Strona główna
Marketing
Tutaj jesteś

Pylony i totemy reklamowe – czym są i jakie mają zalety?

23 października 2023 Pylony i totemy reklamowe

Oprócz przemyślanej kampanii marketingowej na rozpoznawalność i zyski firmy duży wpływ ma również jej widoczność. Klienci często rezygnują z korzystania z usług lokali, które są trudno dostępne lub źle oznakowane, wybierając dobrze widoczną konkurencję. Dlatego przedsiębiorcy zwykle inwestują w pylony i totemy reklamowe, które pełnią funkcję wizytówki i ułatwiają dotarcie do siedziby firmy lub do jej sklepu. Warto dowiedzieć się, czym są tego typu konstrukcje i jakie mają zalety, a następnie zdecydować, czy będą opłacalną inwestycją.

Czym są pylony i totemy reklamowe?

Starannie wykonane pylony i totemy reklamowe to wolnostojące nośniki reklamy zewnętrznej, które pełnią funkcję informacyjną. Ze względu na większą wysokość i szerokość, a także możliwość zastosowania ledowego podświetlenia, są one często umieszczane przed sklepem czy punktem firmy, informując o jego istnieniu i o miejscu, w którym się znajduje. Z tego powodu pylony reklamowe i totemy bardzo dobrze sprawdzą się w pobliżu centrów handlowych, parków biznesowych czy większych biurowców. Warto wspomnieć, że można umieścić na nich nazwy kilku różnych firm lub podział sklepu na poszczególne kategorie, aby ułatwić klientom poruszanie się po obiekcie.

Dlaczego warto zdecydować się na totemy i pylony reklamowe?

Wysokiej jakości pylony i totemy reklamowe mają duże znaczenie dla rozpoznawalności firmy oraz zwiększenia jej zysków. Przede wszystkim stanowią ważny element wizualnej identyfikacji marki. W zależności od projektu mogą zawierać logo, nazwę przedsiębiorstwa czy informacje dotyczące danych kontaktowych, godzin otwarcia albo wyposażenia sklepu. Z tego powodu pełnią również funkcję informacyjną i pomagają klientom w dotarciu do danego lokalu. Dlatego inwestując w dobrze widoczny pylon reklamowy, nie będziesz musiał obawiać się, że Twój punkt lub siedziba firmy zostaną przeoczone.

Pylony i totemy reklamowe

Co więcej, pylony reklamowe wyróżniające się oryginalnym projektem skutecznie zwracają na siebie uwagę mijających je osób i zachęcają do odwiedzin danego sklepu. Warto wspomnieć, że większość konstrukcji ma ledowe oświetlenie, dzięki czemu świetnie sprawdza się w okresie jesienno-zimowym, gdy szybciej zapada zmrok, lub w czasie deszczu, mgły czy opadów śniegu. Wówczas pomagają w nawigacji i kierowaniu klientów do danego punktu. Dlatego są one też często umieszczane w pobliżu dużych centrów handlowych czy obiektów komercyjnych.

O czym warto pamiętać, projektując pylony i totemy reklamowe?

Aby pylony i totemy reklamowe dobrze spełniały swoje zadanie, warto zadbać o starannie przemyślany projekt oraz precyzyjne wykonanie. Z tego powodu godnym uwagi pomysłem jest współpraca z profesjonalnymi firmami, które chętnie dzielą się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami podczas projektowania. Ponadto warto wybrać wykonawcę, który zajmuje się realizacją inwestycji od początku do końca, co oznacza, że dba również o prawidłowy montaż. Dzięki temu przedsiębiorca zyskuje większą pewność, że cały proces przebiegnie bez żadnych komplikacji i opóźnień. Ponadto, sprawdzone drukarnie wielkoformatowe udzielają gwarancji na wykonywane pylony i totemy, co pozwala uniknąć niespodziewanych kosztów ewentualnych napraw.

Źródło grafik: elements.envato.com

Materiał zewnętrzny

Redakcja nationalsales.pl

Witamy na blogu nationalsales! Znajdziesz tutaj przede wszystkim dużo informacji o prawie pracy i marketingu, dzięki któremu wzniesiesz swoją firmę na wyżyny biznesu! Dowiedz się jakie są jego rodzaje i jak go odpowiednio prowadzić oraz jak efektywnie sprzedawać i wyróżnić się na rynku. Zapraszamy do lektury.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Telebimy cyfrowe: przyszłość reklamy LED
Jak prowadzić kampanię reklam
kampanie Google Ads

Jesteś zainteresowany reklamą?