Nowy partner i wystawca National Sales Congress

Skuteczna sprzedaż – ZAWSZE zgadzaj się z klientem
Luty 11, 2019
Jak zwiększyć zyski firmy bez pozyskiwania nowych klientów?
Luty 25, 2019

Nowy partner i wystawca National Sales Congress

Firma szkoleniowo-konsultingowa Froniu dołącza do grona Partnerów National Sales Congress.
Firma pomaga małym i średnim przedsiębiorstwom, dyrektorom sprzedaży i handlowcom zwiększać sprzedaż, osobistą efektywność i budować zespoły sprzedażowe. Skupia się na rozwoju umiejętności miękkich, przywództwie i psychologii sukcesu.
Jej twórcą jest Karol Froń, przedsiębiorca oraz praktyk sprzedaży i biznesu. Od 2007 roku aktywnie sprzedaje, od tego czasu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon. W jednej ze swoich firm handlowych w ciągu 5 lat zatrudnił blisko 4000 pracowników i zbudował 20 zespołów sprzedaży.
Firma w swojej ofercie posiada: dedykowane szkolenia dla zespołów handlowych, indywidualny mentoring kadry kierowniczej, coaching sprzedażowy, konsultacje, warsztaty, wdrażanie systemów motywacyjnych, autorskie produkty cyfrowe i fizyczne.
Firma specjalizuje się w:
– zwiększaniu sprzedaży do klientów pozyskanych z leadów np. z Linkedin, landing page, poprzez zmianę postawy i umiejętności handlowców
– skalowaniu ilości umawianych spotkań z zimnej (losowa baza), ciepłej (klient wstępnie zainteresowany) i gorącej bazy klientów (klient z social media, linkedin)
– podnoszeniu efektywności zespołów sprzedaży, poprzez nowoczesne przywództwo i metody turkusowego zarządzania
– wydobywaniu potencjału handlowców i ludzi zarządzających sprzedażą
– tworzeniu w firmach plemion, czyli Dream Sales Teamów: zaangażowanych, lojalnych i skutecznych zespołów sprzedaży
– wdrażaniu sprawdzonych procedur, usprawniających pracę działów handlowych
– zmniejszaniu rotacji, poprzez zwiększanie zaangażowania i skuteczności sprzedaży
– zwiększaniu osobistej efektywności handlowców, poprzez nauczenie ich hunterskiego modelu OK SPRZEDAŻ, który pozwala budować relacje, przy zachowaniu transakcyjnego i doradczego sposobu sprzedaży
– pracy nad postawą zdemotywowanych handlowców i zespołów sprzedaży, poprzez narzędzia coachingu skoncentrowanego na rozwiązaniach
Największym atutem firmy jest to, że szkoleniowcy są praktykami sprzedaży. Zdobywają doświadczenie na polskim rynku, doskonale rozumiejąc to, jak się zmienił sposób sprzedaży na przestrzeni ostatnich lat i uczą handlowców jak powinni zmienić swoje rozmowy handlowe, by w dobie internetu, social mediów, leadów nawiązywać bliskie relacje z klientami przez telefon i zwiększać wartość koszyków, dosprzedając klientom z list mailingowych. Za pomocą prostego i konkretnego przekazu, dostarcza praktycznych informacji o tym, jak sprzedawać więcej, które dają gwarantowane efekty już od kolejnego dnia.
Właściciel firmy Froniu, współpracował i szkolił w takich firmach jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, WIWN.pl.
Przykładowe tematy szkoleń i warsztatów:
– Dlaczego najlepsi handlowcy są najlepsi?
Sprzedaż jest jedną z najlepiej opłacanych umiejętności XXI w., a zawód sprzedawcy pozwala stać się wolnym finansowo, bez konieczności zakładania własnej firmy. Co zatem wyróżnia 20% najlepszych handlowców z każdej branży, że zarabiają oni 80% sumy wypłat wszystkich handlowców i czego możesz się od nich nauczyć, by stać się najlepszym w swojej branży?
– Jak Twój umysł sabotuje Twoją sprzedaż?
Sprzedaż to sztuka przekonywania kogoś do tego, że to co masz pomoże rozwiązać jego problemy lub zaspokoić potrzeby, ale zanim zaczniesz przekonywać innych, musisz przekonać siebie. Twój umysł może być Twoim wrogiem lub sojusznikiem i od tego jak go wyszkolisz, zależeć będą efekty jakie osiągniesz. Mentalność zwycięzcy można wypracować i stać się niepowstrzymanym w dążeniu do efektów, wystarczy poznać schemat działania i używać go na co dzień. Metody sprawdzone w praktyce!
– Jak zostać najlepszym szefem sprzedaży?
Sprzedaż to najlepsza ciężka praca, jeśli się do niej przykładasz i najgorsza lekka praca, jeśli traktujesz ją . Zarządzanie sprzedażą, to tak naprawdę zarządzanie ludźmi, którzy odpowiadają za jej poszczególne składowe. Sprzedaż opiera się na ludziach, jest robiona prze ludzi i do ludzi, zatem jaki powinien być współczesny szef, by potrafił prowadzić ludzi, dotrzeć do pokolenia Y i Z i stworzyć im miejsce, z którego nie będą chcieli odchodzić?
– Nie sprzedawaj, tylko pozwól klientom kupować!
Czas nachalnych telemarketerów krzyczących do telefonu o niesamowitej okazji, posługujących się pustymi sloganami, nastawionych tylko na wciśnięcie towaru dawno minął! Dziś liczy się naturalność, autentyczność, słuchanie, empatia i poszukiwanie prawdziwych źródeł bólu, który można usunąć swoim lekarstwem. Klient nie chce byś go namawiał na zakup, ale z przyjemnością sprzeda sobie sam, gdy umiejętnie go do tego zachęcisz i stworzysz pragnienie posiadania. Mając dwoje uszu i oczu, a tylko jedne usta, spróbuj zacząć wykorzystywać je w odpowiednich proporcjach. To przełomowa zmiana schematu sprzedaży, której powoli uczy się rynek. Naucz się tego już teraz i wyprzedź konkurencję o lata świetlne.
_______________________________
Założyciel Karol Froń, przedsiębiorca, praktyk sprzedaży i biznesu, wykłada na uczelniach wyższych, jest członkiem zarządu spółki. Autor 4 książek o sprzedaży i świadomym przywództwie, twórca Akademii Sprzedaży saleup.pl, bestsellerowego kursu „23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”, a także ponad 40 produktów cyfrowych i fizycznych.
Zaczynał jako telemarketer w największym call w Polsce, a jego wytrwałość, determinacja i efekty zostały docenione i awansował na menadżera zespołu, z którym osiągał targety miesięcznej sprzedaży na poziomie nawet 170%, w firmie liczącej 3500 pracowników. Jego zespół osiągał najlepsze wyniki spośród 70 innych. Kolejnym krokiem był awans na stanowisko Menadżera Projektu i zarządzanie 9 menadżerami i grupą 140 osób. Od 2012 prowadzi własne call center Contact Center One, które było największym partnerem sprzedaży dla takich firm jak Play, KRD czy T-Mobile. W swojej firmie używa niestandardowych metod sprzedaży, dopasowanych do polskiego rynku i współczesnych trendów, stawiając na sprzedaż relacyjną, a nie transakcyjną.
Praktyk sprzedaży i przywództwa, który specjalizuje się w sprzedaży telefonicznej za pomocą hunterskiego modelu OK SPRZEDAŻ oraz w budowaniu zespołów sprzedaży za pomocą autorskiej koncepcji Dream Sales Team.
//]]>