NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
rekordy sprzedaży
Jeśli nie masz planu marketingowego, nie licz na rekordy sprzedaży. Jak więc go wykonać?
6 października 2021
Narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż – pobierz e-book
13 października 2021

Sposoby na zwiększenie zysków dzięki marketingowi. Bralczyk i inni na NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Bralczyk

27 października marketing wsparcia sprzedaży będzie na pierwszym miejscu. Podczas National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży o tym jak zwiększyć zyski rozmawiać będą między innymi Jerzy Bralczyk oraz Maciej Budowski. Nie można tego przegapić!

Wsparcie sprzedaży poprzez marketing odgrywa niebagatelną rolę w biznesie. Każda firma, która chce odpowiednio stymulować rozrost bazy klientów, a tym samym rozszerzyć sobie możliwości zwiększania zysków, powinna zainwestować w odpowiedni system działań, który ułatwi handlowcom podpisywanie kolejnych umów. Jak go opracować? Przede wszystkim należy zastanowić się, czego konkretnie potrzebuje klient i jak przeprowadzić proces wsparcia, by zwiększyć efektywność.

Wszystkie metody i drogi do osiągnięcia wyższych wskaźników przekazane będą podczas jedynego wydarzenia w Polsce dedykowanego wsparciu sprzedaży bezpośredniej. National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży to kompleksowy event, który w sposób merytoryczny dzięki ekspertom przeprowadzi przez procesy budowania i zwiększania wydajności zespołu wspomagającego przedstawicieli handlowych.

Jerzy Bralczyk, Maciej Budkowski i inni. Kto wystąpi na NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży?

Marka National Sales Congress jako lider biznesowych wydarzeń dotyczących sprzedaży, stawia tylko na sprawdzonych i najlepszych w kraju ekspertów. Kto więc wystąpi podczas NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży?

Wśród prelegentów znalazł się Jerzy Bralczyk, polski językoznawca i gramatyk normatywny, profesor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki. To człowiek, który o komunikacji wie wszystko. Są mu bliskie tematy dotyczące perswazji i tworzenia obrazu świata dzięki językowi. Te kwestie poruszy podczas swojego wystąpienia.

Maciej Budkowski to Managing Director w ExplainVisually Na co dzień pomaga firmom opowiadać o ich produktach w zwięzły, zrozumiały i przekonujący sposób. Zajmuje się komunikacją strategicznych projektów klientów ExplainVisually, w 2018 wyróżnioną w rankingu „50 najbardziej kreatywnych firm w polskim biznesie”. Podczas wydarzenia skupi się na contencie, który przyspiesza cykle sprzedażowe. Mateusz Muryjas to z kolei doświadczony analityk, strateg i szkoleniowiec. Z głową w chmurach, a właściwie chmurze Google, pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i integracją danych. Podczas NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży powie o tym, jakie wskaźniki porządkują działy sprzedaży i marketingu.

Satysfakcjonująca sprzedaż i zmiana dostawmcy? To częstsze niż Ci się wydaje! [RAPORT]

Pułapki wnioskowania oraz heurystyki ułatwiające wybór to natomiast tematyka prelekcji Agnieszki Zawadki. Specjalizuje się ona w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży, głównie rozwiązań B2B oraz w modelu SaaS. Dotychczas wspierała m.in. Leanpassion, Goldenline, Livespace, Webankieta, Callpage, elevato, ifm electronic i wiele innych. Daniel Kotliński z Tigers zabierze uczestników w drogę po labiryncie procesu decyzyjnego B2B. Uświadomi także, że w podjęciu decyzji o strategicznym znaczeniu uczestniczy średnio od 6 do 10 osób, a do tego 60 procent ścieżki zakupowej klient pokonuje przed pierwszym kontaktem z dostawcą. Jak to wykorzystać? Prelegent zdradzi swoje sposoby.

Arkadiusz Chludziński jest, jak sam mówi, miłośnikiem procesu, planu i egzekucji. Podczas NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży wygłosi prelekcję pod tytułem „Jeden zespół, czy trzy zespoły? Słów kilka o WSPÓŁpracy marketingu, wsparcia sprzedaży i zespołu sprzedaży”. O znaczeniu sztandarowego „Content is king” powie z kolei Magdalena Kulpa. Marketing Manager w SellIntegro zdradzi czym jest Buyer Persona, skąd czerpać dane o odbiorcach oraz jak wykorzystać Buyer Personę w strategii marketingowej. Igor Bielobradek, czyli Head of Digital Marketing B2B w Deloitte, w swoim wystąpieniu wskaże natomiast co zrobić, aby klienci chcieli rozmawiać ze sprzedawcami oraz co zrobić, aby sprzedawcy mieli o czym z klientami rozmawiać.

Najważniejsze trendy w HR

Sprzedaż i marketing powinny żyć w symbiozie, która napędza raz jeden, raz drugi sektor firmy. 27 października podczas NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży będzie można poznać wszystkie sposoby ich zazębienia. Jednocześnie wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję do poszerzenia łańcucha dostaw i zbudowania nowych relacji biznesowych dzięki networkingowi. Jeśli chcesz zwiększyć zyski swojego biznesu, kup bilet już teraz!

National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży
27 października, Warszawa

ZAREJESTRUJ SIĘ 

Sprawdź nas także na Facebooku:

National Sales Congress

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

//]]>