Spirala Świadomości w Sprzedaży, czyli jak porozumieć się z partnerami w biznesie

Nikolay Kirov

Podczas sesji inspiracyjnej zostaną zaprezentowane poziomy MEM’ów z koncepcji Spiral Dinamics, które determinują podejmowane przez nas decyzje oraz sposoby komunikowania się z partnerami w biznesie.

Z zupełnie nowej strony, odpowiemy sobie na pytanie - Dlaczego z jednymi osobami budujemy relacje szybko i „nadajemy na tych samych falach”, a z innymi jest nam trudniej współpracować?
Dlaczego jedni sprzedawcy się targują a inni potrafią zbudować dodatkową wartość dla obu stron.
Rozumiejąc zastosowanie Spiral Dynamics w biznesie, jesteśmy w stanie łatwiej dopasować argumentację, budować relacje i współpracować oraz osiągać wyższe wskaźniki wartości dodanej dla firmy.

 

#MentalSales - sprzedaż zaczyna się w głowie

Jakub Bączek

Nieszablonowe wystąpienie, będące ogromną dawką motywacji, praktycznych wskazówek i ciekawej wiedzy dla zespołów sprzedaży.

Przekonaj się jak planować, przygotowywać i realizować plany sprzedażowe, osiągać zamierzone efekty. Jak komunikować się w zespole by, pracując z jego poszczególnymi członkami, wzbudzić Mental Power każdego i wszystkich razem. Jak zarządzać zespołem by jego synergia przyniosła hiperproduktywność. Realne zwiększenie sprzedaży, system dedykowany indywidualnym potrzebom handlowców - te elementy zostaną zaprezentowane podczas wykładu. Występ jest naszpikowany praktyczną wiedzą oraz pomocnymi radami.

 

User Experience - czyli jak sprawić, by klienci od nas nie odchodzili

Jacek Kotarbiński

User Experience jest jednym z najbardziej gorących tematów sprzedażowych od kilku lat. Budowanie doświadczeń w kontaktach indywidualnych i rozmowach handlowych zaczyna być oparte o nowe formy i zasady. Następuje powrót to podstawowych wartości jakimi jest autentyczność, zaufanie do sprzedawcy, formy budowania współpracy z klientem i relacji długofalowych. Rzetelność handlowca dziś koncentruje się na weryfikowalnej wiarygodności, opiniach innych klientów oraz relacjach online i offline. Umiejętności handlowe ulegają gwałtownemu przeformatowaniu i mają charakter całej ścieżki zakupowej, kooperacji klienta w procesach sprzedaży, a w coraz mniejszym stopniu na jednostkowej transakcyjności.

 

Social Selling na LinkedIn - jak robić to dobrze?

Dagmara Pakulska

Czy wiesz, że 91% kupujących z sektora B2B jest obecnie aktywnych w mediach społecznościowych? Co więcej - 80% leadów B2B generowanych w social media pochodzi z LinkedIn! Jeśli te statystyki jeszcze Cię nie przekonują, zapraszam Cię na moją prelekcję, podczas której opowiem czym jest social selling i w jaki sposób efektywnie korzystać z jego potencjału w największym medium społecznościowym o charakterze profesjonalnym na świecie.

 

Źródła siły i słabości w negocjacjach. W jaki sposób prowadzić negocjacje w sprzedaży, przy nawiązywaniu współpracy z partnerem biznesowym?

Krzysztof Brola

 

Sprzedawca kuloodporny - jak szybko i łatwo wzmocnić obraz siebie oraz zwiększyć swoją skuteczność

Rafał Mazur

Podczas tej prezentacji słuchacze poznają bardzo prosty, szybki i skuteczny sposób na to by poprawić swój obraz siebie oraz skuteczność tak w sprzedaży jak i w życiu osobistym. Omówione metody oparte są o sprawdzone wzory stosowane w amerykańskiej psychologii sportowej oraz psychologii wysokich osiągnięć.

 

Trendy w sprzedaży

Agnieszka Grostal

Coraz częstsze wykorzystanie nowych technologii obserwujemy we wszystkich obszarach prowadzenia biznesu. Trend ten coraz bardziej wpływa też na sprzedaż, otwierając drogę do całkowicie nowych sposobów jej prowadzenia. Czołowe firmy sprawdzają, co mogą im zaoferować tego typu technologie, zazwyczaj koncentrując się na procesach transakcyjnych we wczesnych etapach cyklu zakupu. Zapraszam na prelekcję, w czasie której opowiem jak będzie wyglądała sprzedaż w przyszłości? Gdzie położyć nacisk? I jak wykorzystać najnowsze trendy do podniesienia skuteczności swoich procesów sprzedaży?

 

Personal branding w sprzedaży bezpośredniej

Wojciech Szaniawski

Najlepszą obietnicą, jaką dajesz swoim klientom, jesteś Ty. Wiedza, która dotychczas przeznaczona była dla największych gwiazd sportu, rozrywki i polityki, teraz dostępna jest także dla Ciebie. Poznaj własną siłę, błyskawicznie buduj relacje. Podczas prelekcji dowiesz się jak wykorzystać naturalne cechy do budowania pozycji marki osobistej jeden na jeden.

 

Elementy zamykania sprzedaży w strukturze procesu sprzedażowego

Tomasz Kalko

Pracując w sprzedaży, doświadczyłeś prawdopodobnie wielokrotnie porażki. Starałeś się, angażowałeś, poświęcałeś czas i energię, a na końcu usłyszałeś od klienta:

- Muszę się zastanowić.

- Jak będę zdecydowany zadzwonię.

- Jak podejmę decyzję, to się skontaktuję.

Ty już wiesz jedno. Nie sprzedałeś.

Tak nie musi to wyglądać. Są narzędzia, które pomagają zamykać zdecydowanie więcej transakcji. Klucz kryje się w strukturze procesu sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces oraz wiedza na temat tego jak zamknąć sprzedaż, spowodują że klient kupi. Będzie zadowolony. A Ty nie będziesz musiał oddawać najcenniejszej wartości. Marży.

 

Gdy słabość staje się siłą. Przezwyciężanie trudności w drodze do sukcesu w życiu i biznesie

Jerzy Górski

Motywacja, mimo porażek, jest kluczowym elementem skutecznej sprzedaży. Prawdziwi bohaterowie nie boją się upadać i potrafią podnieść się z największego dna. Umiejętność przekuwania trudności w sukces perfekcyjnie opanował nasz prelegent - Jerzy Górski, który ukończył bieg śmierci i ustanowił rekord w triathlonowych mistrzostwach świata (osiem kilometrów pływania, trzysta sześćdziesiąt kilometrów jazdy rowerem, osiemdziesiąt cztery kilometry biegu), zdobywając tytuł mistrza na dystansie Double Ironman z czasem 24h:47min:46sek.

Historia Jerzego Górskiego jest pełna pasji i emocji, a przede wszystkim konsekwencji w dążeniu do celu. Jego opowieść nie daje gotowych rozwiązań na sukces, ale jest niezwykłą inspiracją i zachętą do zmiany sposobu myślenia. Udowadnia, że nieustępliwość i nastawienie, wiara że wszystko jest możliwe to wszystko, czego nam potrzeba w drodze na szczyt.

 
nsc_baner_konkres-managerow_650x80px_v02

Networking Biznesowy

Grzegorz Turniak

 


Chcesz wziąć udział w Kongresie sprzedażowym?

//]]>