NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
Pozyskiwanie leadów
Pozyskiwanie leadów. Pięć skutecznych sposobów
7 lipca 2021
sprzedaż
5 wielkich zmian w sprzedaży w ostatnich latach
16 lipca 2021

Działanie odpowiedzią na kryzys. To główna oś dyskusji NSC Hotels

NSC Hotels

Przy pozytywnych założeniach hotele odrobią straty spowodowane pandemią w 2022/2023 roku. Mimo luzowania obostrzeń branża nadal zmaga się z kryzysem. Jak sobie z nim radzić? Co robić, by ochronić swój biznes przed kolejnymi wstrząsami? To główna oś dyskusji najbardziej merytorycznego eventu NSC Hotels.

Pandemiczne wyjałowienie branży hotelarskiej

Dane z lutego 2021: pracę w branży hotelarskiej straciło ponad 100 tysięcy osób.
Dane z maja 2021: straty sięgają 500 milionów miesięcznie
Dane z czerwca 2021: zapaść finansowa spowodowana przez pandemię przy pozytywnym scenariuszu zostanie odrobiona w 2022/2023 roku

Problemy z utrzymaniem miały zarówno mniejsze obiekty, jak i hotelarscy potentaci. Skurczył się rynek najmu krótkoterminowego (upadłość Wolska Aparthotel), ucierpiały condohotele. Milionowe straty każdego miesiąca na swoim koncie odnotowywał Tadeusz Gołębiewski, właściciel jednych z największych hoteli w Polsce. Przetrwał dzięki zaciągnięciu milionowych kredytów na swoją działalność.

Sytuacja branży hotelarskiej w pandemii. Pierwsze zyski dopiero w 2022 roku?

Czy sytuacja hoteli polepszyła się po ponownym otwarciu obiektów? Początkowo nie, bowiem w maju nadal odnotowywały straty. Czerwiec przyniósł zmniejszenie obostrzeń do 75 procent obłożenia plus osoby zaszczepione. To nadal jednak blokuje właścicieli obiektów przed możliwością pełnego zarobku mimo sprzyjającej sytuacji pandemicznej. Wszystkie działania w hotelach nadal odbywają się rzecz jasna w reżimie sanitarnym.

Jesień szansą na pełne otwarcie?

Z jednej strony pozytywny scenariusz zakłada, że już w wakacje obiekty będą mogły być otwarte na komplet gości. Nie wiadomo jednak, czy faktycznie tak się stanie. Dlaczego? Ponieważ pojawił się kolejny, jeszcze bardziej zaraźliwy szczep koronawirusa nazwany Delta, który już wywołał spekulacje odnośnie do kolejnego lockdownu. Jego widmo jest dość często przywoływane mimo tego, że obecnie chorych przybywa około 100-150 na niekiedy kilkadziesiąt tysięcy testów dziennie.

W teorii do jesieni odporność zbiorowa Polaków powinna być duża, jednak bardzo trudno (co nie jest nowością) przewidzieć kolejne „zapobiegawcze” ruchy rządu. Możliwe, że złota polska jesień przyciągnie kolejną falę turystów do hoteli. To jednak bardzo optymistyczny scenariusz.

Branża hotelarska w kryzysie. Straty mogą sięgać 500 milionów w miesiąc!

National Sales Congress Hotels dyskusją o przyszłości branży

Premierowa edycja NSC Hotels odbyła się w zeszłym roku mimo obostrzeń. To był najważniejszy głos odnoszący się do branży funkcjonującej w czasie pandemii. Sukces tamtego wydarzenia zdopingował organizatorów do poszerzenia pola do dyskusji o przyszłości branży hotelarskiej w Polsce. Już 21 września w Warszawie odbędzie się kolejna odsłona eventu.

To jedyne w Polsce wydarzenie dedykowane zagadnieniu sprzedaży w branży hotelarskiej. Podzielone zostało na dwie dedykowane różnym grupom docelowym sceny:
– „Zarządzanie”
– „Sprzedaż”

W gronie prelegentów znaleźli się najlepsi mówcy i eksperci w Polsce. Krzysztof Sarnecki powie prelekcję na temat „10 konkretnych przykładów, które nie tylko pozwolą Ci podpisywać marżowe kontrakty, ale także zdystansują Cię od klasycznej konkurencji”. Elżbieta Nitsze wskaże zależność na linii „Sprzedaż w hotelarstwie a wpływ kryzysu spowodowanego Covid-19. Jak robić to co wszyscy tylko lepiej?”. Wojciech Herra z kolei pokaże „Błędy i pułapki negocjacyjne – jak panować nad procesem i przebiegiem negocjacji”.

Pełny plan wydarzenia można sprawdzić na stronie internetowej: nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2

Srebrnym Sponsorem wydarzenia jest Aqua System. Partner Technologiczny to Morizon, a Partnerzy Merytoryczni to IGHP i HotelMania.

National Sales Congress Hotels
21 września 2021, DoubleTree by Hilton, Warszawa

Zarejestruj się więc już teraz! 

Partnerami wydarzenia są IGHP, Hotelmania i Merizon.

Sprawdź nas także na Facebooku:

National Sales Congress

//]]>