NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

National Sales Congress - Mistrzowskie strategie sprzedaży

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. To eventy, które zmieniają oblicze sprzedaży dzięki rozbudowanej sekcji wykładów, case studies oraz dedykowanej strefie networkingowej, która łączy managerów, dyrektorów oraz specjalistów. To kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania oraz platforma dedykowana innowacyjnemu podejściu do biznesu. Doświadczenie naszych ekspertów i zadowolenie tysięcy uczestników ugruntowało pozycję NSC jako lidera rynku.

VI edycja odbędzie się na PGE Narodowym w Warszawie.

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw mniejszym i średnim przedsiębiorstwom oraz każdemu, kto pragnie się rozwijać się w sprzedaży stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży.

Inspiracja i techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Państwa sprzedaż i sukces zawodowy.

[NSC DIRECTOR] Belka z partnerami (6)

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY
 

Filary National Sales Congress

Dwie sceny: sprzedaż i zarządzanie

PROGRAM KONGRESU

PROGRAM KONGRESU

SCENA SPRZEDAŻ (wszystkie bilety)

SCENA SPRZEDAŻ
PROWADZĄCY

 

09:30

Otwarcie Kongresu

Szymon Wujewski

Właściciel Agencji Konferansjerskiej Enjoy, konferansjer z kilkunastoletnim doświadczeniem scenicznym.
Portfolio klientów Szymona budują silne brandy zarówno z rynku krajowego jak i międzynarodowego. Z powodzeniem obsługuje konferencje i wydarzenia dla największych banków w Polsce, międzynarodowych korporacji a także polskich firm o bogatej historii biznesowej.
Specjalizuje się w imprezach komercyjnych – konferencjach, kongresach, wydarzeniach promocyjnych i wizerunkowych. Przeprowadza publiczność przez szkolenia, premiery nowych produktów oraz spotkania z klientami. Współpracował m.in. z PKO Bankiem Polskim, Totalizatorem Sportowym, Mattel Inc., Nepi Rockcastle, Intel, Lufthansa, CosmoGroup, NASK, PGE, BMW.
SCENA SPRZEDAŻ
SCENA ZARZĄDZANIE

 

MOTYWACJA W SPRZEDAŻY

 

09:45

Pełna moc w sprzedaży

Jacek Walkiewicz

- Istota sprzedaży czyli jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu
- Psychologia klienta czyli co lubi i czego oczekuje
- Motywacja i pozytywne nastawienie w praktyce
- Co daje siłę a co ją odbiera
- Techniki sprzedaży czyli jak zapanować nad stresem swoim i klienta

BIO Prelegenta
rozwiń
Jacek Walkiewicz
Psycholog
Psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 500 firm. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań.
SCENA SPRZEDAŻ

 

STRATEGIE SPRZEDAŻY

 

10:45

Czy na pewno wszystko już było? Algorytmizacja storytellingowej sprzedaży

Jerzy Zientkowski

- 4 kluczowe potrzeby, których analiza storytellingiem ułatwia rozmowę z klientem
- Jak zrozumieć pierwsze wrażenie (ewolucyjne i intelektualne) i wykorzystać tę wiedzę do przykucia uwagi
- Model $BExp w pracy z klientami...i w budowaniu portfolio marketingowych, sprzedających historii
- Jak powinieneś zmieniać mindset sprzedawcy, żeby sprzedawać skuteczniej. I efektywniej

BIO Prelegenta
rozwiń
Jerzy Zientkowski
Board Advisor w Setapp, Mówca Profesjonalny
Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.
Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.
Z doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach. Praktykując to, co głosi, od 2015 mówił do ponad 40 000 osób rocznie i przemawiał podczas tak różnych eventów jak TEDx, Spectacular Speaking, Nowoczesne Techniki Sprzedaży, Pełna Moc Możliwości, BUCOM 2014, Toastmasters Leaderhip Institute i Toastmasters District Conference w Bonn/Cologne, VI Kongres Business Intelligence, V Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Festiwal Inspiracji w Warszawie, Edutainment w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu, GEM CEE i CFO Forum w Pradze, Wyzwania IT, Kariera IT i Kariera Programisty, Systemy dla Przedsiębiorstw, Akademia Mentoringu UAM Poznań, Techworld, Contman Forum i Przyszłość IT i Forum Wsparcia IT.
Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce od 2011 roku. Wiceprezes stowarzyszenia w latach 2012-2016, odpowiedzialny za członkostwo, strategię działań i partnerów, organizację konferencji i eventów szkoleniowych. Organizator konferencji Festiwal Inspiracji i Spectacular Speaking.
Szkolił i przemawiał m.in. dla Al Fianco Partners, Allegro, Allianz, Aviva, Aon Hewitt, BGK, Benefit, Bre Bank, Bricoman, BZ WBK…
SCENA SPRZEDAŻ

 

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
NEGOCJACJE

 

11:30

„Targować się umie każdy!” Czyżby?

Nikolay Kirov

Techniki targowania się w sprzedaży. Warto umieć się targować nie tylko z klasą - najlepiej tak, aby partner wyszedł z rozmów zadowolony. Wiesz, że targowanie się może być „ładnym” procesem?!
Podczas wystąpienia inspiracyjnego dowiesz się:
- Jak faktycznie działa efekt zakotwiczenia w sprzedaży?
- Jak zarzucić kotwicę właściwie?
- Jak używać technik targowania się, obrony wartości i zamykania transakcji?

BIO Prelegenta
rozwiń
Nikolay Kirov
Partner i członek zarządu Kirov Strategic Negotiators
Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym. Od 1996 r. trener, doradca, mentor, mówca inspiracyjny i wykładowca w zakresie:
• Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
• Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych
• Transformacji organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości
• Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych
• Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem.
Mentor, certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: Reiss Motivation Profile®, Value Match, Facet5, Style Myślenia i Działania FRIS®, MasterPersonalAnalisys, MTQ48 - odporność psychiczna, mental toughthness.
Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Dwukrotny (2020 i 2021) laureat rankingu „TOP100 Polskich Osobowości Marketingu”. Członek Kapituły nagrody PNSA – Polish National Sales Awards.
Członek zarządu „Kirov.pl Strategic Negotiators” i LifeEnergy.pl. Wykładowca na studiach Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, był wieloletnim dyrektorem ds. strategii i rozwoju Kozminski Executive Business School. Od 25 lat ponad 200 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów MBA w ALK. Twórca „Akademii negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości w biznesie”, studiów podyplomowych „Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży” i programu „Life & Business Energy Management”.
Instruktor Calligraphy Health System - Calligraphy Yoga - odmiana Tai Chi i QiGong oraz ZEN Coaching praktyk.
SCENA SPRZEDAŻ

 

NEGOCJACJE
TECHNIKI SPRZEDAŻY

 

13:40

Budowanie skutecznej argumentacji sprzedażowej

Tomasz Grzelak


- Dobór odpowiednich słów to klucz otwierający drzwi w umyśle klienta. Poznasz słownictwo, które pomaga w budowaniu relacji podczas argumentacji sprzedażowej. Dowiesz się jaki dobierać słowa, aby klient stał się Twoim sprzymierzeńcem w trakcie rozmowy handlowej.
- Poznasz praktyczne narzędzia, które pomogą zbudować przewagę w rozmowie. Zaczniesz dostrzegać własne procesy zmiany poprzez wdrażanie nowych argumentacji sprzedażowych.
- Nauczysz się nie-sprzedawać, a sprawiać by klient chciał kupić. Dowiesz się jak wzbudzić w kliencie „pragnienie” Twojego produktu i sprawiać, by „cena” nie decydowała o powodzeniu negocjacji.

BIO Prelegenta
rozwiń
Tomasz Grzelak
Doradca ds. obsługi klienta ARIA.
Psycholog, trener sprzedaży, mentor i wykładowca. People Helper.
Od 22 lat zajmuje się sprzedażą ubezpieczeń i instrumentów finansowych inwestując kapitał w fundusze, akcje i obligacje oraz startupy. Łącząc tę wiedzę z psychologią biznesu oraz ekonomią zaufania trenuje managerów niższego i wyższego szczebla z zakresu skutecznych technik sprzedaży oraz budowania strategii firm. Współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi klientami, wydobywając równocześnie z jednostek, jak i całych organizacji potencjał sprzedaży, a także daje praktyczne narzędzia, które sprawdzają się w zespołach i kulturach organizacyjnych. Jako wieloletni dyrektor ds sprzedaży w firmie AFPartner pozyskuje i opiekuje się kluczowymi klientami z branży medycznej i prawnej. Oprócz tego prowadzi rekrutacje, zarządza zasobami ludzkimi oraz szkoli przyszłych i obecnych pracowników, wykorzystując narzędzia trenerskie i swoją wiedzę psychologiczną. Jest również wiodącym partnerem sprzedaży produktów zabezpieczenia od utraty dochodu londyńskiej firmy Lloyd’s.
Fascynacja światem social media zaowocowała założeniem Akademii People Helper, w której prowadzi szkolenia ze skutecznego budowania marki osobistej oraz marki firmy w mediach społecznościowych. Praktyczną wiedzę z tego obszaru przekazuje również studentom jako wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej.
Specjalista od zarządzania sobą w czasie. Wierzy w pracę u podstaw, jaką jest edukacja, dlatego nie tylko chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również daje narzędzia do samodzielnego jej zdobywania. Również sam nieustannie rozwija swoje kompetencje zarówno na kursach i szkoleniach, studiach podyplomowych, jak i doktoranckich.
Miłośnik dobrej lektury, podróżowania i sportu. Zapalony golfista. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec.
SCENA SPRZEDAŻ

 

STRATEGIE SPRZEDAŻY

 

14:25

Koniec ery handlowca „człowieka orkiestry”

Tomasz Zagdan

Handlowiec B2B pracujący w modelu „człowieka orkiestry” zajmuje się wszystkim, zaczyna od prospektingu, poprzez obsługę zamówień, a kończy często na wsparciu posprzedażowym. W efekcie, często zaledwie 20-30% jego czasu pracy skupia się na działaniach, które bezpośrednio wpływają na sukces sprzedaży. Wpływ takiej pracy na wyniki sprzedaży nie powinien zaskakiwać.
W trakcie wystąpienia dowiesz się, jak zrobić to lepiej. Odpowiemy na trzy kluczowe pytania:
- Dlaczego model handlowca „człowiek orkiestra” w większości firm B2B działa coraz gorzej?
- Jeśli nie człowiek orkiestra to co? Jakie rozwiązania dzisiaj dają lepsze rezultaty?
- Praktyczne wskazówki, jak dwucyfrowo zwiększyć produktywność pracy handlowców
- Jak zwiększyć produktywność zespołu handlowego B2B o 70% bez dodatkowych etatów

BIO Prelegenta
rozwiń
Tomasz Zagdan
Co-founder win-loss.pl
Badacz rynku, praktyk i konsultant sprzedaży B2B.
Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych (Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan). Wspierał przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii i programów zwiększania skuteczności działów sprzedaży.
Od 2017 roku jako Commercial Operations Leader w Canon Polska. Pomaga zespołowi sprzedaży B2B osiągać lepsze rezultaty poprzez wdrożenie strategii sprzedaży, ciągłe doskonalenie procesów sprzedaży, wykorzystywanie wiedzy z badań klientów i wprowadzanie nowych narzędzi.
Współzałożyciel www.win-loss.pl, inicjatywy, która pomaga wykorzystać badania klientów biznesowych (B2B) do zwiększania skuteczności procesu sprzedaży.
Wierzy, że:
- W sprzedaży B2B najlepsze efekty osiągają organizacje zbudowane w oparciu o zasadę specjalizacji (procesy i segmentacja klientów)
- Badania klientów B2B pozwalają zbudować realną przewagę konkurencyjną w sprzedaży
- Jeśli chcesz być dobrym liderem, to najpierw zacznij doceniać i szanować ludzi, z którymi pracujesz
SCENA SPRZEDAŻ

 

MOTYWACJA W SPRZEDAŻY

 

15:35

Bieg szarpany, czyli słów kilka o motywacji w sprzedaży

Joanna Wazowicz

„Motywacja pozwala ci zacząć, nawyk pozwala ci wytrwać” hasło, które znają i chętnie powtarzają prawie wszyscy. Jak często jednak zdarzyło się nam zatrzymać i zastanowić co właściwie jest pomiędzy? Pomiędzy motywacją, a nawykiem. Co tak właściwie sprawia, że chce nam się działać?
- Jak znaleźć w sobie potencjał Steve’a Jobsa?
- Inspiracja, motywacja czy determinacja? – co tak naprawdę działa.
- Od czego tak naprawdę zależy sukces w sprzedaży?
- Zmotywuj mnie szefie – czyli o mapie motywacji w praktyce
- 4 rzeczy, które pomogą ci w budowaniu wewnętrznej siły zespołu. Kluczowe obszary wsparcia

BIO Prelegenta
rozwiń
Joanna Wazowicz
Partner zarządzający 4Sales
Wierzy, że sprzedawanie to pomaganie klientom. Na co dzień pracuje jako konsultant biznesowy, trener biznesu i interim manager. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w zakresie budowania zwycięskich zespołów sprzedaży w B2B i B2C w branży finansowej, logistycznej, telekomunikacyjnej. Specjalizuje się w rozwoju sił sprzedaży na poziomie strategicznym i operacyjnym dzięki łączeniu wiedzy z zakresu psychologii biznesu z twardymi danymi. Nie pracuje z klientami, którzy szukają tylko inspiracji, chce wdrażać realne zmiany i widzieć efekt swojej pracy. Sama o sobie mówi mówca motywacyjny urealniający.
SCENA SPRZEDAŻ
MOTYWACJA

 

16:20

Jak zjeść słonia, czyli co zrobić w obliczu wyzwania, które nas (chyba) przerasta?

Tomasz Michniewicz

Na zagrożenie, dezorientację, czy dyskomfort reagujemy tak samo obojętnie, czy powoduje je szarża słonia w buszu, obawa o zdrowie dziecka czy zawalony deadline w projekcie.
- Jak kontrować niepożądane efekty psychologiczne oraz procesy biochemiczne, które powodują nasze automatyczne reakcje. Innymi słowy: jak się przygotować i jak trzymać nerwy na wodzy bez względu na sytuację.
- Jak skonstruować dobry plan B i dlaczego pomoże nawet, gdy z niego nie skorzystamy?
- Czym jest równowaga sił i wyzwań i jak ją stosować w praktyce?
- Jak reagować na zniżki formy i co robić w słabszych chwilach?
- Co zrobić, gdy mam już „naprawdę dość”, czyli jak odzyskać siły i chęć do działania?
- Jak uspokoić się w dwie minuty bez względu na okoliczności?

BIO Prelegenta
rozwiń
Tomasz Michniewicz

Podróżnik i organizator wypraw, specjalizujący się w trudnych, niebezpiecznych terenach dżungli, buszu i pustyni. Dziennikarz radiowy i telewizyjny (Radio Zet, Trójka, TTV), autor sześciu bestsellerowych, nagradzanych książek reporterskich. Trener i autor szkoleń. Jeden z najwyżej cenionych mówców motywacyjnych w Polsce.

Laureat m.in. nagrody National Geographic „Traveler”, czterech statuetek na festiwalu sztuki mediów i podróży Mediatravel oraz nagrody Osobowość Roku. Członek jury Kolosów, najważniejszej nagrody podróżniczo-eksploratorskiej w Polsce oraz Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic.

Autor szkoleń z kontroli stresu i wystąpień publicznych oraz jeden z najwyżej cenionych mówców motywacyjnych w Polsce.

Podejmuje się trudnych i niebezpiecznych projektów reporterskich. Rozbił kongijsko-zambijski gang przemytników kości słoniowej i został wpuszczony na pokład łodzi Mel Fisher’s Treasures, najsłynniejszej ekipy poszukiwaczy skarbów na świecie.

Opisywał fundamentalizm muzułmański w północnym Pakistanie i źródła przestępczości w Johannesburgu, operacje polskich sił specjalnych, metody zawodowych oszustów kasyn w Las Vegas i praktyki czarnej magii w Afryce Centralnej.
W USA otrzymał pozwolenie na wejście do San Quentin, więzienia o maksymalnym rygorze przeznaczonego dla najgroźniejszych przestępców, a w bazie sił powietrznych Edwards i laboratorium NASA przyglądał się najnowocześniejszym technologiom wojskowym.

Jako jeden z nielicznych europejskich dziennikarzy podróżował swobodnie po Arabii Saudyjskiej oraz dostał się do partyzanckiego obozu nepalskich maoistów.

SCENA ZARZĄDZANIE (tylko bilety VIP)

SCENA ZARZĄDZANIE

 

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

 

10:45

Zarządzanie energią rozproszonych zespołów sprzedażowych

Kaja Prystupa-Rządca

Lider zespołu rozproszonego jest jak pilot lecący we mgle: potrzeba mu wyczucia i odpowiednich narzędzi by dążyć do celu mimo ograniczonej widoczności. Nie każdy lider zespołu pracującego z biura sprawdzi się w środowisku współpracy rozproszonej.
Międzynarodowe badania Economic Intelligence Unit pokazywały, iż 1/3 zespołów rozproszonych była źle kierowana. Pandemia pogłębiając wirtualizację pracy jeszcze bardziej uwypukliła te zjawisko. Przejawia się ono spadkiem zaangażowania, motywacji oraz chęci do współdziałania w ramach zespołu. W połączeniu z nadal utrzymującą niepewnością na rynkach można dostrzec, że zespołom sprzedażowym brakuje energii niezbędnej do efektywnego działania w biznesie. Wiedza na temat tego jak środowisko wirtualne wpływa na podstawowe mechanizmy społeczne a także umiejętność dobrania odpowiednich narzędzi zarządzania stanowią niezbędnik dla lidera zespołu sprzedaży!
Podczas wystąpienia słuchacze dowiedzą się:
- Jakie pułapki czekają na lidera w świecie rozproszonej współpracy?
- Jakie są główne źródła odpływu energii z zespołu?
- Jak rozpoznać sygnały spadku energii zespołu w środowisku wirtualnym?
- Jakie praktyki pozwalają na odbudowanie i utrzymanie energii w zespole rozproszonym?

BIO Prelegenta
rozwiń
Kaja Prystupa-Rządca
Trenerka, coach oraz konsultantka w Kirov&Partners
Specjalizuje się w tematyce transformacji organizacji z uwzględnieniem specyfiki wirtualnego środowiska. Jest certyfikowaną konsultantką FRIS®, REISS Motivation Profile® oraz Value Match® jako partner strategiczny na Polskę. Prowadzi procesy indywidualne wspierając rozwój potencjału kadry menedżerskiej.
Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Jest współautorką książek „Pracuj zdalnie i skutecznie” oraz „Life Energy Management. Zarządzanie energią życiową”.
Wykładowczyni na studiach Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Autorka publikacji i komentator dla Newsweek, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Personel i Zarządzanie, HR.news, Radio Zet, Radio TOK FM, Pracuj.pl.
SCENA ZARZĄDZANIE

 

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

 

11:30

Chomik w złotym kółku, czyli kilka słów o losie osób zarządzających sprzedażą

Michał Bukowski

- Strażak Podpalacz - krytyczno-ironiczny przegląd rodzimych praktyk menedżerskich
- Antycypacja wtopy - czym, tak naprawdę zarządzam - pięć obszarów realnego wpływu na sprzedaż.
- My i oni - kluczowe różnice międzypokoleniowe w podejściu do pracy i motywacji handlowców
- Przetrwać czy wygrać? Skuteczne strategie menedżerskie czasów przełomu

BIO Prelegenta
rozwiń
Michał Bukowski
Senior Konsultant w Sandler TrainingPolska
Konsultant biznesowy, coach, trener i mentor od dwudziestu lat czynnie działający na polskim rynku. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji sprzedażowych oraz wzmacnianiu kadry menedżerskiej. Projektował i wdrażał zmiany kultury przywództwa. Podnosił efektywności działów obsługi, sprzedaży i produkcji.
Prywatnie od dwunastu lat bada i rozwija zasady improwizacji, błędnie rozumianej, jako coś przypadkowego i nieprzewidywalnego. Doświadczenia zdobyte na polu tych eksperymentów i ćwiczeń przenosi do szkoleń i programów rozwojowych.
Jest współtwórcą i orędownikiem kategorii Mentoring Theater w Polsce, członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców oraz autorem programu-rozwojowo szkoleniowego Impro for Bussines.
SCENA ZARZĄDZANIE

 

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM

 

13:40

Budowanie skutecznych zespołów sprzedaży w teorii umieszczonej w praktyce.
Historie oparte na case studies

Mirosław Gajdek

Fundamenty procesów budowania skutecznych zespołów sprzedażowych, czyli kto za tym stoi? Odpowiedzialność lidera za efekty budowania skutecznych zespołów oparta na zasadzie ZOZZ. Teoria „myśliwego”, a skuteczność działań zespołu sprzedażowego.
- Jakie są warunki brzegowe, aby można było rozpoczynać jakąkolwiek budowę w tym budowę zespołu ludzi skutecznie wykonujących powierzone zadania?
- Czynniki pozwalające odpowiedzieć na pytanie: kim jest „kierownik budowy”, czyli lider budujący zespół sprzedażowy
- Modelowy świat zarządzania, w którym obowiązują ustalone zasady oparte na wspólnych wartościach wpływających na efektywność pracy zespołu
- Zespół, jako zbiór indywidualności tworzących jedną całość
- Metody działania, które są w praktyce skuteczne oraz te, które w procesie tworzenia różnych zespołów okazały się ślepą uliczką
- Propozycja planu działania wpływającego na rezultaty tworzenia efektywnie pracującego zespołu

BIO Prelegenta
rozwiń
Mirosław Gajdek
Dyrektor Makroregionu Północny-Wschód UNIQA Insurance Group AG
Skutecznie zarządzam siecią sprzedaży, jest trenerem kompetencji, mówcą, członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Przyjmuje jako lider odpowiedzialność za rezultaty działania zespołów sprzedażowych (dużych i małych).
Codziennie rozmawia z ludźmi, którzy mu zaufali. Jest autorem programów szkoleniowych, artykułów o zarządzaniu i metafor ułatwiających zrozumieć zarządzanie i sprzedaż. Działa oparciu o zasadę ZOZZ i DX4! Prywatnie od zawsze jest optymistą, człowiekiem wielu pasji. Biega maratony, jeździ na motocyklu i konno. Słucha ludzi i jest przez nich słuchany.
Cechuje go elastyczność działania wynikająca z wieloletniego doświadczenia w realizacji różnych projektów zarządczych. Swoje kompetencje w zarządzaniu zdobył na studiach i kursach, ale p r z e d e w s z y s t k i m - w b o j u sprzedażowym.
Budował skuteczne struktury sprzedaży, które w każdych warunkach realizowały swoje zadania. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności działania procesów sprzedaży w organizacji oraz zespołów sprzedażowych. Nie jest mu obca praca indywidualna, zdefiniowana jako „teatr dwóch ludzi”. Jej celem jest poznanie prawdziwych wartości pracownika, określenie jego autentycznych motywów wszelkiego działania.
W jego treningach i szkoleniach uczestniczyło już ponad 10 000 osób. Codziennie rusza się i zachęca innych do codziennej dawki ruchu. Wspiera się w tej idei na łamach grupy na FB: Aktywne życie 50+ . Mirosław Gajdek Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówczyń i Mówców Akademia Świadomego Handlowca Studio Renowacji Człowieka
SCENA ZARZĄDZANIE

 

STRATEGIE NEGOCJACJI

 

14:25

Dlaczego nie do końca się rozumiemy? Ты меня слушаешь, но ты меня не слышишь! Jak zrozumieć partnera biznesowego z innego kręgu kulturowego?
Wymiary kultur narodowych Geerta Hofstede – implikacje biznesowe ze szczególnym uwzględnieniem Japonii, USA i Rosji.

Maciej Misztak

Wnioski z badań i praktyczne wskazówki negocjacyjne.
Co różni Japonię, USA i Rosję w 5 wymiarach:
- dystans do władzy,
- kolektywizm i indywidualizm,
- kobiecość i męskość,
- unikanie niepewności,
- orientacja długoterminowa i krótkoterminowa

BIO Prelegenta
rozwiń
Maciej Misztak
Dyrektor Zarządzający japońskiej grupy Rohto Pharmaceuticals na terenie Europy i Wspólnoty Niepodległych Państw. Vice Prezes Rady Nadzorczej DAX Cosmetics.
Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego na rynku kosmetyków i farmaceutyków. Bezpośrednie doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu organizacjami sprzedażowymi zdobywał w Polsce i Federacji Rosyjskiej. Doktorant Wydziału Zarządzania UW. Absolwent Wydziału Zarządzania UW i Ośrodka Studiów Amerykańskich UW.
SCENA ZARZĄDZANIE

 

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM

 

15:35

Zarządzanie zespołem sprzedaży w nowej erze

Krzysztof Bazyl

- Na czym polega Nowa Era?
- Czy dorosły człowiek potrzebuje kogoś, kto nim zarządza?
- Czy masz talenty do zarządzania? Czy nauczyłeś się zarządzać?
- Co decyduje o radości i lekkości zarządzania dla wszystkich uczestników?

BIO Prelegenta
rozwiń
Krzysztof Bazyl
Talent Management Mentor, Menadżer, coach, trener i konsultant, partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego.
Posiada ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi, procesami i projektami w największych, międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz B2B, między innymi w Coca-Cola, Kraft Foods (Mondelez), McBride i Eden Springs Polska.
Zdobywał wiedzę pracując w różnych obszarach organizacji takich jak: Operacyjny, Finansowy, a największą część przeznaczając na zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem. Jako menadżer i członek zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie wieloosobowymi zespołami, za tworzenie i realizację strategii sprzedaży, biznes planów, za prowadzenie projektów restrukturyzacyjnych i akwizycji. Od lat prowadzi treningi z zakresu tworzenia strategii firm, biznes planów, zarządzania zespołem, zarządzania kluczowymi klientami, a także z obszarów efektywności sprzedaży i cross sellingu. Od 2012 prowadzi mentoring i life coaching dla kadry menadżerskiej. Prowadził Szkołę Trenerów Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończył studia na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem, jest absolwentem Akademii Sprzedaży, ukończył prestiżowe szkolenie „Steps” dla kadry zarządzającej. Jest certyfikowanym coachem, trenerem metodologii FRIS. Jako konsultant doradza w dużych firmach polskich i międzynarodowych.
Główne obszary pracy: mentoring, life coaching, treningi i warsztaty oraz konsultacje z zakresu budowania strategii firmy, modeli sprzedaży, zarządzania zespołami, świadomości, zarządzania talentami i procesami sprzedaży.
Jego pasją życiową i misją jest obszar rozwoju świadomości, spokoju i harmonii w życiu człowieka. W biznesie kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie wiedzy i wyniki.
Kluczowe pytanie jakie stawia sobie podczas planowania, wprowadzania i oceny aktywności jakich się podejmuje, to:
„Czy to co robisz prowadzi do celu?... w pracy, w życiu, dla tego co chcesz osiągnąć w danym projekcie…” Koncentruje uczestników wokół tego pytania.
W biznesie i pracy trenerskiej ceniony za efektywność w osiąganiu celów przy zrównoważonym podejściu do ludzi i zadań. Pasjonat szczerości, praktycznego podejścia i świadomego przeżywania życia.

Strefa Networkingu

STREFA B (bilety Gold i VIP)
Stanley Milgram w swoim eksperymencie o nazwie "Świat jest mały", empirycznie potwierdził hipotezę, że członkowie jakiejkolwiek dużej społeczności mogą być powiązani poprzez sieci pośrednich znajomych.
I tak na przykład, od prezydenta Stanów Zjednoczonych dzieli nas maksymalnie
SZEŚĆ STOPNI ODDALENIA!
Oznacza to, że dzięki pośrednim relacjom znanych nam osób jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego z kim chcielibyśmy nawiązać współpracę.
Networking biznesowy podczas NSC z pewnością otworzy dla Państwa wiele możliwości kontaktów i dotarcia nawet do najtrudniejszych klientów.
Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów z Biznes Klub Polska - praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem, od lat wspierających budowanie sukcesu biznesowego poprzez rekomendacje.
Biznes Klub Polska - twórcy i animatorzy grup lokalnych przedsiębiorców, którzy rozwijają swoje firmy dzięki wzajemnym rekomendacjom biznesowym. Swoje kilkunastoletnie doświadczenia wynoszą ze sprzedaży, zarówno własnej, jak i z zarządzania działami sprzedaży.
Networking podczas NSC odbywa się w oddzielonej części, z bufetem kawowym (sala C).
 
 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

Kopia Projekt bez tytułu
• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

 

Dlaczego warto wziąć udział w National Sales Congress?

Kopia Projekt bez tytułu
• Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów

• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych celów sprzedażowych

• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię sprzedażydo zmieniających się celów biznesowych

• Dowiesz się, jak utrzymywać długotrwałe relacje z klientami

Kopia Projekt bez tytułu
• Dowiesz się, jak wykorzystać postpandemiczne zmiany dla zwiększenia sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów takich jak Ty, konkurentów oraz potencjalnych partnerów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w gronie uczestników Kongresu

Zaufali nam m.in.:

Strefa Partnerów

Miejsce, które umożliwia porównanie oferty skierowanej do kadry zarządzającej. Podczas National Sales dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:
4
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)
3
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE
1
PAKIETY ZWIĘKSZONEJ WIDOCZNOŚCI
2
PAKIETY SPONSORSKIE
KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:
5
- Bezpośrednie przedstawienie oferty osobom decyzyjnym, które odpowiedzialne są za wdrażanie innowacji w firmach

- Dotarcie do kilkuset managerów, poszukujących nowych rozwiązań w sprzedaży

- Zbudowanie długofalowych relacji z uczestnikami Kongresu
5
- Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki

- Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu

- Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC
ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW
//]]>