szybciej i płynniej.

Satysfakcjonująca sprzedaż i zmiana dostawmcy? To częstsze niż Ci się wydaje! [RAPORT]

42 procent badanych przez Hubspot wskazuje, że marketing to dla nich podstawowe źródło pozyskiwania leadów. Właśnie dlatego warto edukować i dbać o to, by każdy z pracowników tego sektora biznesu korzystał z odpowiednich narzędzi i operował innowacyjną wiedzą. National Sales Congress jest najlepszym kompendium z zakresu wsparcia sprzedaży bezpośredniej.

Tematyka NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Zakres tematyczny wydarzenia to wszystkie najważniejsze aspekty zarządzania wsparciem sprzedaży w przedsiębiorstwie:
– content sprzedażowy
– analiza marketingu b2b
– strategia marketingu b2b
– wsparcie w zamykaniu sprzedaży
– zarządzanie działem sales enablement

Najważniejsze trendy w HR

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży – program wydarzenia

Program NSC Marketing Wsparcia sprzedaży opiera się na wiedzy najlepszych prelegentów w Polsce. Dzięki wieloletniej praktyce i pozycji lidera rynku, umieją efektywnie pozyskiwać klientów. Prelekcje podczas wydarzenia wygłoszą:
– Maciej Budkowski – „Content, który przyspiesza cykle sprzedażowe”
– Mateusz Muryjas – „Kliknięcie, zakup, retencja – jakie wskaźniki uporządkują działy sprzedaży i marketingu?”
– Agnieszka Zawadka – „Podejmowanie lepszych decyzji w marketingu i sprzedaży”
– Daniel Kotliński – „Proces decyzyjny w B2B to labirynt. Jak to wykorzystać?”
– Arkadiusz Chludziński – „Jeden zespół, czy trzy zespoły? Słów kilka o WSPÓŁpracy marketingu, wsparcia sprzedaży i zespołu sprzedaży”
– Magdalena Kulpa – „Do kogo marketing kieruje treści, czyli Buyer Persona bohaterem sprzedaży”
– Igor Bielobradek – „Dialog z klientem w sprzedaży złożonych produktów i usług B2B – Co zrobić aby klienci w ogóle chcieli rozmawiać ze sprzedawcami? – Co zrobić aby sprzedawcy mieli o czym z klientami rozmawiać?”

Dlaczego wsparcie sprzedaży jest niezbędne?

Dla kogo jest National Sales Congress – Marketing Wsparcia Sprzedaży?
– dyrektorzy sprzedaży i marketingu
– dyrektorzy ds. wsparcia sprzedaży
– dyrektorzy marketingu b2b
– dyrektorzy marketingu
– właściciele firm
– przedsiębiorcy

Już dziś postaw decydujący krok w stronę większych zysków dla Twojej firmy. Wybierz National Sales Congress – Marketing Wsparcia Sprzedaży i zobacz, że rozwój stoi tuż za rogiem!

National Sales Congress – Marketing Wsparcia Sprzedaży
27 października 2021, Warszawa
ZAREJESTRUJ SIĘ 

Sprawdź nas także na Facebooku:

National Sales Congress

//]]>