NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
Najlepsze strategie marketingowe B2B po pandemii
27 października 2021
VI
Najbardziej merytorycznie o zarządzaniu sprzedażą. Czas na VI edycję National Sales Congress!
9 listopada 2021

Informacje organizacyjne NSC Hotels

Już 24 listopada spotkamy się podczas NSC Hotels w DoubleTree by Hilton w Warszawie. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia.

Termin: 24 listopada 2021 (środa)

Godziny: 08:00 (rozpoczęcie rejestracji) – 17:40

Miejsce: Double Tree by Hilton Warszawa – Wawer | I piętro

Adres: Skalnicowa 21, 04-797 Warszawa

ZNAJDŹ NAS NA MAPIE

REJESTRACJA:

Czynna w godzinach 08:00 – 09:40. Rejestracja znajduje się przed wejściem na salę.

Jeśli kupowali Państwo bilet przez naszą stronę, prosimy o wydrukowanie go i okazanie na recepcji.

Jeśli dane uczestnika, którego Państwo zgłaszali uległy zmianie prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o takiej sytuacji, zgłaszając się na adres:

nationalsales@icevents.pl z dopiskiem NSC Hotels

W przypadku, gdy kupowali Państwo udział przez nasz dział handlowy, rejestracja odbywa się na podstawie weryfikacji listy Uczestników, którą podawali Państwo w Załączniku 1. Jeśli nie wysyłali Państwo Załącznika 1 do umowy, prosimy o jego wypełnienie i przesłanie na adres nationalsales@icevents.pl

Rejestracja Uczestników będzie odbywać się na podstawie ważnego dokumentu tożsamości.

SZATNIA:

Mogą Państwo pozostawić odzienie wierzchnie w szatni znajdującej się na poziomie 0. Szatnia jest bezpłatna.

PARKING:

Na terenie obiektu dostępny jest bezpłatny parking naziemny. Istnieje możliwość zaparkowania blisko wejścia do hotelu.

WYŻYWIENIE:

W ramach biletu General przysługuje Państwu lunch – w godzinach 12:30 – 13:50 w sali restauracji na poziomie 0.

W ramach biletów Standard i General przysługuje Państwu bufet w przerwie kawowej (napoje, ciastka), który dostępny będzie podczas wszystkich planowanych przerw – w strefie networkingu.

Uczestnicy z biletem Standard będą mogli zakupić lunch w hotelowej restauracji.

BEZPIECZEŃSTWO NA KONGRESIE:

Uczestnikom przypominamy o:

  • Obowiązku noszenia maseczki bądź przyłbicy ochronnej
  • Pamiętaniu o dezynfekcji dłoni
  • Wypełnieniu ankiety epidemiologicznej (dostępna na miejscu)

MODEROWANY NETWORKING:

Od godziny 8:00 rozpoczyna się śniadanie biznesowe z moderowanym networkingiem biznesowym przez zespół Biznes Klub Polska.

Chętnych zapraszamy do nawiązywania biznesowych relacji. Moderacje networkingu będą odbywały się w każdej przerwie wydarzenia. Przypominamy o zabraniu zapasu wizytówek!

STREFA PARTNERÓW I WYSTAWCÓW

SREBRNY SPONSOR – Aqua System – Czysta woda, lepsze życie to dewiza, która kieruje naszą działalnością. Aqua System to wiodąca marka w dziedzinie uzdatniania, filtracji i dystrybucji wody oraz oczyszczania powietrza dla branży HoReCa w całej Polsce. Celem naszej firmy jest eliminowanie z codziennego użytku wody w jednorazowych plastikowych czy szklanych butelkach oraz pięciogalonowych dystrybutorach. Aqua System to zdrowie, komfort, ekologia oraz oszczędność czasu i pieniędzy.

SREBRNY SPONSOR FREENOW – to najlepsze rozwiązanie dla przejazdów taxi w Twojej firmie lub dla Twoich Klientów! Nasze rozwiązania dla branży HoReCa dostarczają wygodnych i niezawodnych narzędzi, umożliwiając im świadczenie wysokiej jakości usług. Oferujemy łatwe zamawianie taksówek (również w godzinach szczytu) oraz dostosowanie każdej rezerwacji do potrzeb gości – od rezerwacji z wyprzedzeniem po przejazdy na zaproszenie.

PARTNER TECHNOLOGICZNY – MERIZON – dostawca zaawansowanych systemów technologicznych i nowoczesnych rozwiązań multimedialnych dla branży hotelarskiej i sektora B2B.

WYSTAWCA – Sueno Cosmetics – polska marka kosmetyków hotelowych. Dostarczają najwyższej jakości kosmetyki, akcesoria toaletowe, kapcie oraz tekstylia do obiektów hotelowych w Polsce, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Francji i Litwie. W trosce o środowisko stworzyli serię produktów wykonanych z surowców naturalnych Sueno NATURALS, która podbija serca Klientów w Polsce i poza jej granicami.

WYSTAWCA – Centrum Badań i Dozoru Górnictwa Podziemnego – realizuje usługi badawczo-pomiarowe, ekspertyzowe i doradcze adresowane zarówno do firm górniczych, jak i do przedsiębiorstw i instytucji z górnictwem niezwiązanych, ale mogących czerpać korzyści ze specjalistycznych kompetencji i doświadczeń firmy.

Szeroki zakres oferowanych usług wdrażany jest z myślą o zagwarantowaniu klientom:

  • bezpieczeństwa związanego z eksploatacją urządzeń mechanicznych i elektrycznych
  • bezpieczeństwa pracy
  • bezpieczeństwa środowiska naturalnego.

AGENDA

08:00-09:40 Rejestracja uczestników + śniadanie biznesowe (i moderowany networking)

09:45-10:00 Powitanie ze sceny

10:00-10:45 Krzysztof Sarnecki10 konkretnych przykładów, które nie tylko pozwolą Ci podpisywać marżowe kontrakty, ale także zdystansują Cię od klasycznej konkurencji

SCENA SPRZEDAŻ (sala A; bilety Standard i General)

11:05-11:45 Arkadiusz Chludziński Sprzedaż nie jest dziełem przypadku. Czasy chaotycznych działań w sprzedaży się skończyły.

11:50-12:30 Marcin Sadło – Skuteczne zarządzanie portfolio własnych klientów korporacyjnych i sposoby na pozyskanie nowych

13:50-14:30 Agata Szparaga – Czy pandemia była przeszkodą, czy trampoliną w budowaniu relacji z Gośćmi?

14:35-15:15 Kaja Wachowska – Niedocenione ceny – pierwszy krok do świadomej sprzedaży

15:45-16:25 Joanna Kulesza, Tomasz Rybaczek

– Zmiany w procesie sprzedaży – jak zwiększyć przychody i budować trwałe relacje z gośćmi?

16:30-17:10 Sebastian Kotów – Psychologia sprzedaży

 

SCENA ZARZĄDZANIE (sala B; bilety General)

11:05-11:45 Marcin Gałązka Utrzymanie wysokiej retencji kluczowych pracowników działu sprzedaży

11:50-12:30 Miłosz Stanisławski – Wartości, misja i kultura – skuteczne zarządzanie zespołem sprzedażowym

13:50-14:30 Arkadiusz Chludziński Algorytmia Zarządzania – jak za pomocą algorytmów dążyć do przewidywalności w nieprzewidywalnym?

14:35-15:15 Agnieszka Maszner-Paprocka – Efektywne zarządzanie sprzedażą z perspektywy działu FK

15:45-16:25 Elżbieta Nitsze – Sprzedaż w hotelarstwie a wpływ kryzysu spowodowanego Covid-19. Jak robić to co wszyscy tylko lepiej?

16:30-17:10 Adam Bernacki – Skuteczne zarządzanie działem sprzedaży

 

CZĘŚĆ WSPÓLNA (sala A;  bilety Standard i General)

17:15-17:40 Debata – Przyszłość hotelarstwa – jak podnieść się po kryzysie?

Uczestnicy debaty:

Marcin Mączyński – sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Adam Bernacki – THE MAP Founder, Partner w British Management Institute. Wspiera firmy w transformacji działów sprzedaży skupiając się na rozwoju sprzedaży doradczej i kreowaniu wartości.

Agnieszka Maszner-Paprocka – Prezes Zarządu Spółki Grand Baltic sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w hotelu HAVET, Dyrektor Regionalny woj. zachodniopomorskiego w IGHP.

Elżbieta Nitsze – Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Dyrektor Regionalny IGHP dla województwa mazowieckiego.

Barbara Berndt – Generalny Dyrektor Sprzedaży sieci Hoteli ARCHE.

Prowadzący: Miłosz Stanisławski – Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PROGRU

 

POLECANE ARTYKUŁY:

Filtracja i dystrybucja wody dla branży HoReCa

Zmiany nieustannie zachodzą w naszym społeczeństwie. Pracujemy dużo, zarabiamy coraz więcej i niestety mamy coraz mniej czasu. Co za tym idzie coraz chętniej sięgamy po usługi gastronomiczne i hotelowe. Branża HoReCa to sektor o niezwykłym potencjale rozwoju oraz ważny element naszej gospodarki.

Czytaj więcej…

Automatyzacja obsługi Gościa

Jak stać się najlepszym sprzedawcą i zwiększać swoje cele sprzedażowe? Najlepsi sales managerowie trzymają się kilku kluczowych praktyk. Sprawdź pięć nawyków najlepszych sprzedawców.

Czytaj więcej…

Łatwe zarządzanie siecią w hotelach

Obecnie hotele to zaawansowanie technologicznie obiekty i trudno wyobrazić je sobie bez sieci komputerowej oraz Internetu. Niezawodnego Wi-Fi oczekują również goście. Rozbudowana infrastruktura sieciowa potrzebuje dobrego zarządzania – coraz częściej można to robić zdalnie, co przekłada się na realne oszczędności.

Czytaj więcej…

//]]>