NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
Analiza potrzeb i nvc w sprzedaży
22 marca 2022
Sprzedaż B2B – proces dla zaawansowanych
30 marca 2022

Informacje organizacyjne NSC Warszawa VI

National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży

Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje organizacyjne dotyczące wydarzenia.

Termin: 7 kwietnia 2022 (czwartek)
Godziny: 08:00 (rozpoczęcie rejestracji) – 17:00
Miejsce: Centrum Konferencyjne Polin
Adres: Mordechaja Anielewicza 6, 00-157 Warszawa (wejście od ul. Zamenhofa)

Osoby wchodzące Wejściem Głównym do muzeum poddawane są kontroli bezpieczeństwa poprzez użycie bramek detekcyjnych oraz ręcznych wykrywaczy metali.

REJESTRACJA:

Czynna w godzinach 08:00 – 09:30. Rejestracja znajduje się przed wejściem na salę.

Jeśli kupowali Państwo bilet przez naszą stronę, prosimy o wydrukowanie go i okazanie na recepcji.

Jeśli dane uczestnika, którego Państwo zgłaszali uległy zmianie prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o takiej sytuacji, zgłaszając się na adres:

nationalsales@icevents.pl z dopiskiem NSC Warszawa

W przypadku, gdy kupowali Państwo udział przez nasz dział handlowy, rejestracja odbywa się na podstawie weryfikacji listy Uczestników, którą podawali Państwo w Załączniku 1. Jeśli nie wysyłali Państwo Załącznika 1 do umowy, prosimy o jego wypełnienie i przesłanie na adres nationalsales@icevents.pl

Rejestracja Uczestników będzie odbywać się na podstawie ważnego dokumentu tożsamości.

Poproś o załącznik >>

UWAGA! Rejestracja imienna! Rejestracja uczestników będzie odbywać się wyłącznie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).

Prosimy o przygotowanie przed rejestracją:
– ważnego dokumentu tożsamości
– biletu (w przypadku zakupu przez stronę) z widocznym QR kodem (wydruk lub na telefonie)

PROGRAM GODZINOWY KONGRESU NSC WARSZAWA:

08:00-09:30 Rejestracja uczestników
08:00-09:00 Śniadanie biznesowe + networking
09:30-09:45 Rozpoczęcie Kongresu
09:45-10:30 Jacek Walkiewicz: Pełna MOC w sprzedaży
10:30-10:45 Przerwa + networking (uczestnicy z biletami VIP i GOLD)

SCENA SPRZEDAŻ

10:45-11:25 Jerzy Zientkowski: Czy na pewno wszystko już było? Algorytmizacja storytellingowej sprzedaży
11:30-12:10 Nikolay Kirov: „Targować się umie każdy!” Czyżby?
12:10-13:40 Przerwa + networking (uczestnicy z biletami VIP i GOLD)
13:40-14:20 Tomasz Grzelak: Budowanie skutecznej argumentacji sprzedażowej
14:25-15:05 Tomasz Zagdan: Koniec ery handlowca „człowieka orkiestry”
15:05-15:35 Przerwa + networking (uczestnicy z biletami VIP i GOLD)
15:35-16:15 Joanna Wazowicz: Bieg szarpany, czyli słów kilka o motywacji w sprzedaży
16:20-17:00 Tomasz Michniewicz: Jak zjeść słonia, czyli co zrobić w obliczu wyzwania, które nas przerasta?

SCENA ZARZĄDZANIE (BILETY VIP)

10:45-11:25 Kaja Prystupa-Rządca: Zarządzanie energią rozproszonych zespołów sprzedażowych
11:30-12:10 Michał Bukowski: Chomik w złotym kółku, czyli kilka słów o losie osób zarządzających sprzedażą
12:10-13:40 Przerwa lunchowa + networking (uczestnicy z biletami VIP)
13:40-14:20 Mirosław Gajdek: Budowanie skutecznych zespołów sprzedaży w teorii umieszczonej w praktyce
14:25-15:05 Maciej Misztak: Specyfika pracy na rynkach zagranicznych
15:05-15:35 Przerwa + networking (uczestnicy z biletami VIP i GOLD)
15:35-16:15 Krzysztof Bazyl: Zarządzanie zespołem sprzedaży w nowej erze

MODEROWANY NETWORKING:

Od godziny 8:00 rozpoczyna się śniadanie biznesowe z moderowanym networkingiem biznesowym przez zespół Biznes Klub Polska.

Chętnych zapraszamy do nawiązywania biznesowych relacji. Moderacje networkingu będą odbywały się w każdej przerwie wydarzenia. Polecamy zabrać wizytówki!

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS WYDARZENIA:

Z uwagi na obecną sytuację wydarzenie zostało dostosowane do nowych wytycznych GiS i Ministerstwa Zdrowia, tj.:

  • Na miejscu będą punkty dezynfekcyjne w różnych miejscach obiektu
  • Znacznie zwiększymy częstotliwość dezynfekcji części wspólnych, klamek, poręczy, lad oraz toalet
  • Udostępnimy punkty zakupu maseczek ochronnych

Więcej informacji nt. bezpieczeństwa na wydarzeniu znajduje się pod tym linkiem: BEZPIECZEŃSTWO

 

SZATNIA:

Mogą Państwo pozostawić odzienie wierzchnie w szatni znajdującej się na poziomie 0. Szatnia jest bezpłatna.

PARKING:

Wokół budynku dostępny parking miejski płatny.

 

WYŻYWIENIE:

W ramach biletów VIP i GOLD przysługuje Państwu bufet w przerwie kawowej (napoje, ciastka), który dostępny będzie podczas wszystkich planowanych przerw – w strefie networkingu (bilety VIP i GOLD).

W ramach biletu VIP przysługuje Państwu lunch – w godzinach 12:10 – 13:40 w strefie VIP na poziomie 1.

Pozostali uczestnicy przekąski, napoje i lunch zapewniają sobie we własnym zakresie. Zakup napojów oraz ciepłego posiłku będzie możliwy w punkcie na terenie Centrum Konferencyjnego Polin – znajdującym się na poziomie 0 w restauracji.

 

SPONSORZY WYDARZENIA

SREBRNY SPONSOR

POLSKA AKADEMIA NEGOCJACJI I KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ

Szkolimy handlowców i kupców w zakresie analizy potrzeb, asertywności, empatycznej komunikacji i budowania fantastycznych relacji biznesowych. Uczymy leadershipu w procesie sprzedażowym i zakupowym. Pracujemy z celami i przekonaniami. Uwalniamy w ludziach potencjał pozwalający osiągać najlepsze możliwe w relacji rezultaty biznesowe. Dzielimy się 20-letnim doświadczeniem w zakupach korporacyjnych, sprzedaży B2B i przedsiębiorczości.

SREBRNY SPONSOR

RISE WITH US

Grzegorz Krupa „Rise with us” – profesjonalny konsultant i certyfikowany trener biznesu. Biznes & life coach ICF, mentor, mówca motywacyjny. Broker szkoleniowy i doradczy. Oficjalny partner Scotwork Negotiation oraz Catman – narzędzia digitalne. Współpracujący z Brian Tracy International oraz Piotr Malita Consulting. „Rise with us” zapewnia kompleksowe wsparcie dla działów Sprzedaży oraz HR oparte na 3 filarach: Consulting, Szkolenia i Narzędzia Digitalne.

PARTNER MERYTORYCZNY

KIROV STRATEGIC NEGOTIATORS

Wiodąca w Polsce firma szkoleniowo-konsultingowa specjalizująca się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych. Naszą misją jest podnoszenie efektywności w biznesie poprzez rozwój człowieka. Efektywnie szkolimy i rozwijamy w procesach mentoringowych i coachingowych liderów, menedżerów i specjalistów. W swojej pracy koncentrujemy się na trzech poziomach wprowadzenia zmiany do życia naszych klientów biznesowych i indywidualnych: dostarczamy wiedzę, ćwiczymy umiejętności i wspieramy wprowadzanie zmian w organizacji i w życiu osobistym.

WYSTAWCA

ROWERY JASID ANDRZEJ STANOWSKI

Rowery-Biurowe.pl – to kreatywne rowery przeznaczone do użytku w biurach, na eventach, piknikach, akcjach promocyjnych projektowane oraz budowane pod zamówienie klienta – zgodne z wystrojem biura, barwami firmy oraz indywidualnymi potrzebami. Podstawową funkcją każdego z naszych rowerów jest produkcja w 100% naturalnej oraz ekologicznej energii elektrycznej, którą użytkownik może wykorzystać np. do naładowania telefonu komórkowego.

WYSTAWCA

ERNST & YOUNG

EY Academy of Business istnieje na polskim rynku szkoleniowym od 1994 roku oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Wykładowcy mają doświadczenie zarówno akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Szkolenia organizowane są również dla firm w formule zamkniętej. EY Academy of Business, poza szkoleniami, oferuje także e-learningi oraz darmowe webinary.

WYSTAWCA

DIE BESTEN 99

Zespół Najlepszych – sprzedawców i marketingowców, skupionych na sprzedaży w Niemczech, Austrii oraz Szwajcarii. Liczba 99 wyznacza nam cel: rozkręcimy Twoją sprzedaż w maksymalnie 99 dni lub zwrócimy Ci 99% kosztów! Otrzymasz wsparcie zarówno w sprzedaży tradycyjnej, obsługiwanej przez doświadczonego handlowca, jak i w działaniach marketingowych, uwzględniających budowę strony internetowej oraz kreowanie kampanii reklamowych.

 

//]]>