NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
sprzedaż
5 wielkich zmian w sprzedaży w ostatnich latach
16 lipca 2021
sales
Zwiększ sprzedaż i zarządzaj efektywniej. Dołącz do National Sales Congress
16 lipca 2021

Jedyny event o sprzedaży w branży hotelarskiej. National Sales Congress Hotels

Hotels

21 września 2021 roku w Warszawie odbędzie się jedyny w Polsce event poświęcony sprzedaży w branży hotelarskiej. Zarejestruj się już dziś na National Sales Congress Hotels.

W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej. Tylko trwałe i niekiedy wykraczające poza standardy relacje z klientami są w stanie uodpornić branżę hotelarską na kolejny kryzys.

Branża hotelarska w kryzysie. Straty mogą sięgać 500 milionów w miesiąc!

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. National Sales Congress Hotels łączy najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelarskiej.
To jedyny w Polsce event w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów, jak i kadry zarządzającej. Pierwsza edycja wydarzenia odbyła się w momencie, gdy obiekty liczyły pierwsze straty związane z pandemią. Kolejna otwiera się na permanentny kryzys, który dotknął branżę i daje odpowiedzi na to, jak przyczynić się do rozwoju biznesu.

Najważniejsze zagadnienia National Sales Congress Hotels

Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości. Druga edycja National Sales Congress Hotels poświęcona zostanie największym wyzwaniom tego sektora gospodarki:
– w jaki sposób sprzedawać w dobie kryzysu
– jak budować relacje z klientami na lata
– jak sprzedawać więcej w formacie b2b
– sposoby, by zwiększać marże i jednocześnie przyciągać klientów
– co zrobić, by zabezpieczyć swoją markę na okoliczność kolejnych obostrzeń

Sytuacja branży hotelarskiej w pandemii. Pierwsze zyski dopiero w 2022 roku?

Program National Sales Congress Hotels

Na najbardziej palące pytania w branży hotelarskiej na scenie „Sprzedaż” i „Zarządzanie” odpowiedzą:
– Krzysztof Sarnecki – „10 konkretnych przykładów, które nie tylko pozwolą Ci podpisywać marżowe kontrakty, ale także zdystansują Cię od klasycznej konkurencji”
– Agnieszka Maszner-Paprocka – „Efektywne zarządzanie sprzedażą z perspektywy działu FK”
– Małgorzata Kalinowska-Klimek – „Sprzedaż – reaguj na zmiany”
– Elżbieta Nitsze – „Sprzedaż w hotelarstwie a wpływ kryzysu spowodowanego Covid-19. Jak robić to co wszyscy tylko lepiej?”
– Miłosz Stanisławski – „Wartości, misja i kultura – skuteczne zarządzaniem zespołem sprzedażowym”
– Wojciech Herra – „Błędy i pułapki negocjacyjne – jak panować nad procesem i przebiegiem negocjacji”
– Arkadiusz Chludziński – „Sprzedaż nie jest dziełem przypadku. Czasy chaotycznych działań w sprzedaży się skończyły”

Debata Ekspercka: Przyszłość hotelarstwa – jak podnieść się po kryzysie?

Debata na temat przyszłości branży hotelarskiej zwieńczy National Sales Congress Hotels. Jej uczestnikami będą Marcin Mączyński – sekretarz generalny oraz członek zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, Michał Kozak – Prezes zarządu, Hotel Arłamów i Elżbieta Nitsze – Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie. Tę część programu poprowadzi Miłosz Stanisławski – profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego.

W dyskusji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy. Będzie to szansa porozmawiania o tym, jak biznes radził sobie w dobie covid-19 i o tym, co zmienić, by stać się odporny na kryzysy.

National Sales Congress Hotels
21 września 2021, Warszawa
ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ

Partnerami wydarzenia są IGHP, Hotelmania i Merizon.

Sprawdź nas także na Facebooku:

National Sales Congress

//]]>