NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

Sprzedaż w branży hotelowej

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI • PROGRAM DEDYKOWANY BRANŻY HOTELOWEJ
W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej. Tylko trwałe relacje z Klientami są w stanie uodpornić branżę hotelarską przed kolejnym kryzysem.

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącego rynku hotelarstwa stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.
NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów jak i kadry zarządzającej. Premierowa edycja odbyła się w październiku 2020 gromadząc blisko 200 znakomitych hotelarzy z całej Polski.

Jak sprzedawać w dobie permanentnego kryzysu?

Jak budować trwałe relacje z klientami?

Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?

Jak zwiększać marżowość sprzedaży?

Jak zmienił się proces sprzedaży przez covid-19?

Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej branży. Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.

Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów Merytorycznych: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz Hotelmania

Dla kogo jest NSC Hotels?

4
GENERAL MANAGEROWIE
3
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
1
BANQUET/CONVENTION SALES MANAGEROWIE
2
SALES MANAGEROWIE
5
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY

Filary NSC Hotels

Filary NSC Hotels

PRELEGENCI 2021

Scena "SPRZEDAŻ" i scena "ZARZĄDZANIE"
STRATEGIA SPRZEDAŻY

 

SCENA SPRZEDAŻ

 

SCENA ZARZĄDZANIE

 

 

10 konkretnych przykładów, które nie tylko pozwolą Ci podpisywać marżowe kontrakty, ale także zdystansują Cię od klasycznej konkurencji

Krzysztof Sarnecki

- Dlaczego w Europie w hotelarstwie nie ma jeszcze wysokiej konkurencyjności?
- Jak zwiększać marżowość sprzedaży?
- Rywalizacja czy motywacja?

BIO Prelegenta
rozwiń
Krzysztof Sarnecki - Prezes Zarządu. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach wielu zarządów firm. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i strategii marketingowej. Trener umiejętności negocjacyjnych, zakupowych i sprzedażowych oraz doradca wielu średnich i dużych polskich i zagranicznych firm oraz międzynarodowych korporacji w USA i w Polsce.
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

 

SCENA ZARZĄDZANIE

 

 

Efektywne zarządzanie sprzedażą z perspektywy działu FK

Agnieszka Maszner-Paprocka

- Prowadzenie księgowości – przykry obowiązek czy doskonałe narzędzie do zarzadzania sprzedażą?
- Inwestycje w kadry - jak szkolić zespół by sprzedaż miała sens?
- Zarządzanie sprzedażą, a jej wpływ na zysk – co zrobić by Twój zespół robił dobrą sprzedaż i generował założony zysk – o sztuce odpuszczania i analizowania
- Przewrotnie o wskaźnikach – jeden wskaźnik, różne wnioski i czy zawsze liczy się %?

BIO Prelegenta
rozwiń
Agnieszka Maszner-Paprocka – Prezes Zarządu Spółki Grand Baltic sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w hotelu HAVET, Dyrektor Regionalny woj. zachodniopomorskiego w IGHP. Ekonomistka z wykształcenia, ukończyła Wyższą Szkołę Bankową w Toruniu oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku finanse i rachunkowość. W okresie ostatnich dwóch lat ukończyła studia podyplomowe na kierunku psychologia w zarządzaniu organizacjami wraz z certyfikacją – certyfikat Franklin University oraz na kierunku zarządzenie nieruchomościami.
TRENDY W SPRZEDAŻY 2021

 

SCENA SPRZEDAŻ

 

 

Sprzedaż - reaguj na zmiany

Małgorzata Kalinowska-Klimek

Dyrektor operacyjny hoteli franczyzowych na Polskę i kraje nadbałtyckie Accor Services Poland. Hotelarz z zamiłowania, nie tylko z wykształcenia. Z branżą hotelową związana od 23 lat. Ekspert w zakresie zarządzania hotelami, rozwoju pracowników oraz remontów i renowacji obiektów hotelowych. Od maja 2017 roku pełniła funkcję dyrektora Hotelu Novotel Poznań Centrum i dyrektora regionu. Związana była z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz z Lokalną Poznańską Organizacją Turystyczną. Czynnie działa w najbardziej nurtujących branżę tematach.

BIO Prelegenta
rozwiń
Małgorzata Kalinowska-Klimek - Dyrektor operacyjny hoteli franczyzowych na Polskę i kraje nadbałtyckie Accor Services Poland. Hotelarz z zamiłowania, nie tylko z wykształcenia. Z branżą hotelową związana od 23 lat. Ekspert w zakresie zarządzania hotelami, rozwoju pracowników oraz remontów i renowacji obiektów hotelowych. Od maja 2017 roku pełniła funkcję dyrektora Hotelu Novotel Poznań Centrum i dyrektora regionu. Związana była z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz z Lokalną Poznańską Organizacją Turystyczną. Czynnie działa w najbardziej nurtujących branżę tematach.
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

 

SCENA ZARZĄDZANIE

 

 

Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie w dobie permanentnego kryzysu

Elżbieta Nitsze

Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Dyrektor Regionalny IGHP dla województwa mazowieckiego. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych Dyrektorów Generalnych hoteli w Polsce. Trener hotelarstwa, prelegent i moderator tematycznych konferencji branżowych, autorka artykułów prasy branżowej, ekspert w dziedzinie zarządzania systemowego biznesem hotelowym oraz efektywną sprzedażą.

BIO Prelegenta
rozwiń
Elżbieta Nitsze - Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Dyrektor Regionalny IGHP dla województwa mazowieckiego. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych Dyrektorów Generalnych hoteli w Polsce. Trener hotelarstwa, prelegent i moderator tematycznych konferencji branżowych, autorka artykułów prasy branżowej, ekspert w dziedzinie zarządzania systemowego biznesem hotelowym oraz efektywną sprzedażą.
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

 

SCENA ZARZĄDZANIE

 

 

Wartości, misja i kultura - skuteczne zarządzaniem zespołem sprzedażowym

Miłosz Stanisławski

Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence. Nagrodzony tutułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power

BIO Prelegenta
rozwiń
Miłosz Stanisławski - Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence. Nagrodzony tutułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power
NEGOCJACJE

 

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

 

SCENA SPRZEDAŻ

 

SCENA ZARZĄDZANIE

 

 

Błędy i pułapki negocjacyjne – jak panować nad procesem i przebiegiem negocjacji

Wojciech Herra

Planowanie negocjacji - tak jak „mecz wygrywa się w szatni”, tak negocjacje wygrywa się zanim siądzie się przy stole negocjacyjnym.
- Negocjacje racjonalne – jak unikać targowania się i kupczenia podczas rozmów.
- Osiąganie porozumienia – w jaki sposób uzgadniać warunki, które będą respektowane i realizowane przez każdą ze stron.

BIO Prelegenta
rozwiń
Wojciech Herra - Przedsiębiorca, psycholog sportu, trener sprzedaży. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Pracuje bezpośrednio z zarządami, właścicielami i menedżerami zarówno lokalnych firm jak i międzynarodowych koncernów projektując i wdrażając strategie ukierunkowane na pozyskanie nowych i rozwój relacji z istniejącymi Klientami.
NEGOCJACJE

 

SCENA SPRZEDAŻ

 

 

Sprzedaż nie jest dziełem przypadku. Czasy chaotycznych działań w sprzedaży się skończyły.

Arkadiusz Chludziński

- Jak za pomocą algorytmów zbudować przewidywalność własnych procesów sprzedaży i zwiększyć prawdopodobieństwo osiągnięcia rezultatu?
- Machina sprzedaży w czterech kluczowych obszarach funkcjonalnych sprzedawcy.
- Jak wyłaniać [i po co wyłaniać] najskuteczniejsze zachowania i czynności w sprzedaży w branży hotelowej?
- Analiza własnych procesów sprzedaży w pandemicznym świecie jako punkt krytyczny w drodze do osiągania rezultatów.
- Jak mierzyć i analizować efektywność procesu sprzedaży?

BIO Prelegenta
rozwiń
Arkadiusz Chludziński - Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator), PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team) oraz Sandler Training Polska (Senior Consultant). Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykłada na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

 

SCENA ZARZĄDZANIE

 

 

Algorytmia Zarządzania – jak za pomocą algorytmów dążyć do przewidywalności w nieprzewidywalnym?

Arkadiusz Chludziński

- Wspólne „robienie”, czy tworzenie warunków, dzięki którym zespół sprzedaży osiąga rezultaty? Za co zarządzający pobierają wynagrodzenie?
- Sprawne działania zarządzających kluczem do odrobienia strat z 2020 i początku 2021.
- Czy wiesz, że sprzedawcy poświęcają tylko 11% swojego czasu antenowego na właściwe działania sprzedażowe? Rola zarządzających w usprawnieniu kluczowych procesów biznesowych.
- Algorytm 1.4.16 i słynna machina sprzedaży. Co mają ze sobą wspólnego?
- Pi, KPI, KRI – o wskaźnikach efektywności w sprzedaży słów kilka. Czy ważne i dlaczego ważne?

BIO Prelegenta
rozwiń
Arkadiusz Chludziński - Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator), PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team) oraz Sandler Training Polska (Senior Consultant). Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykłada na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.
NEGOCJACJE

 

SCENA SPRZEDAŻ

 

 

Ogłoszenie tematu prelekcji wkrótce

Marcin Fiuk

Director of Sales and Marketing w Natura Mazur Resort & Conference. Podczas swojej historii z Hotelarstwem miał przyjemność przejść od części operacyjnej do sprzedażowej obejmując finalnie stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, po drodze poznając potrzeby i specyfikę pracy Klienta indywidualnego, grupowego, korporacyjnego oraz konferencyjnego. Niepohamowana żądza zwyciężania - tak najkrócej jest w stanie opisać siebie i to w jaki sposób podchodzi do życia i biznesu - możemy grać w rzutki albo walczyć o milionowy kontrakt - liczy się tylko pierwsze miejsce.

BIO Prelegenta
rozwiń
Marcin Fiuk - Director of Sales and Marketing w Natura Mazur Resort & Conference. Podczas swojej historii z Hotelarstwem miał przyjemność przejść od części operacyjnej do sprzedażowej obejmując finalnie stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, po drodze poznając potrzeby i specyfikę pracy Klienta indywidualnego, grupowego, korporacyjnego oraz konferencyjnego. Niepohamowana żądza zwyciężania - tak najkrócej jest w stanie opisać siebie i to w jaki sposób podchodzi do życia i biznesu - możemy grać w rzutki albo walczyć o milionowy kontrakt - liczy się tylko pierwsze miejsce.
NEGOCJACJE

 

SCENA SPRZEDAŻ

 

SCENA ZARZĄDZANIE

 

 

Przyszłość hotelarstwa - jak podnieść się po kryzysie?

Debata wieńcząca program przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży aktywnie działających w branży hotelowej, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy kwestię sprzedaży w czasach kryzysu w branży hotelarskiej.

Uczestnicy debaty:
Marcin Mączyński - sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W latach 2007 - 2013 pracował w sieci hoteli Gromada, gdzie był m.in. dyrektorem centralnego biura sprzedaży i marketingu oraz dyrektorem biura hoteli. Od 2014 do 2016 r. pełnił funkcje menedżerskie w Grupie Trip, m.in. doradcy zarządu Grupy Trip i wiceprezesa zarządu hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce. Od wielu lat udziela się czynnie w organizacjach samorządowych sektora hotelarsko-turystycznego.

Michał Kozak - Prezes zarządu, Hotel Arłamów. Od początku swojej historii zawodowej związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży MICE od 20 lat. Osobowość Roku MICE POLAND 2012 w kategorii „manager obiektu”, zdobywca głównej nagrody w pierwszej edycji MP Power Awards w kategorii „dostawca: catering”. W 2019 roku odebrał MP Power Awards w kategorii „dostawca: venue”, a w 2020 MP Power Awards w kategorii „innowator”

Elżbieta Nitsze - Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Dyrektor Regionalny IGHP dla województwa mazowieckiego. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych Dyrektorów Generalnych hoteli w Polsce.

Prowadzący: Miłosz Stanisławski - Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence.

OGŁOSZENIE POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW II EDYCJI WKRÓTCE


Chcesz wziąć udział w Kongresie Sprzedaży NSC Hotels? Kup bilety w cenie EARLY BIRDS - tylko do końca lutego 2021

 

Dlaczego warto wziąć udział w NSC Hotels?

1
Elitarne grono Uczestników (200 miejsc), osób nastawionych na rozwój i zapoznawanie z najnowszymi trendami w sprzedaży i zarządzaniu

• Poznasz techniki, które przełożą się na lepszą efektywność w pozyskiwaniu klientów a poprzez to na większe zyski dla hotelu

• Zdobędziesz wiedzę, jak utrzymywać wartościowych klientów i zapewnić wysoki przychód nawet poza sezonem

• Skorzystasz z jedynego w Polsce programu Kongresu w całości poświęconemu sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży hotelowej

1
• Dowiesz się, jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co przełoży się na osiąganie wyższych wyników finansowych

• Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach i jak utrzymać wyspecjalizowanych pracowników w hotelu

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w elitarnym gronie uczestników Kongresu

POPRZEDNIA EDYCJA

STREFA PARTNERÓW



Miejsce, które umożliwia porównanie oferty dedykowanej branży hotelarskiej, skierowanej do kadry zarządzającej.

Podczas NSC Hotels dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:

4
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)

2
PAKIETY SPONSORSKIE

1
PAKIETY WIĘKSZEJ WIDOCZNOŚCI REKLAMOWEJ

3
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE



KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:

Bezpośrednie dotarcie do kadry zarządzającej i osób decyzyjnych w branży hotelowej, odpowiedzialnych za wdrażanie nowych rozwiązań
Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC Hotels
Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki
Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu z branży hotelarskiej

ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW


//]]>