OSTATNIE BILETY NA KONGRES SPRZEDAŻOWY

 
 
 
 
 

Łukasz Jurkowski 

Prowadzący

Komentator sportowy, mistrz taekwondo i mieszanych sztuk walki (MMA).

 
09:00

Pełna MOC w Sprzedaży

Jacek Walkiewicz

- Istota sprzedaży czyli jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu

- Psychologia klienta czyli co lubi i czego oczekuje

- Motywacja i pozytywne nastawienie w praktyce

- Co daje siłę a co ją odbiera

- Techniki sprzedaży czyli jak zapanować nad stresem swoim i klienta

10:15

Skuteczna sprzedaż w segmencie B2B

Jacek Chmielecki

 Podczas prelekcji na Kongresie Jacek Chmielecki opowie jak:

- zbudować pozycje Zaufanego Doradcy i wyjść z roli Sprzedawcy

- przeprowadzić rozmowę z Zarządem Firmy w oparciu o tematy i problemy, które są istotne dla klienta jednocześnie znajdując uzasadnienie jak Twoja oferta rozwiązuje te problemy

- zdiagnozować rolę i siłę oddziaływania poszczególnych osób w organizacji klienta (mapa Klienta), co pozwoli na dostosowanie języka korzyści oddziałującego na daną osobę

- stworzyć skuteczny lejek sprzedaży (pipeline) odkrywając nieznane do tej pory możliwości sprzedaży (opportunities)

 
10:50

Zwycięska strategia - w sporcie i w sprzedaży

Ewa Błaszczak

W sporcie, tak jak w sprzedaży - oprócz talentu i wrodzonych umiejętności - liczy się zwycięska strategia. Żeby ją zbudować, trzeba użyć nie tylko mięśni, ale też głowy - trzeba przeprowadzić analizę, poznać siebie i przeciwnika. W sporcie oznacza to często analizowanie krok po kroku takich szczegółów jak anatomia, siła uderzenia zawodnika, nawyki, rutyny, mocne strony, słabości.

Podejdź do sprzedaży jak do sportu! Nie zostawiaj sukcesu sprzedażowego przypadkowi. Poznaj swoje sprzedażowe mocne strony, talenty, predyspozycje, a także słabości i obszary rozwoju. Poznaj swojego klienta - naucz się w mgnieniu oka identyfikować jego potrzeby, styl komunikacyjny i motywatory. Naucz się dobierać zwycięską strategię sprzedaży. Po prostu wygrywaj!

Poznaj Model Kolorów - bezcenną i praktyczną wiedzę, która pozwoli Ci zmienić raz na zawsze podejście do sprzedaży i stać się profesjonalistą, który wie dokładnie co zrobić, żeby klienci chcieli kupować.

 
11:25

Relacja czy automatyzacja, co wygra w erze social mediów?

Marcin Grela

Gdybym Cię zbudził w środku nocy i zapytał: „Co według Ciebie jest najważniejsze w sprzedaży?”, to co byś odpowiedział/ła? Jeśli Twoja odpowiedź to „świetne relacje z Klientami”, to jesteś w  zdecydowanej większości, ale czy to ciągle prawda? Czy może puste słowa, powtarzane jak mantra przez handlowców i trenerów sprzedaży, którzy lata świetności mają już dawno za sobą?

Jeśli ciekawi Cię moja odpowiedź, to zapraszam na wystąpienie podczas którego dowiesz się też:

- kiedy dobra relacja z Klientem ułatwia pracę handlowca, a kiedy ją utrudnia,

- na czym polega prawdziwa siła networkingu,

- o końcu tradycyjnego modelu sprzedaży

- że 75% firm używa social mediów w procesie zakupowym, ale tylko 20% firm stosuje social selling w swoim procesie sprzedaży i co z tego wynika,

- jak postępująca automatyzacja wpłynie na sytuację pracowników działów sprzedaży,

- co zrobić, żeby nie obudzić się za kilka lat z "ręką w nocniku".

 
13:30

5 wskazówek, które jeszcze w tym tygodniu poprawią twoją sprzedaż

Jakub Cyran

Po przeanalizowaniu kilkudziesięciu działów sprzedaży dostrzegam powtarzalne błędy, które popełniane są najczęściej, a można sprawnie je wyeliminować szybko odczuwając poprawę w skuteczności.

Jak można dopalić proces sprzedaży, by na każdym etapie sprzedawca działał skuteczniej? Jak łatwiej generować leady i co konkretnie zrobić, by potencjalni klienci chętnie otwierali oferty.

Nie trzeba działów sprzedaży zrównać z ziemią i stawiać nowych. Wystarczy krok po kroku wprowadzać elementy nowoczesnej sprzedaży

 
14:05

Nawyk Wygrywania - czyli 9 strategii osiągania sukcesu w sprzedaży

Wojciech Herra

Prowadząc badania nad mistrzostwem Wojciech Herra często widzi powtarzający się schemat. W dziale handlowym pracuje kilkadziesiąt osób. Wszyscy zostali zrekrutowani przez tego samego szefa HR w oparciu o te same narzędzia diagnostyczne i ten sam profil idealnego kandydata. Biorą udział w tych samych kongresach, konferencjach czy szkoleniach. Mają tego samego menedżera, który stawia tak samo cele. Mają te same produkty, usługi oraz inne warunki oferty. A jednocześnie w tym zespole jest kilku handlowców, którzy osiągają regularnie dwa razy lepsze rezultaty niż pozostali. Jak to się dzieje, że niektórzy ludzie wygrywają częściej pomimo dysponowania tymi samymi zasobami co pozostali?

Poznaj 9 strategii mistrzostwa, czyli tego, co odróżnia najlepszych od bardzo dobrych.

 
15:00

Salesbook - tym może zaskoczyć Cię konkurencja

Zbigniew Masłowski

 
15:15

Wykorzystanie wizerunku marki do podniesienia efektywności sprzedaży

Martin Lewandowski

Wprowadzenie do dyskusji, pełne motywacji i inspiracji - historia oparta na faktach współtwórcy polskiego MMA i właściciela znanej na całym świecie federacji KSW. Praktyczne porady - jak zdobywać wysoko stawiane cele dzięki motywacji i kreacji własnego wizerunku.

- Marka osobista sprzyjająca podniesieniu efektywności sprzedaży

- Jak osiągnąć mistrzostwo w swojej dziedzinie i umiejętnie przezwyciężać porażki, aby przerodziły się w sukces

- Odpowiedzi na pytania publiczności i fanów - dyskusja tematyczna

 
16:15

Core of Sales – model najlepszych praktyk sprzedaży

Andrzej Cichocki

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego jedni handlowcy są skuteczniejsi niż inni?
Dlaczego niektórzy handlowcy mają skuteczność przeprowadzonych transakcji na poziomie 70-80% a nawet 90%, a inni zaledwie na poziomie 10-20%? A jeszcze inni mówią, że akurat tego produktu, który mają w ofercie, „nie da się sprzedać”? Pracując w sprzedaży od ponad 27 lat zarówno jako sprzedawca jak również jako menedżer odkryłem, że poza kompetencjami, procesem, produktem, wsparciem sprzedaży kluczową rolę odgrywa tylko jedna emocja.

Core of sales – to case study całego procesu sprzedaży.

Uczestnicy w tym programie:
• Poznają 4 krytyczne czynniki sukcesu w sprzedaży
• Dowiedzą się jak powinien wyglądać proces sprzedaży konkretnie w ich przypadku
• Dowiedzą się, która emocja decyduje o sukcesie w sprzedaży oraz jak ją wywołać
To wszystko pozwoli uczestnikom wejść na wyższy poziom prowadzenia biznesu i zwiększy ich
przychody.

 
17:00

Sprzedawca przyszłości

Andrzej Borczyk

Rzeczywistość zmienia się w zaskakująco szybkim tempie na naszych oczach. Modele biznesowe, które gwarantowały sukces przez wiele lat nie są już tak skuteczne. Klienci i konsumenci oczekują coraz więcej, a nasze codzienne życie jest diametralnie różne poprzez nowe trendy, technologie i pokolenia. Czy to jest walka o przetrwanie, czy też jest możliwe nieustająco znajdywanie skutecznych rozwiązań? Te wszystkie dylematy dotykają sprzedawców jak nigdy. Narzędzia i sposób pracy zmienia się bardzo szybko, powstają nowe role, a stare odchodzą do lamusa. Co zrobić, by na tym rynku przetrwać? Jak będzie wyglądała praca w przyszłości? Co zrobić by wygrać w tym wyścigu? Jaki jest model idealnego sprzedawcy i czy on w ogóle istnieje? Te pytania padają każdego dnia i zadają je sobie zwłaszcza Ci, którzy chcą być najlepsi. Porozmawiajmy zatem o tym co robią najlepsi liderzy i zespoły by odnosić sukces, czego możemy się nauczyć od najlepszych sportowców, by nieustająco się uczyć i rozwijać.

Podczas wystąpienia omówione zostaną następujące aspekty:

  1. Jak zmienia się świat wokół nas
  2. Nowy Rynek pracy
  3. Sprzedawca czy aplikacja?
  4. Lider i zespół
  5. Jak wygrywać

 
17:35

Brain sales - czysta psychologia poznawcza, błędy poznawcze w mechanizmach sprzedażowych

Mateusz Grzesiak

Ile razy usłyszałeś odmowę w stylu „Nie dziękuję, nie dzisiaj, nie mam dzisiaj czasu, może”?
Masz tego dość? Dowiedz się czym są błędy poznawcze i jak przeszkadzają klientowi w podjęciu decyzji o zakupie Twojego produktu lub usługi.

Zastanawiasz się czym są błędy poznawcze? To nic innego jak pułapki umysłu, które uniemożliwiają Ci zrozumienie perspektywy klienta a klientowi pełne zrozumienie Twojego produktu. Przez to nie sprzedajesz.
10 zaprezentowanych technik pomoże Ci się z nimi rozprawić i wywierać wpływ na umysł kupującego aby finalizować transakcje z powodzeniem.
Brain sales to:
- łatwiejsze zamykanie sprzedaży,
- modele przekonywania do siebie i firmy,
- sposoby na skuteczne wyprzedzanie konkurencji.
Błędy poznawcze w sprzedaży to zestaw innowacyjnych technik aby skutecznie sprzedawać.

 
nsc_baner_konkres-managerow_650x80px_v02

Networking Biznesowy

Grzegorz Turniak

 


Chcesz wziąć udział w Kongresie sprzedażowym?

//]]>