NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
hotele
RAPORT IGHP: hotele pod kreską. Bon turystyczny nie pomógł
17 września 2020
onboarding
Skuteczny onboarding pracowników. O czym pamiętać?
22 września 2020

Informacje organizacyjne

Już w najbliższy czwartek widzimy się na National Sales Congress!
Przypominamy najważniejsze informacje i jednocześnie prosimy o dosłanie brakujących danych – jeśli jeszcze tego Państwo nie zrobili.

Wydarzenie: National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży
Termin: 24 września 2020 (czwartek)
Godziny: 08:00 – (rozpoczęcie rejestracji) – 17:50
Miejsce: Wschodnia Galeria PGE Narodowego na poziomie -1
Adres: Al. Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa

 

REJESTRACJA:
Czynna w godzinach 08:00 – 08:45. Rejestracja znajduje się na poziomie -1, przed wejściem do Galerii.
Jeśli kupowali Państwo bilet przez naszą stronę, prosimy o wydrukowanie go i okazanie na recepcji.
Jeśli dane uczestnika, którego Państwo zgłaszali uległy zmianie prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o takiej sytuacji, zgłaszając się na adres:
nationalsales@icevents.pl
W przypadku, gdy kupowali Państwo bilet przez nasz dział handlowy, niezbędne jest podanie danych osobowych Uczestników. Jeśli nie wysyłali Państwo Załącznika 1 do umowy, prosimy o jego wypełnienie i przesłanie na adres nationalsales@icevents.pl

Poproś o załącznik >>

UWAGA! Rejestracja imienna! Rejestracja uczestników będzie odbywać się wyłącznie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).

 

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS WYDARZENIA:
Z uwagi na obecną sytuację wydarzenie zostało dostosowane do nowych wytycznych GiS i Ministerstwa Zdrowia, tj.:

  • Na miejscu będą punkty dezynfekcyjne w różnych miejscach obiektu
  • Znacznie zwiększymy częstotliwość dezynfekcji części wspólnych, klamek, poręczy, lad oraz toalet
  • Udostępnimy punkty zakupu maseczek ochronnych
  • Zwiększymy dystans społeczny pomiędzy Uczestnikami dzięki przemyślanemu ciągowi komunikacyjnemu, by ograniczyć zbędny kontakt pomiędzy wchodzącymi i wychodzącymi uczestnikami
  • Miejsca zostaną przypisane dla Uczestników – o miejscu w danym sektorze decyduje kolejność rejestracji.

Więcej informacji nt. bezpieczeństwa na wydarzeniu znajduje się pod tym linkiem: BEZPIECZEŃSTWO

Uczestnikom przypominamy o:

  • Obowiązku noszenia maseczki bądź przyłbicy ochronnej
  • Zachowaniu bezpiecznej odległości pomiędzy innymi Uczestnikami (1.5 m)
  • Pamiętaniu o dezynfekcji dłoni
  • Wypełnieniu ankiety epidemiologicznej (dostępna on-line oraz na miejscu)

Wypełnienie ankiety epidemiologicznej jest OBOWIĄZKOWE dla każdego uczestnika Kongresu zgodnie z zaleceniami GIS. Aby wejść na Kongres należy okazać POTWIERDZENIE wypełnienia ankiety epidemiologicznej.
Po wysłaniu ankiety on-line na skrzynkę mailową przychodzi potwierdzenie. Jeżeli nie pojawiło się w skrzynce głównej prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM.

Wypełnij ankietę >

 

Jak dotrzeć na National Sales Congress?
Kongres odbywa się we wschodniej Galerii PGE Narodowego (od Al. Zielenieckiej). Wchodząc bramą nr 1 lub nr 2, znajdują się Państwo na poziomie -4. Aby dotrzeć do recepcji muszą Państwo wejść po schodach na piętro -1 lub wjechać windą na poziom -1 (winda w tunelu). Po wejściu na teren PGE Narodowego proszę kierować się na poziom -1 do recepcji National Sales Congress.

Taksówką:
Podjazd pod bramę nr 1.

Samochodem:
Stadion jest położony przy Al. Ks. Poniatowskiego i ulicach Zielenieckiej, Siwca oraz Wybrzeże Szczecińskie.

Parking: Błonie – bezpłatnie (przed bramą 1) – wjazd od ul. Zamoyskiego lub Siwca, parking podziemny: płatny 25zł/brutto za cały dzień (parking na poziomie -3, strefa żółto-zielona) – wjazd od ul. Wybrzeże Szczecińskie (brama 6)

Autobusem:
Przystanek Rondo Waszyngtona, linie: 102, 111, 117, 123, 128, 146, 147, 158, 166, 507, 509, 517, 521, N02, N22, N24, N72. Wejście bramą nr 2.
Tramwajem:
Przystanek Rondo Waszyngtona, linie: 7, 8, 9, 22, 24, 45, 77. Wejście bramą nr 2.

Kolejką:
Stacja Warszawa Stadion, pociągi SKM i Kolei Mazowieckich. Wejście bramą nr 1.

APLIKACJA: 
Państwa opinie odnośnie prelekcji są dla nas niezmiernie ważne. Na podstawie Państwa ocen i wypowiedzi w ankiecie będziemy mogli zaplanować kolejne edycje wydarzeń.
Polecamy pobranie naszej aplikacji eventowej, w której znajdą Państwo szczegółową agendę, mapę, opisy prelegentów, będą mogli oddawać głosy na prelekcje oraz wypełnić ankietę.
1. Wyszukaj w AppStore lub GooglePlay aplikację organizatora IC Events i ją pobierz
2. Wyszukaj w aplikacji nazwę eventu „National Sales Congress”
3. Sprawdź jak dojechać, śledź agendę, oceniaj wystąpienia prelegentów i zostaw swoją opinię w ankiecie.
Aplikacja będzie dostępna od jutra pod tym linkiem:

STREFA NETWORKINGOWA:
Uczestnicy z biletami VIP, Gold Plus i Gold mogą wziąć udział w sesjach networkingowych moderowanych przez Artura Sójkę i Biznes Klub Polska. Networking odbywa się w przerwach Kongresu – w wyznaczonej strefie.

STREFA PARTNERÓW:
Tu mogą Państwo zapoznać się z ofertą naszych wystawców oraz Partnerów. Lista wystawców znajduje się na mapie oraz w aplikacji eventowej.

SZATNIA:
Mogą Państwo pozostawić odzienie wierzchnie w szatni znajdującej się na poziomie -2. Szatnia jest bezpłatna.

WYŻYWIENIE:
W ramach biletu VIP przysługuje Państwu lunch – w godzinach 13:00 – 14:00 w sali lunchowej. Podczas rejestracji odbiorą Państwo voucher upoważniający do wejścia do sali lunchowej.
W ramach biletów VIP, Gold Plus i Gold przysługuje Państwu bufet w przerwie kawowej (napoje, ciastka), który dostępny będzie podczas wszystkich planowanych przerw – w strefie networkingu (bilety VIP i Gold Plus).
Pozostali uczestnicy przekąski, napoje i lunch zapewniają sobie we własnym zakresie. Zakup napojów oraz ciepłego posiłku będzie możliwy w punkcie Sodexo – znajdującym się na poziomie w Galerii, w której odbywa się Kongres (oznaczony na mapie).
UWAGA: z uwagi na obostrzenia GiS, SODEXO przyjmuje zamówienia na ciepłe posiłki na dzień przed wydarzeniem. Jeśli będą chcieli Państwo skorzystać z takiej formy lunchu prosimy o zamówienie posiłków pod tym linkiem (od poniedziałku):

ZAMÓWIENIA >>

Zamówienie musi zostać złożone i opłacone z jednodniowym wyprzedzeniem, odbiór w godzinach lunchu z punktu sprzedaży.

 

PROGRAM:

 

STREFA WYSTAWCÓW:
Podczas wydarzenia będą mieli Państwo okazję zapoznać się z ofertą naszych partnerów. Będą obecni przez cały Kongres na swoich stoiskach:
NEXITY – spółka, która dostarcza rozwiązania pozwalające użytkownikom pojazdów elektrycznych ładować się w dowolnym miejscu bez ograniczeń i jakichkolwiek barier. To uniwersalne i elastyczne rozwiązanie do prowadzenia biznesu w elektro mobilności dla każdego, kto tylko posiada albo chciałby posiadać stacje ładowania.
QUEST CHANGE MANAGERS – Zespół konsultantów, którzy pomagają firmom w osiąganiu coraz lepszych rezultatów i w dynamicznym rozwoju.
RE/MAX POLSKA – Największa na świecie sieć biur nieruchomości założona ponad 45 lat temu. Dzisiaj RE/MAX to ponad 7500 biur, 120 000 agentów obecnych w 100 krajach na świecie. Franczyzowe biuro nieruchomości RE/MAX to samodzielny biznes prowadzony przy wsparciu globalnego giganta! Każde biuro działa niezależnie w ramach sprawdzonego i wiarygodnego systemu.
LIVESPACE – Livespace CRM wspiera w procesowym realizowaniu mistrzowskich strategii sprzedaży małe, średnie i duże firmy. Wypróbuj i przekonaj się sam – podczas rejestracji wpisz kod rabatowy: NSC2020 a otrzymasz 20% zniżki na 60 dni korzystania (ważny do 10.10.2020). Keep calm & sell smarter!
KIROV STRATEGIC NEGOTIATORS – Kursy negocjacji, budowania relacji w zespole i z partnerami w biznesie oraz zarządzania energią własną i zespołu.
AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO – Na stoisku można porozmawiać na temat studiów MBA i studiów podyplomowych.
AVIVA – Doradztwo w zakresie ubezpieczeń i Pracowniczych Planów Kapitałowych.
JAKUB B. BĄCZEK – Stoisko z możliwością zakupu książek autorstwa Jakuba B. Bączka

 

 

 

 

//]]>