Miejsce, które umożliwia porównanie ofert z przekroju różnych branż dla wszystkich uczestników Kongresu. 

 

Branże na NSC:

  • Doradztwo/Konsulting
  • HR
  • Finanse
  • Ubezpieczenia
  • Pozapłacowe systemy motywacyjne
  • Motoryzacja


Ewa Błaszczak

Na stoisku można nabyć książki Ewy Błaszczak: „Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka” oraz Angażujący Lider. „Angażuj, żebyś nie musiał motywować”. Uwaga! Promocyjna cena! Ponadto dla pierwszych 50 osób odwiedzających stoisko, darmowy voucher na przeprowadzenie indywidualnego badania online "Test Kolorów" wraz ze spersonalizowanym raportem pokazującym Profil Kolorystyczny badanego, talenty, predyspozycje oraz wskazówki rozwojowe.

 


Andrzej Cichocki

Na naszym stoisku, poza standardowymi elementami jak: informacje na temat zbliżających się szkoleń czy możliwość nabycia książki, będą mogli Państwo skorzystać z najdoskonalszego i najskuteczniejszego narzędzia rozwoju osobistego jakim jest rozmowa z drugim człowiekiem, przedyskutowanie nurtujących pytań z ekspertem (nie tylko z dziedziny sprzedaży) i zasięgnięcie fachowej porady. Serdecznie zapraszamy, CichockiTEAM.


Mateusz Grzesiak

Na stoisku do dyspozycji będą książki dr Mateusza Grzesiaka m.in. z zakresu psychologii zmiany, przywództwa oraz relacji. Profesjonalni doradcy pomogą w wyborze odpowiedniej ścieżki rozwoju, oferując szkolenia stacjonarne oraz kursy online dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Będzie także możliwość uzyskania informacji i zapisu na studia MBA oraz studia podyplomowe, współrealizowane z Akademią WSB.

 


Akademia Leona Koźmińskiego

Na stoisku można porozmawiać na temat studiów MBA, studiów podyplomowych i kursów z obszaru Negocjacji i budowania relacji w biznesie. Przygotujemy dla Państwa broszury informacyjne a nasi doradcy odpowiedzą na pytania i doradzą odpowiedni program.


MU Interactive

Nie co dzień nadarza się taka okazja, aby spokojnie wymienić się doświadczeniami w sprzedaży, jak podczas National Sales Congress. Jako praktycy w dziedzinie digital marketingu z przyjemnością przedstawimy własne doświadczenia, a także opowiemy, jak łączyć tradycyjne sposoby sprzedaży z innowacjami w zakresie marketingu cyfrowego. Rozsiądź się wygodnie w strefie MU oraz dowiedz się jak zasilać sprzedaż marketingiem w nowoczesnym wydaniu.

 


As Sprzedaży


Szef Sprzedaży

 


IBI


Wojciech Herra

 


Chcesz pokazać swoją ofertę podczas Kongresu?

//]]>