NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
Zmiana miejsca wydarzenia – National Sales Congress
17 marca 2022
Analiza potrzeb i nvc w sprzedaży
22 marca 2022

Informacje dla Uczestników NSC Director

NSC Director – najważniejsze informacje.

Wydarzenie: NSC Director – Przywództwo w sprzedaży
Termin: 29 marca 2022 (wtorek)
Godziny: 08:00 – (rozpoczęcie rejestracji) – 17:15
Nastąpiła zmiana miejsca wydarzenia! Nowe miejsce: Sound Garden Hotel – Warszawa
Adres: Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa

 

PROGRAM GODZINOWY KONGRESU NSC DIRECTOR:

08:00-09:00 Rejestracja uczestników

08:00-09:30 Śniadanie biznesowe + networking

09:45-10:00 Rozpoczęcie Kongresu

10:00-11:00 Rocco A. Spencer: Termopile – czyli jak sprzedać pozornie przegraną sprawę? Czego uczy nas historia o znaczeniu przywództwa w kształtowaniu maksymalnej korzyści działu sprzedaży.

11:00-11:20 Przerwa + moderowany networking

11:20-12:50 Nikolay Kirov: Wpływ wartości osobistych na proces sprzedaży, czyli jak porozumiewamy się z partnerami w biznesie.

12:50-13:50 Przerwa lunchowa + networking

13:50-14:30 Sebastian Kotow: Psychologia Przywództwa

14:35-15:15 Iwona Golonko: Odwaga – staroświecka wartość czy niezbędna cecha lidera sprzedaży?

15:15-15:45 Przerwa + networking

15:45-16:25 Adam Bernacki: Nowy świat sprzedaży – zagrożenie, szansa czy sukces?

16:30-17:15 Paweł Motyl: Co łączy pewną konferencję prasową sprzed dwudziestu lat z nową rolą liderów sprzedaży?

REJESTRACJA:
Czynna w godzinach 08:00 – 10:00. Rejestracja znajduje się na piętrze 0

Jeśli kupowali Państwo bilet przez naszą stronę, prosimy o wydrukowanie go i okazanie na recepcji.
Jeśli dane uczestnika, którego Państwo zgłaszali uległy zmianie prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o takiej sytuacji, zgłaszając się na adres:
nationalsales@icevents.pl z dopiskiem NSC Director

W przypadku, gdy kupowali Państwo udział przez nasz dział handlowy, rejestracja odbywa się na podstawie weryfikacji listy Uczestników, którą podawali Państwo w Załączniku 1. Jeśli nie wysyłali Państwo Załącznika 1 do umowy, prosimy o jego wypełnienie i przesłanie na adres nationalsales@icevents.pl

Rejestracja Uczestników będzie odbywać się na podstawie ważnego dokumentu tożsamości.

Poproś o załącznik >>

UWAGA! Rejestracja imienna! Rejestracja uczestników będzie odbywać się wyłącznie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).

Prosimy o przygotowanie przed rejestracją:
– ważnego dokumentu tożsamości
– biletu (w przypadku zakupu przez stronę) z widocznym QR kodem (wydruk lub na telefonie)

 

MODEROWANY NETWORKING:

Od godziny 8:00 rozpoczyna się śniadanie biznesowe z moderowanym networkingiem biznesowym przez zespół Biznes Klub Polska.

Chętnych zapraszamy do nawiązywania biznesowych relacji. Moderacje networkingu będą odbywały się w każdej przerwie wydarzenia. Polecamy zabrać wizytówki!

 

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS WYDARZENIA:

Z uwagi na obecną sytuację wydarzenie zostało dostosowane do nowych wytycznych GiS i Ministerstwa Zdrowia, tj.:

  • Na miejscu będą punkty dezynfekcyjne w różnych miejscach obiektu
  • Znacznie zwiększymy częstotliwość dezynfekcji części wspólnych, klamek, poręczy, lad oraz toalet
  • Udostępnimy punkty zakupu maseczek ochronnych

Więcej informacji nt. bezpieczeństwa na wydarzeniu znajduje się pod tym linkiem: BEZPIECZEŃSTWO

 

PARKING:

Na terenie obiektu dostępny jest płatny parking podziemny.

 

NOCLEG:

Dla Uczestników wydarzenia przygotowaliśmy specjalną ofertę cenową na nocleg. Celem rezerwacji w preferencyjnej prosimy o kontakt indywidualny pod adresem: i.gromek@icevents.pl

 

SZATNIA:

Mogą Państwo pozostawić odzienie wierzchnie w szatni znajdującej się na poziomie 1. Szatnia jest bezpłatna.

 

WYŻYWIENIE:

W ramach biletu zawiera się przerwa kawowa ciągła we wszystkich przerwach wydarzenia oraz lunch w restauracji na poziomie 0.

 

//]]>