Mistrzowskie strategie sprzedaży

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw mniejszym i średnim przedsiębiorstwom oraz każdemu, kto pragnie się rozwijać się w sprzedaży stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży.

Inspiracja i techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Państwa sprzedaż i sukces zawodowy.

Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów: Koźmiński Executive Business School oraz Kirov Strategic Negotiatiors
 
 

Filary National Sales Congress

KONGRES SPRZEDAŻOWY

SCENA GŁÓWNA (bilety VIP, Gold i Silver)
08:00

Rejestracja uczestników

Rejestracja na poziomie 0.

 
08:45

Otwarcie Kongresu

Prowadzący - Maciej Kautz.

 
09:50

Technologia i człowiek- symbioza kluczem do zwiększenia efektywności procesu sprzedażowego

Małgorzata Gala
"Technology is nothing" jak mawiał Steve Jobs. Dopiero technologia w połączeniu z ludźmi, którzy ją otaczają i jej używają, daje prawdziwą wartość. W dzisiejszych czasach rozwiązań technologicznych wspierających biznes istnieje cała masa, a powstają coraz to kolejne stawiając osoby zarówno zarządzające sprzedażą jak i samych sprzedawców w poczuciu dyskomfortu. Jak dobrać odpowiedni narzędzie? Czy spełni nasze oczekiwania? Jak je odpowiednio dostosować? Czy moje obecne narzędzie jest wystarczające? I najważniejsze...jak sprawić, aby zespół sprzedaży widział w nim wsparcie, a nie utrudnienie?
Na te i wiele innych pytań o efektywny proces sprzedaży postaramy się odpowiedzieć podczas warsztatów.
Specjalista do spraw rozwoju biznesu z ponad 12 letnim doświadczeniem w sprzedaży. Aktywnie zaangażowana podczas etapów wzrostu takich brandów jak sieci klubów Gold's Gym, Jatomi Fitness oraz platformy SaaS do zarządzania Perfect Gym Solutions.
Skupia się na takich zagadnieniach jak ścieżka klienta z wykorzystaniem technologii, efektywne dopasowywanie oraz wykorzystywanie dostępnych na rynku narzędzi oraz strategia pozyskiwania klientów.
Jej głównym celem jest rozwój biznesu poprzez wzrost generowanych przychodów oraz poprawa jakości oferowanych produktów i usług. Jest mówcą na międzynarodowych wydarzeniach, bierze udział w dyskusjach dotyczących najnowszych trendów i wykorzystania technologii w branży sportowej.

 
10:25

Budowanie skutecznej argumentacji w rozmowach z partnerami w biznesie

Nikolay Kirov
- jak zbudować skuteczną argumentację?
- jakie warunki musi spełnić argument aby partner go zaakceptował?
- jaka jest współzależność między prawidłowo określoną BATNA z Argumentacją w negocjacjach dla wyniku negocjacji?
- dlaczego bez określenia BATNA wynik negocjacji może być przypadkowy i jak do tego nie dopuścić?
Wykładowca na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators”, był wieloletnim dyrektorem ds. strategii i rozwoju Kozminski Executive Business School. Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie, zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią. Od 23 lat ponad 100 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów MBA w ALK. Prowadzi „Akademię negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości w biznesie” oraz studia podyplomowe „Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży”. Instruktor Calligraphy Health System - Calligraphy Yoga - odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk.

 
11:40

Jak wykorzystać energię ekonomii chaosu do skutecznej sprzedaży?  Poznaj V Generację Sprzedaży.

Krzysztof Sarnecki
Świat wysokiej konkurencyjności od kilkudziesięciu lat nie toleruje konkurowania ceną, a nawet zrezygnował już ze sprzedaży polegającej na rozwiązywaniu problemów klienta – inżynierii wciąż charakterystycznych dla Europy. Ostatnie dwie dekady to dominacja Sprzedaży Transformacyjnej, czyli trzeciego poziomu sprzedaży i – okazuje się – ostatniej linearnej inżynierii, nazwanej IV Generacją Sprzedaży z jej także nieznanym na kontynencie europejskim (poza Polską) pięcioetapowym procesem sprzedaży. Teraz przyszedł czas na zmianę największą – związaną z ekonomią chaosu i turbulencji – zmianę paradygmatu na myślenie nielinearne. Ta inżynieria nazwana została V Generacją Sprzedaży. Czas na nową dynamikę!
Krzysztof Sarnecki - Prezes Zarządu, Partner QUEST Change Managers. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach wielu zarządów firm. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i strategii marketingowej. Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Enterpreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management. Autor książki „NIELINEARNOŚĆ, czyli jak konkurować w środowisku Chaosu. Nowoczesna inżynieria skuteczności w komunikacji, edukacji, zarządzaniu, sprzedaży i negocjacjach”. Prowadzi i współprowadzi negocjacje lub przygotowuje zespoły negocjacyjne. Jest trenerem umiejętności negocjacyjnych, zakupowych i sprzedażowych oraz doradcą wielu średnich i dużych polskich i zagranicznych firm oraz międzynarodowych korporacji w USA i w Polsce.

 
12:30

Wartość Sprzedawcy Premium - jak z sukcesem sprzedawać w systemie prowizyjnym

Sylwia Gajek-Zielińska
Prezentacja o tym jak zaryabiać w systemie prowizyjnym . Jak pozyskiwać klienta Premium, jakiego serwisu oczekuje i jak dawać obsługę TOP by zarabiać spełniając czyjeś marzenia. Gdzie tkwi problem w omawianych "%" na spotkaniu u klienta.Wykład o budowaniu wartości Sprzedawcy oparty o doświadczenia przy sprzedaży nieruchomości w największej sieci biur gdzie domy to nie produkty tylko czyjeś emocje i wspomnienia. Prelekcja o wyobrażeniu vs rzeczywistość w pracy Sprzedawcy. Jak zbudować właściwą, biznesową, lojalną relację z Klientem by cały proces sprzedaży zakończył się sukcesem oraz kolejnymi zadowolonymi klientami. Jeżeli chcesz pracować z towarem lub świadczyć usługę luksusowa ale rozmowa o wynagrodzeniu prowizyjnym sprawia Ci trudność, nie wiesz jak wycenić swoją usługę a zapłata za nią kończy się negocjacją Twojej stawki, to ten wykład jest dla Ciebie. Jeżeli chcesz mieć pełną kontrolę nad tym z kim, i jak zarabiasz pieniądze to musisz posłuchać o budowaniu wartości Premium. W tym miejscu w sposób twardy będziemy rozmawiać o pieniądzach.
Praktyk z niemal 10-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości, trener Akademii RE/MAX Polska, jej pasją jest spełnianie marzeń innych o własnym domu, firmując się hasłem #sprzedajęmarzenia. Od lat pomaga z sukcesem agentom RE/MAX Polska w starcie w nieruchomościach, szkoli również na zewnętrznych wydarzeniach branżowych.
Jest czynnym agentem nieruchomości będącym w czołówce najlepszych agentów RE/MAX w Polsce. Prekursor i zwolennik pracy z Klientami na umowach na wyłączność.
Zwyciężczyni konkursu Najlepsze Video Nieruchomości 2019 podczas XI Europejskiej Konferencji RE/MAX Europe.
Wiedzę czerpie od najlepszych międzynarodowych trenerów uczestnicząc w europejskich konferencjach m.in. w Rzymie, Lizbonie, Amsterdamie i na Majorce.

 
14:00

Wszystko co ważne, jest tuż pod słowami. Jak podnosić słowa w sprzedaży

Tomasz Zieliński
Podczas wystąpienia opowiem o tym co dzieje się pomiędzy dwoma osobami w dialogu, z czego mogą wynikać pewne zachowania podczas rozmowy/negocjacji, jak reagować na te zachowania, jak budować zaufanie rozmówcy i jak pytać – czyli czy na każde pytanie warto odpowiadać. Pokażę jak budować przestrzeń w której podczas zadawania odpowiednio ukierunkowanych pytań poznajemy prawdziwą motywacje klienta do zakupu, która przeważnie komunikowana jest w sposób niejasny/zawiły. Odszyfrowanie jej sprawia, że finalizacje sprzedaży przejmuje tak naprawdę klient.
Praktyk posiadający 23 letnie doświadczenie w sprzedaży. Pracując w pięciu międzynarodowych korporacjach przeszedł wszystkie możliwe szczeble w strukturach sprzedaży, zaczynając od doradcy, przez kierującego zespołem sprzedażowym, kończąc na zarządzaniu strukturą składającą się z kilku regionów obejmujących znaczną część kraju.
Przedsiębiorca uwalniający potencjał sprzedażowy swoich klientów, specjalizujący się w podnoszeniu efektywności i optymalizacji procesów sprzedażowych i komunikacyjnych w firmach. Autor wielu projektów wdrażających najwyższe standardy w zespołach pracowniczych i menadżerskich. Systematycznie publikuje swoje teksty na łamach prasy branżowej. Mentor Wyższej Szkole Bankowej. Prezes i założyciel Akademii Komunikacji.

 
14:40

Social Selling & Sales Navigator = duet idealny

Dagmara Pakulska
Masz już dość tradycyjnych form sprzedaży? Postaw na social selling we wsparciu ze strony Sales Navigatora na LinkedIn. Po mojej prezentacji to narzędzie nie będzie mieć przed Tobą absolutnie żadnych tajemnic, a Twoja sprzedaż wzniesie się na całkowicie nowy poziom.
Dagmara Pakulska - Manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki. Z zawodu oraz z pasji tworzy strategie marketingowe zarówno dla marek lokalnych, jak i ogólnopolskich. Od sześciu lat dzieli się wiedzą w ramach licznych konferencji i szkoleń, jak również na czołowych polskich uczelniach: AGH, WSE oraz UŁ. W portfolio szkoleniowym Dagmary Pakulskiej znajdują się m.in. takie marki jak Idea Hub, Idea Bank, Sprawny Marketing, Shell, PAH, BIK, ŁKS czy TVN. Interesuje się szeroko pojętą tematyką social media. Dlatego też chętnie prowadzi zajęcia na uczelniach oraz szkolenia obejmujące swym zakresem takie platformy, jak: Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Periscope, Snapchat czy Tinder. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się najświeższymi informacjami z branży marketingowej.

 
15:20

Jak pozyskać 60% klientów, do których zimna sprzedaż 1-1- nie wystarczy

Barbara Piasek
- zrozumiesz jak w jedną godzinę zamknąć nawet kilkadziesiąt transakcji
- poznasz najskuteczniejszą metodę sprzedaży jeden do wielu
- nauczysz się mocno poszukiwanej nowej kompetencji wśród sprzedawców
Basia Piasek - CEO Evenea. Seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym, współzałożyciel marek: Wolves Summit, Wolves Gate, See Bloggers, IncredBots. Pracując wcześniej w takich firmach jak m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik zdecydowała się zbudować pierwszą firmę, która była drogą pełną wyzwań, co po niemal dwóch latach skończyło się 7-cyfrową lekcją. Wyciągając lekcje z tego doświadczenia, zmieniła sposób rozwijania biznesów, dzięki czemu jej stale rosnące firmy, przyciągają klientów z ponad 60 rynków globalnie, czy mają ponad 48 mln zasięgu online. Projekty w jej rękach nabierają tempa. Zdanie „nie da się” nie istnieje w jej słowniku. Lider, sprzedawca relacyjny, buduje silne organizacje nastawione na stałe podnoszenie kompetencji i szybkie skalowanie.

 
16:25

Debata NSC Best Practices

Debata wieńcząca program przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży oraz właścicieli firm, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy m.in. kwestie takie jak trendy i innowacje w sprzedaży - sprzedaży w firmach 4.0, wpływu technologii na sprzedaż, współpraca między działami marketingu i sprzedaży.

 
17:15

#MentalSales czyli o sprzedaży za 2,8 mln zł w weekend (case study)

Jakub B. Bączek
- faza przedsprzedażowa: 5 inspiracji do przygotowania zespołu i samej sprzedaży
- faza sprzedażowa: prezentacja produktu w horyzoncie werbalnym i horyzoncie pozawerbalnym
- faza posprzedażowa: czym jest DRU i jak utrzymać płacącego klienta w Twojej firmie?
- filozofia nadrzędna: prawo karmy działa nie tylko w buddyzmie…
Jakub B. Bączek - złoty medalista Mistrzostw Świata jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephana Antigi (2014), mówca, który za swoje wystąpienie na Stadionie piłkarskim Inea otrzymał owacje na stojąco od ok. 30 000 zgromadzonych osób, przedsiębiorca który od jednoosobowej działalności gospodarczej rozwinął swój biznes do pozycji lidera animacji czasu wolnego w Europie, autor kilku książek (w tym „Determinacja”) i DVD (w tym „Trening mentalny”), podróżnik, miłośnik filozofii, golfa i siatkówki. Wolny twórca, który kocha ludzi i potrafi w porywający sposób dzielić się z nimi swoją wszechstronną wiedzą. Zdaniem Jacka Santorskiego: „Prawdziwie pomaga (...) ludziom realizować marzenia”. Zdaniem Michała Winiarskiego „Otwiera umysły”.

 


Chcesz wziąć udział w Kongresie sprzedażowym?

KONGRES MANAGERÓW

SALA B (bilety VIP)
 

Mistrzowskie strategie zarządzania

Bez dobrego lidera nawet najlepsze zespoły handlowe mogą osiągać przeciętne wyniki. Jak motywować pracowników i na co zwracać uwagę będąc managerem?

Odpowiedź znajdą Państwo w profesjonalnych wykładach dla managerów, które dostarczą Państwu praktycznej wiedzy z zakresu skutecznego zarządzania zespołem i planowania strategii sprzedaży.

 
09:50

Salesforce of the future - najnowsze trendy w zarządzaniu sprzedażą

Tomasz Miłosz
Z branżą HR związany od ponad 22 lat. Karierę zaczynał od stanowiska konsultanta ds. rekrutacji, poprzez stanowisko menedżera działu HR w General Electric Company, gdzie po przejściu przez program rozwoju kadry kierowniczej został menedżerem działu wynagrodzeń i świadczeń w GE Money Bank w Niemczech, a następnie regionalnym starszym menedżerem ds. wynagrodzeń i świadczeń w GE Money na Europę Środkową w Szwajcarii. Następnie, jako Dyrektor ds. rozwoju organizacji i zatrudnienia, był odpowiedzialny za zarządzanie rozwojem talentów w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w GE Money.
Po powrocie do Polski został liderem ds. integracji zasobów ludzkich i był odpowiedzialny za integrację zasobów ludzkich GE Money Bank i Banku BPH. Po fuzji został mianowany Dyrektorem ds. zarządzania talentami w Banku BPH.
Od 2010 roku przez ponad 9 lat był związany z sektorem usług doradczych. Najpierw jako dyrektor Działu Kapitału Ludzkiego w PwC Polska, a od 2015 roku jako regionalny dyrektor działu kapitału ludzkiego na Europę Centralną i Wschodnią.
Posiada certyfikat executive coach wydany przez AoEC. Studiował także w Niemczech w Fachhochschule Stralsund.
 
10:25

Jak zbudować efektywny dział sprzedaży10:25

Radosław Żemło
- realne przykłady budowy mocnego i efektywnego działu sprzedaży
- wartości, podejście do rekrutacji i programów onbordingowych

- podejście do targetów, KPI, parametrów jakościowych w dziale sprzedaży, który odnosi sukces przez duże S

- proste narzędzie pozwalające cyklicznie i w łatwy sposób zdefiniować mocne i słabe strony pracowników
Właściciel Leadership Academy i wieloletni dyrektor sprzedaży w Grupie Pracuj, członek Rady Nadzorczej dla Columbus Energy. Posiada 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Tener biznesu, coach i mentor. W ramach projektu LA określa strategię dla właścicieli firm i dyrektorów zarządzających. Wspiera w budowie efektywnych zespołów poprzez zwiększanie zaangażowania i określanie efektywnych sposobów komunikacji.
Absolwent Akademii Pedagogicznej – Politologia i Nauki Społeczne, Ican Institute – Strategic Lidership Academy, Szkoły Moredator - Coaching, Absolwent studiów Executive Master of Business and Administration – Politechnika Krakowska & Central Connecticut State University.
Ekspert w wydawnictwie – Nowa Sprzedaż. Prywatnie – pasjonat himalaizmu, sportu, motoryzacji, lotnictwa i psychologii.

 
11:40

KPI w finansowej ocenie efektywności strategii sprzedażowych

Dariusz Czarnecki
- Co o strukturze i naturze kosztów biznesu powinni wiedzieć ”konstruktorzy” i „użytkownicy” systemu motywacyjnego, by ten system inspirował do trafnych strategii?
- Czy na poprawę marży (contribution margin) firmy lepiej oddziaływuje zwiększenie wolumenu sprzedaży czy wyższa cena (o ten sam %) ?
- Jak działa dźwignia operacyjna w biznesach nisko i wysoko marżowych – szanse i ryzyka dla sprzedawców.
- Na którym poziomie rentowności ustawić KPI do systemu motywacyjnego?
Partner w Grupie ODITK. Doświadczenie zdobyte w organach zarządczych i nadzorczych osób prawnych, w pracy analityka finansowego (sektor bankowy), Project Managera i prywatnego przedsiębiorcy wykorzystuje w realizacji projektów doradczych i szkoleniowych.
Opracowuje biznes plany przedsięwzięć inwestycyjnych, wycenia wartość spółek, audytuje i wdraża systemy controllingu finansowego.
Dobre praktyki zarządcze prezentuje prowadząc praktyczne warsztaty i symulacje biznesowe z zakresu analizy finansowej i finansów korporacyjnych w wiodących polskich spółkach (min. Alior Bank, Bank Millennium, BUDIMEX, Ceramika PARADYŻ, Energa, Ergo Hestia, , Harper Hygienics, HOCHTIEF, ING Bank Śląski, KROSS Rowery, Leroy Merlin, PLL LOT, NETIA, , ORANGE, PCC Rokita, Philips Kętrzyn, PKN Orlen, T-Mobile, PPG Deco, PSE, PZU S.A, T-Mobile, , Volkswagen Poznań, Volvo Polska)
Wykładowca „finansów menadżerskich” na studiach podyplomowych i programach MBA / EMBA na uczelniach wyższych (Uniwersytet Gdański, Wyższa Szkoła Bankowa). Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Uczestniczył w stażach i programach stypendialnych min. na University of Leicester, DC Gardner Londyn, Lund University. Ukończył studia podyplomowe z Bankowości Inwestycyjnej na London Guildhal University.

 
12:30

Co dziś i jutro motywuje sprzedawców

Andrzej Borczyk
Pracujemy coraz szybciej i w coraz częściej w zespołach zarządzanych na odległość. Czy do się motywować na odległość i co zrobić, by mieć zespół, który sięga po najwyższe cele.
- świat sprzedaży 4.o
- nowe oczekiwania
- sprzedawca przyszłości
- motywacja vs zaangażowanie
Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE, m.in. Mars, Microsoft i Grupa Żywiec S.A.
Absolwent Wydziału Chemii oraz Studium Zarządzania i Biznesu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. W niedługim czasie awansował na stanowisko Dyrektora Regionu i był odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój kompetencji w dziale sprzedaży. Następnie koordynował operacje sprzedażowe na stanowisku Sales Operations Manager. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Manager. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie i systemy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE. Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. Rolę tę pełnił do 2016 roku. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach. Do Grupy Żywiec dołączył w kwietniu 2016r. na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu.

 
12:30-13:45

Networking biznesowy i przerwa lunchowa

 
 
14:00

Strategia zarządzania sprzedażą odporna na kryzys

Edyta Kurek
Sprzedaż bezpośrednia już niedługo będzie obchodziła 140 rocznice swojego istnienia. Bez względu na to, jak przez te wszystkie lata zmieniały się technologie oraz kanały komunikacji i ich dostępność - branża zawsze radziła sobie z nowymi okolicznościami i kontynuowała rozwój i stabilny wzrost na całym świecie. Zanim Storytelling  zawładnął uwagą działów marketingu i sprzedaży największych firm, a pogoń za stworzeniem lojalnej społeczności klientów stał się priorytetem dla większości - firmy sprzedaży bezpośredniej i dystrybutorzy, konsultanci czy jak niewdzięcznik nazywano ich przez lata „domokrążcy” opanowali te obszary do perfekcji dziesiątki lat wcześniej.
Warto uczyć się od sprzedaży bezpośredniej!
- jak zminimalizować rotacje przedstawicieli handlowych?
- jak zmniejszyć koszty rekrutacji?
- jak zbudować relację klient - produkt - marka?
- jak zaangażować klienta, wykorzystać rekomendacje i zmniejszyć wydatki na promocje produktu?
Wiceprezes Herbalife na Europę Centralną i Wschodnią oraz Bliski Wschód. Od 25 lat piastuje kierownicze stanowiska w międzynarodowych korporacjach. Pracowała w 30 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Centralnej Azji. Ma doświadczenie w takich branżach jak nowe technologie, IT, wellness, branża kosmetyczna czy sprzedaż bezpośrednia.
Jest Członkiem Rad Nadzorczych w polskich i międzynarodowych firmach. W latach 2011-2013 pełniła funkcję Przewodniczącej Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej oraz Członka Zarządu Rosyjskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej w latach 2015-2017. Jako ekspert w dziedzinie wystąpień publicznych pojawia się na scenie przed dużym audytorium. Największe, przed którym wystąpiła liczyło ponad 10 tysięcy osób.
Ma dwie ogromne pasje: wielokulturowość i jej wpływ na biznes oraz ludzie i ich potencjał. Żeby móc efektywniej wspierać ich w rozwoju, ukończyła podyplomowe studia coachingu na Uniwersytecie SWPS. Współtworzyła program i była wykładowcą na Studiach Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

 
14:40

 

Sebastian Kotow
 
Psycholog zarządzania, przedsiębiorca i wykładowca akademicki. Swoja karierę rozpoczynał od pracy w finansach i bankowości. W kolejnych latach zajął się doradztwem strategicznym, szkoleniami, badaniami i popularyzowaniem psychologii w biznesie. W ciągu ostatnich 20 lat pracował w 13 krajach na świecie piastując funkcje eksperckie i menedżerskie – członka zarządu i prezesa w międzynarodowych firmach (m.in. FranklinCovey czy Door Group S.A.).
Specjalizuje się w zaufaniu organizacyjnym, różnicach indywidualnych, transformacji i zmianie. Prowadzi badania biometryczne nad wiarygodnością menedżerską, zaufaniem w zespołach oraz pewnością sądów. Od wielu lat popularyzuje psychologię poznawczą w biznesie oraz implementuje narzędzia naukowe do praktyki biznesowej realizując projekty doradcze i rozwojowe.
Obecnie pełni rolę CEO firmy doradczej – Institute of Behavioral Design oraz firmie szkoleniowej SkillsTraining.pl, jest partnerem w firmie badawczej Neurohm i wykładowcą psychologii zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego na studiach MBA.
Autor książek z obszaru rozwoju osobistego, psychologii i zarządzania. Dwa z nich napisał z uznanym światowym autorytetem biznesu – Brianem Tracy. Ostania książka -„Matematyka Zaufania” została wydana w kwietniu 2018 r. W ciągu ostatnich kilku lat prowadził badania i projekty doradcze dla przedstawicieli ponad 80 firm z 21 krajów świata.

 
15:20

Zakres tematyczny: zarządzanie sprzedażą

Adam Bernacki
Ekonomista, prawnik, absolwent m.in. Michigan State University oraz Chartered Institute of Purchasing and Supply. Członek rady programowej i ekspert stowarzyszenia PSML- Polish Supply Management Leaders.
W firmie Royal Philips gdzie był odpowiedzialny za wdrażanie najlepszych praktyk zakupowych w zakładach na terenie CEE.
Następnie spędził 3 lata w Chinach, jako dyrektor eksportu, pozyskując dostawców z Azji i rozwijając z nimi współpracę.
Po powrocie do Europy 5 lat pracował jako dyrektor zarządzający niemieckiej firmy doradczej INVERTO AG zajmującej się
reorganizacją procesu zakupów. Realizował i nadzorował projekty doradcze i optymalizacyjne prowadzone dla wiodących
europejskich przedsiębiorstw.
 
15:50-17:05

Przerwa networkingowa. Powrót na scenę główną: debata NSC Best Practices

 
 


Chcesz wziąć udział w Kongresie Managerów?

STREFA NETWORKINGU

SALA C (bilety VIP i Gold)
Stanley Milgram w swoim eksperymencie o nazwie "Świat jest mały", empirycznie potwierdził hipotezę, że członkowie jakiejkolwiek dużej społeczności mogą być powiązani poprzez sieci pośrednich znajomych.
I tak na przykład, od prezydenta Stanów Zjednoczonych dzieli nas maksymalnie
SZEŚĆ STOPNI ODDALENIA!
Oznacza to, że dzięki pośrednim relacjom znanych nam osób jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego z kim chcielibyśmy nawiązać współpracę.
Networking biznesowy podczas NSC z pewnością otworzy dla Państwa wiele możliwości kontaktów i dotarcia nawet do najtrudniejszych klientów.
Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów z Biznes Klub Polska - praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem, od lat wspierających budowanie sukcesu biznesowego poprzez rekomendacje.
Biznes Klub Polska - twórcy i animatorzy grup lokalnych przedsiębiorców, którzy rozwijają swoje firmy dzięki wzajemnym rekomendacjom biznesowym. Swoje kilkunastoletnie doświadczenia wynoszą ze sprzedaży, zarówno własnej, jak i z zarządzania działami sprzedaży.
Networking podczas NSC odbywa się w oddzielonej części, z bufetem kawowym (sala C).

 

 

 


Chcesz wziąć udział w spotkaniach networkingowych?

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY

Zaufali nam m.in.:

STREFA PARTNERÓW

WYSTAWCY 2020
//]]>