Kongres skierowany jest do osób pracujących w sprzedaży, a także dla managerów i kadry zarządzającej.

 

Korzyści dla handlowców:

  • ukierunkowanie na sukces
  • motywacja do działania
  • poznanie nowych technik sprzedażowych
  • poznanie i dostosowanie do współczesnej roli handlowca
  • wyposażenie w narzędzia pokonywania obiekcji klienta

Korzyści dla managerów:

  • profesjonalny program dla managerów i dyrektorów sprzedaży
  • budowanie skutecznych strategii sprzedaży
  • inspiracja do dalszych działań w sferze osobistej i zawodowej
  • wiedza, jak skutecznie motywować pracowników i uniknąć rotacji pracowników
  • nawiązywanie relacji biznesowych 

 

O National Sales Congress

NSC_Ikony_140x140px_01

O NSC

Kongres NSC to ponad 8h inspirujących prelekcji, pigułka wiedzy z zakresu skutecznej sprzedaży i zarządzania. Nasi prelegenci to doświadczeni i uznani praktycy sprzedaży, doskonali mówcy motywacyjni i trenerzy biznesu.

Dlaczego NSC to wydarzenie inne niż wszystkie? Od pierwszej edycji staramy się łączyć idee mistrzostwa sportowego z mistrzostwem w biznesie. Istnieje wiele czynników wspólnych, które przekładają się na sukces w jednej i drugiej dziedzinie.

Rozwój na każdym szczeblu kariery jest równie ważny, dlatego National Sales Congress to aż trzy ścieżki programowe - Kongres Managerów (dla właścicieli firm, dyrektorów i managerów wyższego szczebla), Kongres sprzedażowy (dla managerów sprzedaży) oraz warsztaty (dla specjalistów sprzedaży). Z kolei moderowana strefa networkingu to najlepsza możliwość nawiązywanie relacji biznesowych
Jeden dzień - indywidualny program - maksimum korzyści. Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów: Koźmiński Executive Business School oraz Kirov Strategic Negotiatiors
NSC_Ikony_140x140px_03

Motywacja i rozwój

Umiejętności i zaangażowanie handlowców nie są wystarczającymi elementami efektywnej sprzedaży. To mechanizm, który łączy w sobie wiedzę z wielu obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Inwestycje w szkolenia dla działów handlowych w większości firm są na stałe wpisane do budżetu wielkich przedsiębiorstw i korporacji. Wychodząc na przeciw mniejszym i średnim przedsiębiorstwom oraz każdemu, kto pragnie się rozwijać stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży.

Wielu z nas często nie docenia wagi odpowiedniego nastawienia i podtrzymywania motywacji, nawet kiedy często słyszymy odmowy. To właśnie wewnętrzna siła i wiara we własne możliwości sprawia, że jesteśmy skuteczni. Wzbudzenie inspiracji do działania, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Twoją sprzedaż i sukces zawodowy.

NSC_Ikony_140x140px_04

Dążenie do mistrzostwa

Widzimy dużą zależność pomiędzy dążeniem do mistrzostwa w sporcie a osiąganiem sukcesu w biznesie. Nastawienie na sukces, dyscyplina, umiejętność podnoszenia się po porażkach i wyciąganie z nich nauki, zwyciężanie trudnych momentów, odpowiednie nastawienie mentalne – to wszystko ma swoje odzwierciedlenie zarówno w sporcie jak i w biznesie. „The sky is the limit" – jak wysoko zajdziesz, zależy tylko od Ciebie.

Podczas kongresu i warsztatów nasi prelegenci zaprezentują sprawdzone strategie osiągania najwyżej postawionych celów i dążenia do mistrzostwa zawodowego.
NSC_Ikony_140x140px_05

Motywacja pracowników

Kongres Managerów to program poświęcony najlepszym praktykom zarządzania sprzedażą i zespołem handlowym. To jedyna okazja, aby poza programem studiów, wysłuchać wystąpień wykładowców MBA i EMBA. Wśród prelegentów także doświadczeni biznesmeni, których skuteczność potwierdza osiągnięty sukces w swojej branży.

Dobry manager to osoba, która w skuteczny sposób wpływa na pracę zespołu. Jest nośnikiem wszystkich cech lidera, czyli osoby, która stanowi niezaprzeczalny autorytet dla współpracowników. Podczas kongresu zaprezentujemy: jakimi cechami powinna charakteryzować się osoba zarządzająca oraz w jaki sposób powinna wpływać na pracę zespołu, żeby wspólnie odnosić sukces.
//]]>