Sprzedaż w branży hotelowej
JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI • PROGRAM DEDYKOWANY BRANŻY HOTELOWEJ
W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej. Tylko trwałe relacje z Klientami są w stanie uodpornić branżę hotelarską przed kolejnym kryzysem.
Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącego rynku hotelarstwa stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.
NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów jak i kadry zarządzającej. Premierowa edycja odbyła się w październiku 2020 gromadząc blisko 200 znakomitych hotelarzy z całej Polski.
Jak sprzedawać w dobie permanentnego kryzysu?
Jak budować trwałe relacje z klientami?
Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?
Jak zwiększać marżowość sprzedaży?
Jak zmienił się proces sprzedaży przez covid-19?
Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej branży. Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.
Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów Merytorycznych: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz Hotelmania
Dla kogo jest NSC Hotels?

GENERAL MANAGEROWIE

DYREKTORZY SPRZEDAŻY

BANQUET/CONVENTION SALES MANAGEROWIE

SALES MANAGEROWIE

SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
PRELEGENCI 2021
Scena "SPRZEDAŻ" i scena "ZARZĄDZANIE"

10 konkretnych przykładów, które nie tylko pozwolą Ci podpisywać marżowe kontrakty, ale także zdystansują Cię od klasycznej konkurencji
Krzysztof Sarnecki
- Dlaczego w Europie w hotelarstwie nie ma jeszcze wysokiej konkurencyjności?
- Jak zwiększać marżowość sprzedaży?
- Rywalizacja czy motywacja?
BIO Prelegenta
rozwiń

Efektywne zarządzanie sprzedażą z perspektywy działu FK
Agnieszka Maszner-Paprocka
- Prowadzenie księgowości – przykry obowiązek czy doskonałe narzędzie do zarzadzania sprzedażą?
- Inwestycje w kadry - jak szkolić zespół by sprzedaż miała sens?
- Zarządzanie sprzedażą, a jej wpływ na zysk – co zrobić by Twój zespół robił dobrą sprzedaż i generował założony zysk – o sztuce odpuszczania i analizowania
- Przewrotnie o wskaźnikach – jeden wskaźnik, różne wnioski i czy zawsze liczy się %?
BIO Prelegenta
rozwiń

Sprzedaż - reaguj na zmiany
Małgorzata Kalinowska-Klimek
Dyrektor operacyjny hoteli franczyzowych na Polskę i kraje nadbałtyckie Accor Services Poland. Hotelarz z zamiłowania, nie tylko z wykształcenia. Z branżą hotelową związana od 23 lat. Ekspert w zakresie zarządzania hotelami, rozwoju pracowników oraz remontów i renowacji obiektów hotelowych. Od maja 2017 roku pełniła funkcję dyrektora Hotelu Novotel Poznań Centrum i dyrektora regionu. Związana była z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz z Lokalną Poznańską Organizacją Turystyczną. Czynnie działa w najbardziej nurtujących branżę tematach.
BIO Prelegenta
rozwiń

Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie w dobie permanentnego kryzysu
Elżbieta Nitsze
Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Dyrektor Regionalny IGHP dla województwa mazowieckiego. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych Dyrektorów Generalnych hoteli w Polsce. Trener hotelarstwa, prelegent i moderator tematycznych konferencji branżowych, autorka artykułów prasy branżowej, ekspert w dziedzinie zarządzania systemowego biznesem hotelowym oraz efektywną sprzedażą.
BIO Prelegenta
rozwiń

Wartości, misja i kultura - skuteczne zarządzaniem zespołem sprzedażowym
Miłosz Stanisławski
Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence. Nagrodzony tutułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power
BIO Prelegenta
rozwiń

Błędy i pułapki negocjacyjne – jak panować nad procesem i przebiegiem negocjacji
Wojciech Herra
Planowanie negocjacji - tak jak „mecz wygrywa się w szatni”, tak negocjacje wygrywa się zanim siądzie się przy stole negocjacyjnym.
- Negocjacje racjonalne – jak unikać targowania się i kupczenia podczas rozmów.
- Osiąganie porozumienia – w jaki sposób uzgadniać warunki, które będą respektowane i realizowane przez każdą ze stron.
BIO Prelegenta
rozwiń

Sprzedaż nie jest dziełem przypadku. Czasy chaotycznych działań w sprzedaży się skończyły.
Arkadiusz Chludziński
- Jak za pomocą algorytmów zbudować przewidywalność własnych procesów sprzedaży i zwiększyć prawdopodobieństwo osiągnięcia rezultatu?
- Machina sprzedaży w czterech kluczowych obszarach funkcjonalnych sprzedawcy.
- Jak wyłaniać [i po co wyłaniać] najskuteczniejsze zachowania i czynności w sprzedaży w branży hotelowej?
- Analiza własnych procesów sprzedaży w pandemicznym świecie jako punkt krytyczny w drodze do osiągania rezultatów.
- Jak mierzyć i analizować efektywność procesu sprzedaży?
BIO Prelegenta
rozwiń

Algorytmia Zarządzania – jak za pomocą algorytmów dążyć do przewidywalności w nieprzewidywalnym?
Arkadiusz Chludziński
- Wspólne „robienie”, czy tworzenie warunków, dzięki którym zespół sprzedaży osiąga rezultaty? Za co zarządzający pobierają wynagrodzenie?
- Sprawne działania zarządzających kluczem do odrobienia strat z 2020 i początku 2021.
- Czy wiesz, że sprzedawcy poświęcają tylko 11% swojego czasu antenowego na właściwe działania sprzedażowe? Rola zarządzających w usprawnieniu kluczowych procesów biznesowych.
- Algorytm 1.4.16 i słynna machina sprzedaży. Co mają ze sobą wspólnego?
- Pi, KPI, KRI – o wskaźnikach efektywności w sprzedaży słów kilka. Czy ważne i dlaczego ważne?
BIO Prelegenta
rozwiń

Ogłoszenie tematu prelekcji wkrótce
Marcin Fiuk
Director of Sales and Marketing w Natura Mazur Resort & Conference. Podczas swojej historii z Hotelarstwem miał przyjemność przejść od części operacyjnej do sprzedażowej obejmując finalnie stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, po drodze poznając potrzeby i specyfikę pracy Klienta indywidualnego, grupowego, korporacyjnego oraz konferencyjnego. Niepohamowana żądza zwyciężania - tak najkrócej jest w stanie opisać siebie i to w jaki sposób podchodzi do życia i biznesu - możemy grać w rzutki albo walczyć o milionowy kontrakt - liczy się tylko pierwsze miejsce.
BIO Prelegenta
rozwiń

Przyszłość hotelarstwa - jak podnieść się po kryzysie?
Debata wieńcząca program przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży aktywnie działających w branży hotelowej, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy kwestię sprzedaży w czasach kryzysu w branży hotelarskiej.
Uczestnicy debaty:
Marcin Mączyński - sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W latach 2007 - 2013 pracował w sieci hoteli Gromada, gdzie był m.in. dyrektorem centralnego biura sprzedaży i marketingu oraz dyrektorem biura hoteli. Od 2014 do 2016 r. pełnił funkcje menedżerskie w Grupie Trip, m.in. doradcy zarządu Grupy Trip i wiceprezesa zarządu hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce. Od wielu lat udziela się czynnie w organizacjach samorządowych sektora hotelarsko-turystycznego.
Michał Kozak - Prezes zarządu, Hotel Arłamów. Od początku swojej historii zawodowej związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży MICE od 20 lat. Osobowość Roku MICE POLAND 2012 w kategorii „manager obiektu”, zdobywca głównej nagrody w pierwszej edycji MP Power Awards w kategorii „dostawca: catering”. W 2019 roku odebrał MP Power Awards w kategorii „dostawca: venue”, a w 2020 MP Power Awards w kategorii „innowator”
Elżbieta Nitsze - Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Dyrektor Regionalny IGHP dla województwa mazowieckiego. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych Dyrektorów Generalnych hoteli w Polsce.
Prowadzący: Miłosz Stanisławski - Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence.
OGŁOSZENIE POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW II EDYCJI WKRÓTCE
Chcesz wziąć udział w Kongresie Sprzedaży NSC Hotels? Kup bilety w cenie EARLY BIRDS - tylko do końca lutego 2021
Dlaczego warto wziąć udział w NSC Hotels?

• Elitarne grono Uczestników (200 miejsc), osób nastawionych na rozwój i zapoznawanie z najnowszymi trendami w sprzedaży i zarządzaniu
• Poznasz techniki, które przełożą się na lepszą efektywność w pozyskiwaniu klientów a poprzez to na większe zyski dla hotelu
• Zdobędziesz wiedzę, jak utrzymywać wartościowych klientów i zapewnić wysoki przychód nawet poza sezonem
• Skorzystasz z jedynego w Polsce programu Kongresu w całości poświęconemu sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży hotelowej

• Dowiesz się, jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co przełoży się na osiąganie wyższych wyników finansowych
• Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów
• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach i jak utrzymać wyspecjalizowanych pracowników w hotelu
• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w elitarnym gronie uczestników Kongresu
POPRZEDNIA EDYCJA








STREFA PARTNERÓW
Miejsce, które umożliwia porównanie oferty dedykowanej branży hotelarskiej, skierowanej do kadry zarządzającej.
Podczas NSC Hotels dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:

STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)

PAKIETY SPONSORSKIE

PAKIETY WIĘKSZEJ WIDOCZNOŚCI REKLAMOWEJ

ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE
KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:
Bezpośrednie dotarcie do kadry zarządzającej i osób decyzyjnych w branży hotelowej, odpowiedzialnych za wdrażanie nowych rozwiązań
Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC Hotels
Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki
Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu z branży hotelarskiej
ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW
Małgorzata Rogozińska
Project Coordinator
+48 600 718 140, e-mail: m.rogozinska@grupaic.pl