Mistrzowskie strategie sprzedaży

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI
Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw mniejszym i średnim przedsiębiorstwom oraz każdemu, kto pragnie się rozwijać się w sprzedaży stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży.

Inspiracja i techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Państwa sprzedaż i sukces zawodowy.

Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów: Koźmiński Executive Business School oraz Kirov Strategic Negotiatiors
 

Dla kogo jest National Sales Congress?

5
WSZYSTKIE OSOBY PRACUJĄCE Z KLIENTAMI B2B
2
SPECJALIŚCI DS. SPRZEDAŻY
3
MANAGEROWIE SPRZEDAŻY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA
1
DYREKTORZY SPRZEDAŻY
4
WŁAŚCICIELE FIRM I PRZEDSIĘBIORCY

KONGRES SPRZEDAŻOWY

SCENA GŁÓWNA (bilety VIP, Gold i Silver)
08:00

Rejestracja uczestników

Rejestracja na poziomie 0.

 
08:45

Otwarcie Kongresu

Prowadzący - Maciej Kautz.

 
09:00

Swoją drogą

Tomasz Michniewicz
Dziennikarz, reportażysta, fotograf, organizator wypraw i ekspedycji. Autor pięciu bestsellerowych, nagradzanych reportaży książkowych. Autor programu podróżniczego “Inny świat” w telewizji TTV i audycji “Mapa świata” w Radiu Zet (a wcześniej “Reszty świata” w Jedynce i “Trójka Przekracza Granice” w Trójce). Laureat nagrody National Geographic Traveler, statuetki Osobowość Roku 2019 oraz czterech statuetek na festiwalu sztuki mediów i podróży Mediatravel. Członek jury Kolosów, najważniejszej nagrody podróżniczo-eksploratorskiej w Polsce.
Podejmuje się trudnych i niebezpiecznych projektów reporterskich. Rozbił kongijsko-zambijski gang przemytników kości słoniowej i został wpuszczony na pokład łodzi Mel Fisher’s Treasures, najsłynniejszej ekipy poszukiwaczy skarbów na świecie. Opisywał fundamentalizm muzułmański w północnym Pakistanie i źródła przestępczości w Johannesburgu, operacje polskich sił specjalnych, metody zawodowych oszustów kasyn w Las Vegas i praktyki czarnej magii w Afryce Centralnej.
W USA otrzymał pozwolenie na wejście do San Quentin, więzienia o maksymalnym rygorze przeznaczonego dla najgroźniejszych przestępców. Jako jeden z nielicznych europejskich dziennikarzy podróżował swobodnie po Arabii Saudyjskiej oraz dostał się do partyzanckiego obozu nepalskich maoistów.

 
 

Technologia i człowiek- symbioza kluczem do zwiększenia efektywności procesu sprzedażowego

Małgorzata Gala
Specjalista do spraw rozwoju biznesu z ponad 12 letnim doświadczeniem w sprzedaży. Aktywnie zaangażowana podczas etapów wzrostu takich brandów jak sieci klubów Gold's Gym, Jatomi Fitness oraz platformy SaaS do zarządzania Perfect Gym Solutions.
Skupia się na takich zagadnieniach jak ścieżka klienta z wykorzystaniem technologii, efektywne dopasowywanie oraz wykorzystywanie dostępnych na rynku narzędzi oraz strategia pozyskiwania klientów.
Jej głównym celem jest rozwój biznesu poprzez wzrost generowanych przychodów oraz poprawa jakości oferowanych produktów i usług. Jest mówcą na międzynarodowych wydarzeniach, bierze udział w dyskusjach dotyczących najnowszych trendów i wykorzystania technologii w branży sportowej.

 
 

Budowanie skutecznej argumentacji w rozmowach z partnerami w biznesie

Nikolay Kirov
Wykładowca na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators”, był wieloletnim dyrektorem ds. strategii i rozwoju Kozminski Executive Business School. Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie, zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią. Od 23 lat ponad 100 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów MBA w ALK. Prowadzi „Akademię negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości w biznesie” oraz studia podyplomowe „Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży”. Instruktor Calligraphy Health System - Calligraphy Yoga - odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk.

 
 

Zakres tematyczny: techniki i proces sprzedaży

Krzysztof Sarnecki
Prezes Zarządu, Partner QUEST Change Managers. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach wielu zarządów firm. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i strategii marketingowej. Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Enterpreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management. Autor książki „NIELINEARNOŚĆ, czyli jak konkurować w środowisku Chaosu. Nowoczesna inżynieria skuteczności w komunikacji, edukacji, zarządzaniu, sprzedaży i negocjacjach”. Prowadzi i współprowadzi negocjacje lub przygotowuje zespoły negocjacyjne. Jest trenerem umiejętności negocjacyjnych, zakupowych i sprzedażowych oraz doradcą wielu średnich i dużych polskich i zagranicznych firm oraz międzynarodowych korporacji w USA i w Polsce.

 
 

Jak pozyskać 60% klientów, do których zimna sprzedaż 1-1- nie wystarczy

Barbara Piasek
- zrozumiesz jak w jedną godzinę zamknąć nawet kilkadziesiąt transakcji
- poznasz najskuteczniejszą metodę sprzedaży jeden do wielu
- nauczysz się mocno poszukiwanej nowej kompetencji wśród sprzedawców
CEO Evenea. Seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym, współzałożyciel marek: Wolves Summit, Wolves Gate, See Bloggers, IncredBots. Pracując wcześniej w takich firmach jak m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik zdecydowała się zbudować pierwszą firmę, która była drogą pełną wyzwań, co po niemal dwóch latach skończyło się 7-cyfrową lekcją. Wyciągając lekcje z tego doświadczenia, zmieniła sposób rozwijania biznesów, dzięki czemu jej stale rosnące firmy, przyciągają klientów z ponad 60 rynków globalnie, czy mają ponad 48 mln zasięgu online. Projekty w jej rękach nabierają tempa. Zdanie „nie da się” nie istnieje w jej słowniku. Lider, sprzedawca relacyjny, buduje silne organizacje nastawione na stałe podnoszenie kompetencji i szybkie skalowanie.

 
 

Wszystko co ważne, jest tuż pod słowami. Jak podnosić słowa w sprzedaży

Tomasz Zieliński
Podczas wystąpienia opowiem o tym co dzieje się pomiędzy dwoma osobami w dialogu, z czego mogą wynikać pewne zachowania podczas rozmowy/negocjacji, jak reagować na te zachowania, jak budować zaufanie rozmówcy i jak pytać – czyli czy na każde pytanie warto odpowiadać. Pokażę jak budować przestrzeń w której podczas zadawania odpowiednio ukierunkowanych pytań poznajemy prawdziwą motywacje klienta do zakupu, która przeważnie komunikowana jest w sposób niejasny/zawiły. Odszyfrowanie jej sprawia, że finalizacje sprzedaży przejmuje tak naprawdę klient.
Praktyk posiadający 23 letnie doświadczenie w sprzedaży. Pracując w pięciu międzynarodowych korporacjach przeszedł wszystkie możliwe szczeble w strukturach sprzedaży, zaczynając od doradcy, przez kierującego zespołem sprzedażowym, kończąc na zarządzaniu strukturą składającą się z kilku regionów obejmujących znaczną część kraju.
Przedsiębiorca uwalniający potencjał sprzedażowy swoich klientów, specjalizujący się w podnoszeniu efektywności i optymalizacji procesów sprzedażowych i komunikacyjnych w firmach. Autor wielu projektów wdrażających najwyższe standardy w zespołach pracowniczych i menadżerskich. Systematycznie publikuje swoje teksty na łamach prasy branżowej. Mentor Wyższej Szkole Bankowej. Prezes i założyciel Akademii Komunikacji.

 
 

Social Selling & Sales Navigator = duet idealny

Dagmara Pakulska
Masz już dość tradycyjnych form sprzedaży? Postaw na social selling we wsparciu ze strony Sales Navigatora na LinkedIn. Po mojej prezentacji to narzędzie nie będzie mieć przed Tobą absolutnie żadnych tajemnic, a Twoja sprzedaż wzniesie się na całkowicie nowy poziom.
Dagmara Pakulska - Manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki. Z zawodu oraz z pasji tworzy strategie marketingowe zarówno dla marek lokalnych, jak i ogólnopolskich. Od sześciu lat dzieli się wiedzą w ramach licznych konferencji i szkoleń, jak również na czołowych polskich uczelniach: AGH, WSE oraz UŁ. W portfolio szkoleniowym Dagmary Pakulskiej znajdują się m.in. takie marki jak Idea Hub, Idea Bank, Sprawny Marketing, Shell, PAH, BIK, ŁKS czy TVN. Interesuje się szeroko pojętą tematyką social media. Dlatego też chętnie prowadzi zajęcia na uczelniach oraz szkolenia obejmujące swym zakresem takie platformy, jak: Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Periscope, Snapchat czy Tinder. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się najświeższymi informacjami z branży marketingowej.

 
 

Zakres tematyczny: techniki sprzedaży, sprzedaż produktów luksusowych

Sylwia Gajek-Zielińska
Praktyk z niemal 10-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości, trener Akademii RE/MAX Polska, jej pasją jest spełnianie marzeń innych o własnym domu, firmując się hasłem #sprzedajęmarzenia. Od lat pomaga z sukcesem agentom RE/MAX Polska w starcie w nieruchomościach, szkoli również na zewnętrznych wydarzeniach branżowych.
Jest czynnym agentem nieruchomości będącym w czołówce najlepszych agentów RE/MAX w Polsce. Prekursor i zwolennik pracy z Klientami na umowach na wyłączność.
Zwyciężczyni konkursu Najlepsze Video Nieruchomości 2019 podczas XI Europejskiej Konferencji RE/MAX Europe.
Wiedzę czerpie od najlepszych międzynarodowych trenerów uczestnicząc w europejskich konferencjach m.in. w Rzymie, Lizbonie, Amsterdamie i na Majorce.

 
 

Debata NSC Best Practices

Debata wieńcząca program przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży oraz właścicieli firm, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy m.in. kwestie takie jak trendy i innowacje w sprzedaży - sprzedaży w firmach 4.0, wpływu technologii na sprzedaż, współpraca między działami marketingu i sprzedaży.

 
 

Zakres tematyczny: motywacja w biznesie i sporcie

Ogłoszenie prelegenta wkrótce
 

 


Chcesz wziąć udział w Kongresie sprzedażowym?

KONGRES MANAGERÓW

SALA B (bilety VIP)
 

Mistrzowskie strategie zarządzania

Bez dobrego lidera nawet najlepsze zespoły handlowe mogą osiągać przeciętne wyniki. Jak motywować pracowników i na co zwracać uwagę będąc managerem?

Odpowiedź znajdą Państwo w profesjonalnych wykładach dla managerów, które dostarczą Państwu praktycznej wiedzy z zakresu skutecznego zarządzania zespołem i planowania strategii sprzedaży.

 
09:50

Salesforce of the future - najnowsze trendy w zarządzaniu sprzedażą

Tomasz Miłosz
Z branżą HR związany od ponad 22 lat. Karierę zaczynał od stanowiska konsultanta ds. rekrutacji, poprzez stanowisko menedżera działu HR w General Electric Company, gdzie po przejściu przez program rozwoju kadry kierowniczej został menedżerem działu wynagrodzeń i świadczeń w GE Money Bank w Niemczech, a następnie regionalnym starszym menedżerem ds. wynagrodzeń i świadczeń w GE Money na Europę Środkową w Szwajcarii. Następnie, jako Dyrektor ds. rozwoju organizacji i zatrudnienia, był odpowiedzialny za zarządzanie rozwojem talentów w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w GE Money.
Po powrocie do Polski został liderem ds. integracji zasobów ludzkich i był odpowiedzialny za integrację zasobów ludzkich GE Money Bank i Banku BPH. Po fuzji został mianowany Dyrektorem ds. zarządzania talentami w Banku BPH.
Od 2010 roku przez ponad 9 lat był związany z sektorem usług doradczych. Najpierw jako dyrektor Działu Kapitału Ludzkiego w PwC Polska, a od 2015 roku jako regionalny dyrektor działu kapitału ludzkiego na Europę Centralną i Wschodnią.
Posiada certyfikat executive coach wydany przez AoEC. Studiował także w Niemczech w Fachhochschule Stralsund.
 
 

Zakres tematyczny: zarządzanie sprzedażą,

Dariusz Czarnecki
Od ponad 20 lat jest trenerem z zakresu analizy finansowej i finansów korporacyjnych. Trener w Grupie ODITK. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego i podyplomowych studiów z Bankowości Inwestycyjnej na London Guildhal University. Doświadczenie zdobywał jako, analityk finansowy w biurze maklerskim, Project Manager, przedsiębiorca, wykładowca finansów i ekonomiki przedsiębiorstw na uczelniach wyższych (min. Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, Wyższa Szkoła Bankowa) . Jest autorem biznes planów przedsięwzięć inwestycyjnych, wycen wartości przedsiębiorstw, audytów i wdrożeń systemów controllingu finansowego.
 
 

Zakres tematyczny: budowanie i utrzymanie skutecznych zespołów sprzedażowych. Motywacja zespołu

Radosław Żemło
Właściciel Leadership Academy i dyrektor sprzedaży w Grupie Pracuj, członek Rady Nadzorczej dla Columbus Energy. Posiada 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Tener biznesu, coach i mentor. W ramach projektu LA określa strategię dla właścicieli firm i dyrektorów zarządzających. Wspiera w budowie efektywnych zespołów poprzez zwiększanie zaangażowania i określanie efektywnych sposobów komunikacji.
Absolwent Akademii Pedagogicznej – Politologia i Nauki Społeczne, Ican Institute – Strategic Lidership Academy, Szkoły Moredator - Coaching, Obecnie studiuje na Politechnice Krakowskiej & Central Connecticut State University – program Executive Master of Business and Administration (MBA).
Ekspert w wydawnictwie – Nowa Sprzedaż. Prywatnie – pasjonat himalaizmu, sportu, motoryzacji, lotnictwa i psychologii.
 
 

Zakres tematyczny: zarządzanie działami handlowymi

Andrzej Borczyk
Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE, m.in. Mars, Microsoft i Grupa Żywiec S.A.
Absolwent Wydziału Chemii oraz Studium Zarządzania i Biznesu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. W niedługim czasie awansował na stanowisko Dyrektora Regionu i był odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój kompetencji w dziale sprzedaży. Następnie koordynował operacje sprzedażowe na stanowisku Sales Operations Manager. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Manager. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie i systemy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE. Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. Rolę tę pełnił do 2016 roku. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach. Do Grupy Żywiec dołączył w kwietniu 2016r. na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu.
 
12:30-13:45

Networking biznesowy i przerwa lunchowa

 
 
 

Zakres tematyczny: zarządzanie sprzedażą bezpośrednią, dynamika sprzedaży w kryzysie

Edyta Kurek
Wiceprezes Herbalife na Europę Centralną i Wschodnią oraz Bliski Wschód. Od 25 lat piastuje kierownicze stanowiska w międzynarodowych korporacjach. Pracowała w 30 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Centralnej Azji. Ma doświadczenie w takich branżach jak nowe technologie, IT, wellness, branża kosmetyczna czy sprzedaż bezpośrednia.
Jest Członkiem Rad Nadzorczych w polskich i międzynarodowych firmach. W latach 2011-2013 pełniła funkcję Przewodniczącej Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej oraz Członka Zarządu Rosyjskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej w latach 2015-2017. Jako ekspert w dziedzinie wystąpień publicznych pojawia się na scenie przed dużym audytorium. Największe, przed którym wystąpiła liczyło ponad 10 tysięcy osób.
Ma dwie ogromne pasje: wielokulturowość i jej wpływ na biznes oraz ludzie i ich potencjał. Żeby móc efektywniej wspierać ich w rozwoju, ukończyła podyplomowe studia coachingu na Uniwersytecie SWPS. Współtworzyła program i była wykładowcą na Studiach Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
 
 

Zakres tematyczny: zarządzanie sprzedażą

Adam Bernacki
 
15:50-17:05

Przerwa networkingowa. Powrót na scenę główną: debata NSC Best Practices

 
 


Chcesz wziąć udział w Kongresie Managerów?

STREFA NETWORKINGU

SALA C (bilety VIP i Gold)
Stanley Milgram w swoim eksperymencie o nazwie "Świat jest mały", empirycznie potwierdził hipotezę, że członkowie jakiejkolwiek dużej społeczności mogą być powiązani poprzez sieci pośrednich znajomych.
I tak na przykład, od prezydenta Stanów Zjednoczonych dzieli nas maksymalnie
SZEŚĆ STOPNI ODDALENIA!
Oznacza to, że dzięki pośrednim relacjom znanych nam osób jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego z kim chcielibyśmy nawiązać współpracę.
Networking biznesowy podczas NSC z pewnością otworzy dla Państwa wiele możliwości kontaktów i dotarcia nawet do najtrudniejszych klientów.
Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów
 


Chcesz wziąć udział w spotkaniach networkingowych?

//]]>