Wydarzenia dedykowane specjalistom, managerom oraz dyrektorom sprzedaży.
Korzyści dla handlowców:
ukierunkowanie na sukces
motywacja do działania
poznanie nowych technik sprzedażowych
poznanie i dostosowanie do współczesnej roli handlowca
wyposażenie w narzędzia pokonywania obiekcji klienta
Korzyści dla managerów:
profesjonalny program dla managerów średniego i wyższego szczebla
budowanie skutecznych strategii sprzedaży
inspiracja do dalszych działań w sferze osobistej i zawodowej
wiedza, jak skutecznie motywować pracowników i uniknąć rotacji pracowników
nawiązywanie relacji biznesowych
Korzyści dla dyrektorów:
profesjonalny program dla liderów, dyrektorów sprzedaży i właścicieli firm
wzmocnienie cech współczesnego lidera, ze szczególnym uwzględnieniem przywództwa w sprzedaży
skuteczne zarządzanie zmianą
budowanie relacji i zaangażowania w zespołach oraz rozwój talentów w firmie
wartościowe kontakty biznesowe - w elitarnym gronie uczestników Kongresu
Sprawdź program National Sales Congress - Mistrzowskie Strategie Sprzedaży
Sprawdź program NSC Director - Mistrzowskie Strategie Przywództwa w Sprzedaży
O National Sales Congress

O NSC
Kongres NSC to ponad 8h inspirujących prelekcji, pigułka wiedzy z zakresu skutecznej sprzedaży i zarządzania. Nasi prelegenci to doświadczeni i uznani praktycy sprzedaży, doskonali mówcy motywacyjni i trenerzy biznesu.
Dlaczego NSC to wydarzenie inne niż wszystkie? Od pierwszej edycji staramy się łączyć idee mistrzostwa sportowego z mistrzostwem w biznesie. Istnieje wiele czynników wspólnych, które przekładają się na sukces w jednej i drugiej dziedzinie.
Rozwój na każdym szczeblu kariery jest równie ważny, dlatego National Sales Congress to aż trzy ścieżki programowe - Kongres Managerów (dla właścicieli firm, dyrektorów i managerów wyższego szczebla), Kongres sprzedażowy (dla managerów sprzedaży) oraz warsztaty (dla specjalistów sprzedaży). Z kolei moderowana strefa networkingu to najlepsza możliwość nawiązywanie relacji biznesowych
Jeden dzień - indywidualny program - maksimum korzyści. Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów: Koźmiński Executive Business School oraz Kirov Strategic Negotiatiors
Dlaczego NSC to wydarzenie inne niż wszystkie? Od pierwszej edycji staramy się łączyć idee mistrzostwa sportowego z mistrzostwem w biznesie. Istnieje wiele czynników wspólnych, które przekładają się na sukces w jednej i drugiej dziedzinie.
Rozwój na każdym szczeblu kariery jest równie ważny, dlatego National Sales Congress to aż trzy ścieżki programowe - Kongres Managerów (dla właścicieli firm, dyrektorów i managerów wyższego szczebla), Kongres sprzedażowy (dla managerów sprzedaży) oraz warsztaty (dla specjalistów sprzedaży). Z kolei moderowana strefa networkingu to najlepsza możliwość nawiązywanie relacji biznesowych
Jeden dzień - indywidualny program - maksimum korzyści. Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów: Koźmiński Executive Business School oraz Kirov Strategic Negotiatiors

Motywacja i rozwój
Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Inwestycje w szkolenia dla działów handlowych w większości firm są na stałe wpisane do budżetu wielkich przedsiębiorstw i korporacji. Wychodząc na przeciw mniejszym i średnim przedsiębiorstwom oraz każdemu, kto pragnie się rozwijać stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży.
Wielu z nas często nie docenia wagi odpowiedniego nastawienia i podtrzymywania motywacji, nawet kiedy często słyszymy odmowy. To właśnie wewnętrzna siła i wiara we własne możliwości sprawia, że jesteśmy skuteczni. Wzbudzenie inspiracji do działania, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Twoją sprzedaż i sukces zawodowy.
Wielu z nas często nie docenia wagi odpowiedniego nastawienia i podtrzymywania motywacji, nawet kiedy często słyszymy odmowy. To właśnie wewnętrzna siła i wiara we własne możliwości sprawia, że jesteśmy skuteczni. Wzbudzenie inspiracji do działania, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Twoją sprzedaż i sukces zawodowy.

Dążenie do mistrzostwa
Widzimy dużą zależność pomiędzy dążeniem do mistrzostwa w sporcie a osiąganiem sukcesu w biznesie. Nastawienie na sukces, dyscyplina, umiejętność podnoszenia się po porażkach i wyciąganie z nich nauki, zwyciężanie trudnych momentów, odpowiednie nastawienie mentalne – to wszystko ma swoje odzwierciedlenie zarówno w sporcie jak i w biznesie. „The sky is the limit" – jak wysoko zajdziesz, zależy tylko od Ciebie.
Podczas kongresu i warsztatów nasi prelegenci zaprezentują sprawdzone strategie osiągania najwyżej postawionych celów i dążenia do mistrzostwa zawodowego.
Podczas kongresu i warsztatów nasi prelegenci zaprezentują sprawdzone strategie osiągania najwyżej postawionych celów i dążenia do mistrzostwa zawodowego.

Motywacja pracowników
Kongres Managerów to program poświęcony najlepszym praktykom zarządzania sprzedażą i zespołem handlowym. Wśród prelegentów także doświadczeni biznesmeni, których skuteczność potwierdza osiągnięty sukces w swojej branży.
Dobry manager to osoba, która w skuteczny sposób wpływa na pracę zespołu. Jest nośnikiem wszystkich cech lidera, czyli osoby, która stanowi niezaprzeczalny autorytet dla współpracowników. Podczas kongresu zaprezentujemy: jakimi cechami powinna charakteryzować się osoba zarządzająca oraz w jaki sposób powinna wpływać na pracę zespołu, żeby wspólnie odnosić sukces.
Dobry manager to osoba, która w skuteczny sposób wpływa na pracę zespołu. Jest nośnikiem wszystkich cech lidera, czyli osoby, która stanowi niezaprzeczalny autorytet dla współpracowników. Podczas kongresu zaprezentujemy: jakimi cechami powinna charakteryzować się osoba zarządzająca oraz w jaki sposób powinna wpływać na pracę zespołu, żeby wspólnie odnosić sukces.