Mistrzowskie strategie zarządzania

Bez dobrego lidera nawet najlepsze zespoły handlowe mogą osiągać przeciętne wyniki. Jak motywować pracowników i na co zwracać uwagę będąc managerem?

Odpowiedź znajdą Państwo w profesjonalnych warsztatach dla managerów, które dostarczą Państwu praktycznej wiedzy z zakresu skutecznego zarządzania zespołem.

Dużej dawki wiedzy dostarczą także wykłady i spotkanie z ludźmi biznesu, którzy osiągnęli niezaprzeczalny sukces. Twórcy własnych brandów i managerowie światowych marek zaprezentują swoje przepisy na bycie skutecznym liderem.
 


OSTATNIE BILETY NA KONGRES MANAGERÓW

 
 
 
 
10:15

Kreowanie silnych marek. Istota marki i rola lidera w procesie kreacji i wdrożenia

Michał Leszek

Współczesne przywództwo zmienia się wraz z duchem czasu i wyzwaniami epoki w której obecnie żyjemy jednoczenie zachowując swoje tradycyjną istotę, podstawowe zasady i funkcje. Michał Leszek, aktywny w przestrzeni digitalowej przedsiębiorca i wykładowca, twórca takich marek jak Kruger&Matz czy Rebel Electro opowie nam o tym:

- czym są marki i po co je tworzymy

- w jaki sposób podejść do kreowania silnych marek na wysoce konkurencyjnych rynkach

- w jaki sposób budować strategie marki i jaką rolę ma do spełnienia w tym procesie lider

- w jaki sposób wykorzystywać nowe technologie i nowe kanały komunikacji do budowania silnej marki osobistej lidera za którą podążą pracownicy oraz klienci

 
11:05

Zatrudnić wróżkę czy skorzystać z kryształowej kuli - czyli jak dokładnie zaplanować sprzedaż?

Jacek Chmielecki

- kryształowa kula czy wróżenie z fusów a może sprzedaż historyczna - czyli jak przewidzieć sprzedaż z dokładnością do +/- 5% na najbliższe 13 tygodni

- jaką metodę forecastu i ustalenia celu sprzedażowego wybrać "top down" czy "bottom up"

- liniowość sprzedaży co to jest i po co nam ona

- analiza potencjału pojedynczej możliwości sprzedaży - kluczowe pytania jakie trzeba zadać

- liczenie konwersji sprzedaży

- optymizm i pesymizm - emocje Twoim doradcą- ciekawe czy dobrym?

- pułapki zaklęte w liczbach

 
11:40

15 min, które mogą być Twoją TOP inwestycją w 2018 r. - czyli dlaczego najlepsi już go mają?

Zbigniew Masłowski
 
13:30

Historia sukcesu KSW. Strategiczne elementy, które wpłynęły na rozwój biznesu, czyli w jaki sposób w hermetycznej branży wykreowaliśmy eventy na skalę światową

Martin Lewandowski
 
14:05

Efektywna polityka rabatowa i cenowa

Małgorzata Warda

Przemyślana strategia cenowo-rabatowa jest istotnym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Bardziej niż inne elementy bezpośrednio wpływa nie tylko na poziom generowanego zysku, ale także na postrzeganie produktu, a w konsekwencji także na reputację naszej firmy na rynku.
Podczas naszego spotkania porozmawiamy o tym jak:
- wyceniać produkty i usługi, aby osiągać cele sprzedażowe ograniczając jednocześnie prowadzenie wojen cenowych, które - jak wiadomo - nie mają zwycięzców
- stworzyć efektywne portfolio cenowe Twoich produktów
- negocjować zapisy w kontraktach handlowych, aby wspierały ustaloną politykę sprzedaży
- przygotować handlowców do sprzedaży po ustalonej cenie i ograniczyć dodatkowe rabaty
- przekonać Twojego klienta do wybrania Twojej oferty

 
14:40

Zarządzanie zespołem handlowym. Jak przełożyć strategie sprzedaży na działania zespołu handlowego

Agnieszka Grostal

Mówi się, że dobra strategia sprzedaży jest kluczem do sukcesu firmy na rynku. Jednak warunkiem koniecznym, aby tak się stało jest właściwa jej realizacja i trafne wdrożenie. Badania pokazują, że często handlowcy nie rozumieją strategii i nie wiedzą jak ją realizować. Są zbyt zajęci reagowaniem na zmiany zachodzące na dynamicznym rynku czy wymagania klientów. W czasie prelekcji pokażemy jak łączyć cele strategiczne firmy z celami sprzedaży i działaniami zespołu handlowego. Omówimy kluczowe czynniki sukcesu przełożenia strategii sprzedaży na działania zespołu sprzedawców. A w zaprezentowanym case study przybliżymy etapy i kolejność tych działań, tak abyś mógł to zastosować zarządzając Twoją sprzedażą.

 
15:45

WARSZTATY: Biologia negocjacji i budowania relacji, czyli jak mózg i hormony determinują wyniki naszych kontraktów

Nikolay Kirov

Profesjonalne warsztaty dla managerów organizowane we współpracy z Partnerem Merytorycznym Kongresu Managerów -  Koźmiński Executive Business School, podczas których:

- zobaczysz, jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz hormony determinują sposób prowadzenia negocjacji a w rezultacie wyniki finansowe firmy

- z zupełnie nowej strony odpowiesz sobie na pytanie, co sprawia, że z jednymi osobami budujemy relacje szybko i "nadajemy na tych samych falach", a z innymi jest nam na tyle trudno współpracować, iż nie realizujemy projektów i  nie osiągamy celów

- poznasz techniki, które przełożą zarówno na twój rozwój osobisty i twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych wskaźników wartości dodanej dla firmy

 

Networking Biznesowy

Grzegorz Turniak

 

Partner merytoryczny Kongresu Managerów

MBA
Koźmiński Executive Business School 
kozminski mba


Chcesz wziąć udział w warsztatach dla managerów?

//]]>