NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ

Sprzedaż w branży hotelowej

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI • PROGRAM DEDYKOWANY BRANŻY HOTELOWEJ
W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej. Tylko trwałe relacje z Klientami są w stanie uodpornić branżę hotelarską przed kolejnym kryzysem.

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącego rynku hotelarstwa stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.
NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów jak i kadry zarządzającej. Premierowa edycja odbyła się w październiku 2020 gromadząc blisko 200 znakomitych hotelarzy z całej Polski.

Jak sprzedawać w dobie permanentnego kryzysu?

Jak budować trwałe relacje z klientami?

Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?

Jak zwiększać marżowość sprzedaży?

Jak zmienił się proces sprzedaży przez covid-19?

Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej branży. Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.

Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów Merytorycznych: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz Hotelmania


NSC HOTELS. SPRAWDŹ INFORMACJE ORGANIZACYJNE

CZYTAJ WIĘCEJ (LINK)

Dla kogo jest NSC Hotels?

4
GENERAL MANAGEROWIE
3
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
1
BANQUET/CONVENTION SALES MANAGEROWIE
2
SALES MANAGEROWIE
5
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY

Filary NSC Hotels

Filary NSC Hotels

Agenda 2021

Wydarzenia wspólne na uczestników "Scena Sprzedaż" i "Scena zarządzanie"
SCENA SPRZEDAŻ
SCENA ZARZĄDZANIE

 

08:00-09:40

Rozpoczęcie rejestracji i śniadanie biznesowe

Networking moderowany przez Biznes Klub Polska
09:40-10:00

Rozpoczęcie Kongresu

STRATEGIA SPRZEDAŻY
SCENA SPRZEDAŻ
SCENA ZARZĄDZANIE

 

10:00-10:45

10 konkretnych przykładów, które nie tylko pozwolą Ci podpisywać marżowe kontrakty, ale także zdystansują Cię od klasycznej konkurencji

Krzysztof Sarnecki

- Dlaczego w Europie w hotelarstwie nie ma jeszcze wysokiej konkurencyjności?
- Jak zwiększać marżowość sprzedaży?
- Rywalizacja czy motywacja?

BIO Prelegenta
rozwiń
Krzysztof Sarnecki - Prezes Zarządu. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach wielu zarządów firm. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i strategii marketingowej. Trener umiejętności negocjacyjnych, zakupowych i sprzedażowych oraz doradca wielu średnich i dużych polskich i zagranicznych firm oraz międzynarodowych korporacji w USA i w Polsce.
NEGOCJACJE
SCENA SPRZEDAŻ
SCENA ZARZĄDZANIE

 

17:15-17:40

Przyszłość hotelarstwa - jak podnieść się po kryzysie?

Debata wieńcząca program przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży aktywnie działających w branży hotelowej, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy kwestię sprzedaży w czasach kryzysu w branży hotelarskiej.

Uczestnicy debaty:
Marcin Mączyński - sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W latach 2007 - 2013 pracował w sieci hoteli Gromada, gdzie był m.in. dyrektorem centralnego biura sprzedaży i marketingu oraz dyrektorem biura hoteli. Od 2014 do 2016 r. pełnił funkcje menedżerskie w Grupie Trip, m.in. doradcy zarządu Grupy Trip i wiceprezesa zarządu hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce. Od wielu lat udziela się czynnie w organizacjach samorządowych sektora hotelarsko-turystycznego.

Barbara Berndt - Generalny Dyrektor Sprzedaży sieci Hoteli ARCHE. Z hotelarstwem związana jest od ponad 15 lat. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w takich sieciach jak Qubus Hotel, Radisson Blu, Best Western, PURO Hotels czy Hilton. Od 2013 roku w ramach swojej firmy consultingowej miała okazję otwierać i zarządzać 4-gwiazdkowymi hotelami niezależnymi oraz sieciowymi, a także rozwojem biznesu w wielu obiektach takich marek jak Hilton czy Best Western.

Adam Bernacki - THE MAP Founder, Partner w British Management Institute. Wspiera firmy w transformacji działów sprzedaży skupiając się na rozwoju sprzedaży doradczej i kreowaniu wartości. Expert, trener i konsultant z 24 letnim doświadczeniem zdobywanym na 3 kontynentach. Na swoim koncie ma ponad 10000 godzin warsztatowych.

Agnieszka Maszner-Paprocka - Prezes Zarządu Spółki Grand Baltic sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w hotelu HAVET, Dyrektor Regionalny woj. zachodniopomorskiego w IGHP. Ekonomistka z wykształcenia, ukończyła Wyższą Szkołę Bankową w Toruniu oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku finanse i rachunkowość. W okresie ostatnich dwóch lat ukończyła studia podyplomowe na kierunku psychologia w zarządzaniu organizacjami wraz z certyfikacją – certyfikat Franklin University oraz na kierunku zarządzenie nieruchomościami.

Elżbieta Nitsze - Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Dyrektor Regionalny IGHP dla województwa mazowieckiego. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych Dyrektorów Generalnych hoteli w Polsce.

Prowadzący: Miłosz Stanisławski - Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence.

SCENA SPRZEDAŻ

SALA A (bilety Standard i General)
NEGOCJACJE
SCENA SPRZEDAŻ

 

11:05-11:45

Sprzedaż nie jest dziełem przypadku. Czasy chaotycznych działań w sprzedaży się skończyły.

Arkadiusz Chludziński

- Jak za pomocą algorytmów zbudować przewidywalność własnych procesów sprzedaży i zwiększyć prawdopodobieństwo osiągnięcia rezultatu?
- Machina sprzedaży w czterech kluczowych obszarach funkcjonalnych sprzedawcy.
- Jak wyłaniać [i po co wyłaniać] najskuteczniejsze zachowania i czynności w sprzedaży w branży hotelowej?
- Analiza własnych procesów sprzedaży w pandemicznym świecie jako punkt krytyczny w drodze do osiągania rezultatów.
- Jak mierzyć i analizować efektywność procesu sprzedaży?

BIO Prelegenta
rozwiń
Arkadiusz Chludziński - Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator), PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team) oraz Sandler Training Polska (Senior Consultant). Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykłada na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.
STRATEGIE SPRZEDAŻY
SCENA SPRZEDAŻ

 

11:50-12:30

Skuteczne zarządzanie portfolio własnych klientów korporacyjnych i sposoby na pozyskanie nowych

Marcin Sadło

- co zrobić aby poszerzyć portfolio klientów?
- odpowiednia weryfikacja klientów pod kątem produktu? Czy nasza uwaga powinna skupiać się na każdym?
- czy każdy klient oczekuje od nas tego samego? Właściwa komunikacja to podstawa.
- jak skutecznie współpracować z klientami w dobie covid-19?

BIO Prelegenta
rozwiń
Marcin Sadło - dyrektor sprzedaży Leonardo Hotels Warsaw z 15 letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej. Wiedzę nabywał przechodząc przez każdy dział hotelu: recepcja, dział rezerwacji indywidualnej i grupowej, konferencje a na końcu sprzedaż. Po 10 letniej przygodzie w InterContinental Warsaw objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży pierwszego hotelu marki Leonardo w Polsce. Od 2017 roku wprowadzał hotel na krajowy rynek i budował struktury sprzedaży. Praktyczne pozyskiwanie klienta i budowanie bazy od zera. Od marca 2021 zarządz sprzedażą już dwoma hotelami sieci Leonardo Hotels – do portfolio dołączył hotel NYX Warsaw.
SPRZEDAŻ OPARTA NA WARTOŚCI
SCENA SPRZEDAŻ

 

13:50-14:30

Czy pandemia była przeszkodą, czy trampoliną w budowaniu relacji z Gośćmi?

Agata Szparaga

- Komunikacja w oparciu o wartości i emocje
- Jak budować poczucie bezpieczeństwa?
- Jak pandemia wpłynęła na jakość obsługi?
- Czy wrócimy do warunków rezerwacji sprzed pandemii?

BIO Prelegenta
rozwiń
Agata Szparaga - Hotelarz z 11-letnim doświadczeniem. Posiada doświadczenie w pracy w działach operacyjnych: gastronomia, sprzedaż bankietów i konferencji oraz przede wszystkim zarządzanie zespołami recepcji i rezerwacji oraz guest relations. Zdobywała doświadczenie w luksusowych markach takich jak Sofitel, Radisson Collection czy obecnie Hotele SPA Dr Irena Eris na stanowisku Kierownika ds. Recepcji i Sprzedaży odpowiadając za grupę 3 hoteli. Również wykładowca w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula oraz Akademii Leona Koźmińskiego.
STRATEGIE CENOWE
SCENA SPRZEDAŻ

 

14:35-15:15

Niedocenione ceny – pierwszy krok do świadomej sprzedaży

Kaja Wachowska

- powrót do podstaw w gąszczu ofert konkurencji
- wartość kompleksowej analizy
- czy to co było „zawsze” jest aktualne dziś?
- sprzedawca, który wie więcej – świadomość kosztów w generowaniu zysku
- świadome decyzje kluczem do efektywnej sprzedaży

BIO Prelegenta
rozwiń
Kaja Wachowska - od 2018 General Manager Kraków Airport Hotel. Z branżą hotelarską związana jest od 13 lat. Swoją drogę zawodową rozpoczęła w 2008 roku jako Sales Coordinator w hotelu Novotel Kraków Centrum, gdzie w kolejnych latach pracowała jako Corporate Sales Manager. Karierę kontynuowała w Euro-Hotele Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za wyniki sprzedażowe w segmencie korporacyjnym dwóch hoteli przynależących do sieci Hilton Worldwide – DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center oraz Hampton by Hilton Kraków. W czerwcu 2016 rozpoczęła pracę w balickim Hilton Garden Inn Kraków Airport – kierując działem sprzedaży i marketingu. Odpowiadała za realizację planów sprzedażowych oraz budowanie wizerunku hotelu i restauracji L’atmosphere.
STRATEGIE SPRZEDAŻY
SCENA SPRZEDAŻ

 

15:45-16:25

Zmiany w procesie sprzedaży - jak zwiększyć przychody i budować trwałe relacje z gośćmi?

Joanna Kulesza, Tomasz Rybaczek

- co zmienił covid w procesie sprzedaży?
- sprzedaż bezpośrednia kluczem do uniknięcia kryzysu
- ocena jakości obsługi zapytań pobytowych przez gości w polskich hotelach – co działa, co należy zmienić?
- case study Artis Loft Hotel

BIO Prelegenta
rozwiń
Joanna Kulesza - hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. podczas pracy w OST Gromada. Przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki Revenue & Front Office Managera. Od 4 lat w zespole Profitroom wspiera hotele w optymalizacji sprzedaży bezpośredniej. Prywatnie i zawodowo dużo podróżuje, odkrywa ciekawe zakątki - źródła inspiracji do codziennej pracy. Fanka quizów, zagadek i statystyk. Tomasz Rybaczek - od ponad 5 lat zarządza Artis Loft Hotel w Radziejowicach. Z hotelarstwem związany od 12 lat, m.in. pełniąc funkcję dyrektora Hotelu Luxor i Best Western Agit Hotel. W obu przypadkach uczestniczył w pre-openingu obiektów, wprowadzając je na rynek oraz odpowiadając za marketing i rozwój marki. Na początku 2016 roku związał się na stałe z Artis Loft Hotel w Radziejowicach. Jako Dyrektor Generalny skupił się na budowaniu marki, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych oraz marketingowych. Wciąż poszerza swoją wiedzę biorąc aktywny udział w konferencjach oraz szkoleniach branżowych w całej Polsce. Również sam chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem z innymi.
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
SCENA SPRZEDAŻ

 

16:30-17:10

Psychologia sprzedaży

Sebastian Kotów

- Dlaczego nie wierzyć praktykom sprzedaży i unikać iluzji bezwartościowych rad
- Dlaczego większość rad na temat sprzedaży jest bezwartościowa ?
- Dlaczego pokładamy naiwną wiarę w praktyków i wierzymy, że ich rady są skuteczne ?
- Czym jest coś o czym "nie wiemy, że nie wiemy" co jest największą przeszkodą w osiąganiu celów ?

BIO Prelegenta
rozwiń
Sebastian Kotow - Psycholog zarządzania, przedsiębiorca i wykładowca akademicki. Swoja karierę rozpoczynał od pracy w finansach i bankowości. W kolejnych latach zajął się doradztwem strategicznym, szkoleniami, badaniami i popularyzowaniem psychologii w biznesie. W ciągu ostatnich 20 lat pracował w 13 krajach na świecie piastując funkcje eksperckie i menedżerskie – członka zarządu i prezesa w międzynarodowych firmach (m.in. FranklinCovey czy Door Group S.A.).

SCENA ZARZĄDZANIE

SALA B (bilety General)
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY
SCENA ZARZĄDZANIE

 

11:05-11:45

Utrzymanie wysokiej retencji kluczowych pracowników działu sprzedaży

Marcin Gałązka

- kluczowi pracownicy – kim są i dlaczego są tak ważni w biznesie
- relacje/atmosfera a motywacja i chęć zmian – dlaczego wszystko jest zależne od siebie
- badania postaw i opinii pracowników – przeprowadzenie/wnioski/realizacja
- strategia utrzymania pracowników

BIO Prelegenta
rozwiń
Marcin Gałązka - Dyrektor generalny Sound Garden Hotel Airport w Warszawie, poprzednio projekt manager zajmujący się otwarciami hoteli (Golden Tulip Warsaw Airport, Szumy Park Hotel), dyrektor generalny i zastępca dyrektora w sieci Louvre Hotels Group. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął ponad 20 lat temu w warszawskim Marriott, następnie pracował Irlandii w nowo otwartym hotelu Marriott Druids Glen Resort & Country Club oraz Ritz Carlton Powerscourt, gdzie także uczestniczył w jego otwarciu (w między czasie task force w The Shelbourbe Autograph Collection w Dublin). Po powrocie do Polski rozpoczął pracę w hotelu Courtyard by Marriott na Okęciu, gdzie doszedł do stanowiska kierownika ds. obsługi gości, Następnie dyrektor ds. operacyjnych w Sound Garden Hotel Airport, z którym związany był od otwarcia hotelu. Współzałożyciel oraz prezes polskiej sekcji Międzynarodowego Stowarzyszenia Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych (A.I.C.R. Polska).
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
SCENA ZARZĄDZANIE

 

11:50-12:30

Wartości, misja i kultura - skuteczne zarządzanie zespołem sprzedażowym

Miłosz Stanisławski

Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence. Nagrodzony tutułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power

BIO Prelegenta
rozwiń
Miłosz Stanisławski - Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence. Nagrodzony tutułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
SCENA ZARZĄDZANIE

 

13:50-14:30

Algorytmia Zarządzania – jak za pomocą algorytmów dążyć do przewidywalności w nieprzewidywalnym?

Arkadiusz Chludziński

- Wspólne „robienie”, czy tworzenie warunków, dzięki którym zespół sprzedaży osiąga rezultaty? Za co zarządzający pobierają wynagrodzenie?
- Sprawne działania zarządzających kluczem do odrobienia strat z 2020 i początku 2021.
- Czy wiesz, że sprzedawcy poświęcają tylko 11% swojego czasu antenowego na właściwe działania sprzedażowe? Rola zarządzających w usprawnieniu kluczowych procesów biznesowych.
- Algorytm 1.4.16 i słynna machina sprzedaży. Co mają ze sobą wspólnego?
- Pi, KPI, KRI – o wskaźnikach efektywności w sprzedaży słów kilka. Czy ważne i dlaczego ważne?

BIO Prelegenta
rozwiń
Arkadiusz Chludziński - Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator), PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team) oraz Sandler Training Polska (Senior Consultant). Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykłada na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
SCENA ZARZĄDZANIE

 

14:35-15:15

Efektywne zarządzanie sprzedażą z perspektywy działu FK

Agnieszka Maszner-Paprocka

- Prowadzenie księgowości – przykry obowiązek czy doskonałe narzędzie do zarzadzania sprzedażą?
- Inwestycje w kadry - jak szkolić zespół by sprzedaż miała sens?
- Zarządzanie sprzedażą, a jej wpływ na zysk – co zrobić by Twój zespół robił dobrą sprzedaż i generował założony zysk – o sztuce odpuszczania i analizowania
- Przewrotnie o wskaźnikach – jeden wskaźnik, różne wnioski i czy zawsze liczy się %?

BIO Prelegenta
rozwiń
Agnieszka Maszner-Paprocka – Prezes Zarządu Spółki Grand Baltic sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w hotelu HAVET, Dyrektor Regionalny woj. zachodniopomorskiego w IGHP. Ekonomistka z wykształcenia, ukończyła Wyższą Szkołę Bankową w Toruniu oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku finanse i rachunkowość. W okresie ostatnich dwóch lat ukończyła studia podyplomowe na kierunku psychologia w zarządzaniu organizacjami wraz z certyfikacją – certyfikat Franklin University oraz na kierunku zarządzenie nieruchomościami.
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
SCENA ZARZĄDZANIE

 

15:45-16:25

Sprzedaż w hotelarstwie a wpływ kryzysu spowodowanego Covid-19. Jak robić to co wszyscy tylko lepiej?

Elżbieta Nitsze

- Czy dziś sprzedaży wygląda inaczej niż przed marcem 2020? Jeżeli tak to co się w niej zmieniło?
- Gdzie szukać wzrostu efektywności sprzedażowej skoro wszystkie hotele mają podobne narzędzia i techniki sprzedażowe?
- Jaki ślad na rynku biznesowym zostawi kryzys spowodowany COVID-19 i kiedy możemy się spodziewać jego odbudowania?
- Czy klienci hoteli będą mieli takie same potrzeby? Co będzie należało zmienić w relacjach biznesowych, jak zmienią się dokumenty, umowy?
- Omówimy również najbardziej aktualne rekomendacje sprzedażowe wynikające z obowiązujących w danej chwili przepisów – szanse i ryzyka.

BIO Prelegenta
rozwiń
Elżbieta Nitsze - Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Dyrektor Regionalny IGHP dla województwa mazowieckiego. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych Dyrektorów Generalnych hoteli w Polsce. Trener hotelarstwa, prelegent i moderator tematycznych konferencji branżowych, autorka artykułów prasy branżowej, ekspert w dziedzinie zarządzania systemowego biznesem hotelowym oraz efektywną sprzedażą.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
SCENA ZARZĄDZANIE

 

16:30-17:10

Skuteczne zarządzanie działem sprzedaży

Adam Bernacki

Adam Bernacki - THE MAP Founder, Partner w British Management Institute
Wspiera firmy w transformacji działów sprzedaży skupiając się na rozwoju sprzedaży doradczej i kreowaniu wartości. Expert, trener i konsultant z 24 letnim doświadczeniem zdobywanym na 3 kontynentach. Na swoim koncie ma ponad 10000 godzin warsztatowych. www.themap.pl

BIO Prelegenta
rozwiń
Adam Bernacki - THE MAP Founder, Partner w British Management Institute. Wspiera firmy w transformacji działów sprzedaży skupiając się na rozwoju sprzedaży doradczej i kreowaniu wartości. Expert, trener i konsultant z 24 letnim doświadczeniem zdobywanym na 3 kontynentach. Na swoim koncie ma ponad 10000 godzin warsztatowych.

Bądź na bieżąco z NSC Hotels!


Chcesz wziąć udział w Kongresie Sprzedaży NSC Hotels? Ostatnie dostępne bilety

 

Dlaczego warto wziąć udział w NSC Hotels?

1
Elitarne grono Uczestników (150 miejsc), osób nastawionych na rozwój i zapoznawanie z najnowszymi trendami w sprzedaży i zarządzaniu

• Poznasz techniki, które przełożą się na lepszą efektywność w pozyskiwaniu klientów a poprzez to na większe zyski dla hotelu

• Zdobędziesz wiedzę, jak utrzymywać wartościowych klientów i zapewnić wysoki przychód nawet poza sezonem

• Skorzystasz z jedynego w Polsce programu Kongresu w całości poświęconemu sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży hotelowej

1
• Dowiesz się, jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co przełoży się na osiąganie wyższych wyników finansowych

• Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów

• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach i jak utrzymać wyspecjalizowanych pracowników w hotelu

• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w elitarnym gronie uczestników Kongresu

POPRZEDNIA EDYCJA

STREFA PARTNERÓW



Miejsce, które umożliwia porównanie oferty dedykowanej branży hotelarskiej, skierowanej do kadry zarządzającej.

Podczas NSC Hotels dostępne są następujące rodzaje świadczeń dla firm:

4
STOISKA WYSTAWIENNICZE (TYLKO 10 STOISK)

2
PAKIETY SPONSORSKIE

1
PAKIETY WIĘKSZEJ WIDOCZNOŚCI REKLAMOWEJ

3
ŚWIADCZENIA USTALONE INDYWIDUALNIE



KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW I PARTNERÓW:

Bezpośrednie dotarcie do kadry zarządzającej i osób decyzyjnych w branży hotelowej, odpowiedzialnych za wdrażanie nowych rozwiązań
Oszczędność czasu i redukcja kosztów dzięki efektywnej kampanii reklamowej NSC Hotels
Kreowanie prestiżu i wizerunku własnej marki
Widoczność Państwa firmy w towarzystwie doświadczonych i uznanych ekspertów i praktyków biznesu z branży hotelarskiej

ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW


//]]>