KONGRES NSC Director - Mistrzowskie Strategie Przywództwa

14 LISTOPADA 2019

Intercontinental Warsaw

Najczęściej zadawane pytania>

BILETY GRUPOWE (powyżej 4 uczestników)

 
Jesteś zainteresowany pakietem grupowym (powyżej 4 osób)?
Zapytaj o wycenę indywidualną. W wiadomości wskaż ilość biletów, która Cię interesują.
 
 

Paulina Zalewska

Sales Representative

+48 881 085 259


Sprzedaż pakietów grupowych, sprzedaż stoisk, oferty sponsorskie
 
 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy cena biletów jest stała?
Nie, z każdym miesiącem (lub do wyczerpania puli w danej cenie) cena biletów wzrasta. Stosujemy politykę uczciwych cen, kupując wcześniej - kupują Państwo taniej. 
Czy mogę zapłacić za bilety przelewem?
Tak, przy wyborze rodzaju i ilości biletów wybierz opcję płatności: przelew tradycyjny. Następnie, po uzupełnieniu danych uczestnika, wybierz Płatność off-line. Do zamówienia zostanie wystawiona proforma.
Czy mogę otrzymać fakturę za zamówione bilety?
Tak, jeśli chcesz otrzymać fakturę, zaznacz okienko „chcę otrzymać fakturę” na dole formularza rejestracyjnego (widocznego w drugim kroku składania zamówienia). 
Czy w dniu Kongresu będzie można kupić bilety?
Nie gwarantujemy dostępności biletów w dniu wydarzenia. Liczba miejsc na Kongres jest ograniczona.
Chcę zakupić bilet wcześniej, w niższej cenie, jednak nie mam danych wszystkich uczestników. Czy mogę podać dane uczestników później?
Tak, w celu realizacji zamówienia proszę podać swoje dane. Aktualne dane uczestników proszę przesłać na adres nationalsales@icevents.pl wraz z numerem zamówienia. Zostaną wygenerowane nowe, imienne bilety. 
Kupiłem bilet jednak nie będę mógł wziąć udziału w Kongresie. Czy mogę przekazać bilet innej osobie?
Tak. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie takiej zamiany do organizatorów na adres nationalsales@icevents.pl. Obowiązuje rejestracja imienna. Rejestracja uczestników będzie odbywać się wyłącznie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).
Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?
Nie. Zakupiony bilet można ewentualnie przepisać na innego uczestnika.
Kupiłem bilet na Kongres online – przez stronę internetową, jednak nie otrzymałem biletu na mail. Co zrobić?
Upewnij się najpierw, że podałeś prawidłowy adres e-mail, następnie sprawdź skrzynkę SPAM, jeśli nie ma tam Twojego biletu napisz bezpośrednio do nas: nationalsales@icevents.pl
Czy w ramach uczestnictwa w Kongresie NSC Director przysługuje mi lunch i bufet kawowy?
Tak, w ramach biletu przysługuje Państwu lunch w czasie przerwy lunchowej oraz bufet kawowy - przez cały dzień. 
Czy koktajl biznesowy jest dodatkowo płatny?
Nie, koktajl przysługuje Państwu w ramach zakupionego biletu. 
 
//]]>