Jak dotrzeć na Kongres? Najważniejsze informacje organizacyjne.

Gruszki, emocje i kamera, czyli o roli wideo w sprzedaży
Wrzesień 22, 2019
Galeria zdjęć z III edycji National Sales Congress
Październik 8, 2019

Jak dotrzeć na Kongres? Najważniejsze informacje organizacyjne.

Poniżej znajdą Państwo wszystkie najważniejsze informacje na temat wrześniowego wydarzenia – National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży
Termin: 26 września 2019 (czwartek)
Godziny: 08:00 – (rejestracja) – 17:50
Miejsce: Wschodnia Galeria PGE Narodowego na poziomie -1
Adres: al. Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa
Państwa opinie odnośnie prelekcji są dla nas niezmiernie ważne. Na podstawie Państwa ocen i wypowiedzi w ankiecie będziemy mogli zaplanować kolejne edycje wydarzeń.
Polecamy pobranie naszej aplikacji eventowej, w której znajdą Państwo szczegółową agendę, mapę, opisy prelegentów, będą mogli oddawać głosy na prelekcje oraz wypełnić ankietę.
1. Wyszukaj w AppStore lub GooglePlay aplikację organizatora IC Events i ją pobierz
2. Wyszukaj w aplikacji nazwę eventu „National Sales Congress”
3. Sprawdź jak dojechać, śledź agendę, oceniaj wystąpienia prelegentów i zostaw swoją opinię w ankiecie:
https://app.meetingapplication.com/event-app/nationalsalescongress-1856
Jak dotrzeć na National Sales Congress?
Kongres odbywa się we wschodniej Galerii PGE Narodowego (od Al. Zielenieckiej). Wchodząc bramą nr 1 lub nr 2, znajdują się Państwo na poziomie -4. Aby dotrzeć do recepcji muszą Państwo wejść po schodach na piętro -1 lub wjechać windą na poziom 0 (winda w tunelu). Po wejściu na teren PGE Narodowego proszę kierować się na poziom 0 do recepcji National Sales Congress.
W powyższej aplikacji eventowej mogą Państwo bezpośrednio na mapie zobaczyć, gdzie znajdują się poszczególne wejścia i bramy.
Taksówką:
Podjazd pod bramę nr 1.
Samochodem:
Stadion jest położony przy Al. Ks. Poniatowskiego i ulicach Zielenieckiej, Siwca oraz Wybrzeże Szczecińskie.
Parking: Błonie – bezpłatnie (przed bramą 1) – wjazd od ul. Zamoyskiego lub Siwca, parking podziemny: płatny 25zł/brutto za cały dzień (parking na poziomie -3, strefa żółto-zielona) – wjazd od ul. Wybrzeże Szczecińskie (brama 6)
Autobusem:
Przystanek Rondo Waszyngtona, linie: 102, 111, 117, 123, 128, 146, 147, 158, 166, 507, 509, 517, 521, N02, N22, N24, N72. Wejście bramą nr 2.
Tramwajem:
Przystanek Rondo Waszyngtona, linie: 7, 8, 9, 22, 24, 45, 77. Wejście bramą nr 2.
Kolejką:
Stacja Warszawa Stadion, pociągi SKM i Kolei Mazowieckich. Wejście bramą nr 1.

REJESTRACJA:
Czynna w godzinach 08:00 – 08:50. Rejestracja znajduje się na poziomie 0. Jeśli kupowali Państwo bilet przez naszą stronę, prosimy o wydrukowanie go i okazanie na recepcji.
W przypadku, gdy kupowali Państwo bilet przez nasz dział handlowy, weryfikujemy uczestników na podstawie podanych przez Państwa danych osobowych.
Jeśli dane uczestnika, którego Państwo zgłaszali uległy zmianie prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o takiej sytuacji, zgłaszając się na adres:
p.zalewska@icevents.pl
UWAGA! Rejestracja imienna! Rejestracja uczestników będzie odbywać się wyłącznie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).
SZATNIA:
Mogą Państwo pozostawić odzienie wierzchnie w szatni znajdującej się na poziomie 0, tuż przy recepcji. Szatnia jest bezpłatna.
OFERTA SPECJALNA:
W recepcji będą mogli Państwo zakupić również bilety na wiosenną edycję National Sales Congress (2 kwietnia 2020). Specjalnie na tą okazję przygotowaliśmy dla Państwa bardzo atrakcyjną ofertę cenową, ważną tylko w dniu wydarzenia.
PLAN WYDARZENIA:

STREFA NETWORKINGOWA:
Uczestnicy z biletami VIP, Gold Plus i Gold mogą wziąć udział w sesjach networkingowych moderowanych przez Grzegorza Turniaka i Akademię Rekomendacji. Networking odbywa się w przerwach Kongresu – w wyznaczonej strefie.
STREFA PARTNERÓW:
Tu mogą Państwo zapoznać się z ofertą naszych wystawców oraz Partnerów. Lista wystawców znajduje się na mapie oraz w aplikacji eventowej.
WYŻYWIENIE:
W ramach biletu VIP przysługuje Państwu lunch – w godzinach 12:45 – 13:45 w sali lunchowej. Podczas rejestracji odbiorą Państwo voucher upoważniający do wejścia do sali lunchowej.
W ramach biletów VIP, Gold Plus i Gold przysługuje Państwu bufet w przerwie kawowej (napoje, ciastka), który dostępny będzie podczas wszystkich planowanych przerw – w strefie networkingu oraz w sali B (bilety VIP i Gold Plus).
Pozostali uczestnicy przekąski, napoje i lunch zapewniają sobie we własnym zakresie. Zakup napojów oraz ciepłego posiłku będzie możliwy w punkcie Sodexo – znajdującym się na poziomie w Galerii, w której odbywa się Kongres (oznaczony na mapie).
WARSZTATY:
Po pierwszym wspólnym wykładzie Jacka Walkiewicza, Uczestnicy którzy wykupili udział w warsztatach udadzą się do sali D . Warsztaty trwają w godzinach 10:00 – 12:30. Prosimy o przygotowanie dokumentów tożsamości przy wejściu (sprawdzanie wg listy). Po zakończeniu warsztatów zapraszamy na pozostałe wykłady na Scenie Głównej.
CERTYFIKATY:
Udział w wydarzeniu potwierdzamy certyfikatami sygnowanymi przez Partnerów Merytorycznych Kongresu: Koźmiński Executive Business School oraz Kirov Strategic Negotiators.
Uczestnicy z biletem VIP i Gold Plus otrzymują imienny certyfikat udziału w Kongresie Managerów Sprzedaży. Certyfikaty wypisywane po zakończeniu programu Kongresu Managerów w sali B.
Uczestnicy z biletem Gold i Silver otrzymują certyfikat udziału w Kongresie Sprzedaży. Certyfikaty wypisywane w sali głównej, po ostatniej prelekcji.
Uczestnicy warsztatów otrzymują dodatkowy certyfikat, wypisywany po ich zakończeniu.
AGENDA:

Do zobaczenia!
//]]>