PRELEGENCI KONGRESU SPRZEDAŻOWEGO

Karol Bielecki

Polski piłkarz ręczny, grający na pozycji lewego rozgrywającego, reprezentant Polski, uczestnik Igrzysk Olimpijskich, wicemistrz świata z 2007, brązowy medalista Mistrzostw Świata 2009, brązowy medalista z Mistrzostw Świata 2015 w Katarze.
W 2010 roku, podczas meczu z Chorwacją , w wyniku wypadku stracił oko. Jest jedynym na świecie zawodnikiem który grał w piłkę ręczną bez oka odnosząc sukcesy nieporównywalne z innymi.
W 2016 roku pełnił rolę chorążego reprezentacji Polski podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro, podczas których został także Królem Strzelców rzucając 55 bramek.
Po sezonie klubowym 2017/2018 zakończył karierę sportową.

 

Jacek Walkiewicz

Psycholog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 500 firm. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykłady na TEDx umieszczone na YouTube mają ponad 3.5 miliona odsłon. Autor książek: „Rozmyślnik Jacka Walkiewicza”, „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”. Ta ostatnia została nagrodzona w konkursie miesięcznika Charaktery ( nagroda Teofrasta ) za najpopularniejsza książkę psychologiczną napisaną w 2013 roku.

 

Nikolay Kirov

Wykładowca na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators”, był wieloletnim dyrektorem ds. strategii i rozwoju Kozminski Executive Business School. Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie, zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią. Od 20 lat ponad 50 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów MBA w ALK. Prowadzi „Akademię negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości w biznesie” oraz studia podyplomowe „Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży”. Instruktor Calligraphy Health System - Calligraphy Yoga - odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk.

 

Marek Skała

Mówca inspiracyjny, trener warsztatowy, coach. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Laureat Sowiego Pióra Polonii 2019, nagrody przyznawanej w Wiedniu oraz Ostrego Pióra BCC. Należy do ICF i International Federation of Journalists. Współzałożyciel Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Autor bestselellrów: Psychologia Zmiany, Manipulacja Odczarowana oraz 77 Historii, które mogą dać ci kopa w życiu i biznesie.

 

Marcin Stańczak

Seryjny przedsiębiorca. Współzałożyciel i COO Livespace. Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Odpowiedzialny za realizację kilkudziesięciu projektów z obszaru sprzedaży, technologii i marketingu dla największych marek na rynkach polskim i zagranicznych. Entuzjasta liczb, konwersji, skalowania i optymalizacji procesów – w czym wspiera zarówno spółkę, jak i jej klientów. Człowiek do zadań specjalnych i rzeczy niemożliwych.

 

Franciszek Georgiew

Założyciel agencji marketingowej Social Tigers (www.socialtigers.pl), bazującej na doskonałej znajomości kanałów social media i ich systemów reklamowych. Według testu Gallupa strateg, cechujący się indywidualnym podejściem do ludzi, zorientowany na ciągłe poprawianie własnych wyników, aktywizację innych i rywalizację. Twórca „Księgi Adsów 2.0" .

 

Karol Bartkowski

Praktyk Cold Callingu B2B i Social Sellingu, czyli łączenia tego, co skuteczne, z tym, co daje nieograniczoną dźwignię. Od 18 lat zajmuje się przemawianiem publicznym, biznesem i treningami sprzedaży. Ma za sobą przeprowadzone ponad 3500 wystąpień, prezentacji i szkoleń. Obecnie jest na 43 miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych social sellerów w Europie.
Mówca z 2 letnim członkostwem w elitarnym Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców.
Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia "Jak wyeliminować SamoUtrudnianie", a także założyciel Akademii Skuteczności PRO. - Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży oraz twórca patentu zgłoszonego w Urzędzie Patentowym RP.
Doświadczenie korporacyjne zdobywał pracując dla General Electric. Absolwent SWPS w Warszawie na kierunku psychologia społeczna. Prywatnie zapalony biegacz i mors.

 

PRELEGENCI KONGRESU MANAGERÓW

Barbara Piasek

Seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym, współzałożyciel marek: Wolves Summit, Wolves Gate, See Bloggers, IncredBots. Pracując wcześniej w takich firmach jak m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik zdecydowała się zbudować pierwszą firmę, która była drogą pełną wyzwań, co po niemal dwóch latach skończyło się 7-cyfrową lekcją. Wyciągając lekcje z tego doświadczenia, zmieniła sposób rozwijania biznesów, dzięki czemu jej stale rosnące firmy, przyciągają klientów z ponad 60 rynków globalnie, czy mają ponad 48 mln zasięgu online. Projekty w jej rękach nabierają tempa. Zdanie „nie da się” nie istnieje w jej słowniku. Lider, sprzedawca relacyjny, buduje silne organizacje nastawione na stałe podnoszenie kompetencji i szybkie skalowanie.

 

Bogdan Sosnowski

Jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY (P4 Spóka z o.o.) 750 osób, przekraczając wszystkie założenia budżetowe przez 11 lat. Jest ekspertem w zakresie budowania i zarządzania zespołem, budowania struktur rozproszonych, budowania i analizy procesów sprzedażowych, komunikacji w zespole, procesu sprzedażowego, personal brandingu.
Certyfikowany Coach ICC, Master NLP, Magister Europeistyki, Absolwent IESE Business School University of Navarra, uczestnik programu Challenger – Imapct, uczestnik programu Coachning Cleaning – Corporate Coach U.
Posiada również doświadczenie w zakresie rozwijania umiejętności związanych z analizą potrzeb klienta, analizą baz klientów, prowadzeniem szkoleń oraz wystąpień scenicznych. Publikuje artykuły w World Business Class Magazine.
Osiągnięcia zawodowe: • Zbudowanie najbardziej efektywnego kanału doradców biznesowych rynku telekomunikacyjnego w Polsce (P4 Spółka z o.o.) • Utrzymanie najniższej rotacji pracowników zewnętrznych na rynku telekomunikacyjnym • Praca Account Managera w zakresie polityki i zarządzania akomodacją takich firm jak: GlaxoSmithKline, Volvo, Toyota, Kulczyk Tradex, BCC, Kompania Piwowarska

 

Natalia Bogdan

Założycielka międzynarodowej firmy rekrutacyjnej Jobhouse. Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Prawa Pracy na Uniwersytecie Gdańskim oraz Human Resources Management w Instituto Politecnico do Porto. Od kilkunastu lat związana z branżą HR.
Zarządza spółką, która zatrudnia ponad 3 tysiące pracowników rocznie. Ekspert rynku pracy. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego.
Bizneswoman Roku 2016. Pasjonatka zdrowego stylu życia. Zdobywczyni Kilimandżaro.

 

Radosław Żemło

Właściciel Leadership Academy i dyrektor sprzedaży w Grupie Pracuj, który jest właścicielem portalu www.pracuj.pl. Posiada 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Tener biznesu, coach i mentor. W ramach projektu LA określa strategię dla właścicieli firm i dyrektorów zarządzających. Wspiera w budowie efektywnych zespołów poprzez zwiększanie zaangażowania i określanie efektywnych sposobów komunikacji.
Absolwent Akademii Pedagogicznej – Politologia i Nauki Społeczne, Ican Institute – Strategic Lidership Academy, Szkoły Moredator - Coaching, Obecnie studiuje na Politechnice Krakowskiej & Central Connecticut State University – program Executive Master of Business and Administration (MBA).
Ekspert w wydawnictwie – Nowa Sprzedaż. Prywatnie – pasjonat himalaizmu, sportu, motoryzacji, lotnictwa i psychologii.

 

Grzegorz Radłowski

Ekspert z zakresu nauki profesji sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedaży łączący praktykę z nauką. Mentor i Coach w obszarach sprzedaży i zarządzania. Autor bestsellerowej książki "Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje" (Poltext 2017) skierowanej do Sprzedawców, Doradców oraz Menedżerów Sprzedaży. Doradzał ponad 140 klientom instytucjonalnym i firmowym, zrealizował ponad 1380 dni szkoleniowych i doradczych, gdzie czynnie kreował strategię sprzedażową poprawiając wyniki.
Przez 15 lat pracował w firmach polskich, fińskich, francuskich, brytyjskich oraz niemieckich na stanowiskach eksperckich i senior menedżerskich odpowiadając za rynek Polski w zakresie standardów zarządzania zespołami sprzedaży i jakości sprzedaży. Wykładowca na Szkole Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego. Jako ekspert ICAN Institute (wydawca „Harvard Business Review Polska”) prowadzi sesje szkoleniowe dla kadry zarządzającej najlepszych firm w Polsce.
W ostatnich 5 latach napisał 3 książki nominowane do nagrody Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu w kategorii „Książka dla trenera”: Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży (CeDeWu, 2015), Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje (Poltext 2017) oraz ostatnią Mądrość mentoringu. Inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym (Onepress 2019).

 

Zbigniew Wierzchołowski

Od 14 lat zarządza obszarami na styku wsparcia sprzedaży, sprzedaży i marketingu produktowego.
Karierę zawodową rozpoczął w Cyfrowym Polsacie w logistyce, obecnie odpowiada za segment SME w Ringier Axel Springer Polska [RASP]. Po drodze, jako dyrektor sprzedaży odpowiadał m.in. za sprzedaż detaliczną w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu, sprzedaż regionalną i SME w Ringier Axel Springer Polska, produkt abonamentowy w Cyfrowym Polsacie i RASP.
Zawodowo skupia się na rozwoju modeli biznesowych w organizacjach nastawionych ma klientów na rynkach masowych.

 

PROWADZĄCY WARSZTATY

Artur Sójka

Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej (networking) i rekomendacji. Zajmuje się również tematyką komunikacji i wystąpień publicznych. Od 2008 roku prowadzi szkolenia zarówno dla małych, jak i wielkich firm. Moderuje sesje networkingowe podczas eventów m.in. dla klientów IBM Polska. Prowadził integracyjne warsztaty networkingowe m.in. dla absolwentów studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego, absolwentów Uczelni Łazarskiego, na zlecenie firmy CCC. W drugiej połowie 2016 roku przeszkolił na zlecenie firmy Comp S.A. ponad 1000 dystrybutorów urządzeń fiskalnych marki Novitus. Przygotowywał do wystąpień publicznych wielu przedsiębiorców i managerów w tym Marketing Managera Eastern Europe z GE Healthcare, czy Director of the Services Management Department z Betacom S.A. Posiada certyfikat I stopnia facylitatacji po kursie Tony Mann’a. Jest współtwórcą bydgoskiego i lubelskiego oraz trzech warszawskich Klubów Toastmasters International. Mentor dla kilkudziesięciu członków Toastmasters.
Występował przed ponad 350 osobową publicznością podczas wizyty dr. Ivana Misner’a w kwietniu 2013r. w Szkole Głównej Handlowej czy przed ponad 400 osobową publicznością podczas Kongresu Stowarzyszenia Mieszkanicznik w Łodzi. Wykładał podczas Network Session Lublin, Kongresu Biznesu i wielu innych. Prowadzi bloga biznesowego www.artursojka.pl oraz firmę doradczo-szkoleniową Sójka Consulting (www.sojkaconsulting.pl). Wraz z Bernardem Frugą napisał książkę pt. Eventworking. Jak efektywnie korzystać z konferencji, targów i innych eventów. Poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców.

 


Chcesz wziąć udział w Kongresie NSC

//]]>