NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

Sprzedaż w branży hotelowej

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI • PROGRAM DEDYKOWANY BRANŻY HOTELOWEJ
W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej.

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącego rynku hotelarstwa stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.
NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów jak i kadry zarządzającej.

Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?

Jak docierać do nowych klientów, przy niskim budżecie marketingowym?

Jak budować trwałe relacje z klientami?

Jak utrzymać wysoki poziom sprzedaży i zatrzymać rotację pracowników z działu handlowego?

Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej branży. Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.

Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów: IGHP oraz Hotelmania

Dla kogo jest NSC Hotels?

4
GENERAL MANAGEROWIE
3
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
1
BANQUET/CONVENTION SALES MANAGEROWIE
2
SALES MANAGEROWIE
5
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY

Filary NSC Hotels

Filary NSC Hotels

OGŁOSZENIE PROGRAMU II EDYCJI WKRÓTCE


Chcesz wziąć udział w NSC Hotels? Skorzystaj z oferty tańszych biletów do 31 grudnia

 

Dlaczego warto wziąć udział w NSC Hotels?

1
Elitarne grono Uczestników (200 miejsc), osób nastawionych na rozwój i zapoznawanie z najnowszymi trendami w sprzedaży i zarządzaniu

• Poznasz techniki, które przełożą się na lepszą efektywność w pozyskiwaniu klientów a poprzez to na większe zyski dla hotelu

• Zdobędziesz wiedzę, jak utrzymywać wartościowych klientów i zapewnić wysoki przychód nawet poza sezonem

• Skorzystasz z jedynego w Polsce programu Kongresu w całości poświęconemu sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży hotelowej

1
• Dowiesz się, jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co przełoży się na osiąganie wyższych wyników finansowych

• Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach i jak utrzymać wyspecjalizowanych pracowników w hotelu

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w elitarnym gronie uczestników Kongresu

POPRZEDNIA EDYCJA

STREFA PARTNERÓW



Miejsce, które umożliwia porównanie oferty dedykowanej branży hotelarskiej, skierowanej do kadry zarządzającej.

Podczas NSC Hotels dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:

4
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)

2
PAKIETY SPONSORSKIE

1
PAKIETY WIĘKSZEJ WIDOCZNOŚCI REKLAMOWEJ

3
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE



KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:

Bezpośrednie dotarcie do kadry zarządzającej i osób decyzyjnych w branży hotelowej, odpowiedzialnych za wdrażanie nowych rozwiązań
Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC Hotels
Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki
Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu z branży hotelarskiej

ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW


//]]>