NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
SAYRENT – usługi wynajmu aut nowych i używanych
9 września 2021
Walkiewicz
Walkiewicz, Sarnecki i inni. Działo się podczas NSC Wrocław
16 września 2021

Informacje dla Uczestników NSC Director

Już w najbliższy czwartek widzimy się na NSC Director!

Przypominamy najważniejsze informacje i jednocześnie prosimy o dosłanie brakujących danych – jeśli jeszcze tego Państwo nie zrobili.

Wydarzenie: NSC Director – Przywództwo w sprzedaży
Termin: 16 września 2021 (czwartek)
Godziny: 08:00 – (rozpoczęcie rejestracji) – 17:30
Miejsce: Double Tree by Hilton Warsaw
Adres: Skalnicowa 21, 04-797 Warszawa

ZNAJDŹ NAS NA MAPIE:

<iframe src=”https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d992.0204647952266!2d21.141357672976824!3d52.18577015640737!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x471ed2decd0b6709%3A0xb639a271e9d4c1cf!2sSkalnicowa%2021%2C%2004-797%20Warszawa!5e0!3m2!1spl!2spl!4v1631489678425!5m2!1spl!2spl” width=”600″ height=”450″ style=”border:0;” allowfullscreen=”” loading=”lazy”></iframe>

 

PROGRAM GODZINOWY KONGRESU NSC DIRECTOR:

08:00-08:50 Rejestracja uczestników + śniadanie biznesowe

09:45-10:00 Powitanie ze sceny

10:00-11:00 Jacek Walkiewicz – Pełna MOC Przywództwa

11:00-11:20 Przerwa

11:20-12:00 Radosław Żemło – Zarządzanie złożonymi strukturami w Organizacji

12:05-13:00 Jacek Santorski – Relacje i transakcje – integracja przeciwieństw w praktyce lidera nowoczesnej sprzedaży

13:00-14:00 Lunch

14:00-15:15 Wojciech Herra – Skuteczne zarządzanie zespołem rozproszonym – 12 zasad dla liderów skutecznych zespołów sprzedażowych

15:15-15:45 Przerwa

15:45-16:30 Maciej Misztak – Wypalenia zawodowego wśród polskich menedżerów sprzedaży – kluczowe czynniki stresu

16:30-17:15 Grzegorz Radłowski – GameChangerManagement czyli jak odnaleźć się w czasach zmian reguł gry rynkowej

REJESTRACJA:
Czynna w godzinach 08:00 – 10:00. Rejestracja znajduje się na piętrze 0

Jeśli kupowali Państwo bilet przez naszą stronę, prosimy o wydrukowanie go i okazanie na recepcji.
Jeśli dane uczestnika, którego Państwo zgłaszali uległy zmianie prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o takiej sytuacji, zgłaszając się na adres:
nationalsales@icevents.pl z dopiskiem NSC Director

W przypadku, gdy kupowali Państwo udział przez nasz dział handlowy, rejestracja odbywa się na podstawie weryfikacji listy Uczestników, którą podawali Państwo w Załączniku 1. Jeśli nie wysyłali Państwo Załącznika 1 do umowy, prosimy o jego wypełnienie i przesłanie na adres nationalsales@icevents.pl

Rejestracja Uczestników będzie odbywać się na podstawie ważnego dokumentu tożsamości.

Poproś o załącznik >>

UWAGA! Rejestracja imienna! Rejestracja uczestników będzie odbywać się wyłącznie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).

Prosimy o przygotowanie przed rejestracją:
– ważnego dokumentu tożsamości
– biletu (w przypadku zakupu przez stronę) z widocznym QR kodem (wydruk lub na telefonie)

 

MODEROWANY NETWORKING:

Od godziny 8:00 rozpoczyna się śniadanie biznesowe z moderowanym networkingiem biznesowym przez zespół Biznes Klub Polska.

Chętnych zapraszamy do nawiązywania biznesowych relacji. Moderacje networkingu będą odbywały się w każdej przerwie wydarzenia. Polecamy zabrać wizytówki!

 

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS WYDARZENIA:

Z uwagi na obecną sytuację wydarzenie zostało dostosowane do nowych wytycznych GiS i Ministerstwa Zdrowia, tj.:

  • Na miejscu będą punkty dezynfekcyjne w różnych miejscach obiektu
  • Znacznie zwiększymy częstotliwość dezynfekcji części wspólnych, klamek, poręczy, lad oraz toalet
  • Udostępnimy punkty zakupu maseczek ochronnych

Więcej informacji nt. bezpieczeństwa na wydarzeniu znajduje się pod tym linkiem: BEZPIECZEŃSTWO

Uczestnikom przypominamy o:

  • Zachowaniu bezpiecznej odległości pomiędzy innymi Uczestnikami (1.5 m)
  • Pamiętaniu o dezynfekcji dłoni
  • Wypełnieniu ankiety epidemiologicznej (dostępna na miejscu)

 

PARKING:

Na terenie obiektu dostępny jest bezpłatny parking naziemny. Istnieje możliwość zaparkowania blisko wejścia do hotelu.

 

NOCLEG:

Dla Uczestników wydarzenia przygotowaliśmy specjalną ofertę cenową na nocleg. Celem rezerwacji w preferencyjnej stawce proszę wysłać maila na adres: doubletreewarsaw.reservations@hilton.com

Podając hasło International Center of Events goście będą mogli rezerwować noclegi po ustalonych stawkach:
260 PLN+VAT ze śniadaniem za pokój do pojedynczego wykorzystania
325 PLN+VAT za dwuosobowy.

Rezerwacje dokonywane będą w miarę dostępności pokoi:
Hotel: https://www.doubletreewarsaw.pl/

 

SZATNIA:

Mogą Państwo pozostawić odzienie wierzchnie w szatni znajdującej się na poziomie 0. Szatnia jest bezpłatna.

 

WYŻYWIENIE:

W ramach biletu zawiera się przerwa kawowa ciągła we wszystkich przerwach wydarzenaich oraz lunch w restauracji na poziomie 0.

STREFA PARTNERÓW I WYSTAWCÓW:

Podczas wydarzenia będą mieli Państwo okazję zapoznać się z ofertą naszych partnerów. Będą obecni przez cały Kongres na swoich stoiskach:

COLUMBUS – Złoty Sponsor. Jesteśmy najczęściej wybieranym dostawcą domowej fotowoltaiki w Polsce – oferujemy nowoczesne i ekologiczne rozwiązania dla domów, firm i rolników. Dostarczamy kompleksową obsługę klienta oraz opiekę posprzedażową. Tworzymy zespół ludzi, którzy wierzą, że dzięki energii ze Słońca nasz świat może być lepszy – zarówno pod względem ekologii, jak i ekonomii.
Oferujemy Klientom dostęp do przyszłości – poprzez instalacje fotowoltaiczne, magazyny energii oraz pompy ciepła. Rozwijamy też rozwiązania dla elektromobilności.

SAYRENT – Partner Kongresu – stworzył unikatową w skali kraju ofertę zapewniającą mobilność osobom prywatnym i małym firmom. Umożliwia łatwy, szybki i bezpieczny dostęp do sprawdzonych samochodów, w formie wynajmu długoterminowego z kompleksową opieką i opcjonalnym wykupem. W pakiecie otrzymują Państwo m.in. ubezpieczanie, pełny serwis, assistance czy w razie nagłej awarii auto zastępcze.

AKADEMIA PSYCHOLOGII PRZYWÓDZTWA – Partner Kongresu – To intensywny, skondensowany program z obszaru psychologii biznesu dla top managerów, zarządzających przedsiębiorców oraz samodzielnej kadry średniego szczebla. Program nastawiony jest na pracę nad sobą w roli liderki/lidera, budowanie osobistego autorytetu, umacnianie morale zespołu/załogi, zarządzanie relacjami i zmianami w dynamicznym otoczeniu biznesowym. Realizowany od 2010 roku przez Grupę Firm Doradczych VALUES i Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

//]]>