Mateusz Grzesiak

Dr Mateusz Grzesiak jest wykładowcą, przedsiębiorcą i konsultantem biznesu. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 14 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Napisał 14 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 500 tysięcy fanów.

 

Jacek Walkiewicz

Psycholog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 500 firm. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykłady na TEDx umieszczone na YouTube mają ponad 3.5 miliona odsłon. Autor książek: „Rozmyślnik Jacka Walkiewicza”, „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”. Ta ostatnia została nagrodzona w konkursie miesięcznika Charaktery ( nagroda Teofrasta ) za najpopularniejsza książkę psychologiczną napisaną w 2013 roku.

 

Michał Leszek

Twórca najbardziej wyrazistej marki na rynku elektroniki - Kruger&Matz. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Informatyka i Ekonometria. Swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiał w finansach przedsiębiorstw w AVON, Ernst&Young oraz Deloitte, gdzie zajmował się analizami finansowymi i transakcjami fuzji i przejęć. Kolejne doświadczenia zbierał na rynkach finansowych w Saxon Financials oraz własnej firmie TWL Capital. Po udanej karierze w finansach w 2010 roku zdecydował się na zmianę drogi zawodowej i powrót do rodzinnej firmy Lechpol gdzie jako współwłaściciel i dyrektor marketingu stworzył Kruger&Matz – najbardziej wyrazistą markę na rynku polskiej elektroniki. Jego marzeniem jest by Kruger&Matz stał się marką globalną. Prywatnie pasjonat muzyki, psychologii i rozwoju duchowego oraz wyścigów motocyklowych.

 

Wojciech Herra

Mówi o sobie, że przede wszystkim jest sprzedawcą. Jeśli jest coś co naprawdę lubi robić to właśnie sprzedaż. Uwielbia podjąć decyzję, że „ta i ta firma będzie moim Klientem”, a następnie przeprowadzić cały proces sprzedaży od zdefiniowania osób decyzyjnych, przez dotarcie i umówienie spotkania z kluczowym decydentem, przez przeprowadzenie serii rozmów handlowych, aż po negocjacje i podpisanie kontraktu. Kocha adrenalinę związaną ze ściganiem się z konkurencją. Poza tym jest przedsiębiorcą. Prowadzi butikową firmę szkoleniowo-doradczą oferującą swoim Klientom rozwiązania ukierunkowane na zwiększenie efektywności sprzedaży. Klientami są głównie duże firmy i międzynarodowe korporacje. W związku z czym od zawsze sprzedaje do Klientów biznesowych i korporacyjnych. Przeszedł przez wszystkie etapy rozwoju. Od młodszego konsultanta i umawiania spotkań z Klientami swoim starszym kolegom, poprzez konsultanta, senior konsultanta, aż po partnera międzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej na Polskę.
Motto Wojciecha Herry to „Ludzie komplikują sprawy, z obawy przed prostymi rozwiązaniami”. Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi pokazując, że sprzedaż do Klientów biznesowych naprawdę jest prosta … tylko trzeba ją zrozumieć.

 

Martin Lewandowski

Właściciel federacji KSW, współtwórca polskiego MMA, Człowiek biznesu, który do sukcesu doszedł metodą prób i błędów, a jego doświadczenie sięga od współpracy z agencjami marketingowymi, poprzez organizację eventów, prowadzenie firmy poligraficznej i punktów usługowych, pracę zagranicą po organizację największej w Europie Gali MMA.

 

Jakub Cyran

Nagradzany prelegent i przedsiębiorca z ogromnym praktycznym doświadczeniem. Współautor książki Biblia eBiznesu 2, wykładowca na Politechnice Białostockiej (studia podyplomowe, Marketing internetowy). A przede wszystkim praktyk i jeszcze raz praktyk. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja roku oraz Narzędzie generujące sprzedaż (Ekomersy 2014 i 2015) oraz był finalistą konkursu Aulery (2015). Dzisiaj pomaga firmom zarabiać, jako konsultant i trener. Z jego usług korzysta m.in. Google.

 

Nikolay Kirov

Wykładowca na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators”, był wieloletnim dyrektorem ds. strategii i rozwoju Kozminski Executive Business School. Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie, zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią. Od 20 lat ponad 50 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów MBA w ALK. Prowadzi „Akademię negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości w biznesie” oraz studia podyplomowe „Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży”. Instruktor Calligraphy Health System - Calligraphy Yoga - odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk.

 

Ewa Błaszczak

Mentor LIDERÓW i ZESPOŁÓW. Wierzy, że sukces zaczyna się na literę „Z”: Zaufanie+Zespół+Zaangażowanie+Zwinność. Jest profesjonalnym mówcą, Tedx Speakerem, liderem, ekspertem zarządzania i komunikacji, Professional Scrum Masterem, ekspertem Design Thinking, wykładowcą Uniwersytetu L. Koźminskiego w Warszawie, executive business coachem, Superwizorem Coachingu w International Coaching Community, team coachem, finansistką, specjalistką transfer pricing, doradcą podatkowym nr 09979 oraz wielką fanką Davida Kelley'ego, Brene Brown i C.G.Junga.
Zarządzanie to jej chleb powszedni - przez lata przygotowywała programy rozwojowe dla około 5.000 liderów rocznie. Spędziła setki godzin pomagając liderom wzrastać, OSIĄGAĆ CELE, budować skuteczne ZESPOŁY, kreować i zarządzać ZMIANAMI, uruchamiać ZAANGAŻOWANIE i INNOWACYJNOŚĆ oraz KULTURĘ AGILE.
Jest autorką książek
· "Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka”
· "Angażujący lider. Angażuj, żebyś nie musiał motywować"

 

Andrzej Cichocki

Efektywny manager budujący swoją skuteczność od ponad 27 lat dzięki świadomym decyzjom i konsekwencji. Jest praktykiem – karierę w branży ubezpieczeń rozpoczynał od stanowiska agenta. Zwiększał obszar swojego wpływu na organizację dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju siebie a dzięki temu efektywności zarządzanych zespołów. Skupiony na tym, aby nie tylko budować niekonwencjonalne struktury sprzedażowe ale też rozważnie koordynować współpracę na wszystkich poziomach ich hierarchii. Swój sukces zawdzięcza kompleksowemu projektowaniu innowacyjnych strategii sprzedażowych oraz zarządzaniu nimi w oparciu o związki synergiczne. Andrzej Cichocki poza swoją działalnością menadżerską, jest aktywnym life coachem, wykładowcą i trenerem biznesu, na swoim koncie ma ponad 30.000 przeszkolonych osób. Jest autorem książek, wielu publikacji prasowych mających na celu uświadomienie wagi kodeksu etycznego i inteligencji emocjonalnej w biznesie, jak również twórcą programów szkoleniowych mających na celu budowanie w ludziach umiejętności właściwego i świadomego zarządzania samym sobą. Poza biznesem Andrzej jest kapelanem więzienny, w tym niezwykłym środowisku pełni swoją służbę.

 

Andrzej Borczyk

Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE, m.in. Mars, Microsoft i Grupa Żywiec S.A. Absolwent Wydziału Chemii oraz Studium Zarządzania i Biznesu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. W niedługim czasie awansował na stanowisko Dyrektora Regionu i był odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój kompetencji w dziale sprzedaży. Następnie koordynował operacje sprzedażowe na stanowisku Sales Operations Manager. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Manager. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie i systemy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE. Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. Rolę tę pełnił do 2016 roku. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach. Do Grupy Żywiec dołączył w kwietniu 2016r. na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu.

 

Marcin Grela

Twórca społeczności Sales Angels. Headhunter pracowników działu sprzedaży, a także doświadczony handlowiec i manager sprzedaży, związany od 4 lat z jedną z najbardziej uznanych polskich firm doradczych – 4Results. Od 2015 roku organizuje cykliczne spotkania handlowców i managerów sprzedaży z najlepszymi ekspertami sprzedaży. Dzięki temu powstała największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce - Sales Angels, której hasło przewodnie to „Sprzedawanie to pomaganie”. Certyfikowany trener Reiss Motivation Profile czyli narzędzia diagnostycznego, które pokazuje co i w jakim stopniu motywuje ludzi. Na Międzynarodowym Kongresie Sprzedaży w 2016 roku wystąpił zaraz po legendarnym Brianie Tracy. Promuje sprzedaż opartą o naturalne predyspozycje i zdrowe wartości. Pogromca idei sprzedawania śniegu Eskimosom i wszelkiej maści wciskania. Prowadził projekty rekrutacyjne m.in. dla takich firm jak: Grupa Żywiec, Mosso, Krosno Glass, Iglotex, Hochland, Mardom, Schindler, OMV, ETI Polam, Kancelaria Ożóg-Tomczykowski, Media Impact (Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska), SAD- Apple Premium Resseler.

 

Agnieszka Grostal

Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Obszary jej kompetencji to: modelowanie i optymalizacja procesu sprzedaży, tworzenie standardów sprzedaży, organizacja i tworzenie działów handlowych, zarządzanie relacjami z klientami. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie - Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu. Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II Pantheon Assas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych. Jest autorką wielu publikacji na temat strategicznego zarządzania sprzedażą. Występuje jako prelegentka na licznych konferencjach. Prowadzi firmę Salents specjalizującą się w strategii sprzedaży oraz eksperckiego bloga.

 

Małgorzata Warda

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu zespołami, projektami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Wiele lat pracowała na stanowiskach Dyrektora Handlowego i Zarządzającego w korporacjach. Negocjowała warunki współpracy z większością sieci handlowych na polskim rynku, dostawcami usług marketingowych i finansowych i innymi podmiotami rynkowymi - ma na koncie ponad 2000 wynegocjowanych kontraktów. Współpracuje ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej w zakresie wykładów z obszaru marketingu realizowanych w ramach programu MBA WCM. Zarządzała sprzedażą produktów w sklepach wielkopowierzchniowych, specjalistycznych, internetowych oraz własnych sieciach sklepów detalicznych. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży w koncepcie omnichannel obejmującym dodatkowo TV shopping, sprzedaż katalogową, poprzez advertoriale oraz call center ( inbound & outbound), a także w tworzeniu i sprzedaży programów lojalnościowych w obszarze B2B i B2C. Swoje doświadczenie zawodowe budowała m.in. na sprzedaży marek Tefal, Krups, Rowenta, Moulinex, Nespresso, Nescafé Dolce Gusto, Lagostina, Klub 5, Delimano, Dormeo, Nutribullet, Topshop, 5th Avenue & Elefanten (Deichmann). Wprowadzała na rynek szereg innowacyjnych produktów jak i nowych marek. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowo-marketingowych, restrukturyzacją działów sprzedaży i marketingu, wprowadzaniem usprawnień procesowo-biznesowych w organizacjach, audytami w działach sprzedaży, mentoringiem i coachingiem, poprawą efektywności i komunikacji w zarządzaniu zespołami, rozwojem pracowników. Ukończyła w wyróżnieniem lingwistykę stosowaną, zarządzanie finansami oraz studia Executive MBA. Jest także absolwentką programów managerskich INSEAD oraz École de Management Lyon.

 

Jacek Chmielecki

Jacek przez ostatnie 20 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych i jednych z najbardziej innowacyjnych firm na świecie z branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google, Juniper pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem Strategii Rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach.
Obecnie jest również Partnerem Zarządzającym i głównym trenerem i konsultantem Do&Have, mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach. Wykładowca na studiach MBA Akademii L. Koźminskiego, Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
WYBRANE OSIĄGNIĘCIA:
Przeprowadził szkolenia i wykłady dla ponad 43 tysięcy osób z zakresu Przywództwa, Budowania Zespołów, Komunikacji, Zarządzania Zmianą, Prezentacji Biznesowych, Obsługi Klienta, Rekrutacji, Sprzedaży
Prowadzi wykłady na studiach MBA i Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu: Przywództwa, Prezentacji Biznesowych, Profesjonalnego Networkingu Biznesowego
Trenował przedsiębiorców dla sieci Franczyzowych
Występował jako prelegent podczas Kongresów Sprzedaży, Przywództwa, konferencji dla Start-Upów, InfoShare, Festiwalu INSPIRACJI i wielu innych.
Występował na jednej scenie między innymi z następującymi mówcami: prof. Robert Cialdini, generał Roman Polko, Jakub B. Bączek, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Dariusz Milczarek, Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Turniak, Adela Warać, Tomasz Kamel i inni, przemawiając do publiczności 1000 osobowej
Jest Członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców (zrzesza tylko 35 członków). Konsultował biznesowo organizacje małe, średnie i wielomilionowe koncentrując się na osiąganiu przez te organizacje ustalonych REZULTATÓW
Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla Firm i Klientów indywidualnych z zakresu komunikacji, sprzedaży, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji, obsługi klienta, kultury organizacji.
Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w różne projekty biznesowe.
Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University.
Ukończył roczne studium Psychologii w Biznesie, dwuletnie Zarządzania i Marketingu

 

Zbigniew Masłowski

Praktyk sprzedaży z blisko 18 letnim doświadczeniem (B2B i B2C). Z wykształcenia inżynier, z chęcią korzystający z wynalazków technologicznych sprzyjających optymalizacji procesu sprzedaży. Wiele lat pracował na stanowiskach managerskich w firmach z branży technologicznej, telekomunikacyjnej, eCommerce czy przemysłowej, m.in.: w TP. SA, Orange, Sikorsky, eService, Solidex, Ideo. Obecnie Dyrektor Sprzedaży w Salesbook.

 


Chcesz wziąć udział w Kongresie NSC

//]]>