Sprzedaż w branży hotelowej

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI • PROGRAM DEDYKOWANY BRANŻY HOTELOWEJ
Rynek hotelowy w Polsce od ostatniej dekady przeżywa intensywny rozwój. Do 2022 roku mają podwoić swoje zyski, w porównaniu do ostatnich 10 lat. Nieustannie rośnie popyt na usługi hotelowe, zarówno ze względów turystycznych, ale również biznesowych. Wg raportu Hotel Marketing & Technology Trends opracowanego przez ekspertów Profitroom przy współpracy z partnerem - firmą doradczą Deloitte, w kolejnych latach zaobserwujemy dalszy wzrost sprzedaży usług hotelarskich przez internetowe kanały sprzedaży. W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej.

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącego rynku hotelarstwa stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.
NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów jak i kadry zarządzającej.

Jak w dobie silnej konkurencji zapewnić 90% obłożenie hotelu, nawet poza sezonem?

Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?

Jak docierać do nowych klientów, przy niskim budżecie marketingowym?

Jak budować trwałe relacje z klientami?

Jak utrzymać wysoki poziom sprzedaży i zatrzymać rotację pracowników z działu handlowego?

Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej branży. Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.

Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów: IGHP oraz Hotelmania

Dla kogo jest NSC Hotels?

4
GENERAL MANAGEROWIE
3
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
1
BANQUET/CONVENTION SALES MANAGEROWIE
2
SALES MANAGEROWIE
5
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY

Filary NSC Hotels

Filary NSC Hotels

SCENA SPRZEDAŻ

Scena główna (bilety Standard i General)
09:00

Rejestracja uczestników

 
09:45

Otwarcie Kongresu

Prowadzący - Maciej Kautz.

 
10:00

Pełna MOC w sprzedaży

Jacek Walkiewicz
- Istota sprzedaży czyli jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu
- Psychologia klienta czyli co lubi i czego oczekuje
- Motywacja i pozytywne nastawienie w praktyce
- Co daje siłę a co ją odbiera
- Techniki sprzedaży czyli jak zapanować nad stresem swoim i klienta
Jacek Walkiewicz - Psycholog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 500 firm. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykłady na TEDx umieszczone na YouTube mają ponad 3.5 miliona odsłon. Autor książek: „Rozmyślnik Jacka Walkiewicza”, „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”. Ta ostatnia została nagrodzona w konkursie miesięcznika Charaktery ( nagroda Teofrasta ) za najpopularniejsza książkę psychologiczną napisaną w 2013 roku.

 
 

Wszyscy sprzedają!

Miłosz Stanisławski
Czyli jak zbudować kulturę właścicielską w całym Zespole i zamienić:
- dział służby pięter w biuro sprzedaży nieskazitelnej czystości;
- dział techniczny w biuro sprzedaży sprawności i niezawodności;
- dział konferencji bankietów w biuro sprzedaży sukcesu spotkań;
- dział księgowości w biuro sprzedaży bezpieczeństwa finansowego…
Miłosz Stanisławski - Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence.
Nagrodzony tutułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power
12 przez MeetingPlanner.pl. Zaangażowany w rozwój talentów, między innymi jako wykładowca w Grupie Uczelni Vistula, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz wolontariusz w organizacjach młodzieżowych i branżowych - MPI Poland Chapter – Vice Prezes ds współpracy ze Studentami; IGHP Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – Dyrektor Regionu Mazowieckiego.

 
 

Zakres tematyczny: techniki sprzedaży

Wojciech Herra
 
Wojciech Herra - Psycholog sportu, przedsiębiorca, trener sprzedaży. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Założyciel i właściciel firmy WH Performance Consulting, gdzie pracuje bezpośrednio z zarządami, właścicielami i menedżerami zarówno lokalnych firm jak i międzynarodowych koncernów projektując i wdrażać strategie ukierunkowane na pozyskanie nowych i rozwój relacji z istniejącymi Klientami.
Patron Instytutu Psychologii Sportu. Ewangelista wpływu głowy na wyniki w sporcie. Coach mentalny wieluzawodników sportów zespołowych i indywidualnych. Prowadząc wystąpienia w niezwykły sposób pokazuje przenikanie się zasad rządzących światem
sportu i biznesu.
Hasło "„Przenosimy to co najlepsze, ze sportu do biznesu, z biznesu do sportu” jest nie tylko modnym „claimem reklamowym”, ale przede wszystkim główną osią komunikacji podczas wystąpień. Wiele lat poświęconych zgłębianiu zasad mistrzostwa, czyli poszukiwaniu odpowiedzi
na pytanie co odróżnia najlepszych od bardzo dobrych sprawia, że wystąpienia są nie tylko inspirującymi wydarzeniami, ale przede wszystkim przepełnionymi praktycznymi narzędziami sesjami rozwojowymi.
Motto Wojciecha Herry to „Ludzie komplikują sprawy, z obawy przed prostymi rozwiązaniami”. Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi pokazując, że sprzedaż do Klientów biznesowych naprawdę jest prosta … tylko trzeba ją zrozumieć.

 
 

Wyróżnij się...albo zgiń! Czyli moc profili osobistych na LinkedInie

Dagmara Pakulska
Myślisz, że masz dobry profil na LinkedIn i wysyłasz świetne wiadomości sprzedażowe? Pokażę Ci, że się mylisz. Podczas mojej prezentacji przedstawię 7 najczęściej popełnianych błędów w tym serwisie. Po niej nic już nie będzie takie jak dawniej. Dlaczego? Ponieważ zaczniesz działać bardziej efektywnie!
Dagmara Pakulska - Manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki. Z zawodu oraz z pasji tworzy strategie marketingowe zarówno dla marek lokalnych, jak i ogólnopolskich. Od sześciu lat dzieli się wiedzą w ramach licznych konferencji i szkoleń, jak również na czołowych polskich uczelniach: AGH, WSE oraz UŁ. W portfolio szkoleniowym Dagmary Pakulskiej znajdują się m.in. takie marki jak Idea Hub, Idea Bank, Sprawny Marketing, Shell, PAH, BIK, ŁKS czy TVN. Interesuje się szeroko pojętą tematyką social media. Dlatego też chętnie prowadzi zajęcia na uczelniach oraz szkolenia obejmujące swym zakresem takie platformy, jak: Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Periscope, Snapchat czy Tinder. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się najświeższymi informacjami z branży marketingowej.

 
 

Otwieranie drzwi i oczu - budowanie relacji u podstaw upsellingu

Marcin Fiuk
W biznesie nie ma nic ważniejszego niż relacje i budowanie zaufania do własnej osoby, szczególnie zajmując się sprzedażą czegoś tak nienamacalnego jak usługi. Upselling, przez niektórych tak niedoceniany, jest potężnym narzędziem w naszych rękach, nie tylko do zwiększenia przychodu, ale również do budowania relacji z Klientem. Opowiem jak postrzegani w hotelach są Menadżerowie i Dyrektorzy i jaki ma to wpływ na wyniki upsellingu. Poruszymy tematy employer brandingu, inhouse experience oraz identyfikowania się z marką, a co za tym idzie - walka o każdą złotówkę, która pojawia się na horyzoncie możliwości, ale co najważniejsze - zachowując szczerą troskę o dobro i zadowolenie Klienta.
Marcin Fiuk - Niepohamowana żądza zwyciężania - tak najkrócej jest w stanie opisać siebie i to w jaki sposób podchodzi do życia i biznesu - możemy grać w rzutki albo walczyć o milionowy kontrakt - liczy się tylko pierwsze miejsce. Sportowe zacięcie zawiodło Marcina do bram Akademii Wychowania Fizycznego i chociaż w CV ta pozycja nie wywołuje na pierwszy rzut oka ekscytacji to bardzo praktycznie przygotowuje swoich absolwentów do życia - cały czas zbieram doświadczenie, czasami mówi "nie wiem" ale zawsze dodaje "dowiem się".
Podczas swojej historii z Hotelarstwem miał przyjemność przejść od części operacyjnej do sprzedażowej obejmując finalnie stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, po drodze poznając potrzeby i specyfikę pracy Klienta indywidualnego, grupowego, korporacyjnego oraz konferencyjnego.

 
 

Sprzedaż doradcza czyli gotowość towarzyszenia Klientowi

Grzegorz Radłowski
Rzadko myślimy jako Doradcy, Sprzedawcy czy Menedżerowie o... bezpośrednim towarzyszeniu i doświadczeniu Klienta, jakie stwarzamy jemu/ jej w relacji z firmą. Odwrotnie natomiast myślimy w sytuacji, w której to my jesteśmy Klientem - wówczas wymagania mamy znacznie wyższe, oczekujemy również wyższych standardów obsługi w sprzedaży czy obsługi tzw. posprzedażowej. Podczas tej sesji dowiesz się, w jaki sposób na globalnym rynku Doradcy towarzyszą Klientowi po to, by znaleźć miejsce nie tylko w jego umyśle, ale przede wszystkim w sercu. Zobaczysz, jakie merytoryczne znaczenie mają rozwiązania "towarzyszeniowe" wobec Klienta a następnie, jakie emocjonalne zaangażowanie łatwiej wówczas budować. To najwyższa forma sprzedaży poprzez wysokie standardy osobiste.
Grzegorz Radłowski - Ekspert z zakresu nauki profesji sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedaży łączący praktykę z nauką. Mentor i Coach w obszarach sprzedaży i zarządzania. Autor bestsellerowej książki "Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje" (Poltext 2017) skierowanej do Sprzedawców, Doradców oraz Menedżerów Sprzedaży. Doradzał ponad 140 klientom instytucjonalnym i firmowym, zrealizował ponad 1380 dni szkoleniowych i doradczych, gdzie czynnie kreował strategię sprzedażową poprawiając wyniki.
Przez 15 lat pracował w firmach polskich, fińskich, francuskich, brytyjskich oraz niemieckich na stanowiskach eksperckich i senior menedżerskich odpowiadając za rynek Polski w zakresie standardów zarządzania zespołami sprzedaży i jakości sprzedaży. Wykładowca na Szkole Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego. Jako ekspert ICAN Institute (wydawca „Harvard Business Review Polska”) prowadzi sesje szkoleniowe dla kadry zarządzającej najlepszych firm w Polsce.
W ostatnich 5 latach napisał 3 książki nominowane do nagrody Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu w kategorii „Książka dla trenera”: Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży (CeDeWu, 2015), Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje (Poltext 2017) oraz ostatnią Mądrość mentoringu. Inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym (Onepress 2019).

 
 

Zakres tematyczny: sprzedaż

Prelegent IGHP
 
 

 
 

Debata NSC Hotels Best Practices

Debata wieńcząca program przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży aktywnie działających w branży hotelowej, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy m.in. kwestie takie jak trendy i innowacje w sprzedaży w branży hotelowej wpływu technologii na sprzedaż, współpraca między działami marketingu i sprzedaży.

 

SCENA ZARZĄDZANIE

SALA B (bilety General)
 

Mistrzowskie strategie zarządzania

Bez dobrego lidera nawet najlepsze zespoły handlowe mogą osiągać przeciętne wyniki. Jak motywować pracowników i na co zwracać uwagę będąc managerem?

Odpowiedź znajdą Państwo w profesjonalnych wykładach dla managerów, które dostarczą Państwu praktycznej wiedzy z zakresu skutecznego zarządzania zespołem i planowania strategii sprzedaży.

 
 

Twój Zespół, to Twój najważniejszy klient! Nie pozyskuj go na zimno.

Miłosz Stanisławski
Zbuduj osobowość pracodawcy, daj powód by Cię kupił!
Miłosz Stanisławski - Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence.
Nagrodzony tutułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power
12 przez MeetingPlanner.pl. Zaangażowany w rozwój talentów, między innymi jako wykładowca w Grupie Uczelni Vistula, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz wolontariusz w organizacjach młodzieżowych i branżowych - MPI Poland Chapter – Vice Prezes ds współpracy ze Studentami; IGHP Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – Dyrektor Regionu Mazowieckiego.

 
 

Zakres tematyczny: zarządzanie hotelem i sprzedażą

Bogdan Sosnowski
- Doświadczenie klienta hotelu jako gwarancja sukcesu
- Praca zespołu w hotelu nad samopoczuciem klienta
- Jak zapewnić zaangażowanie zespołu ?
- Dodatkowe przychody z klienta czyli jak zadbać o upsell od pierwszego kontaktu
- Aktywne budowanie bazy poprzez wyjście do nowych grup klientów
- Jak zadbać o pracownika, który dba o gościa?

Prezentacja ma na celu pokazanie doświadczeń klienta ( moja ilość noclegów w hotelach dochodzi do 120 nocy) i tego jaki wpływ ma właściciel lub zarządzający hotelem na doświadczenie klienta poprzez zintegrowanie działań zespołu pracującego w hotelu dla osiągnięcia efektu WOW oraz dosprzedaży usług. Patrząc na technologię, która na świecie pozwala hotelom na działania wyprzedzające wizytę gościa w hotelu można pokazać dbałość o niego na wcześniejszym etapie. Poszukiwanie nowych grup odbiorców poprzez wyjście działów sprzedaży w rynek np. emerytów z Europy lub nowych gości z bloku wschodniego i Azji.
Omówienie szkolenia serwisu hotelowego z zachowań które powodują unikatowość hotelu na rynku oraz „zapamiętywalność” przez klienta.
No koniec rozwój pracowników branży hotelarskiej, który jest kluczem do sukcesu. To znaczy z czego i jak szkolić załogę hotelu, która ma zaangażować się w proces sprzedaży na każdym etapie.
Bogdan Sosnowski - Jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY (P4 Spóka z o.o.) 750 osób, przekraczając wszystkie założenia budżetowe. Wśród największych sukcesów wymienia zbudowanie najbardziej efektywnego kanału doradców biznesowych oraz utrzymanie najniższej rotacji pracowników zewnętrznych na rynku telekomunikacyjnym w Polsce. Jest ekspertem w zakresie budowania i zarządzania zespołem, budowania struktur rozproszonych, budowania i analizy procesów sprzedażowych, komunikacji w zespole, procesu sprzedażowego, personal brandingu.
Certyfikowany Coach ICC, Master NLP, Magister Europeistyki, Absolwent IESE Business School University of Navarra, uczestnik programu Challenger – Imapct, uczestnik programu Coachning Cleaning – Corporate Coach U.
Posiada również doświadczenie w zakresie rozwijania umiejętności związanych z analizą potrzeb klienta, analizą baz klientów, prowadzeniem szkoleń oraz wystąpień scenicznych. Publikuje artykuły w World Business Class Magazine.

 
 

Zakres tematyczny: zarządzanie hotelem i sprzedażą

Łukasz Piekarski
 
Łukasz Piekarski - Obecnie dyrektor hotelu Puro Warszawa Centrum. Z hotelarstwem związany jest od 15 lat. Zaczynał w hotelu Radisson we Wrocławiu, gdzie pracował w latach 2002-2008, dochodząc do stanowiska senior sales managera. Przez następne dwa lata był dyrektorem ds. korporacyjnych we wrocławskim oddziale Netmedia. W 2010 r. trafił do przygotowywanego wówczas do otwarcia pierwszego w Polsce hotelu Puro, gdzie odpowiedzialny był już za jego pre-opening. W 2011 r.
został też prezesem zarządu spółki Puro Hotel Wrocław. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu.

 
 

Jak zmotywować handlowców do aktywnego pozyskiwania klientów biznesowych?

Karol Bartkowski
Jako menedżerowie rzadko mamy problem z całkowitym brakiem motywacji czy wręcz apatią u handlowców. Najczęściej mierzymy się z tym, że owa motywacja służy wykonywaniu łatwych i "bezpiecznych" działań jak choćby odpisywanie e-mailem na zapytania ofertowe czy quasi proaktywność skierowana do dobrze znanych, stałych klientów.
Tymczasem jednak dzisiejszy klient biznesowy to klient wciąż poszukujący nowych wrażeń, miejsc i wygód. Klient, który jest wręcz oszołomiony ilością nowo powstałych obiektów hotelowo-konferencyjnych w całej Polsce.
I wreszcie klient, który wymaga pozyskania poprzez aktywne działania sprzedażowe, dlatego podczas naszego spotkania na NSC Hotels dowiesz się:
- co, na poziomie mentalnym powstrzymuje handlowców przed proaktywnością i jak to zmieniać;
- jak w dobie RODO i "delikatności" handlowców z powodzeniem wprowadzać nowoczesny i skuteczny Cold Calling;
- jakie jedno codzienne działanie menedżerskie pozwoli dosłownie "znokautować" problemy z:
  • przepływem informacji wew. i na zew.,
  • zaangażowaniem i byciem konsekwentnym w działaniu;
  • pokonywaniem obiekcji zarówno tych od klientów, jak i od handlowców;
  • utrzymaniem zdrowego poczucia kontroli nad procesami w zespole.
Karol Bartkowski - Ekspert od Cold Callingu i Social Sellingu, czyli łączenia tego co Skuteczne z tym, co ponadto daje nieograniczoną dźwignię. Uznany ekspert od social sellingu z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów w Europie.
Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej. Mówca 2 letnim członkostwem w Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców. Trener sprzedaży rekomendowany przez portal www.MojeKonferencje.pl
Współprowadzi podcast na temat sprzedaży o nazwie K2 Podcast. Autor wielu artykułów o Cold Callingu w branżowych portalach i prestiżowych czasopismach poświęconych sprzedaży i zarządzania nią.
Realizator i autor ponad 100 webinarów oraz szkoleń online. Absolwent Psychologii Społecznej na SWPS w Warszawie.
Prywatnie ojciec 3 dzieci i szczęśliwy mąż, a także zapalony biegacz i mors.

 
 

Przezorny zawsze ZAbezpieczony, czyli rola prawników w branży hotelowej

Jakub Mianowski
- jakie klauzule umowne powinny się znaleźć w każdej umowie dotyczącej organizacji konferencji lub innego eventu w hotelu przez klienta, w tym w szczególności opis przedmiotu zamówienia (świadczeń dodatkowych), terminów płatności, zabezpieczeń terminowej płatności, terminów i warunków anulacji usług, zgłaszania ewentualnych zastrzeżeń, określenia odpowiedzialności stron.
- możliwe do zastosowania narzędzia polubownej windykacji należności poprzez skupienie się na prewencji i rozbudowanym panelu działań polubownych przed podjęciem jakichkolwiek kroków prawnych. Zaprezentowanie rozwiązań, które nie zepsują relacji z kontrahentami, a także pozwolą na szybsze odzyskanie pieniędzy.
Jakub Mianowski - Adwokat, od 10 lat wspólnik w kancelarii adwokackiej RMS Mianowski Sawicki Sp. K. Pracował przy realizacji takich inwestycji jak budowa i przebudowa hoteli z grupy Accord oraz Hilton w Warszawie,
budowie dróg krajowych i autostrad, stadionów w Warszawie, Wrocławiu oraz Białymstoku, budowie centr handlowych w Warszawie, Wrocławiu, Pabianicach i Katowicach. Doradzał podmiotom polskim, prowadzącym działalność na terenie Francji.

 
 

Zakres tematyczny: zarządzanie sprzedażą

Prelegent IGHP
 
 

 
 

Zakres tematyczny: zarządzanie sprzedażą

Ogłoszenie prelegenta wkrótce
 
 

 
16:55-17:15

Przerwa networkingowa. Powrót na scenę główną: debata NSC Best Practices

 
 


Chcesz wziąć udział w NSC Hotels?

 

Dlaczego warto wziąć udział w NSC Hotels?

1
Elitarne grono Uczestników (150 miejsc), osób nastawionych na rozwój i zapoznawanie z najnowszymi trendami w sprzedaży i zarządzaniu

• Poznasz techniki, które przełożą się na lepszą efektywność w pozyskiwaniu klientów a poprzez to na większe zyski dla hotelu

• Zdobędziesz wiedzę, jak utrzymywać wartościowych klientów i zapewnić wysoki przychód nawet poza sezonem

• Skorzystasz z jedynego w Polsce programu Kongresu w całości poświęconemu sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży hotelowej

1
• Dowiesz się, jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co przełoży się na osiąganie wyższych wyników finansowych

• Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach i jak utrzymać wyspecjalizowanych pracowników w hotelu

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w elitarnym gronie uczestników Kongresu

STREFA PARTNERÓW



Miejsce, które umożliwia porównanie oferty dedykowanej branży hotelarskiej, skierowanej do kadry zarządzającej.

Podczas NSC Hotels dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:

4
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)

2
PAKIETY SPONSORSKIE

1
PAKIETY WIĘKSZEJ WIDOCZNOŚCI REKLAMOWEJ

3
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE



KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:

Bezpośrednie dotarcie do kadry zarządzającej i osób decyzyjnych w branży hotelowej, odpowiedzialnych za wdrażanie nowych rozwiązań
Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC Hotels
Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki
Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu z branży hotelarskiej

ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW


//]]>