Mistrzowskie strategie przywództwa



Z badania Deloitte przeprowadzonego na grupie 2,5 tys. liderów biznesu z 94 krajów świata wynika, że siłą kadry zarządzającej wysokiego szczebla są kompetencje przywódcze przekładające się bezpośrednio na wyniki finansowe, a słabością umiejętności związane z budowaniem kapitału społecznego firmy i angażowaniem pracowników. Właśnie dlatego tak ważny jest nieustanny rozwój kompetencji, zarówno twardych jak i miękkich, nastawionych na skuteczne zarządzanie kapitałem ludzkim.

Inspiracja, motywacja i najlepsze praktyki zarządzania – NSC Director to indywidualny program dla liderów w sprzedaży, którzy pragną rozwinąć swoje umiejętności, ze szczególnym uwzględnieniem przywództwa sprzyjającego zwiększeniu wydajności sprzedaży.

NSC Director to odpowiedź na realne potrzeby współczesnych liderów. Warsztatowa formuła gwarantuje możliwość weryfikacji zdobywanej wiedzy na bieżąco i adaptowania jej do konkretnych rozwiązań w Państwa firmie.

Wśród prelegentów wybitni specjaliści z zakresu przywództwa oraz doświadczeni praktycy, od lat zajmujący stanowiska na najwyższym szczeblu. Program porusza najważniejsze kwestie współczesnego przywództwa oraz zarządzania procesami sprzedaży.

Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnera Merytorycznego: Kirov Strategic Negotiatiors
 
 

Filary programu

Dla kogo jest NSC Director?

3
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
5
LIDERZY ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY
1
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY WYŻSZEGO SZCZEBLA
4
WŁAŚCICIELE FIRM
2
PRZEDSIĘBIORCY

PROGRAM NSC DIRECTOR

14.11.2019, Intercontinental Warsaw
 
 
09:00 - 09:50

Rejestracja uczestników i śniadanie biznesowe

10:00-10:50

Pełna MOC Przywództwa

Jacek Walkiewicz

 
 
10:10 - 11:00

Przerwa 

11:00-12:00

Megazaangażowane beztalencie w sprzedaży. Jak to poprawić?

BIOCHEMIA NEGOCJACJI, czyli jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz nasze hormony wpływają̨ na negocjacje i determinują wyniki kontraktów

CZĘŚĆ I
Nikolay Kirov
  • Zobaczysz, jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz hormony determinują sposób prowadzenia negocjacji a w rezultacie wyniki finansowe firmy.
  • Zrozumiesz, dlaczego niektórzy sprzedawcy zachowują się jako „megazaangażowane beztalencia” i co można zrobić aby zaczęli realizować cele.
  • Z zupełnie nowej strony odpowiesz sobie na pytanie, co sprawia, że z jednymi osobami budujemy relacje szybko i "nadajemy na tych samych falach", a z innymi jest nam na tyle trudno współpracować, iż nie realizujemy projektów i nie osiągamy celów.
  • Poznasz techniki, które przełożą zarówno na Twój rozwój osobisty i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych wskaźników wartości dodanej dla firmy.

 
 
12:00 - 12:15

Przerwa 

12:15-13:30

Megazaangażowane beztalencie w sprzedaży. Jak to poprawić?

BIOCHEMIA NEGOCJACJI, czyli jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz nasze hormony wpływają̨ na negocjacje i determinują wyniki kontraktów

CZĘŚĆ II
Nikolay Kirov
  • Zobaczysz, jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz hormony determinują sposób prowadzenia negocjacji a w rezultacie wyniki finansowe firmy.
  • Zrozumiesz, dlaczego niektórzy sprzedawcy zachowują się jako „megazaangażowane beztalencia” i co można zrobić aby zaczęli realizować cele.
  • Z zupełnie nowej strony odpowiesz sobie na pytanie, co sprawia, że z jednymi osobami budujemy relacje szybko i "nadajemy na tych samych falach", a z innymi jest nam na tyle trudno współpracować, iż nie realizujemy projektów i nie osiągamy celów.
  • Poznasz techniki, które przełożą zarówno na Twój rozwój osobisty i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych wskaźników wartości dodanej dla firmy.

 
 
13:30 - 14:30

Lunch i networking biznesowy

14:30-15:15

Lider przyszłości

Andrzej Borczyk
  • Nowe wyzwania
  • Rola Lidera
  • Jak się przygotować
  • Miary sukcesu
Żyjemy w coraz szybciej zmieniającym się świecie, otoczeni nowymi technologiami. Diametralnie zmienia się także rola lidera. Nie szukamy już samotnych wilków decydujących o sukcesie kończącego się miesiąca.
Szukamy liderów świadomych siebie, wyzwań biznesowych, którzy potrafią stworzyć warunki do osiągania sukcesu swoim zespołom. Potrafią połączyć dostarczanie codziennych wyników z ciągłą transformacją i budowaniem sensu tego co robimy na co dzień.

 
15:20-16:20

Zarządzanie zmianą w zespołach sprzedażowych

Mariusz Siewierski
  • rola lidera w procesie zmiany, budowanie zaufania i angażowanie zespołu w proces zmiany
  • przygotowanie do zmiany 
  • planowanie zmiany - kiedy i w jaki sposób wdrożyć zmianę, aby przyczyniła się do wzrostu efektywności zespołu sprzedażowego
  • rola komunikacji we wdrażaniu zmiany - skuteczne strategie

 
 
16:20 - 16:40

Przerwa 

16:40-18:00

Zwycięski Zespół Sprzedaży - 7 zasad zbudowania zespołu, który wygrywa nawet w trudnych czasach

Wojciech Herra
Mistrzostwo to powtarzalność. Nie chodzi o to, aby osiągnąć sukces raz. Chodzi o to, aby systematycznie osiągać ponadprzeciętne rezultaty przy stale podnoszonej poprzeczce. Uczestnicząc w wystąpieniu poznasz kompleksowy model przywództwa w sprzedaży oparty na sprawdzonych zasadach, praktycznych teoriach oraz konkretnych działaniach, dzięki którym wprowadzisz swój zespół na wyższy poziom. Nie osiągniesz sukcesu w pojedynkę. Krok po kroku przedstawię tajniki budowania zwycięskich zespołów sprzedaży. Poznasz metody i narzędzia, dzięki którym stworzysz doskonałą kulturę organizacyjną, wzmocnisz relacje i więzi w zespole, poniesiesz morale i skoncentrujesz pracowników na osiąganiu celów wspólnych i indywidualnych.

 
18:00 - 20:30

Koktajl biznesowy

  • okazja do nawiązania wartościowych relacji biznesowych wśród elitarnego grona uczestników - liderów, prezesów i dyrektorów reprezentujących różne sektory i branże

 
 

Dlaczego warto wziąć udział w NSC Director?

Kopia Projekt bez tytułu (1)
• Kameralne grono Uczestników (tylko 50 miejsc) gwarantujące możliwość bezpośredniego kontaktu z prelegentami

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych wskaźników wartości dodanej dla firmy

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię przywództwa i rozwoju do zmieniających się celów biznesowych

• Wzmocnisz cechy współczesnego lidera sprzedaży

Kopia Projekt bez tytułu (1)
• Dowiesz się, jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co przełoży się na osiąganie wyższych wyników finansowych

• Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach oraz rozwijać talenty w swojej firmie

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w elitarnym gronie uczestników Kongresu


Zaufali nam


Chcesz wziąć udział w NSC Director?


Regulamin uczestnictwa

Przeczytaj
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkich uczestników (zwanych dalej „Uczestnikami”) Kongresu pod nazwą „Kongres NSC Director” (zwanego dalej „Kongresem”), organizowanego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez International Center of Events II spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą Warszawie pod adresem przy ulicy Kazimierza Gierdziejewskiego 7 lok. 25A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy KRS pod numerem 0000579925, REGON: 362709548, NIP: 5223040588 (zwaną dalej „Organizatorem”).

2. Wstęp na teren Kongresu jest odpłatny i możliwy wyłącznie za okazaniem ważnego biletu wstępu lub identyfikatora wydanego przez Organizatora. Cennik biletów wstępu dostępny jest w rejestracji oraz na stronie internetowej www.nationalsales.pl

3. Na podstawie 38 pkt 2 ustawy o prawach konsumenta Uczestnik nie posiada prawa odstąpienia od umowy. Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi ani zamianie na inny bilet poza przypadkiem odwołania lub zmiany terminu Kongresu. Bilety na wydarzenie są imienne.

4. Program Kongresu określony jest w agendach udostępnianych na stronie internetowej www. nationalsales.pl w zakładce Kongres Sprzedażowy oraz Kongres Managerów. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Programu Kongresu do momentu jego zakończenia.

5. Zmiany w programie Kongresu, o których mowa powyżej, nie mogą stanowić podstawy do kierowania roszczeń finansowych wobec Organizatora.

6. Wstęp na teren Kongresu osoby niepełnoletniej możliwy jest tylko pod opieką osoby dorosłej lub za okazaniem pisemnej zgody opiekuna prawnego. Przedstawiciel Organizatora może żądać od Zwiedzającego okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem w celu ustalenia wieku Zwiedzającego. Opiekunowie osób niepełnoletnich ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich podopiecznych oraz wyrządzone przez nich szkody.

7. Przedstawiciele Organizatora mają prawo do wstrzymania wpuszczania na teren Kongresu kolejnych Zwiedzających, jeśli w danym czasie liczba osób przebywających na terenie Kongresu przekracza dopuszczalny limit lub wymagają tego względy bezpieczeństwa.

8. Bilet wstępu ma charakter jednorazowy, po jego wykorzystaniu nie ma możliwości ponownego wejścia na teren Kongresu na podstawie tego samego biletu.

9. Zwiedzający zobowiązany jest zachować wydany identyfikator na podstawie okazania ważnego biletu, aż do momentu opuszczenia Kongresu.

10. Rejestrowanie obrazu lub dźwięku na terenie Kongresu możliwe jest tylko za uprzednią zgodą Organizatora, a jeżeli dotyczy pojedynczych stoisk lub eksponatów - również pisemnej zgody uprawnionego Wystawcy.

11. Uczestnik może zostać zobowiązany przez służby Organizatora do pozostawienia w depozycie torebki, plecaka lub innego bagażu.

12. Zabrania się wnoszenia na teren Kongresu przedmiotów i substancji niebezpiecznych m.in. noży, broni, amunicji, materiałów wybuchowych, pałek teleskopowych itp. W przypadku podejrzenia, że osoba wchodząca na teren Kongresu wnosi lub posiada przy sobie niebezpieczne przedmioty, służby Organizatora mają prawo do sprawdzenia odzieży, zawartości torebki, plecaka, bagażu oraz wylegitymowania danej osoby w celu niezbędnego ustalenia jej tożsamości, a w uzasadnionych przypadkach także żądania opuszczenia przez nią Kongresu lub zatrzymania jej w celu niezwłocznego przekazania Policji.

13. Podczas zwiedzania Kongresu należy stosować się do uwag i zaleceń przedstawicieli Organizatora.

14. Uczestnictwo w Kongresie jest dobrowolne, a wejście na jego teren oznacza akceptację niniejszego Regulaminu w całości oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie dobrowolnie podanych przy rejestracji danych osobowych do celów organizacji Kongresu oraz dla potrzeb marketingowych Organizatora.

15. Kongres będzie rejestrowany i fotografowany dla potrzeb dokumentacyjna – promocyjnych Organizatora. Uczestnictwo w Kongresie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku w materiałach filmowych i fotograficznych.

16. Zgoda, o której mowa w punkcie 15 obejmuje prawo Organizatora lub inne podmioty działające na zlecenie Organizatora do wykorzystania wizerunku Uczestnika, w tym zwielokrotnianie wszelkimi technikami, rozpowszechnianie i publikowanie w mediach elektronicznych Organizatora lub na stronie internetowej Organizatora w materiałach obejmujących relację z przebiegu Wydarzenia.

17. Wyrażenie zgody, o której mowa w punkcie 15 jest dobrowolne, warunkuje jednak możliwość uczestnictwa w Kongresie. Organizator informuje, że zgoda może być cofnięta w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, które zostało dokonane przed jej cofnięciem. Ww. zgoda stanowi podstawę przetwarzania danych osobowych uczestników.

18. Na terenie Kongresu obowiązuje zakaz całkowity palenia tytoniu oraz wnoszenia i spożywania posiłków i napojów, jak również zakaz wprowadzania zwierząt.

19. Na Kongres nie zostaną wpuszczone osoby, których wygląd lub zachowanie wskazuje na zażycie narkotyków, alkoholu lub innych substancji odurzających.

20. Organizator ani jego pracownicy czy podwykonawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek zdarzenia losowe i szkody zdrowotne, straty materialne, krzywdy itp. wynikające ze specyfiki Kongresu lub niedostosowania się przez Uczestnika do obowiązujących na terenie Kongresu przepisów porządkowych, bądź poleceń porządkowych przedstawicieli Organizatora.

21. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez niego podczas lub w związku ze udziałem w Kongresie.

22. Organizator nie ponosi wobec Zwiedzającego żadnej odpowiedzialności za rzeczy ruchome wniesione i pozostawione lub zgubione przez Zwiedzającego na terenie Kongresu, jak również za jakiekolwiek szkody wyrządzone Zwiedzającemu na terenie Kongresu przez osobę trzecią.

23. Reklamację dotyczącą organizacji lub przebiegu Kongresu Uczestnik może złożyć Organizatorowi w terminie 14 dni od daty udziału w Kongresie, wyłącznie w formie pisemnej na adres:

International Center of Events II sp. z o.o.
Dział Reklamacji
02-495 Warszawa,
ul. K.Gierdziejewskiego 7 lok. 25A

W reklamacji należy wskazać adres korespondencyjny reklamującego, zawrzeć twierdzenia dotyczące okoliczności faktycznych stanowiących podstawę reklamacji, przedstawić posiadane dowody na ich poparcie oraz wskazać, czego reklamujący się domaga w razie uznania reklamacji. W przypadku roszczeń pieniężnych należy także wskazać numer rachunku bankowego, na który spełnione ma zostać żądane świadczenie. Do reklamacji należy także załączyć kopie biletów wstępu, których dotyczy reklamacja oraz kopię dowodu zakupu tych biletów. Reklamacja winna być podpisana własnoręcznie przez reklamującego. Reklamacja niespełniająca powyższych wymogów, lub złożona po przekroczeniu zakreślonego terminu, może nie zostać rozpatrzona. Organizator udzieli odpowiedzi na prawidłowo złożoną reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
//]]>