Korzyści udziału w NSC dla Twojej firmy

Pierwsza pula biletów wyprzedana
Marzec 21, 2018
Czym wyróżnia się National Sales Congress?
Kwiecień 10, 2018

Korzyści udziału w NSC dla Twojej firmy

Dlaczego międzynarodowe korporacje na stałe inwestują w działy szkoleń dla zespołów handlowych? Odpowiedź jest prosta – ponieważ pozytywnie przekłada się to na wyniki sprzedażowe firmy. Sprawdź jakie korzyści przyniesie udział w kongresie NSC dla Twojej firmy.

Często zastanawiamy się jak poprawić sprzedaż w swojej firmie. Skoro produkt jest dobry, z pewnością brakuje motywacji i umiejętności w zespołach handlowych.  Jeśli nie posiadamy wyspecjalizowanego działu szkoleń, poszukujemy firm consultingowych. Nie zawsze jednak wybór jest prosty, a niekiedy okazuje się także nietrafny. Jak wybrać idealną ofertę dla naszej firmy?

  • Przede wszystkim sprawdźmy opinie o trenerach sprzedaży, których zatrudnienie rozważamy. Jeśli większość opinii jest pozytywna, jeśli posiadają rozbudowane treści i nie są w całości jednostronne – będzie to dobry wybór.
  • Tematy i postawa trenera – niezwykle ważna jest wartość merytoryczna szkoleń, jednak równie istotna jest osobowość trenera. Nawet najbardziej profesjonalna wiedza, przekazana w nieodpowiedni sposób, nie trafi do uczestników takiego szkolenia.
  • Kompleksowość oferty – profesjonalne szkolenia sprzedażowe powinny opierać się na psychologii sprzedaży, technikach perswazji, kompetencjach miękkich, motywacji oraz doświadczeniu i case study zwieńczonych sukcesem.

Wedle tych kryteriów powstał zamysł na utworzenie Kongresu NSC. Na jednej scenie wystąpią najbardziej uznani prelegenci – mówcy motywacyjni oraz praktycy i psychologowie sprzedaży. Jakie korzyści dla Państwa przyniesie udział w naszym evencie dla Państwa działu handlowego?

  • motywacja do działania
  • ukierunkowanie na sukces
  • poznanie nowych technik sprzedaży
  • poznanie i dostosowanie się do współczesnej roli handlowca
  • wyposażenie w narzędzia do pokonywania obiekcji klienta

Jakie korzyści przyniesie dla Państwa firmy? Po prostu: polepszenie wyników finansowych firmy! Dodatkową zaletą, choć nie tak oczywistą, jest eliminacja frustracji wśród pracowników – zostaną docenieni dzięki możliwości rozwoju własnych umiejętności oraz zaczną być zadowoleni z wysokością swoich prowizji.

Kongres NSC to nie tylko merytoryczna wiedza nt. technik sprzedaży i inspirujące mowy motywacyjne, ale także możliwość do nawiązania kontaktów biznesowych. Wydarzenie zgromadzi ponad 700 uczestników – osób pracujących w sprzedaży oraz managerów sprzedaży, marketingu i działów HR. Strefa networkingu będzie sprzyjała poznawaniu wzajemnych ofert. Z doświadczenia wiemy, że moderowana strefa łączeni biznesów przynosi intratne korzyści w przyszłości.

 

//]]>