Jeszcze kilka miesięcy temu mówiło się o konieczności postawienia na coraz bardziej widoczne działania marketingowe. Dziś branża hotelarska zmaga się z kryzysem, którego nie widziała od lat. Priorytetem jest przetrwanie i odbudowa łańcucha kontaktów biznesowych, które zapewnią jej lepszą przyszłość.
Jak w tych trudnych czasach sprzedawać efektywnie i dlaczego warto utrzymać zespół handlowców? Gdzie znaleźć dodatkowy potencjał do zarobku i co zrobić, by odbudować relacje z klientami? Te wszystkie kwestie zostaną poruszone podczas najskuteczniejszego eventu dotyczącego sprzedaży w branży hotelarskiej. Ponadto, prelegenci skupią się na prawnych aspektach prowadzenia obiektów i ich ochrony przed niekorzystną koniunkturą gospodarczą. Powiedzą również, jak dotrzeć do nowych klientów przy niższych budżetach marketingowych. Skupią się także na zapewnieniu bezpieczeństwa gościom hotelowym i rozwoju mimo zewnętrznych problemów.
Te wszystkie czynniki to gwarancja pewniejszej przyszłości branży hotelarskiej. Ostatnie wydarzenia pokazały, że to właśnie walka o nią jest jednym z najważniejszych zadań na 2021 rok.
Pierwsza edycja National Sales Congress Hotels przyciągnęła właścicieli i pracowników polskich hoteli. Ze względu na poziom merytoryczny, wydarzenie cieszyło się bardzo dużym powodzeniem. Uczestnicy mówili zgodnie – potrzeba pola do dyskusji na najważniejsze tematy dotyczące sektora. W wymagających czasach jest ono szczególnie cenne i pozwala nawiązać biznesowe kontakty, które pozytywnie wpływają na rozwój poszczególnych obiektów. 2021 rok będzie przełomem dla branży hotelarskiej po czasach pandemii. Już wkrótce odbędzie się druga edycja NSC Hotels, sprofilowana pod potrzeby zarówno hoteli resortowych, jak i miejskich!
NSC Hotels to wydarzenie, opowiadające wymaganiom właścicieli obiektów, general managerów i dyrektorów sprzedaży w branży hotelarskiej. Ponadto, dedykowane jest również banquet/convention sales managerom i specjalistom do spraw sprzedaży.
Stawiamy na działanie w imię łączenia biznesu. NSC Hotels to spotkanie ponad 150 uczestników – osób aktywnie działających w sprzedaży w branży hotelarskiej, świadomych trendów i potrzeby nieustannego rozwoju. Dzięki bogatej strefie wystawienniczej można uzyskać dostęp do aktualnej oferty dostawców dla branży hotelowej, podnoszącej jakość obsługi i sprzedaży. To również możliwość wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów. Tu kluczem będzie profesjonalnie przeprowadzony networking.
NSC Hotels
21 września 2021
DoubleTree by Hilton Warszawa
Partnerami wydarzenia są IGHP, Hotelmania i Merizon.
Sprawdź nas także na Facebooku: