Informacje organizacyjne

Pobierz aplikację kongresową
Wrzesień 4, 2018
Wypełnij ankietę!
Wrzesień 14, 2018

Informacje organizacyjne

O której należy przybyć na Kongres, jak dojechać, gdzie znajduje się rejestracja, parking i lunch – tutaj znajdą Państwo wszystkie potrzebne informacje:

Wydarzenie: National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży
Termin: 13 września 2018 (czwartek)
Miejsce: Galeria PGE Narodowego na poziomie -1
Adres: al. Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa

Agenda wydarzenia z opisami prelekcji dostępna tutaj:

AGENDA KONGRESU SPRZEDAŻOWEGO

AGENDA KONGRESU MANAGERÓW
AGENDA NETWORKINGU

 

Koniecznie pobierzcie naszą aplikację eventową, w której znajdą Państwo szczegółową agendę, opisy prelegentów, będą mogli oddawać głosy na prelekcje oraz wypełnić ankietę – której wyniki pomogą nam przy konstruowaniu przyszłorocznej agendy National Sales Congress.

Aplikacja do pobrania pod tym linkiem

 

Od godziny 8:00 rejestracja uczestników w recepcji na poziomie 0

Prosimy o wydrukowanie biletów, które zakupili Państwo przez naszą stronę internetową.

Rejestracja uczestników będzie odbywać się wyłącznie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).

 

Wskazówki dojazdu:

Taksówką:

Bezpieczny i komfortowy dojazd i powrót z Kongresu zapewni Państwu EcoCar.
Wystarczy pobrać aplikację EcoCar, wpisać kod „NSC” i skorzystać z 10% rabatu na hasło „NSC”.
Aplikacja dostępna w sklepach Google Play i App Store:
Android
iOS

Samochodem:

Stadion jest położony przy Al. Ks. Poniatowskiego i ulicach Zielenieckiej, Siwca oraz Wybrzeże Szczecińskie. Parking:
Błonie – bezpłatnie (przed bramą 1), parking podziemny: płatny 25zł/brutto za cały dzień

Autobusem:
Przystanek Rondo Waszyngtona, linie: 102, 111, 117, 123, 128, 146, 147, 158, 166, 507, 509, 517, 521, N02, N22, N24, N72

Tramwajem:

Przystanek Rondo Waszyngtona, linie: 7, 8, 9, 22, 24, 45, 77

Kolejką:

Stacja Warszawa Stadion, pociągi SKM i Kolei Mazowieckich

Plan wydarzenia:

Strefa networkingowa:

Uczestnicy z biletami Gold i VIP mogą wziąć udział w sesjach networkingowych moderowanych przez Grzegorza Turniaka i Akademię Rekomendacji. Networking odbywa się w przerwach Kongresu – w wyznaczonej strefie.

 

Wyżywienie:

W ramach biletu VIP przysługuje Państwu lunch – w godzinach 12:00 – 13:30 w sali lunchowej.

W ramach biletów VIP i Gold przysługuje Państwu bufet w przerwie kawowej (napoje, ciastka), który dostępny będzie podczas wszystkich planowanych przerw – w strefie networkingu oraz w sali B.

Pozostali uczestnicy przekąski, napoje i lunch zapewniają sobie we własnym zakresie. Dla Państwa wygody na sali głównej uruchomimy punkt sprzedaży napojów i przekąsek. Będzie on znajdował się na tyłach konferencji.

W porze lunchowej polecamy zakup ciepłego posiłku w restauracji Chilii Bistro – znajdującej się na poziomie -1, zaraz przed wyjściem z Galerii, w której odbywa się Kongres.

//]]>