NSC DBA O BEZPIECZEŃSTWO UCZESTNIKÓW CZYTAJ WIĘCEJ

KONGRES NSC HOTELS - Sprzedaż w branży hotelowej

8 PAŹDZIERNIKA 2020

DoubleTree by Hilton, Warszawa

>
 
 

BILETY GRUPOWE (powyżej 4 uczestników)

 
Wysyłasz na Kongres swoich pracowników (powyżej 4 osób)? Jesteś zainteresowany pakietem grupowym?
Zapytaj o wycenę indywidualną. W wiadomości wskaż ilość i rodzaj biletów, które Cię interesują.
 
 

Małgorzata Rogozińska

Sales Representative

+48 600 718 140, e-mail: m.rogozinska@icevents.pl


Sprzedaż pakietów grupowych, sprzedaż stoisk, oferty sponsorskie
 
 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Podane ceny biletów są cenami netto
Czy cena biletów jest stała?
Nie, z każdym miesiącem (lub do wyczerpania puli w danej cenie) cena biletów wzrasta. Stosujemy politykę uczciwych cen, kupując wcześniej - kupują Państwo taniej. 
Czy mogę zapłacić za bilety przelewem?
Tak, przy wyborze rodzaju i ilości biletów wybierz opcję płatności: przelew tradycyjny. Następnie, po uzupełnieniu danych uczestnika, wybierz Płatność off-line. Do zamówienia zostanie wystawiona proforma.
Czy mogę otrzymać fakturę za zamówione bilety?
Tak, jeśli chcesz otrzymać fakturę, zaznacz okienko „chcę otrzymać fakturę” na dole formularza rejestracyjnego (widocznego w drugim kroku składania zamówienia). 
Czy w dniu Kongresu będzie można kupić bilety?
Nie gwarantujemy dostępności biletów w dniu wydarzenia. Liczba miejsc na Kongres jest ograniczona.
Chcę zakupić bilet wcześniej, w niższej cenie, jednak nie mam danych wszystkich uczestników. Czy mogę podać dane uczestników później?
Tak, w celu realizacji zamówienia proszę podać swoje dane. Aktualne dane uczestników proszę przesłać na adres nationalsales@icevents.pl wraz z numerem zamówienia. Zostaną wygenerowane nowe, imienne bilety. 
Kupiłem bilet jednak nie będę mógł wziąć udziału w Kongresie. Czy mogę przekazać bilet innej osobie?
Tak. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie takiej zamiany do organizatorów na adres nationalsales@icevents.pl. Obowiązuje rejestracja imienna. Rejestracja uczestników będzie odbywać się wyłącznie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).
Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?
Nie. Zakupiony bilet można ewentualnie przepisać na innego uczestnika.
Kupiłem bilet na Kongres online – przez stronę internetową, jednak nie otrzymałem biletu na mail. Co zrobić?
Upewnij się najpierw, że podałeś prawidłowy adres e-mail, następnie sprawdź skrzynkę SPAM, jeśli nie ma tam Twojego biletu napisz bezpośrednio do nas: nationalsales@icevents.pl
Czy w ramach uczestnictwa w Kongresie NSC - Mistrzowskie Strategie Sprzedaży przysługuje mi lunch i bufet kawowy?
W ramach biletu General przysługuje Państwu lunch – w godzinach 12:30 – 14:00 w sali lunchowej.
W ramach biletów Standard i General przysługuje Państwu bufet w przerwie kawowej (napoje, ciastka), który dostępny będzie podczas wszystkich planowanych przerw – w strefie networkingu oraz w sali B.
Czy wydarzenia odbywają się równolegle?
Tak, poza wspólnym blokiem motywacji. Pierwsza i ostatnia prelekcja są wspólne dla wszystkich uczestników. Po pierwszym wystąpieniu Kongres rozdziela się na dwie ścieżki: Kongres sprzedażowy na scenie głównej, Kongres Managerów w sali B. Przerwy networkingowe odbywają się w tym samym czasie.
Czy mogę zarezerwować nocleg w hotelu?
Tak, celem rezerwacji w preferencyjnej stawce proszę wysłać maila na adres: doubletreewarsaw.reservations@hilton.com
Podając hasło NSC Hotels goście będą mogli rezerwować noclegi po ustalonych stawkach:
280 PLN+VAT ze śniadaniem za pokój do pojedynczego wykorzystania i 345 PLN+VAT za dwójkę.
Rezerwacje dokonywane będą w miarę dostępności pokoi, jednak nie później niż do dnia 25.09.2020
Hotel: https://www.doubletreewarsaw.pl/
 
//]]>