NOWA DATA NSC DIRECTOR CZYTAJ WIĘCEJ
21 października 2021

Informacje organizacyjne NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Już 27 października spotkamy się podczas NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży w DoubleTree by Hilton w Warszawie. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia. Termin: 27 października […]
21 października 2021

Informacje organizacyjne NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Już 27 października spotkamy się podczas NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży w DoubleTree by Hilton w Warszawie. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia. Termin: 27 października […]
13 października 2021

Narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż – pobierz e-book

Zapraszamy do pobrania darmowego e-booka „Narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż”, zawierającego dziesiątki stron praktycznej wiedzy, która pomoże Ci pozyskać nowych klientów oraz wzmocnić lojalność obecnych. Dzięki e-bookowi […]
7 października 2021
Bralczyk

Sposoby na zwiększenie zysków dzięki marketingowi. Bralczyk i inni na NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

27 października marketing wsparcia sprzedaży będzie na pierwszym miejscu. Podczas National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży o tym jak zwiększyć zyski rozmawiać będą między innymi Jerzy […]
6 października 2021
rekordy sprzedaży

Jeśli nie masz planu marketingowego, nie licz na rekordy sprzedaży. Jak więc go wykonać?

Tylko poprzez ustalenie skutecznego planu marketingowego można liczyć na osiągniecie wysokiej sprzedaży. Dlaczego ma to aż tak duży wpływ? Sformułowanie odpowiednich elementów planu marketingowego ma kluczowe […]
27 września 2021
Santorski,

Santorski, Walkiewicz, Herra i inni. National Sales Congress Director tylko dla liderów

Przywództwo to sztuka motywowania grupy ludzi do działania na rzecz osiągnięcia wspólnego celu. Jak stać się liderem na miarę XXI wieku? Jak poprowadzić zespół w pandemicznej […]
16 września 2021
Walkiewicz

Walkiewicz, Sarnecki i inni. Działo się podczas NSC Wrocław

National Sales Congress za nami. 14 września we Wrocławiu odbyła się kolejna edycja najbardziej merytorycznego wydarzenia w świecie sprzedaży. Kto wziął w niej udział? Między innymi […]
9 września 2021

SAYRENT – usługi wynajmu aut nowych i używanych

Zarządzający firmą SayRent posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy w firmach leasingowych, CFM oraz w branży inwestycyjnej, a Naszą ambicją jest dynamiczny rozwój i stworzenie bardzo silnej […]
8 września 2021

Informacje dla uczestników National Sales Congress we Wrocławiu

Już 14 września spotkamy się podczas National Sales Congress we Wrocławiu. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje organizacyjne dotyczące kongresu sprzedaży. Termin: 14 września 2021 (wtorek) Godziny: […]
8 września 2021
Marketing

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży. Sprawdź program wydarzenia

National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży odbędzie się 27 października 2021 roku w Warszawie. To event dedykowany kadrze dyrektorskiej i managerskiej, która chce zwiększyć kompetencje swoje […]
8 września 2021
Hotele

Hotele wypoczynkowe w lecie na plus. Jest jednak obawa o jesień

Hotele i okres letni to zyski. Obiekty, dzięki zmniejszeniu obostrzeń, mogły działać płynnie i starać się odrabiać straty z pandemii. Rząd przestrzega jednak przed czwartą falą […]
8 września 2021
Mistrzowskie strategie sprzedaży

Zwiększ zysk i poznaj mistrzowskie strategie sprzedaży. Dołącz do NSC Wrocław

14 września we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się wydarzenie, które w merytoryczny sposób przeprowadza przez zawiłość zarządzania sprzedażą. Mistrzowskie strategie sprzedaży i National Sales Congress – […]
7 września 2021

Dlaczego wybierając CRM należy postawić na Platformę CRM HubSpot?

CRM – kula u nogi albo rozwiązanie, które faktycznie wspiera sprzedaż. Niestety często jest tym pierwszym. Mając system CRM często nie widzimy w nim wartości, jaką […]
1 września 2021
wsparcie sprzedaży

Dlaczego wsparcie sprzedaży jest niezbędne?

W niektórych firmach pojawia się problem, który każdego roku kosztuje nawet 10 procent przychodów. Tym problemem jest słabo realizowane wsparcie sprzedaży. Jak można to naprawić? Co […]
9 sierpnia 2021

Do kogo skierować kampanię cold mailingową?

Jednym z najczęstszych pytań jakie dostaję od klientów przez rozpoczęciem współpracy jest to do jakiej grupy docelowej najlepiej pisać cold maile. Odpowiadam wtedy zawsze, że dotrzeć […]
17 lipca 2021
Marketing

Rozwiń swoją firmę i zarabiaj więcej. NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Sprzedaż i marketing powinny żyć w symbiozie, która napędza raz jeden, raz drugi sektor firmy. Jak zmaksymalizować zyski dzięki pełnemu wykorzystaniu marketingu wsparcia sprzedaży? Tego dowiecie […]
16 lipca 2021
director

Lepszy lider, lepsze wyniki. National Sales Congress Director jest tego gwarancją

Inspiracja, motywacja i najlepsze praktyki zarządzania – NSC Director to indywidualny program dla liderów w sprzedaży, którzy pragną rozwinąć swoje umiejętności, ze szczególnym uwzględnieniem przywództwa sprzyjającego […]
16 lipca 2021
sales

Zwiększ sprzedaż i zarządzaj efektywniej. Dołącz do National Sales Congress

National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. To event, który zmienia oblicze sprzedaży dzięki rozbudowanej sekcji wykładów, case studies, warsztatów oraz […]
16 lipca 2021
Hotels

Jedyny event o sprzedaży w branży hotelarskiej. National Sales Congress Hotels

21 września 2021 roku w Warszawie odbędzie się jedyny w Polsce event poświęcony sprzedaży w branży hotelarskiej. Zarejestruj się już dziś na National Sales Congress Hotels. […]
16 lipca 2021
sprzedaż

5 wielkich zmian w sprzedaży w ostatnich latach

W ciągu ostatnich lat handlowcy B2B, managerowie sprzedaży i dyrektorzy firm zauważyli znaczącą roszadę w odniesieniu do roli sprzedawcy. Oto 5 rzeczy, które zmieniły się w […]
7 lipca 2021
NSC Hotels

Działanie odpowiedzią na kryzys. To główna oś dyskusji NSC Hotels

Przy pozytywnych założeniach hotele odrobią straty spowodowane pandemią w 2022/2023 roku. Mimo luzowania obostrzeń branża nadal zmaga się z kryzysem. Jak sobie z nim radzić? Co […]
7 lipca 2021
Pozyskiwanie leadów

Pozyskiwanie leadów. Pięć skutecznych sposobów

Pozyskiwanie leadów to zadanie marketingowca, który wspiera dział sprzedaży. Sposobów na ich uzyskanie jest kilka i nie każdy z nich wymaga dużego zaangażowania. Scraping danych W […]
7 lipca 2021
zyski

Sytuacja branży hotelarskiej w pandemii. Pierwsze zyski dopiero w 2022 roku?

Od czerwca 2021 roku sytuacja hoteli uległa zmianie. Właściciele nie mogą jednak cieszyć się pełnym obłożeniem. Choć większość z nich nie ogłosiła upadłości przez pandemię w […]
6 lipca 2021
Pięć nawyków najlepszych sprzedawców

Pięć nawyków najlepszych sprzedawców

Jak stać się najlepszym sprzedawcą i zwiększać swoje cele sprzedażowe? Najlepsi sales managerowie trzymają się kilku kluczowych praktyk. Sprawdź pięć nawyków najlepszych sprzedawców. Nie tracą czasu […]
3 lipca 2021
Wpływ pandemii na sprzedaż

Wpływ pandemii na sprzedaż

Koronawirus oddziałał na wszystkie aspekty życia zarówno przedsiębiorców, jak i konsumentów. Wpływ pandemii na sprzedaż był większy niż początkowo zakładano. Koronawirus zmienił świat. Prężnie rozwijające się […]
28 czerwca 2021
strategie zwiększania sprzedaży

Trzy strategie zwiększania sprzedaży

Praca w sprzedaży jest intensywna, konkurencyjna i bardzo wyczerpująca. Jest też niesamowicie satysfakcjonująca. Drabina do sukcesu jest wąska, a wiele osób walczy o to, by być […]
21 czerwca 2021
Marketing wsparcia sprzedaż

Marketing wsparcia sprzedaży. Jeden z najistotniejszych elementów firmy

Sprzedaż to chleb powszedni każdej firmy. Marketing wsparcia sprzedaży działa na różne sposoby i może zapewnić zespołowi pomoc potrzebną do zawarcia większej liczby transakcji. Marketing wsparcia […]
21 czerwca 2021
motywacja

Jak inspirować pracowników? Skuteczna motywacja

Wypalenie zawodowe i stagnacja w pracy to jedne z najtrudniejszych wyzwań dla każdego zatrudnionego. To również problem dla managerów. Skuteczna motywacja. Jak ją osiągnąć? Gdy wypłata […]
1 czerwca 2021
branża hotelarska

Branża hotelarska w kryzysie. Straty mogą sięgać 500 milionów w miesiąc!

Branża hotelarska jest w kryzysie. Według Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego straty przez pandemię sięgają 500 milionów w miesiąc. Pandemia zmieniła wiele stref życia i uderzyła niemalże […]
13 maja 2021
sprzedaż b2b

Sprzedaż b2b. Oczekiwania kontra rzeczywistość

Sprzedaż b2b i radzenie sobie z oczekiwaniami klientów nie jest tym, czym było kiedyś. Jak zniwelować różnicę między nimi a rzeczywistością, by jak najszybciej zamknąć transakcję? […]
12 maja 2021

Leady gorące, ciepłe i zimne. Jak nimi zarządzać?

Managerowie sprzedaży wiedzą, że są leady gorące, ciepłe i zimne. Każdym z rodzajów zarządza się inaczej. Jak robić to najbardziej efektywnie? Leady gorące, ciepłe i zimne […]
11 maja 2021
Jak szybko zwiększyć konwersję

Jak szybko zwiększyć konwersję? Poznaj 8 sposobów

Sprawianie, że ludzie czują się, jakby mogli stracić wspaniałą okazję to potężny sposób na zwiększenie sprzedaży. Jak szybko zwiększyć konwersję? Poznaj 8 sposobów. Pytanie o to, […]
10 maja 2021
strategie przywództwa

Strategie przywództwa – najważniejsze umiejętności

Znany brytyjski bankier i finansista Nathan Rothschild zauważył, że wielkie fortuny powstają, gdy kule armatnie wpadają do portu, a nie gdy skrzypce grają w sali balowej. […]
6 maja 2021
Najważniejsze trendy sprzedaży

Najważniejsze trendy sprzedaży w 2021 roku

Pandemia koronawirusa zmieniła cały świat, w tym zwyczaje zakupowe konsumentów. Jak się do nich dostosować? Poznaj najważniejsze trendy sprzedaży w 2021 roku. 2020 rok był długi. […]
3 maja 2021
trendy przywództwa

Trzy trendy przywództwa 2021 roku

Pandemia koronawirusa zmieniła globalny rynek. Oddziałała również na pozycję lidera. Poznaj trzy trendy przywództwa 2021 roku. Trendy przywództwa 2021 roku: budowanie pozytywnej atmosfery w zdalnych zespołach […]
15 kwietnia 2021

Outsourcing usług sposobem na obniżenie kosztów firmy

Wielu przedsiębiorców uważa, że za dużo czasu traci na wypełnianie dokumentów dla urzędów i instytucji. Zamiast tracić czas może efektywniej byłoby zlecić wykonywanie takich usług firmie zewnętrznej […]
16 marca 2021

Łatwe zarządzanie siecią w hotelach

Obecnie hotele to zaawansowanie technologicznie obiekty i trudno wyobrazić je sobie bez sieci komputerowej oraz Internetu. Niezawodnego Wi-Fi oczekują również goście. Rozbudowana infrastruktura sieciowa potrzebuje dobrego […]
12 marca 2021
Zarządzanie a błędy

Zarządzanie a błędy. Jak powiedzieć pracownikowi, że popełniło się błąd?

Wielu managerów i dyrektorów bardzo uważa na kwestie autorytetu. Uznają, że przyznanie się do pomyłek go podważy. Zarządzanie a błędy. Jak powiedzieć pracownikowi, że popełniło się […]
1 marca 2021
Ze sprzedaży do zarządzania sprzedażą

Ze sprzedaży do zarządzania sprzedażą. Co zrobić, by wejść na kolejny poziom?

Droga ze sprzedaży do zarządzania sprzedażą nie jest łatwa i przechodzą ją nieliczni. Co zrobić, by zwiększyć swoje szanse na awans i wejść na kolejny zawodowy […]
27 lutego 2021
Jak wizerunek marki wpływa na sprzedaż?

Jak wizerunek marki wpływa na sprzedaż?

Wizerunek marki i jego wpływ na sprzedaż. To ważna korelacja, o której nie wszyscy myślą od razu, gdy wspomina się o zwiększeniu przychodów. Jest jednak kluczem […]
21 lutego 2021
Jak zarządzać sprzedażą podczas pracy zdalnej?

Jak zarządzać sprzedażą podczas pracy zdalnej?

Badania naukowe dowodzą, że pracownicy są bardziej produktywni, kiedy nie pracują z biura. Zespoły handlowe są ukierunkowane na cele. Jak zarządzać sprzedażą podczas pracy zdalnej, by […]
10 lutego 2021
Najważniejsze trendy w biznesie 2021

Najważniejsze trendy w biznesie 2021

Biznes po pandemii nie będzie taki sam jak przed nią. 2021 rok czekają rewolucyjne zmiany – między innymi postawienie na automatyzację. Poznaj najważniejsze trendy w biznesie […]
2 lutego 2021
Jacek Santorski

Jacek Santorski o wyzwaniach dla liderów sprzedaży i inni. Sprawdź program NSC Director!

Jacek Santorski, Jacek Walkiewicz, a także Radosław Żemło – między innymi tych prelegentów spotkacie na NSC Director już 13 maja w Warszawie. Według badania Deloitte, zdaniem […]
15 stycznia 2021
nsc hotels

Razem w imię lepszej przyszłości branży hotelarskiej. Kolejna edycja NSC Hotels

NSC Hotels to merytoryczne wydarzenie poświęcone przyszłości branży hotelarskiej w Polsce. Jego druga edycja odbędzie się w Warszawie. Razem w imię lepszej przyszłości branży hotelarskiej Jeszcze […]
8 stycznia 2021

Jacek Walkiewicz, Wojciech Herra i Krzysztof Sarnecki. Najlepszych ekspertów od zarządzania sprzedażą spotkasz we Wrocławiu

14 września 2021 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się event dla tych, którzy o zarządzaniu sprzedażą chcą wiedzieć wszystko. National Sales Congress zgromadzi wyłącznie najlepszych […]
4 stycznia 2021
Kiedy hotele będą otwarte

Kiedy hotele będą otwarte? Branża potrzebuje działania

Kolejne decyzje rządu wprowadzają coraz większy zamęt. Póki co, obiekty wypoczynkowe pozostają zamknięte. Kiedy hotele będą otwarte? Branża potrzebuje działania. Ostatnie tygodnie nie są najłatwiejsze dla […]
30 grudnia 2020
zmiana dostawcy

Satysfakcjonująca sprzedaż i zmiana dostawcy? To częstsze niż się wydaje! [RAPORT]

Jak wykazał raport Livespace, satysfakcjonująca sprzedaż nie musi być zapowiedzią równie owocnej kontynuacji współpracy. Zmiana dostawcy następuje częściej, niż się to wydaje! Wielu sprzedawcom wydaje się, […]
15 grudnia 2020
Prawo Price’a

50 procent sprzedaży w firmie dowozi tylko 10 procent handlowców. Skąd to wynika? Prawo Price’a

Choć wydaje się, że wszyscy zatrudnieni w firmie powinni pracować tak samo, by osiągnąć założone cele, w rzeczywistości tak to nie wygląda. 50 procent sprzedaży w […]
11 grudnia 2020
biznesowy prezent

Biznesowy prezent na święta. Co wybrać dla współpracowników i partnerów?

Zazwyczaj trudno wybrać prezent dla najbliższych, a co dopiero dla ludzi, których zna się nieco mniej. Biznesowy prezent na święta. Na co zdecydować się na zawodowym […]
1 grudnia 2020
koronawirus

Jak koronawirus odbił się na warszawskich, handlowych ulicach? [RAPORT]

Colliners International przeprowadziło badania, a następnie opublikowało raport „Warszawskie ulice handlowe w czasie pandemii”. Jak stolica zmieniała się w zakresie pustostanów i miejsc do rozwinięcia biznesu? […]
24 listopada 2020
najważniejsze trendy w HR

Najważniejsze trendy w HR

2020 rok przyniósł wiele zmian w każdym sektorze życia. Dotykają one również pracowników, którzy zmagają się niepewnością gospodarczą. To wpłynęło na to, czego oczekują od firmy, […]
20 listopada 2020

Zarządzanie nawykami pracowników – jak to robić, by efektywność zespołu wzrosła?

Nawet najlepsi pracownicy popełniają błędy. Gorzej, gdy te pomyłki przeradzają się w standardowe zachowanie. Co zrobić, by to zmienić? Umiejętne zarządzanie nawykami pracowników. Który z managerów […]
13 listopada 2020
crm

CRM podstawą zarządzania sprzedażą

Chaos w procesie sprzedażowym to najgorszy doradca. Żeby być efektywnym, każdy element kooperacji z klientem powinien być usystematyzowany i przemyślany. Współczesny handel nie istnieje bez systemu […]
10 listopada 2020
Raportowanie

Raportowanie – pomoc czy przekleństwo zarządzającego sprzedażą?

Raportowanie większości managerów kojarzy się z nieprzyjemnym spędzeniem czasu nad analizą tabel. Dla pracowników to z kolei konieczność rozliczenia się i niepotrzebna formalność. Jak istotne jest […]
5 listopada 2020
rynek nieruchomości

Jak pandemia wpłynęła na rynek nieruchomości? Mamy najnowsze dane [RAPORT]

Rynek nieruchomości ucierpiał przez pandemię. Jak bardzo? Na to pytanie starali się odpowiedzieć eksperci. Rynek nieruchomości w czasie pandemii doświadczył w oczach ekspertów tąpnięcia. Lokatorzy masowo […]
29 października 2020
expose szefa

Najlepsze expose szefa. Kiedy i jak je przygotować?

Jeśli chodzi o expose szefa, dla wielu jest to niedoceniany element zarządzania firmą. Jest to jednak sposób na przekonanie do siebie pracowników i przedstawienie celów przedsiębiorstwa. […]
28 października 2020
Efektywne spotkania biznesowe

Efektywne spotkania biznesowe. Jak nie tracić czasu i wykorzystać możliwości?

Efektywne spotkania biznesowe brzmią jak oczywistość. Okazuje się jednak, że w wielu przedsiębiorstwach nie wykorzystuje się ich potencjału i traci się na nie niepotrzebnie czas. Dlaczego […]
26 października 2020
Koronawirus a zarządzanie

Koronawirus a zarządzanie. Na co lider powinien szczególnie uważać?

Covid-19 wpłynął na wszystkie dziedziny życia. Tym bardziej istotne jest to, by manager potrafił umiejętnie oddziaływać na pracowników. Na co lider powinien szczególnie uważać? Koronawirus a […]
19 października 2020

Komunikat informacyjny dotyczący NSC Director

Szanowni Państwo, z nieukrywanym żalem zawiadamiamy, że w związku z wprowadzeniem w Warszawie czerwonej strefy i znacznego wzrostu zachorowań na covid-19, zaplanowany na 19 listopada 2020 […]
15 października 2020
Sales Navigator

Sales Navigator LinkedIn jako narzędzie nowej strategii sprzedażowej

Od kiedy Microsoft zainwestował w LinkedIn, serwis wciąż poszerza zasób premium. Obok narzędzi HR, oferuje między innymi pakiety sprzedażowe. Sales Navigator, który ma zmienić przyszłość handlu, […]
15 października 2020
zmiany w branży hotelarskiej

Polityka anulacji i segmentacja gościa hotelowego. Zmiany w branży hotelarskiej

Jednym z prelegentów National Sales Congress była Małgorzata Kalinowska-Klimek. Tematem jej wystąpienia były zmiany w branży hotelarskiej. Powiedziała między innymi o tym, jak istotna w obliczu […]
13 października 2020
National Sales Congress Director

National Sales Congress Director – stań się liderem przyszłości! [PROGRAM]

Kto nie idzie do przodu, ten w biznesie się cofa. Jak stać się liderem przyszłości? Jak zjednać sobie pracowników i zwiększyć efektywność zespołu? Na te i […]
13 października 2020
Jacek Walkiewicz

Jacek Walkiewicz: motywacja jednym z najważniejszych kluczy do efektywnej sprzedaży

W czwartek 8 października odbywał się pierwsza edycja National Sales Congress Hotels. Wykład otwierający wygłosił Jacek Walkiewicz – znakomity polski mówca i ekspert od biznesu. Powiedział […]
9 października 2020
nsc hotels

Pierwsza edycja NSC Hotels za nami!

8 października w Double Tree Hilton w Warszawie odbyła się pierwsza edycja NSC Hotels. W rozmowach o przyszłości branży hotelarskiej wzięli udział dyrektorzy, managerowie i pracownicy […]
7 października 2020
networking

Najlepszy i najskuteczniejszy networking. Jak ułatwić budowanie relacji?

Czym jest networking? Słownikowo to proces wymiany informacji, zasobów, wzajemnego poparcia i możliwości, prowadzony dzięki korzystnej sieci wzajemnych kontaktów. Co zrobić, by jak najlepiej rozwinąć dzięki […]
6 października 2020

Informacje organizacyjne NSC Hotels

Już w najbliższy czwartek widzimy się na NSC Hotels! Przypominamy najważniejsze informacje i jednocześnie prosimy o dosłanie brakujących danych – jeśli jeszcze tego Państwo nie zrobili. […]
6 października 2020
dane nsc

Dane. Sprzedaż B2B, czyli o aktywnych działaniach opartych na danych

Nowa rzeczywistość. Tęsknie patrzymy na milczące telefony i wyczekujemy dźwięku przychodzącego zapytania. Aby dalej działać musimy się w działach sprzedaży przeorganizować, przeprofilować, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek […]
2 października 2020
Branża hotelarska

Branża hotelarska i światełko w tunelu? 70 procent gości chce jeszcze w tym roku wrócić do hoteli

Mimo trudnego dla właścicieli hoteli sezonu wakacyjnego, większość gości chce jeszcze w tym roku wrócić do tej formy wypoczynku. Branża hotelarska może liczyć na wsparcie? Izba […]
2 października 2020
mice

Nowa jakość w sprzedaży MICE

Dlaczego utrzymanie stabilnego poziomu jakości w sprzedaży B2B w hotelach jest dziś tak trudne? Odpowiedzią może być fakt, że dział sprzedaży obarczony zbyt dużą ilością zadań […]
2 października 2020

Hotel z dostęp do elektromobilności? Z Nexity to proste!

Według danych Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych, w Polsce zarejestrowano już łącznie ponad 12 tysięcy elektrycznych samochodów osobowych. Zgodnie z prognozami ekspertów w 2025 r. sprzedaż pojazdów […]
30 września 2020
Rynek hotelowy

Rynek hotelowy na tle rozwoju rynku biurowego w Polsce

Według raportu Cresa Polska pt. „Rynek hotelowy na tle rozwoju rynku biurowego w Polsce” powierzchnia biurowa w kraju wyniosła w pierwszej połowie 2020 roku ponad 11 […]
29 września 2020
wypalenie zawodowe

Wypalenie zawodowe a bycie managerem. Jak sobie z tym radzić?

Wypalenie zawodowe może dotyczyć każdej branży i każdego pracownika. Często dotyka też osób z kadry zarządzającej, co bezpośrednio odbija się na zespole Jak sobie z tym […]
24 września 2020
Empatyczny szef

Empatyczny szef – oznaka siły czy słabości?

Empatia i miejsce pracy nie zawsze idą ze sobą w parze. Co zrobić, by być „ludzkim” pracodawcą, ale jednocześnie nie dać się innym wykorzystać? Empatyczny szef […]
24 września 2020
organizacja eventu w hotelu

Organizacja eventu w hotelu. Najpewniejsze rozwiązanie?

Kiedy myśli się o idealnym miejscu na konferencję czy prelekcje, szuka się przestrzeni z profesjonalnym zapleczem, obsługą i dostosowaniem technicznym. Organizacja eventu w hotelu. Jakie są […]
23 września 2020
zapach mattik

Zapachy do hotelu – co zrobić, aby w hotelu pięknie pachniało?

Niezależnie od długości pobytu w hotelu goście oczekują, iż w nim odpoczną i poczują się wyjątkowo. Wśród wrażeń i odczuć związanych z miejscem ważną rolę odgrywa […]
23 września 2020
RE/MAX

RE/MAX – lider na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami

RE/MAX to światowy lider na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Firma działa od 47 lat i jest obecna w ponad 115 krajach. Jest to międzynarodowa sieć, […]
23 września 2020
nexity

Nexity rewolucjonizuje elektromobilność

Rewolucja elektromobilna w Polsce wydarza się na naszych oczach. Według prognoz ekspertów w 2025 r. sprzedaż pojazdów elektrycznych na krajowym rynku wzrośnie niemal czterdziestokrotnie w porównaniu […]
22 września 2020
onboarding

Skuteczny onboarding pracowników. O czym pamiętać?

Ostatnie lata to dynamiczny rozrost rynku pracownika. Choć covid-19 w wielu sektorach spowodował zamieszanie i zmianę tego paradygmatu, to po przejściowych trudnościach można oczekiwać, że sytuacja […]
21 września 2020

Informacje organizacyjne

Już w najbliższy czwartek widzimy się na National Sales Congress! Przypominamy najważniejsze informacje i jednocześnie prosimy o dosłanie brakujących danych – jeśli jeszcze tego Państwo nie […]
17 września 2020
hotele

RAPORT IGHP: hotele pod kreską. Bon turystyczny nie pomógł

Jeszcze kilka dni temu główne media w Polsce donosiły, że sytuacja hoteli w kraju nie jest tak dramatyczna, jak zakładano. Informacje te zweryfikowała Izba Gospodarcza Hotelarstwa […]
15 września 2020
argumentacja

Jak przekonać? Argumentacja – da się jej nauczyć

Umiejętność przekonywania obecnie jest kluczowa. W czasach, kiedy opcji w różnych sektorach życia jest dużo, siła perswazji ma niebagatelne znaczenia. Argumentacja jest sztuką, której można się […]
11 września 2020

Koronawirus nie powstrzymuje przed wyjazdami? Branża hotelarska i dobre perspektywy

Zakaz prowadzenia działalności w kwietniu, mniejsze obłożenia w maju i czerwcu – jeszcze kilka miesięcy temu perspektywy, jakie miała branża hotelarska, nie były najlepsze. Najnowsze badania […]
11 września 2020

Systemy motywacji pracowników. Co zrobić, by podtrzymać ich zapał?

Dobry manager potrafi motywować swoich pracowników. Jak to jednak robić, kiedy same słowa nie wystarczą? Systemy motywacji pracowników. System motywacji pracowników to układ wzajemnych zależności oddziałujących […]
8 września 2020
lead

Lead. Trzy źródła, o których być może nie pamiętasz

Proces pozyskiwania klientów jest nie tylko kluczowym motorem napędzającym organizację, ale też istotnym elementem mającym zwykle wpływ na wysokość wynagrodzenia (a co za tym idzie – […]
7 września 2020

Najlepszy sposób na obiekcje klientów. Jak je zbić, by dokonali zakupu?

Kto najbardziej może zniechęcić handlowca do sprzedaży? Wbrew pozorom nie manager, ale niezdecydowany odbiorca. Obiekcje klientów – co zrobić, by je zbić? Żaden handlowiec nie oczekuje, […]
7 września 2020

Networking – recepta na pandemię

Networking może być lekiem na pandemię. Ba, dla sporej części osób, które świadomie budowały swoje sieci kontaktów, networking stał się szczepionką przeciwko pandemicznemu kryzysowi. Zacznijmy od […]
28 sierpnia 2020

Lean Management – czym jest?

Czym jest lean management? Jak wpływa na firmę i co jest jego podstawą? Czy sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie? Lean management to jeden z systemów zarządzania […]
25 sierpnia 2020

Jak rozliczać pracę handlowca?

Pytanie jak rozliczać pracę handlowca dla wielu przedsiębiorców jest kłopotliwe. Który model wybrać – prowizyjny, bezprowizyjny, a może mieszany? Na co zwracać uwagę, jeśli chodzi o […]
17 sierpnia 2020

Cechy idealnego managera – jaki powinien być, by zwiększyć efektywność zespołu?

Świetne wyniki może osiągać wielu, ale nie każdy nadaje się do kierowania zespołem. Idealny zarządzający ponoć nie istnieje, ale można zrobić sporo, by zbliżyć się do […]
14 sierpnia 2020
Hotelowe gwiazdki

Hotelowe gwiazdki, czyli jak doprowadzić obiekt na sam szczyt?

Oceny jednych determinują zachowanie innych. To sprawdza się również w branży hotelarskiej, w której bardzo dużo zależy od ewaluacji usług. Hotelowe gwiazdki – za co są […]
14 sierpnia 2020

Nowa rzeczywistość, nowa branża eventowa. Jej drugie imię to „bezpieczeństwo”

Czas na pytania już minął. Teraz moment na odpowiedzi. Branża eventowa zmieniła się w imię bezpieczeństwa. Żeby w czasach kryzysu gospodarczego biznes poszedł do przodu, potrzeba […]
10 sierpnia 2020

Najlepsze techniki sprzedażowe, które podwoją zyski

Chcesz sprzedawać więcej, ale brakuje ci już pomysłów, jak to zrobić? Poznaj najlepsze techniki sprzedażowe, które pozwolą na podwojenie zysków! Jak największy zysk to podstawa budowania […]
10 sierpnia 2020

Hotelarstwo a koronawirus. Jak zmieniał się rynek hotelowy w Polsce? [RAPORT]

Sektor hotelarski jest jednym z tych, w które najmocniej uderzyła pandemia. Hotelarstwo a koronawirus. Jak zmieniał się rynek hotelowy w Polsce? CBRE Polska przygotowało raport na […]
3 sierpnia 2020

Podstawowe błędy w zarządzaniu sprzedażą. Zrób wszystko, by ich uniknąć!

Zysk, zysk i jeszcze raz zysk – w dzisiejszych czasach on jest podstawą sukcesu firmy. Żeby go osiągnąć trzeba wykazać się nie tylko kreatywnością i jakością, […]
29 lipca 2020

Jak nie zmienić ceny, a przekonać klienta do zakupu? Psychologiczne strategie cenowe

Nasz klient, nasz pan – to adekwatne do obecnej sytuacji konsumentów stwierdzenie. Nie oznacza jednak, że nie można wpływać na postrzeganie cen produktów i oferowanych usług. […]
27 lipca 2020

Jak zmienia się przywództwo XXI wieku? O liderach w czasach kryzysu

W czasach kryzysu silne przywództwo jest jednym z kluczowych elementów ochrony biznesu. Liczba wyzwań dla liderów rośnie. W którą stronę idzie przywództwo XXI wieku i na […]
20 lipca 2020

Najlepszy cold mailing na świecie

W dobie walki o klienta wiele chwytów jest dozwolonych. Jak zrewolucjonizować standardowy cold mailing, by odnieść sukces? Żyjemy w informacyjnym natłoku. Elementy komunikacji, które niegdyś były […]
16 lipca 2020
Wydajność pracownika

Wydajność pracownika a KPI. Na co zwrócić uwagę?

Wydajność pracownika jest jednym z ważniejszych pozafinansowych KPI. Jak ją mierzyć i na co zwrócić uwagę, by zrobić to rzetelnie? Managerami zazwyczaj nie zostają pracownicy z […]
15 lipca 2020

Koronawirus a zarządzanie. Przygotuj się na „Nową Normalność”

Koronawirus a zarządzanie. Słów na temat pandemii i jej wpływu na codzienność napisano już wiele. Każdy właściciel biznesu czy osoba firmą zarządzająca zadają sobie pytanie: Jak […]
8 lipca 2020

Cold visiting – czy w szaleństwie jest metoda?

Jakie są najpopularniejsze sposoby rozpoczynania relacji biznesowej? Zazwyczaj mailing lub calling. Niekiedy udaje się ją również nawiązać dzięki social media. Czy w czasach, w których tak […]
7 lipca 2020

II edycja NSC Director. Ruszyła sprzedaż biletów

Współczesne problemy wymagają nowoczesnych rozwiązań. Obecnie nie wystarczy nazywać się liderem – trzeba być tym, który w czasach kryzysu wyprowadzi z niego zespół. Jak stać się […]
//]]>