Przywództwo to sztuka motywowania grupy ludzi do działania na rzecz osiągnięcia wspólnego celu. W środowisku biznesowym oznacza to kierowanie pracownikami i współpracownikami za pomocą strategii spełniającej potrzeby firmy.
Nowa normalność stawia przed przywódcami kilka wyzwań:
– posiadanie kompetencji „standardowych” – zarządzanie firmą, umiejętność nadzorowania zespołu, odpowiednie dobranie priorytetów, osiąganie wyznaczonych celów
– umiejętność dostosowania marki do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku
– umiejętność podejmowania ryzyka i przeprowadzania strategicznych dla biznesu zmian
– działanie w warunkach wieloznaczności
– znajomość technologii cyfrowych, kognitywnych i sztucznej inteligencji
– wrażliwość na kwestie społeczne
– umiejętność rozwiązywania problemów, wynikających ze zmian struktury demograficznej klientów i talentów oraz z różnic kulturowych i narodowościowych
– umiejętność odpowiedzi na kryzys
W 2021 roku ten ostatni punkt jest szczególnie istotny. Pandemia koronawirusa oddziałała na większość sektorów, potęgując wyzwania stojące przed kadrą kierowniczą. Do nich zaliczyć można nie tylko umiejętność zarządzania biznesem w czasach kryzysu finansowego wielu branż, znalezienie możliwości państwowego wsparcia firmy, poszukiwanie nowych dróg dotarcia do klientów w momencie rynkowej niepewności, ale także kwestie najbardziej praktyczne – utrzymanie zatrudnienia, minimalizowanie strat, umiejętne zarządzanie pracą zdalną, jak również zadbanie o komfort psychiczny zatrudnionych.
Skuteczne narzędzia do przeprowadzenia zmian dostarcza National Sales Congress Director. Dla kogo jest event?
– managerów sprzedaży wyższego szczebla
– dyrektorów sprzedaży
– liderów sprzedaży
– właścicieli firm
– przedsiębiorców
Satysfakcjonująca sprzedaż i zmiana dostawcy? To częstsze niż Ci się wydaje! [RAPORT]
Podczas National Sales Congress Director prelekcje wygłoszą najwięksi eksperci z dziedziny przywództwa i sprzedaży:
– Jacek Walkiewicz – „Pełna MOC Przywództwa”
– Jacek Santorski – „Relacje i transakcje – integracja przeciwieństw w praktyce lidera nowoczesnej sprzedaży”
– Radosław Żemło – „Zarządzanie złożonymi strukturami w Organizacji”
– Wojciech Herra – „Skuteczne zarządzanie zespołem rozproszonym – 12 zasad dla liderów skutecznych zespołów sprzedażowych”
– Grzegorz Radłowski – „GameChangerManagement czyli jak odnaleźć się w czasach zmian reguł gry rynkowej”
– Maciej Misztak – „Zjawisko wypalenia zawodowego wśród menedżerów sprzedaży – fakty i mity w świetle badań”
Strategie przywództwa – najważniejsze umiejętności
Dlaczego warto wziąć udział w NSC Director?
1. Kameralne grono Uczestników (tylko 120 miejsc) gwarantuje możliwość bezpośredniego kontaktu z prelegentami.
2. Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu, a poprzez to na osiąganie wyższych wskaźników wartości dodanej dla firmy.
3. Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię przywództwa i rozwoju do zmieniających się celów biznesowych.
4. Wzmocnisz cechy współczesnego lidera sprzedaży.
5. Dowiesz się, jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co przełoży się na osiąganie wyższych wyników finansowych.
6. Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów i inwestorów.
7. Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach oraz rozwijać talenty w swojej firmie.
8. Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe – w elitarnym gronie uczestników Kongresu.
National Sales Congress Director
16 września 2021, Warszawa
ZAREJESTRUJ SIĘ
Sprawdź nas także na Facebooku:
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Jak zmienia się przywództwo XXI wieku? O liderach w czasach kryzysu