Mistrzowskie strategie zarządzania

Bez dobrego lidera nawet najlepsze zespoły handlowe mogą osiągać przeciętne wyniki. Jak motywować pracowników i na co zwracać uwagę będąc managerem?

Odpowiedź znajdą Państwo w profesjonalnych wykładach dla managerów, które dostarczą Państwu praktycznej wiedzy z zakresu skutecznego zarządzania zespołem i planowania strategii sprzedaży.

 

Pracownik na wagę złota – czyli jak utrzymać w organizacji najbardziej wartościowych ludzi

Leszek Kurycyn

Uczestnicy prelekcji będą mieli okazję zapoznać się z aktualnymi trendami w zakresie motywowania, angażowania i rozwoju pracowników. Spotkanie będzie również doskonałą okazją by dowiedzieć się jakie czynniki mają najistotniejszy wpływ na obniżenie skali dobrowolnych odejść oraz zrozumieć co sprawia, że kandydaci oraz pracownicy postrzegają firmę jako atrakcyjne miejsce pracy.

 

Jak wdrożyć nowego sprzedawcę, aby od pierwszego miesiąca generował obroty ?

Barbara Piasek

- jak i jakich sprzedawców rekrutować, aby przynosili wyniki
- jak spowodować, aby w lejku było kilkaset transakcji od pierwszego miesiąca, nawet jeśli nie stosujesz marketingu
- jak spowodować, aby sprzedawca potrafił prowadzić rozmowę już po pierwszym tygodniu pracy

 

Zarządzanie efektywnością sprzedaży – jak sprawić, aby sprzedawcy byli skuteczni?

Marcin Osman

- w jaki sposób tworzyć strukturę opartą na efektywności?

- które typy sprzedawców najbardziej będą cenić wartość „efektywność’?

- sposoby motywowania sprzedawców inne niż prowizja (która nie zawsze jest wystarczającym motywatorem)

- w jaki sposób edukować team w zakresie rozwoju i budowania własnych brandów online, tak aby podnieść ich skuteczność sprzedażową?

Wystąpienie oparte na praktycznych case study oraz pełnej interakcją z uczestnikami Kongresu.

 

Kształtowanie strategii cenowych. Znaczenie psychologicznych reakcji konsumentów na cenę

prof. Andrzej Falkowski

- strategie cenowe obniżania i podwyższania ceny produktu.

- wrażliwość zmysłowa a elastyczność cenowa. Tworzenie korzystnej ceny odniesienia. Znaczenie wrażliwości zmysłowej we wzmacnianiu lub osłabianiu spostrzeganych obniżek i podwyżek cen.

- efekt posiadania i prawidłowości księgowania mentalnego w doświadczaniu przez konsumenta różnych prezentacji cen ( „normalna” cena, cena ze „zniżką”, cena z „dopłatą”).

 

Sales Force Effectiveness & Marketing Exellence czyli procesowe podejście do zarządzania efektywnością sprzedaży

Karina Popieluch

Rosnąca konkurencja na rynku oraz trudna sytuacja ekonomiczna sprawiają, że firmy coraz częściej zainteresowane są badaniami jakości i efektywności własnych sił sprzedażowych.

Skuteczną analizę sprzedaży umożliwiają projekty oparte na kompleksowym, procesowym podejściu Sales Force Effectiveness & Marketing Excellence (SFE&ME). Strategia SFE&ME pozwala na świadome podejmowanie decyzji zarządczych w celu maksymalizacji efektywności sił sprzedażowych. Nadrzędnym celem jest uzyskanie większej wartości sprzedaży wygenerowanej przez Sales Force w porównaniu do konkurencji. W wypracowanym przez prelegentów podejściu tradycyjne elementy zarządzania sprzedażą wzbogacono o elementy systemowego wsparcia w obszarze ZZL, przywództwa i marketingu, adaptując je również do koncepcji sprzedaży relacyjnej – w tym B2B.

 

Ogłoszenie tematu wkrótce

Bogdan Sosnowski

 

Networking Biznesowy

Grzegorz Turniak

 


Chcesz wziąć udział w Kongresie Managerów?

//]]>