NSC DBA O BEZPIECZEŃSTWO UCZESTNIKÓW CZYTAJ WIĘCEJ
24 września 2020
Empatyczny szef

Empatyczny szef – oznaka siły czy słabości?

Empatia i miejsce pracy nie zawsze idą ze sobą w parze. Co zrobić, by być „ludzkim” pracodawcą, ale jednocześnie nie dać się innym wykorzystać? Empatyczny szef […]
24 września 2020
Empatyczny szef

Empatyczny szef – oznaka siły czy słabości?

Empatia i miejsce pracy nie zawsze idą ze sobą w parze. Co zrobić, by być „ludzkim” pracodawcą, ale jednocześnie nie dać się innym wykorzystać? Empatyczny szef […]
24 września 2020
organizacja eventu w hotelu

Organizacja eventu w hotelu. Najpewniejsze rozwiązanie?

Kiedy myśli się o idealnym miejscu na konferencję czy prelekcje, szuka się przestrzeni z profesjonalnym zapleczem, obsługą i dostosowaniem technicznym. Organizacja eventu w hotelu. Jakie są […]
23 września 2020
zapach mattik

Zapachy do hotelu – co zrobić, aby w hotelu pięknie pachniało?

Niezależnie od długości pobytu w hotelu goście oczekują, iż w nim odpoczną i poczują się wyjątkowo. Wśród wrażeń i odczuć związanych z miejscem ważną rolę odgrywa […]
23 września 2020
RE/MAX

RE/MAX – lider na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami

RE/MAX to światowy lider na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Firma działa od 47 lat i jest obecna w ponad 115 krajach. Jest to międzynarodowa sieć, […]
23 września 2020
nexity

Nexity rewolucjonizuje elektromobilność

Rewolucja elektromobilna w Polsce wydarza się na naszych oczach. Według prognoz ekspertów w 2025 r. sprzedaż pojazdów elektrycznych na krajowym rynku wzrośnie niemal czterdziestokrotnie w porównaniu […]
22 września 2020
onboarding

Skuteczny onboarding pracowników. O czym pamiętać?

Ostatnie lata to dynamiczny rozrost rynku pracownika. Choć covid-19 w wielu sektorach spowodował zamieszanie i zmianę tego paradygmatu, to po przejściowych trudnościach można oczekiwać, że sytuacja […]
21 września 2020

Informacje organizacyjne

Już w najbliższy czwartek widzimy się na National Sales Congress! Przypominamy najważniejsze informacje i jednocześnie prosimy o dosłanie brakujących danych – jeśli jeszcze tego Państwo nie […]
17 września 2020
hotele

RAPORT IGHP: hotele pod kreską. Bon turystyczny nie pomógł

Jeszcze kilka dni temu główne media w Polsce donosiły, że sytuacja hoteli w kraju nie jest tak dramatyczna, jak zakładano. Informacje te zweryfikowała Izba Gospodarcza Hotelarstwa […]
15 września 2020
argumentacja

Jak przekonać? Argumentacja – da się jej nauczyć

Umiejętność przekonywania obecnie jest kluczowa. W czasach, kiedy opcji w różnych sektorach życia jest dużo, siła perswazji ma niebagatelne znaczenia. Argumentacja jest sztuką, której można się […]
11 września 2020

Koronawirus nie powstrzymuje przed wyjazdami? Branża hotelarska i dobre perspektywy

Zakaz prowadzenia działalności w kwietniu, mniejsze obłożenia w maju i czerwcu – jeszcze kilka miesięcy temu perspektywy, jakie miała branża hotelarska, nie były najlepsze. Najnowsze badania […]
11 września 2020

Systemy motywacji pracowników. Co zrobić, by podtrzymać ich zapał?

Dobry manager potrafi motywować swoich pracowników. Jak to jednak robić, kiedy same słowa nie wystarczą? Systemy motywacji pracowników. System motywacji pracowników to układ wzajemnych zależności oddziałujących […]
8 września 2020
lead

Lead. Trzy źródła, o których być może nie pamiętasz

Proces pozyskiwania klientów jest nie tylko kluczowym motorem napędzającym organizację, ale też istotnym elementem mającym zwykle wpływ na wysokość wynagrodzenia (a co za tym idzie – […]
7 września 2020

Najlepszy sposób na obiekcje klientów. Jak je zbić, by dokonali zakupu?

Kto najbardziej może zniechęcić handlowca do sprzedaży? Wbrew pozorom nie manager, ale niezdecydowany odbiorca. Obiekcje klientów – co zrobić, by je zbić? Żaden handlowiec nie oczekuje, […]
7 września 2020

Networking – recepta na pandemię

Networking może być lekiem na pandemię. Ba, dla sporej części osób, które świadomie budowały swoje sieci kontaktów, networking stał się szczepionką przeciwko pandemicznemu kryzysowi. Zacznijmy od […]
28 sierpnia 2020

Lean Management – czym jest?

Czym jest lean management? Jak wpływa na firmę i co jest jego podstawą? Czy sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie? Lean management to jeden z systemów zarządzania […]
25 sierpnia 2020

Jak rozliczać pracę handlowca?

Pytanie jak rozliczać pracę handlowca dla wielu przedsiębiorców jest kłopotliwe. Który model wybrać – prowizyjny, bezprowizyjny, a może mieszany? Na co zwracać uwagę, jeśli chodzi o […]
17 sierpnia 2020

Cechy idealnego managera – jaki powinien być, by zwiększyć efektywność zespołu?

Świetne wyniki może osiągać wielu, ale nie każdy nadaje się do kierowania zespołem. Idealny zarządzający ponoć nie istnieje, ale można zrobić sporo, by zbliżyć się do […]
14 sierpnia 2020
Hotelowe gwiazdki

Hotelowe gwiazdki, czyli jak doprowadzić obiekt na sam szczyt?

Oceny jednych determinują zachowanie innych. To sprawdza się również w branży hotelarskiej, w której bardzo dużo zależy od ewaluacji usług. Hotelowe gwiazdki – za co są […]
14 sierpnia 2020

Nowa rzeczywistość, nowa branża eventowa. Jej drugie imię to „bezpieczeństwo”

Czas na pytania już minął. Teraz moment na odpowiedzi. Branża eventowa zmieniła się w imię bezpieczeństwa. Żeby w czasach kryzysu gospodarczego biznes poszedł do przodu, potrzeba […]
10 sierpnia 2020

Najlepsze techniki sprzedażowe, które podwoją zyski

Chcesz sprzedawać więcej, ale brakuje ci już pomysłów, jak to zrobić? Poznaj najlepsze techniki sprzedażowe, które pozwolą na podwojenie zysków! Jak największy zysk to podstawa budowania […]
10 sierpnia 2020

Hotelarstwo a koronawirus. Jak zmieniał się rynek hotelowy w Polsce? [RAPORT]

Sektor hotelarski jest jednym z tych, w które najmocniej uderzyła pandemia. Hotelarstwo a koronawirus. Jak zmieniał się rynek hotelowy w Polsce? CBRE Polska przygotowało raport na […]
3 sierpnia 2020

Podstawowe błędy w zarządzaniu sprzedażą. Zrób wszystko, by ich uniknąć!

Zysk, zysk i jeszcze raz zysk – w dzisiejszych czasach on jest podstawą sukcesu firmy. Żeby go osiągnąć trzeba wykazać się nie tylko kreatywnością i jakością, […]
29 lipca 2020

Jak nie zmienić ceny, a przekonać klienta do zakupu? Psychologiczne strategie cenowe

Nasz klient, nasz pan – to adekwatne do obecnej sytuacji konsumentów stwierdzenie. Nie oznacza jednak, że nie można wpływać na postrzeganie cen produktów i oferowanych usług. […]
27 lipca 2020

Jak zmienia się przywództwo XXI wieku? O liderach w czasach kryzysu

W czasach kryzysu silne przywództwo jest jednym z kluczowych elementów ochrony biznesu. Liczba wyzwań dla liderów rośnie. W którą stronę idzie przywództwo XXI wieku i na […]
20 lipca 2020

Najlepszy cold mailing na świecie

W dobie walki o klienta wiele chwytów jest dozwolonych. Jak zrewolucjonizować standardowy cold mailing, by odnieść sukces? Żyjemy w informacyjnym natłoku. Elementy komunikacji, które niegdyś były […]
16 lipca 2020
Wydajność pracownika

Wydajność pracownika a KPI. Na co zwrócić uwagę?

Wydajność pracownika jest jednym z ważniejszych pozafinansowych KPI. Jak ją mierzyć i na co zwrócić uwagę, by zrobić to rzetelnie? Managerami zazwyczaj nie zostają pracownicy z […]
15 lipca 2020

Koronawirus a zarządzanie. Przygotuj się na „Nową Normalność”

Koronawirus a zarządzanie. Słów na temat pandemii i jej wpływu na codzienność napisano już wiele. Każdy właściciel biznesu czy osoba firmą zarządzająca zadają sobie pytanie: Jak […]
8 lipca 2020

Cold visiting – czy w szaleństwie jest metoda?

Jakie są najpopularniejsze sposoby rozpoczynania relacji biznesowej? Zazwyczaj mailing lub calling. Niekiedy udaje się ją również nawiązać dzięki social media. Czy w czasach, w których tak […]
7 lipca 2020

II edycja NSC Director. Ruszyła sprzedaż biletów

Współczesne problemy wymagają nowoczesnych rozwiązań. Obecnie nie wystarczy nazywać się liderem – trzeba być tym, który w czasach kryzysu wyprowadzi z niego zespół. Jak stać się […]
1 czerwca 2020

Pozwolenie na organizację Kongresów

TO JUŻ OFICJALNE. Od 6 CZERWCA POZWOLENIE NA ORGANIZACJĘ KONGRESÓW, KONFERENCJI I TARGÓW. POLSKI RZĄD WYDAŁ ROZPORZĄDZENIE.   Jak wynika z rozporządzenia w Dzienniku Ustaw wydanego […]
5 maja 2020

Jak w 3 krokach odnaleźć w sobie motywację do regularnego dzwonienia do nowych klientów poprzez Cold Calling.

Porad pod tytułem 5, 10, 15 technik na skuteczny Cold Calling znajdziesz w internecie całe mnóstwo. Jednocześnie znajdziesz też bardzo dużo wyznań sfrustrowanych osób, które twierdzą, […]
28 kwietnia 2020

Jak sprzedawać efektywniej? Cross-selling i up-selling.

Elementem, który pomaga uzyskać przewagę nad konkurencją, jest skuteczna strategia sprzedażowa. Dzięki technikom cross-selling i up-selling w krótkim czasie osiągniesz cele biznesowe i lepsze wyniki sprzedażowe. […]
20 kwietnia 2020

Jak zmieni się branża hotelarska?

Według raportu „Rynek HoReCa w Polsce 2019. Analiza i prognozy rozwoju do 2024 r.”, rynek był wart 30,9 mld zł. W ostatnich trzech latach rósł o […]
14 kwietnia 2020

Rynek nieruchomości po kryzysie – szanse i zagrożenia.

W Europie i Azji spada popyt na nieruchomości np. na terenie całej Korei Południowej odnotowano spadek liczby sprzedanych mieszkań o 80%. Sytuacja na rynku nieruchomości w […]
9 kwietnia 2020

Przywództwo odporne na COVID-19

Wskazówki dla kadry zarządzającej na podstawie raportu Deloitte Jak ograniczyć negatywne skutki kryzysu w obliczu epidemii SARS-CoV-2? Przedsiębiorcy mają prawo obawiać się o przyszłość swoich firm. […]
7 kwietnia 2020

Powrót do przeszłości: jak branża hotelarska w Hongkongu przetrwała epidemię SARS z 2003 roku?

Świat po raz kolejny stoi w obliczu kryzysu związanego z pandemią. W 2003 roku w ramach walki z SARS zamknięte zostały szkoły i zakłady pracy, wprowadzono […]
20 marca 2020

Koronawirus łączy branżę hotelarską

Nadzwyczajna sytuacja w Polsce i na świecie związana z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 doprowadziła do katastrofy turystycznej. Jak określają eksperci: rynek hotelowy, odpowiedzialny za 12 proc. polskiego […]
11 marca 2020

Komunikat w sprawie COVID – 19

Szanowni Państwo, w związku z działaniem siły wyższej i bardzo dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa wywołującego chorobę COVID-19 w Polsce oraz stosując się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia […]
3 marca 2020

Wystawca dla branży Horeca

NSC Hotels to także miejsce, w którym hotelarze mogą porównać ofertę usługodawców dla branży HORECA. Zapraszamy na stoisko firmy DOMAN – dystrybutora profesjonalnej serii Grippaz, która […]
18 lutego 2020

Synergia marketingu i sprzedaży w firmie

Marketing i sprzedaż w jednym stali domu, sprzedaż na górze, marketing na dole (albo odwrotnie). Wszyscy wiemy, jak to się skończyło w tym wierszyku… We współczesnych […]
14 lutego 2020

6 sposobów, które pozwolą Ci stać się hiperproduktywnym managerem

Jak zwiększyć swoją efektywność jako skuteczny manager? Polecamy artykuł z bloga Jakuba B. Bączka – prelegenta wrześniowej edycji National Sales Congress. Po założeniu swojej pierwszej firmy […]
7 lutego 2020

Żeby chciało się… chcieć! Czyli jak zmotywować pracowników do działań sprzedażowych w social mediach

Social selling działa! Statystyki mówią same za siebie. Z badań LinkedIna wynika, że aż 45% więcej leadów generują sprzedawcy, którzy czerpią z jego potencjału. Z kolei […]
31 stycznia 2020

Kluczowe kroki w tworzeniu skutecznej strategii sprzedaży

Każdy, kto decyduje się na założenie działalności, pragnie czerpać z niej wymierne korzyści. Czas (własny i pracowników) oraz pieniądze to dwa najważniejsze zasoby, którymi dysponujesz, prowadząc […]
19 stycznia 2020

Zdrowy gen marży – czyli jak nie „mielić” pieniędzy, a je zarabiać?

Kiedy pytamy przedsiębiorcę „Jak duża jest Twoja firma?” w większości przypadków usłyszymy: „15 milionów obrotu”, „zatrudniam 70 osób” lub „mam fabrykę o powierzchni 10 tysięcy mkw.” […]
16 stycznia 2020

Jak budować wizerunek dobrego pracodawcy

Rynek pracy to miejsce, gdzie nieustannie dochodzi do zderzenia się potrzeb dwóch stron – pracowników i pracodawców. Popularny jeszcze do niedawna model polityki firm, opierający się […]
27 grudnia 2019

Jak mózg i biologia determinują wyniki naszego postępowania wobec współpracowników i partnerów biznesowych?

Dlaczego tracimy w życiu wartość dodaną, rozumianą jako pieniądze i czas – zarówno firmy, jak i osobiste? Dzieje się tak, dlatego że czasem brakuje nam świadomości […]
20 grudnia 2019

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego Partnerem Merytorycznym NSC

IGHP Partnerem Merytorycznym NSC Hotels – pierwszego w Polsce Kongresu Sprzedaży dla branży hotelarskiej. Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego to efektywna organizacja działająca w branży hotelarskiej. Od […]
15 października 2019

Nowy wymiar przywództwa

Żyjemy w świecie Nowej Rzeczywistości. Ogromny natłok informacji, niezwykłe tempo czasami nawet drastycznych zmian pokoleniowych, Ekonomia Chaosu która dla większości branż wyeliminowała sens planowania strategicznego na […]
8 października 2019

Galeria zdjęć z III edycji National Sales Congress

III edycja National Sales Congress za nami. Zapraszamy do obejrzenia relacji zdjęciowej z tego pełnego inspiracji spotkania na PGE Narodowym: III edycja Relacja zdjęciowa wykonana przez […]
22 września 2019

Jak dotrzeć na Kongres? Najważniejsze informacje organizacyjne.

Poniżej znajdą Państwo wszystkie najważniejsze informacje na temat wrześniowego wydarzenia – National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży Termin: 26 września 2019 (czwartek) Godziny: 08:00 – […]
22 września 2019

Gruszki, emocje i kamera, czyli o roli wideo w sprzedaży

Obiektyw kamery niektórych elektryzuje, innych paraliżuje. Nikogo nie pozostawia obojętnym. Niepowtarzalne chwile i niesamowite historie ujęte za jego pomocą potrafią zostać z nami na długo. Czasem […]
10 września 2019

Zwycięski zespół. W jakiej fazie rozwoju jesteś?

W roku 1879 Thomas Edison opatentował żarówkę, a cały jego dorobek życiowy obejmuje około 1000 patentów. Wynalazków tych nie dokonał jednak sam, ponieważ powstały one dzięki […]
30 sierpnia 2019

Piąta generacja sprzedaży

Skuteczność sprzedaży to być albo nie być każdej działalności biznesowej. Zysk jest funkcją kombinacji wolumenu i marży. Jeśli rezultat tej kombinacji pozwala na pokrycie wszystkich kosztów […]
21 sierpnia 2019

Skuteczna sprzedaż nieruchomości – rozmowa z Idą Szostakowską, ekspertem RE/MAX

Jakie czynniki są decydujące w sprzedaży nieruchomości? Czy są sposoby na skrócenie procesu sprzedaży? I jakie są najskuteczniejsze narzędzia wykorzystywane w tej branży? To tylko wybrane […]
19 sierpnia 2019

Na NSC z innego miasta? Skorzystaj ze zniżek na nocleg

Wielu z Państwa przyjeżdża na Kongres NSC z innych miast. Aby zagwarantować Państwu jak najbardziej komfortowy udział w organizowanych przez nas Kongresach, podjęliśmy współpracę z wybranymi […]
13 sierpnia 2019

Spotkania firmowe – czy są potrzebne?

Przed startem produkcji nowego modelu Tesli, Elon Musk wysłał do swoich pracowników zwięzłego maila, w którym opisał, że oczekuje od wszystkich wytężonego wysiłku i pracy przy […]
25 lipca 2019

Nawiązuj i monetyzuj kontakty

Mówi się, że networking jest jedną z najważniejszych rzeczy, jakie pomagają nam odnieść sukces w życiu i biznesie. O nawiązywaniu, utrzymywaniu pozytywnych relacji, wymianie informacji i […]
24 lipca 2019

Nierzetelny i nieterminowy? Obraz polskiego handlowca

Klienci nie mają wątpliwości – najważniejszą cechą dostawcy produktów i usług jest rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. Niestety zdaniem aż 61% nabywców obszar ten wymaga poprawy. Co […]
11 lipca 2019

Sprzedaż wymaga edukacji

Czym różnią się szkolenia sprzedażowe od rozwojowych? Jakie potrzeby mają osoby uczęszczające na szkolenia? I dlaczego studiowanie przypadków jest tak ważne? To tylko niektóre kwestie poruszone […]
24 czerwca 2019

NSC Director – Przywództwo w Sprzedaży

Rozwój przywództwa to jedno z najważniejsze z wyzwań, jakim muszą stawić czoła firmy na całym świecie. Aż 86% managerów uważa, że jest to kwestia niezwykle ważna, a […]
23 maja 2019

Koźmiński Executive Business School

Koźmiński Executive Business School ponownie wśród Partnerów Merytorycznych National Sales Congress. O Akademii Leona Koźmińskiego: Niepubliczna szkoła wyższa o szerokim profilu biznesowym. Oferuje studia pierwszego i […]
14 maja 2019

Kirov Strategic Negotiators Partnerem Merytorycznym

Wiodąca w Polsce firma szkoleniowo-konsultingowa specjalizująca się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych – Kirov Strategic Negotiators ponownie została Partnerem Merytorycznym National Sales Congress.
16 kwietnia 2019

Oferta EARLY BIRD

Bilety na National Sales Congress w najniższych możliwych cenach – oferta ważna tylko do 26 kwietnia. III edycja National Sales Congress już 26 września 2019. Poznaj […]
26 marca 2019

MU Interactive Partnerem Video

MU Interactive ponownie Partnerem Video podczas najbliższej edycji National Sales Congress. Multi-dyscyplinarna grupa kreatywna, która ma jeden cel: tworzyć niebanalne kreacje digitalowe. Specjalizujemy się w digital […]
21 marca 2019

Jak dotrzeć na Kongres i wiele innych. Najważniejsze informacje organizacyjne.

Wielki dzień zbliża się wielkimi krokami, poniżej znajdą Państwo wszystkie najważniejsze informacje na temat wydarzenia.   Wydarzenie: National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży Termin: 28 […]
18 marca 2019

Siła empatii konsumenckiej #customerexperience

Zmanierowana stewardessa z tacą słodyczy. Jedna z pasażerek błaga wręcz o pomoc w wypełnieniu formularza. – Cukierki roznoszę – słyszy. Ta kultowa scena z filmu Miś […]
14 marca 2019

Plan sprzedaży, który działa

Jak zbudować działający plan sprzedaży? Pamiętam, jak kiedyś przyszła do mnie firma z prośbą, by pomóc jej poukładać sprzedaż i zwiększyć generowane ówcześnie obroty. Zadałam im […]
8 marca 2019

Najlepszy skrypt rozmowy telefonicznej na świecie

Jesteś przedsiębiorcą, freelancerem. Masz świetny produkt lub usługę i kiedy już klient do Ciebie trafia nie masz problemu z przekonaniem go, żeby kupił od Ciebie, jednak.. […]
7 marca 2019

Wzrastające koszty pracy, niskie bezrobocie i postępujący deficyt kadr – trudny rok dla tych, którzy się nie przygotowali

Przełom roku to tradycyjnie okres podsumowań, planów i prognoz. Wielu szefów oddałoby pół królestwa gdyby tylko mogli ze stu procentową pewnością przewidywać przyszłość w kilkuletniej perspektywie. […]
27 lutego 2019

Samsung Partnerem Technologicznym

Witamy na pokładzie Partnera Technologicznego National Sales Congress. Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma aktywnie kreuje i definiuje nowe […]
25 lutego 2019

Jak zwiększyć zyski firmy bez pozyskiwania nowych klientów?

Czy wiesz, że tylko 20% klientów w Twojej firmie generuje 80% przychodu? Jest to zasada Pareto. Czy można zmienić te proporcje? Oczywiście. Dzięki odpowiednim narzędziom i […]
21 lutego 2019

Nowy partner i wystawca National Sales Congress

Firma szkoleniowo-konsultingowa Froniu dołącza do grona Partnerów National Sales Congress. Firma pomaga małym i średnim przedsiębiorstwom, dyrektorom sprzedaży i handlowcom zwiększać sprzedaż, osobistą efektywność i budować […]
11 lutego 2019

Skuteczna sprzedaż – ZAWSZE zgadzaj się z klientem

To jedna z podstawowych – i albo pomijanych albo całkiem nieznanych zasad sprzedaży. ZAWSZE, ZAWSZE, ZAWSZE, powtarzam ZAWSZE zgadzaj się ze swoim klientem. NIE oznacza to, […]
5 lutego 2019

Networking: trudna sztuka budowania relacji

Networking to pojęcie odmieniane w ostatnich latach przez wszystkie przypadki. Jednak wiele osób rozumie je błędnie, traktując jako sposób na zbieranie wizytówek, aby następnie wykorzystać je […]
1 lutego 2019

4 powody, dla których warto postawić na LinkedIn

91% kupujących z sektora B2B jest obecnie aktywnych w mediach społecznościowych. Co więcej – 80% leadów B2B generowanych w social media pochodzi z LinkedIn! O tym w […]
18 stycznia 2019

Błędy w wewnętrznej rekrutacji szkodzą najczęściej tym, którzy awansują

Szefowie widzą u swojego współpracownika naturalne predyspozycje, które pomogą mu w zarządzaniu, ale to zazwyczaj okazuje się za mało. Najpierw go awansują, a chwilę później pojawia […]
9 stycznia 2019

Jak uniezależnić się od opinii innych ludzi?

Jest taki genialny cytat Abrahama Maslowa : „LUDZIE WIELKICH OSIĄGNIĘĆ ŻYJĄ NIEZALEŻNIE OD OPINII INNYCH”. W wielkim skrócie, jeśli chcesz od życia nieco więcej niż przeciętności […]
2 stycznia 2019

Kiedy i gdzie zaczyna się zamykanie sprzedaży?

Wchodzi do Ciebie agent ubezpieczeniowy. Rzuca kurtuazyjne: – Dzień dobry. Witam. Rozmawialiśmy telefonicznie na temat ubezpieczenia nieruchomości. W czym mogę pomóc? Sprzedawca stara się być miły, […]
26 grudnia 2018

8 motywatorów „IGREKA”, czyli jak rozebrano piramidę Maslowa

Niecierpliwi, z wrodzoną niechęcią do podporządkowania się obowiązującym regułom, ale także wielozadaniowi i otwarci na świat – tacy właśnie są przedstawiciele pokolenie Y, ludzie urodzeni między […]
21 grudnia 2018

Odroczony termin płatności – kiedy się opłaca?

Pracując od 25 lat w rynku dystrybucyjnym, nauczyłem się czytać znaki mówiące o tym że w firmie dzieje się coś złego. A więc należy uważać z […]
19 grudnia 2018

Koźmiński Executive Business School

Koźmiński Executive Business School, która prowadzi studia MBA ponownie została Partnerem Merytorycznym National Sales Congress. O Akademii Leona Koźmińskiego: Niepubliczna szkoła wyższa o szerokim profilu biznesowym. […]
17 grudnia 2018

Megazaangażowane beztalencie – czy warto inwestować w rozwój pracownika?

Wszyscy znamy takie osoby, które bez przerwy próbują udowadniać słuszność swego zatrudnienia na danym stanowisku pracy. Intensywnie działają. Biegają po klientach na spotkaniach, siedzą na długich […]
10 grudnia 2018

Skuteczne mapowanie procesów sprzedaży – kluczowe zasady

Marnowanie czasu pracowników na nieproduktywne działania i poszukiwania skutecznych rozwiązań jest bolączką wielu polskich przedsiębiorstw. Tam, gdzie cenne godzinny handlowców umykają, nie przynosząc firmie żadnych korzyści, […]
7 grudnia 2018

Czy warto być uczciwą marką, choć nie zawsze się opłaca?

Polecamy świetny artykuł naszego prelegenta Jacka Kotarbińskiego – ekonomisty, międzynarodowego eksperta w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. W pewnym innowacyjnym przedsiębiorstwie zastosowano nowy model motywowania […]
3 grudnia 2018

Pomysł na prezent B2B

Święta w firmie to czas, kiedy doceniamy zespół za świetne efekty sprzedażowe, ale także czas, kiedy możemy podziękować naszym kluczowym kontrahentom za udaną współpracę. Kosz prezentowy […]
19 listopada 2018

Partner Merytoryczny Kongresu

Wiodąca w Polsce firma szkoleniowo-konsultingowa specjalizująca się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych – Kirov Strategic Negotiators została Partnerem Merytorycznym National Sales Congress.
1 października 2018

II edycja National Sales Congress

Po wielkim sukcesie I edycji z przyjemnością ogłaszamy, że ponownie zobaczymy się już 28 marca na PGE Narodowym! Analizujemy wyniki Państwa ankiet i już niebawem ogłosimy […]
14 września 2018

Wypełnij ankietę!

Podziel się z nami swoją opinią. Dzięki Twoim odpowiedziom będziemy mogli stworzyć jeszcze lepszą, kolejną edycję National Sales Congress!
10 września 2018

Informacje organizacyjne

O której należy przybyć na Kongres, jak dojechać, gdzie znajduje się rejestracja, parking i lunch – tutaj znajdą Państwo wszystkie potrzebne informacje:
4 września 2018

Pobierz aplikację kongresową

Podczas wydarzenia będzie dostępna aplikacja naszego Partnera Technologicznego – zachęcamy do pobierania. Dlaczego warto?
27 sierpnia 2018

Sprzedawca przyszłości

Gdzie w czasach transformacji cyfrowej jest rola sprzedawcy i jak się przygotować na szybkie zmiany rynkowe? Polecamy artykuł Andrzeja Borczyka – dyrektora HR Grupy Żywiec S.A., […]
8 sierpnia 2018

Bilety SILVER wyprzedane. Pozostały ostatnie miejsca.

National Sales Congress już za niespełna miesiąc. Pozostały ostatnie miejsca na Kongresie sprzedażowym i na Kongresie Managerów. Liczba biletów ograniczona.
7 sierpnia 2018

Meeting Application Partnerem Technologicznym

Podczas National Sales Congress będą mogli Państwo korzystać z Meeting Application, aplikacji konferencyjnej naszego Partnera Technologicznego.
6 sierpnia 2018

Pełna agenda National Sales Congress

Zaplanuj swój czwartek 13 września na PGE Narodowym. Sprawdź pełną agendę National Sales Congress. Jeden dzień, trzy wydarzenia – wykorzystaj ich potencjał!
3 sierpnia 2018

Jak przełożyć strategię sprzedaży na działanie zespołu?

Case study: Jak przełożyć strategię sprzedaży na działanie zespołu? Opracowanie strategii sprzedaży jest kluczowe dla każdej firmy. Jednak nie mniejszym wyzwaniem jest przełożenie założeń zawartych w […]
20 lipca 2018

Jak skrócić termin płatności i poprawić DSO?

Termin płatności też jest rabatem Jak skrócić termin płatności i poprawić DSO? Termin płatności to jeden z istotniejszych tematów w działalności handlowej każdej firmy, gdyż rzutuje […]
16 lipca 2018

As Sprzedaży – Patronat medialny

As Sprzedaży Patronem Medialnym Kongresu NSC! ➡️ „As Sprzedaży” – to dwumiesięcznik skierowany do handlowców, przedstawicieli handlowych i doradców klienta, jednym słowem tych wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą, […]
10 lipca 2018

Sport i biznes – co mają wspólnego?

Biznes we współczesnym świecie to nieustanna rywalizacja i nowe wyzwania. Rywalizacja z ofertą konkurencji, zdobywanie nowych kontaktów, szybkość działania. Wszystkim staraniom przyświeca jeden cel: wygrać. Wytrwałość, […]
30 czerwca 2018

Szef Sprzedaży – Patronat medialny

🔴 Szef Sprzedaży to dwumiesięcznik skierowany do dyrektorów i kierowników sprzedaży w firmach z różnych branż – ma być dla nich źródłem wiedzy i inspiracją do […]
24 czerwca 2018

Koniec przedsprzedaży biletów

Wszystkie bilety z przedsprzedaży zostały wyprzedane. Uruchomiliśmy sprzedaż z V puli biletów. Liczba miejsc ograniczona.
//]]>